Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BigBlackDog
veterán
Ugyan már megvan két hete a vas, de akkor beköszönök ide is néhány képpel. Ugyan "csak" Kinetic, de tűrhetően extrázott példány.
Lenne néhány kérdésem is.
Első körben az állófűtéssel kapcsolatban érdeklődök. Megvan az állófűtés matricája a gépháztető belsejében, továbbá a bal első sarok aljában látok egy kipufogót, ami gyanúim szerint az állófűtés kályhájához tartozik.Motorindítás (hidegindítás) után nem jön ki semmi belőle, nem melegszik, illetve elvileg nincs állófűtés sem a kocsiban. Ha jól tudom, egy egyszerű szoftveres butítás van csak. Vajon mennyi lehet egy állófűtés funkció engedélyeztetés? Csak márkaszerviz tud ilyet csinálni?
Több Volveren is láttam már az első kerekek mögött sárga hátterű, szarvasos matricát. Ennek van valami történelmi háttere (esetleg valami "Ferrari fricska" akar lenni)?
Utolsó kérdéskör pedig a váltóval kapcsolatos. Tegnap a bal első kerék felől benézve láttam némi olajzás nyomot a motortér alján és talán a váltó környékén (nem túl friss lehet, mert már porosodott azért). Menet közben, indulás után mikor !elsőre! beteszem egyesbe, kettesbe, hármasba hallok egy nagyon halk puffanás szerű hangot. De visszaváltásnál nincs, illetve akkor sem tapasztalom, ha kiveszem egyesből/kettesből, majd visszateszem ismét egyesbe/kettesbe. Váltó vajpuhán, kis erővel használható, mindig elsőre könnyen bemegy a megfelelő fokozatba, nem recseg, gázadásra, -elvételre nem mozog a váltókar. Lehet valami komolyabb, vagy akár természetes is lehet a jelenség (pl. a szinkronoknak van valami hangja)?
[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8552 üzenetére
Állófűtés tekintetében (ebben az esetben) kétféle dolog létezhet:
- Programozható és távirányítható verzió
- Nem programozható és távirányítható, hanem automatikusan bekapcsol hidegben, +4°C alattHa a motortérben ott a tábla, és ránézésre minden a helyén van, akkor működnie kell. Ha nem teszi, akkor valami baj van vele.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
jozsi021
újonc
ha még aktuális...
én egy v60 d2-t (1.6d) használok mind nap. Nem ez volt a cél, de az élet úgy hozta, hogy szinte csak városban használom (Pesten max 8-10 km). Eddig semmi gond nincs vele. Annyit igyekszem tenni az autóért, hogy a gyári 20e kms olajcsere periódust rövidítettem 10e-re.
-
TiberiusX
tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a volvomban lévő rádió kódot kér, ez eddig nem is gond, mert meg van a gyári papírja amin rajta van, de nem fogadja el sajnos....
Mi lehet a gond?Előre is köszi.
Üdv.
-
belaazallat
addikt
válasz TiberiusX #8558 üzenetére
Reset. Volvos facebook topicba volt már ilyen hiba, ha jól tévedek áramtalanítás megoldja. De azért kérdezz rá!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
haxxika
senior tag
Holnap meglesz a kiolvasás.
Bár furcsa, hogy úgy dobja a hibát, hogy kiírja a szokásos Motor Szerviz Szükséges feliratot, de középen a sárga háromszög nem világít. Teszteltem beszállásnál, ott szokás szerint világít a sárga amikor nyitva az ajtó, oldalt panelen nem világít a motor ikon. Tempomatot letiltja, de ennyi amit észreveszek a használatban.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
TiberiusX
tag
válasz belaazallat #8559 üzenetére
Holnap rápróbálok, hogy kiszerelem.
Van valami memóriája ami áram nélkül pár perc és felejt?Üdv.
-
belaazallat
addikt
válasz TiberiusX #8561 üzenetére
Akku cserekor szokott resetelődni a legtöbb gyári fejegység, akkor újra szokta kérni a kódot. És sokaknak az a baja, hogy nincs meg. Ezért gondoltam, nálad is bejöhet a reset.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
őstag
Facebookos Volvo zárt csoportot ismeritek? Elég komoly társulat adás-vételre is. Hónapokig kerestem egy bontott alkatrészt, sehol nem találtam, pedig felkerestem az összes bontót, aki volvókkal is foglalkozik. A facebook csoportban pár nap alatt kaptam ajánlatot, a hirdetés feladásától számítva másfél héttel később a kezemben volt az alkatrész.
