Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
azt hiszem...sosem láttam még iylen szép volvót..
felszereltség egyenesen parádés..a szín..az extrák..elképesztő..
erről el tudom képzelni, h ha jól karban van/lesz tartva akkor 10-15 év múlva sokkal többet fog érni
mint egy e46 iszonyat jól megbecsülve..mostanság emelkedik az ára[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem kötekedésből, de szerintem biztos hogy nem. Ne érts félre nagyon szép, a kedvenc belső szín összeállításom nekem is.
A két fő dolog: 209.000 Km és Diesel. Nagyon szorítják és tiltják a dízeleket már nyugat Európában, jövőre már Londonban is extra parkolási és behajtási díjat kell fizetniük, szinte az egész városban, megsokszorozzák a zóna méretét. Ugyan ez a Németeknél, Franciáknál, Beneluxoknál és északabbra is, most éppen a dízel az aktuális rossz, szerintem itt nyugaton esni fog az áruk nagyot, és el fogják árasztani kelet EU-t még jobban a dízelek. Inkább csak jobban tarthatja az árát mert különlegesen szép a beltere, de emelkedni szerintem tuti nem fog.
-
FeRRaR1
őstag
Abszolút rendben van, én is bele huppannék valamennyi időre főleg a belseje miatt, még ha nem is adnám érte az én S80 V8-amat.
Erre a színre vadásztam, mikor az XC-t vettem, de akkor kb egy évig egy sem volt ilyen színű belsővel. Az viszont biztos, hogy egyszer lesz egy ilyen autóm.
Most csak egy XC90 V8 van eladó, az enyémből csak egy gomb hiányzik, az elektromos gyerek zár, itt kettő hiányzik a holtérfigyelő, és a gyerekzár + nincs napfénytető. Majdnem tökéletes alacsony mérföldes, majdnem benne van minden ami csak lehetett, egy hajszál és az ára választ el attól hogy oda guruljak az enyémmel és rá fizessek.
Viszont most újíttattam fel a felniket, új gumik, tavaly volt gyertya csere, és az összes létező folyadék is cserélve lett. Tárcsák betétek szintén, lánc feszítők és görgők meg még kitudja mi, így nem akarom jelenleg előröl kezdeni ezt egy újabbal...
[ Szerkesztve ]
-
Reneolus
tag
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #8808 üzenetére
Úgy emlékszem ebből volt kavarodás is, és D3 néven volt 4 hengeres vásárolt TDCI illetve 5 hengeres Volvo blokk is.
"Looking at the parts database in VIDA, the D5204T6 (D3) and D5204T4 (D4) have the same replacement cylinder head, valves, inlet manifold, exhaust manifold, injectors and even turbo (the Volvo part number translates to a Garrett 787630-0001/GTB1752VK), so that would imply the only difference between the 5-cylinder D3 and D4 is the map. It could be that they ran some kind of grading system when the engines are dynoed during manufacture so the ones that didn't make the D4 grade regarding power and torque were downgraded to D3 (like what processor chip manufacturers do)."
Rá kerestem Svéd fórumokon, és mielőtt 4 hengeres lett, 5 hengeres volt a D3 teljesen megegyezett a D4-el, csak a szoftver volt más. Volvo oldalán is megtaláltam hogy 2011-ben 5 hengeres volt a D3 2 literes.
-
aneda
aktív tag
válasz Reneolus #8806 üzenetére
Jó nyomon jársz...
A lényeg, ha Volvo akkor minimum 5 henger!
5 hengeres D3 volt 2.0L és 2.4L is, mindkettő ajánlott.
A 2.4-et a "gyári Volvo" tuningcégek ugyanarra a teljesítményre húzzák chipppel mint a húzott D5-öt.
Nem összekeverendő a 2.0L 4 hengeres FORD motorral.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
haxxika
senior tag
válasz molnarpeter #8808 üzenetére
D3/D4 volt ugyanúgy, kb. 2010 környékén jöttek be az újabb motorok a C30 facelifttel egyidőben, illetve az új S60 megjelenésekor.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Atomgeszi
veterán
Az új V60 [link] nálam most egyértelműen viszi a prímet! Szerintem nagyon eltalálták a formát.
-
BigBlackDog
veterán
2007-es D5 S60-nál kötelező szervizre (olajcsere, olajszűrőcsere, légszűrő és pollenszűrő csere) 58e Hufos ár az szerintem magas csak egy kicsit. Tudom, 6.5 liter olaj kell bele, ami azért nem kevés.
(#8812) Atomgeszi: Szerintem is korrekt lett, valahogy az én szememnek arányosabbnak is hat a V90-hez képest..
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8813 üzenetére
Nógrád megyében tudok jó szervizt, ennyiből még kijön az útiköltség is
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #8814 üzenetére
És a durva az, hogy ez nem márkaszerviz, csak Volvo szaki. De rákérdezek majd márkaszervizben is. Jöhet privátban a nógrádi szerelő is!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #8815 üzenetére
Kicsit valóban erős, de annyira azért nem elszállt. Én legutóbb szeptemberben 40k forintot fizettem a KwitFitnél Győrben erre a műveletre, igaz csak 4 liter olajjal.
Meg szabad tudni, hogy milyen Volvo szakiról van szó egyébként? Májusban esedékes lesz a vezérléscsere és ezt az Udvari automobilnál (Volvós független szerviz) terveztem megcsináltatni az olajcserével együtt.
"Less but better" - Dieter Rams
-
aneda
aktív tag
válasz BigBlackDog #8813 üzenetére
Szerintem ez nem kiugróan sok.
20k csak a 6L olaj, kb. 20k a szűrők és kb.1,5ó munka 12.000Ft/óra díjjal.Ami árnyalhatja a képet, pozitív ill. negatív irányba:
Kérdés milyen szűrőket használ fel, abban lehet nagy szórás.
Továbbá a konkrétan leírtakon felül milyen szolgáltatást kapsz még, pl. ált. átvizsgálás (amit a Volvóban intervallum szervizkor elvégeznek), fagyálló mérés, fékfolyadék mérés, stb.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
Reneolus
tag
válasz BigBlackDog #8815 üzenetére
Kérdezd meg a Lengyel Car-t Soroksáron. Nekem 2.4B -be 2016 -ban ebből az összegből megvolt a gyerták cseréje is, gyári gyertyákkal. A 2017-es árat sajnos nem tudom megmondani, mert akkor csomó minden más is csinálva lett az autón.
Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII
-
BigBlackDog
veterán
Ma megvolt Ivanicsnál az állófűtés programozás. Már korábban is bejelentkeztünk telefonon ma reggel 9-re, de tegnap este nyolckor derült ki, hogy valószínűleg nem a Méhész utcába írtak be előjegyzésre. Szóval ma reggel nagy izgalommal odamentünk 7-re. Már az épület előtt "letámadtak", hogy miben segíthetnek. Lényeg, hogy 7:10-re már kb. munkafelvételen túl is voltunk és 8:00-ra kész is lett az autó. A szükséges menüpontok megjelentek, és az azonnali bekapcsolásnál be is kapcsolt a kályha ott helyben. 10 km után, mikor leállítottam, már nem akart bekapcsolni (hibaüzenet nem volt), gondolom amiatt, mert elérte az üzemi hőfokot a motor és az utastér is már meleg volt.
Persze az egy óra alatt szét is néztem, ha már ott vagyok. Szóval komoly kis dögök ezek az újabb Volverek. Még a legkisebb, V40-re is azt mondom, hogy hely (csomagtartót nem számítva) és minőség terén bőven hozza az első generációs S60 szintjét. Kényelemben viszont valahogy nem jött annyira be se a V40, se a V60, se az XC60 a mostani S60-hoz képest. Persze, jó az üléspozíció, de valahogy ez a kemény, szivacsos ülés nem adja nekem. A nagyobbakba meg nem volt pofám beülni. Meg aztán a V40 középső könyöktámasza mérföldre van a kormánytól. És igen, a szélvédőfűtés szálai eléggé zavaróak tudnak lenni. Meg aztán az árak is eléggé magasak (persze, a 10 évvel ezelőtti új Volvók áraihoz képest annyira nem). Na mindegy, gondoltam írok néhány sort, ezek legyenek a legnagyobb gondjaim!