Ő az enyém:
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
haxxika
senior tag
-
BigBlackDog
veterán
2007-es D5 S60-nak mi lehet a gyári, homológ gumimérete és egyéb paramétere? 205/55/R16 méret gondolom helyes, de 91V, vagy 91W (hivatalos műszakin mivel hajlandóak átengedni)?
(#8567) haxxika: Inkább a sebességindex a kérdéses számomra. Súlyindexnél meg a tengelyterhelés aránya is számít, így nem feltétlen lehet az önsúlyból kiszámolni.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #8566 üzenetére
Az összsúlyhoz számold ki mekkora gumi fér bele. Talán így a legegyszerűbb. Sebességindexből pedig te tudod, hogy mennyire akarsz gyorsan menni
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
TiberiusX
tag
válasz belaazallat #8562 üzenetére
Sajnos nem működik, vagyis nem fogadja el a kódot (1255).
Szerintem rossz menübe tévedtem (EEPROM) és valamit elszúrtam.
Valakinek valami ötlet? Vagy milyen 2din-es utódot vegyek?Üdv.
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8566 üzenetére
Az attól függ...az én gyári méretem pl. 225/45/R17.... A 205/55/R16 az biztosan jó gyári méret, sebességindexből pedig vedd azt, ami neked megfelel (91V valószínű több, mint elég).
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
BigBlackDog
veterán
Én is így gondolom, csak biztonság kedvéért rákérdezek. Elsősorban a műszaki miatt (mintha Kresz szerint csak a gyárival azonos sebességindexű mehetne fel), bár az még 2 év múlva lesz csak esedékes. Gyárilag is V-vel jött, vagy W-vel szerelték vajon?
De szerintem nem fogok ezen fennakadni, szimpla V lesz és kész. Csak legalább tudjam az "igazat".
[ Szerkesztve ]
-
pistike1980
újonc
Sziasztok ! Nemrég lettem eg 2001 es v40 tulaja eddig volt rajta hosszbordás szij vezérlés most a turbo döglött meg . Lehet hogy rossz dobozba nyultam ?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pistike1980 #8571 üzenetére
Nem értem a problémát, mindkét dolog kvázi kopó-fogyó, maximum a turbó élettartamát ki tudod tolni, ha ésszel használod.
[ Szerkesztve ]
-
pistike1980
újonc
válasz molnarpeter #8572 üzenetére
Szia ! Általában nem szoktam gyorsan menni inkább óvatosabban haladok !
A hosszbordás sajnos bejutott a vezérlés alá is . A turbó egyik napról a másikra mondta fel a szolgálatot elég szomorú vagyok miatta mert nemrég volt szervizben ! -
molnarpeter
nagyúr
válasz pistike1980 #8573 üzenetére
Így már valamelyest érthető. Ismert volt szakadás előtt a hosszbordás szett előző cseréjének időpontja, lett minden ilyesmiből új felrakva vételt követően?
-
pistike1980
újonc
válasz molnarpeter #8574 üzenetére
Legalább ez is fel lesz újítva !
Nekem ez az első rendes autóm , ez előtt volt egy öregebb skoda favoritom , ég és föld a kettő . De ha ez is meg lesz akkor remélem már nem lesz baja és újabb utakat tehetek meg vele ! -
molnarpeter
nagyúr
-
pistike1980
újonc
válasz molnarpeter #8576 üzenetére
F9q 1.9 d
-
r.levente75
addikt
BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #8578 üzenetére
Boldog új évet, és sok problémamentes kilométert mindenkinek
-
pistike1980
újonc
Nagyon boldog egészségben, sikerekben szeretetben gazdag új évet kívánok mindenkinek !
-
Rivaul
addikt
Buék! Kevesebbet kelljen idén költenetek a vasra, hogy ami marad mehessen üzemanyagra.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Peti78
őstag
Jó reggelt!