És rákérdeztem itt is az olajszűrő, olaj, légszűrő, pollenszűrő cserére. Hát, asz'ondták, hogy 100e Huf, ha más problémát nem találnak a kollégák. Viszont 5 évnél idősebb autóknál a munkadíjra jár 15%, vagy 25% kedvezmény, szóval lehet, hogy az még lejön a munkadíj részéből.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #8820 üzenetére
A régi bálna nekem is jóval kényelmesebb valamiért.
A szélvédőfűtéssel is egyetértek. Ez este nagyon nagyon zavaró, ha szemből jönnek. Kb. mint amikor szélvédőt kellett cseréltessek, mert az előző tulaj folyton gépibe mosta, és éjjel, hóban, esőben balesetveszélyes volt, annyira nem lehetett kilátni..
Persze bizonyos területeken enélkül ki sem adnak egy két modellt.
100HuF, az nem semmi.
Nálunk vidéken 2-3 ezer óradíjjal dolgozik a szerelőm. Lelkiismeretes, mindenről a dobozt, régi alkatrészt, számlát odaadja. Igaz, tele is van melóval, nehéz hozzá bejutni.
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
válasz BigBlackDog #8813 üzenetére
Ugyanezeket cseréltettem márkaszervízben a Boxeren, 120k...
-
BigBlackDog
veterán
Kinek mi a véleménye erről a V70-ről?
Elvileg Svédben volt két évig, majd behozták és most a harmadik magyar tulajnál van. Ő 3 éve használja és kb. 35e kilométert tett bele eddig. DPF tisztítva volt, kályha működik, de hidegen füstöl. A szöghajtómű nem működött még mikor a mostani tulajhoz került, de olajcsere után (addig sohasem cseréltek olajat benne) elvileg életre kelt. Mennyi lehet az összkerék rendbe tétele, ha mégsem működik? Érdemes lehet vajon megtekinteni?
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz BigBlackDog #8823 üzenetére
az árához képest szerintem sok a baja
ha ehhez komolyabban is hozzá kell majd nyúlni..csak úgy röpködnek a 2-300 költségek -
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8823 üzenetére
Szerintem a kályha mindegyikben füstöl hidegen, nálam is ilyen, ez valószínű nem probléma.
Az összkerekes témával csak óvatosan. Ha komolyabb baj van, akkor lehet bele önteni a a lóvét.
A DPF tisztogatása megint csak érdekes téma, nálam még sosem volt vele gond, soha sem kellett tisztítani amióta megvan az autó (értsd 5+ éve). Jó, ha valaki kretén módon csak városban használja alacsony fordulaton nyektetve, akkor oké, de akkor az meg is érdemli....
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudom magamban tartani a csalódottságomat, először mert az új XC60-at akartam elhozni, de csak a "régit" tudtam, akinél volt nem vitte vissza időben, hogy romoljon meg a befőttje. Annyi baj legyen gondoltam, XC60 R-Design D4 2017:
Nem tudom mikor vezettem ennél rosszabb Volvot. Kipróbálta faterom, párom, főleg nálam volt, és majdnem elsírtam magam annyira rossz. Egyetértettek. Futómű: a kemény és kicsi (189cm 88kg) ülésekkel kombinálva, valami borzasztó élmény. Az ülés szikla kemény, nyomja a hátadat és az oldaladat, ami hatványozottan feltűnik amit a legkisebb aszfalt hibán átmész, lehet egy kis repedés, egy síkban lévő akna, de ha ne adj isten egy fekvő rendőr jön, akkor konkrétan leveri a veséd. Annyira kemény a rugózása, hogy az S80 V8-am hozzá képest egy Dakar gép. Na sebaj, bár a vesémet még másnap is éreztem, akkor biztos jól tapad és sportos. Nem, nagyon nem. Annyira elpattog a legkisebb úthibán kanyarban, hogy nem tudtam hova tenni. Biztos jó lesz a nagy hóban, terepen. Ez meg még annyira sem lett igaz mint a többi halvány remény. NINCS BENNE KIPÖRGÉS GÁTLÓ, és első kerekes csak. 2017 prémium közepes méretű SUV. 30+ éves technika. Megkérdeztem vissza adáskor hogy ez valami rossz vicc? De nem mondták hogy nincs benne csak ESC menet stabilizáló + ABS. Ezt egyszerűen nem akartam elhinni, meddig