Újévi első munkanapon induláskor indításgátló hibával nem akart indulni az autó.Felmentem a pótkulcsért, simán elindult. A munkahelyemre megérkezve kivettem a pótkulcsot, és a napi használatban lévővel is indult azonnal. Haldokolna az elem, vagy más bugja lehet?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz BigBlackDog #8583 üzenetére
Ezt én is így tudom, de mivel a másik kulcs simán működött, majd később az elsőre nem működő is, ezért gondoltam az elemre.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz BigBlackDog #8585 üzenetére
Május óta van nálam, azóta nem volt szétszedve, ez tuti. Hogy elcsúszott-e? Lehet. Mindenesetre bármi történt vele, megjavult. Most Hordozhatom mindkét kulcsot magammal Ami azt illeti, nem tudom, lehet-e ennek más oka, ami nem a kulcsban, hanem az autóban keresendő.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
ttower
aktív tag
Nekem a kulcsokban eltört a rugó és ha nem egyenes állásban van a kulcs hanem kb derékszög, akkor néha bedobja az indítás gátolva feliratot. Kulcs kihúz, kiegyenesít, vissza és megy pöccre. Nem mondom hogy tudományosan ellenőriztem a szöget és a rádiójeleket, de egyenes kulcs nekem eddig mindig megoldotta
It's not a bug until it is in production. | Wake up and smell the ashes.
-
BigBlackDog
veterán
Két-három hétnyi próbálkozás után bekérdezek, hátha volt már másnak is hasonló problémája "S60 fejtámasz" témában. Nagyjából mostanra sikerült már úgy beállítanom az ülés-deréktámasz-kormány hármast, hogy kényelmesnek érzem, rendesen kilátok, az öv felső éle sem csiklandozza a nyakam és deréktáji fájdalmak sincsenek. Viszont a fejtámasszal van némi problémám. Alapvetően sincs annyira jó állapotban a nyakam (egész napos ülőmunka), de 10-15 perc vezetés után már teljesen elgémberedettnek, beálltnak érzem, és folyamatosan fáj. Legszívesebben hátradönteném, csak alig tudom, mivel eléggé előrenyúlik a fejtámasz (ha jól gondolom, a WHIPS miatt ilyen a kialakítása). Előző kocsiban (UFO Civic) nem volt ilyen gondom, hosszabb vezetésnél tudtam pihentetni és nem is éreztem soha, hogy így beállt volna.
Másnak nem volt hasonló gondja? Esetleg van valami ötlet, hogy még mit lenne érdemes kipróbálnom?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #8588 üzenetére
C30-ban egyáltalán nem lehet állítani a fejtámlán, hosszabb út után kiszállásnál olyan érzés, mintha egy kést forgatnának meg a gerincemben a nyak alsó részén, de már hozzászoktam..
"Less but better" - Dieter Rams
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8590 üzenetére
Visszacsapódás ellen direkt ilyen sajna. Teljes háttámla méretű vékony párnát próbálj meg esetleg, vagy ha kivehető a fejtámla, azt cserélni sima fajtára (amennyiben létezett ilyen )
-
FeRRaR1
őstag
Ne csináljátok, ilyet még nem hallottam
Komolyan a Volvo ülések a legkényelmesebbek között vannak. Nekem pont hogy tetszik a fix fejtámla kialakítás, mert amennyiben neki döntöm és pihentetem a nyakamat egy hosszú úton, akkor is megerőltetés nélkül az úton tudom tartani a szememet, még a többi márkánál általában a napellenzőre esik a tekintetem ha hátra döntöm a fejem, vagy ha nem is annyira magasra, de mindenképpen kényelmetlen a szememet az útra szegezni. Nem mellesleg jóval biztosságosabb is. Én eddig csak az előnyeivel találkoztam, vagy akivel beszéltem ők is hasonlóan vélekedtek, nem is sejtettem, hogy valakinél ez negatívum lehet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #8592 üzenetére
Még csak három hete használom és az ülés 80-90 %-át már belőttem kényelmesre! A Hondánál kellett 3 hónap, mire meglett a végleges pozíció.
Egyébként ilyen szempontból nekem is jobban tetszik a Volvo fix fejtámlája, mivel ennél hiába döntöm hátra a fejem, előre is látok rendesen, illetve a tükrök nézőpontja sem mászik el.
(#8591) molnarpeter: Párnázni nem akarok, mert az ülésfűtésnek megszűnne az értelme akkor. Meg aztán balesetnél sem tudom, hogy mennyivel lenne másabb a végeredmény. Inkább játszadozok még a háttámla döntéssel kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8593 üzenetére
Azt próbáld még megszokni, hogy rajta/nagyon közel tartsd a támlához a fejed, az lenne a "normál