süllyedhet még a világ. Átnéztem az összes almenü összes beállítását, és nincs. Na de lépjünk tovább, mert ez még nem a vége. Manuális ülések, no comment. Biztos minőségi a felfüggesztés, jól kezeli a nyomatékot, nem csavargatja a kormányt. Megint csak téves, annyira rossza az egész, hogy enyhén havas emelkedőn gázt adtam, egykézzél fogtam a kormányt, és elkezdte a padka felé csavarni. Remek. Hangsúlyozom kis gázra. Aztán amint az egyik kerék hóba ért, a másik vizes aszfalton volt, elkezdett úszkálni jobbra balra, nem nagy hóban, max 5 centi, és annyira bizonytalanná imbolygóvá vált a kocsi, hogy ilyet még nem éreztem. Semmit de semmit nem tettek hogy egy kicsit is semlegesítsék az első kerekes mivolta miatti hajtási befolyást a kormányon. Nagyon rossz, és nem Volvo szinten rossz, szerintem egy 10 éves Astra jobb ebben. Kb ezredfordulós szint lehet. Ezekhez képest a fűtött szélvédő becsillanásait már meg sem említem.
Még aznap elkészült az XC90 éves szervize, és hívtak hogy mehetek ma (pénteken) vagy hétfőn. Azonnal indultam, és a szerviz utcájában a szűz havon tekergettem a kormányt, hogy mikor kezdi el tolni az orrát, és éppen hogy elkellet mozdítanom, már tolta is, pár fokos szögre, kb 30 km/h mellett. Vissza adták az XC-t, teljes szerviz, olaj, szűrők, fékfolyadék, hűtő folyadék éves szerviz, nagy átnézés, 0 hiba, minden tökéletes. Indultam haza, ugyan azon az utcán, 40 km/h kétszer akkora kormány mozdulat kellett hogy mozgolódjon, akkor is barátságosan, semlegesen. Majd a következő utcában az üres havas körforgalomban miután alá szedtem megpöccintem a gázt egy villanás alatt felszívja magát a V8, nincs turbó lyuk, és keresztbe csúszva jöttem ki miközben mind a 4 kerék szórta a havat. Annyival magabiztosabb és jobban mozog hogy az leírhatatlan. Ismét szép a világ. Nagyon boldog voltam, hogy ez az én autóm, és hajlamos az ember a napi rutinjában elfelejteni, hogy mennyire jó kocsiban ül, és mi mindenre képes. 11 év különbség van a kettő között, de ha nem tudnád érzésre azt hinnéd hogy az XC90 javára. Sokkal jobban csillapít, 1000x kényelmesebb, még is sportosabb ha odalépsz. Ilyenkor újra szerelmes leszek bele, és megfogadom akár mi is lesz, soha nem adom el, mert ennyi pénzért, vagy akár a dupla sőt triplájáért sem kapnék még csak megközelítőleg sem ennyire jót. Az elektronikája kis játékosságot enged csúszós úton, utána megfogja a kezed. Kikapcsolod, nem szól bele, és nincs akadály, úgy érzed megmászná az Everestet is ha kell.
Sajnálom, mert azt hittem bizseregni fog a tenyerem hogy újat és jobbat vegyek, de nem. Tudom ezerszer leírtam, biztos unalmas, meg nem vagyok normális de SZERETEM az XC90 V8 Executivomat, és ez annál biztosabb minél többet próbálok ki.
U.i.: egy jó dolog is volt, az elektromos csomagtér ajtó jól működött és a távirányítóról is nyitható. Ennyi volt ami tetszett. El sem hiszem hogy ekkorát csalódtam Remélem az új XC60 jobb lett, mert ennél lejjebb már nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FeRRaR1 #8827 üzenetére
Vittem pár hónapja egy új kifutó XC60-at, nem akartam elhinni, hogy a derekam mögé kellett tegyem a kabátom :/ Szvsz "kisautó szindróma", a vásárlók a mérettel arányosan várják el a kedvezőbb árat, pedig kicsiben ugyanaz a mennyiség hasonló költség gyártói oldalról.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #8829 üzenetére
Egyébként az új XC40 sokkal normálisabbnak nézett ki élőben a régi XC60-hoz képest. Beülni sajnos nem volt lehetőségem, de szolidan megtapiztam. Igaz, papíron kisebb, mint az XC60, de belül kb. ugyanaz a méretkategória volt számomra, ráadásul valamiért a belmagassága még jóval nagyobbnak is hatott.
FeRRaR1: Esetleg nem próbáltad az XC40-et is?
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8830 üzenetére
Kipróbáltam az XC40-et de csak a szalonba, nem vezettem. Egy volt nekik, az is First edition. Asszonynak tetszett, igazából inkább venném mint a V40-et, amennyiben ekkora kategóriában keresnék. Viszont nekem nagy autó fétisem van, magamnak V70 alatt nem vennék már (V50 is kicsi volt, épp hogy elfértünk)
Igazából az új XC-k közül a 90 tetszik a legkevésbé, a 60 a leginkább, a 40 pedig a kettő között van. Persze nagy duzzogva azért meg szoknám a 90-et is biztos Viszont ha lenne ennyi felesleges pénzem új autóra valószínűleg 60-as lenne. Persze kipróbálás után ha tudja amit kell. Elkérném 2-3 napra, főleg az előző XC60 "élményeim" miatt...
-
haxxika
senior tag
Szeretnék belefogni egy olaj + szűrőcserébe most először magam (S60 D5 2002). Van valami ajánlott márka a MANN-on kívül? Nem szeretnék a legdrágábbakra gondolni, de nem is szeretnék olcsót venni, középtartományban szeretnék maradni. Hengst illetve Bosch termékeket raktam eddig a kosárba. Van esetleg olyan amit biztosan kerüljek?
Olajból a Total Quartz 9000 Energy 5W-40-et néztem.
Ha tudtok esetleg ajánlani, vagy van tapasztalat szűrőkkel akkor azt megköszönöm.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Peti78
őstag
Na Kedves Fórumtársak!
Két jhónap alatt a második önindítómat eszi meg a dögvész. 2001 s60 t5. MIndkettő felújított. AZ utóbbi az, amit először kivettünk, tehát a gyári. Legyetek már okosak, mondjatok valamit, mert szétb*asz az ideg!
Köszönöm!
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #8836 üzenetére
A lendkeréknek nincs hangja, nem zörög, nem csattog, nem löki ki a szemem. Mióta nálam van, kuplung nem volt cserélve, tökéletesen működik.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #8838 üzenetére
A januárit garanciában cserélte februárban. Mondtam, hogy nem kell garancia, legyen jó. De nehezen hiszem el, hogy két felújított önindító is szar lett volna. Kérdeztem az újról, azt mondta, ő újat még nem rakott, mindenki felújítottat kért. Tehát maradjunk a felújítottnál. De a gondom igazából az, ezt valami tutira okozza. El kellene gondolkodni, hogy mi. Pláne, ha ez alkalommal is összeég.
Ezért kérdezlek Benneteket, hogy mi az ötletek. Gondoltam pl. a következőkre:Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #8838 üzenetére
Egyébként milyen összefüggés lehet a kuplung vagy a lendkerék tekintetében ami az ononditot illeti?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #8841 üzenetére
Szerintem átmegy. Ezt azért gondolom, mert mindegyik be volt égve, ha pedig kevés menne át, akkor max nem mozgatná. De ezek mind beégve vannak. Ráadásul az önindító kocogtatsa esetén tudod... pöc-röf
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Meg kell gyónnom bűnömet. XC90 eladva
Azért az S80-al még maradok a topikban
-
FeRRaR1
őstag
válasz belaazallat #8844 üzenetére
Egyenlőre semmi. Amiket néztem az használt Cayenne GTS 2011-es, meg Skoda kodiaq scout 2.0 DSG. De nemet mondtam magamnak. Skoda elveszítené az értéke felét az első 2-3 éveben, és nem lenne jobb semmilyen téren mint az XC, a Porsche meg egy pénz temető. Inkább több pénzem legyen, mint hogy még tegyek is hozzá. XC kb heti 3 napon futott, az S80 meg havi 2-3 napot. Ilyen adó és biztosítás árak mellett ez nagy luxus volt. Úgy hogy most S80 lesz a mindenes, meg jön egy céges fiesta kb 2 hónapon belül, az meg az ütni vágni lóti futi.
Egyébként szerettük annyira hogy amennyiben 2-3 éven belül feljön egy utolsó éves (2010) alacsony mérföldes barna bőrös V8 Executive, összes extrával, akkor lehet hogy újra vesszük, és bele megy az S80.
Minden esetre most a jelenben a 3 autó a cégessel együtt annyira sok lett volna, főleg hogy asszony jó ha heti 1x vezet.... és felesleges, pénz égetés, ennyi autót pakolgatni, mosni, takarítani szervizelni. Már egyszer eljátszottam mikor volt V50, V70 és S80, még egyszer nem akarom, egyiknek mennie kellett.
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #8846 üzenetére
Macan kicsi és drága, motorok sem tetszenek mert szívót akarok. Cayenne GTS 420 paci szívó V8 4,8 Liter. A Turbo S gáz szerviz szempontból a szívó S és GTS nem annyira, olcsóbb lett volna mint a 2 Volvó kb 200 fonttal évente. A gáz az a biztosítás, amit most fizetek 2 kocsira, mind a kettő 4.4 V8 annak majd a duplája lett volna 1 kocsira ami 4.8 V8????? Szóval kb 4x szorzó a Porsche és a Volvo V8 között. Főként ez miatt, meg ha valami meg makkan az sem két fillér, bár a Volvón se.
Kodiaq minden szempontból rosszabb, lassabb, kényelmetlenebb, kevésbé prémium, ennek ellenére tetszik nekünk, de az élmény rész az teljesen eltűnne vele. Ezeket még bevállaltuk volna, amit nem az az hogy mi bukjunk az első 2-3 évben az árának a felét, és mind e közben rosszabb is minden téren. A kettő együtt túl sok, ráfizetsz hogy rosszabban ülj... (Nem rossz autó, csak az XC90-nél rosszabb, egyébként tetszetős)
Cayenne az a tesztek alapján egy átmenet SUV és sport autó között, és az összes SUV közül messze az adja a legtöbb élményt. Kényelmes, gyors, prémium, állítható magasság, V8 hang és erő... Szép is a történet, már majdnem mentem megnézni egyet amikor is kértem egy biztosítási ajánlatot, és kijózanodtam egyből. Pedig szép barna belsős panoráma tetős összes extrás volt
-
HÁZIGAZDA
urak, egy ilyentől mennyire féljek? megbízható, kifejezetten biztonságos, tutira nem az út szélén hagyó családi utazóautó a cél.
disclaimer: sosem volt még dízel kocsim, és ha csak rajtam múlna, nem is lenne, de elég nehéz nem dízelt találni ezekből. ezen felül tíz éven át egy ls400-asunk volt, így el vagyunk kényeztetve túlságosan is: legyen csendes, tágas, kényelmes. az erőről le tudunk mondani (muszáj...).
mik a típusbetegségei a >2007 xc70-nek?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
aneda
aktív tag
Nem kell tőle félni, egy kicsit alkudj (régóta hirdetik), de rakj félre a javításokra mondjuk 500-1000k-t és nem fogsz csalódni.
Nem tudom mihez szoktál hozzá a Lexus-al, de a Volvo-nál lehetnek érdekes szerviz számlák.
Amúgy ilyenem van (My'13), nem rossz autó, igazi mindenes. Kicsit érződik rajt a Ford beütés, de ha nem volt előtte lévő Volvo-d nem fog feltűnni.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
HÁZIGAZDA
na, azért 1m ft javításokra akkor kell, ha van is mit javítani, komolyabb dolgokat. van bármi, ami jellemzően problémás tud lenni? a korábbi, 5 sebességes aisin volvo váltóról hallottam rosszakat, de ez ugye az újabb. mennyire f.ssa össze magát a dízel? ez is csak olyan, mint a többi, idővel másfél milláért ki kell cserélni benne mindent?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek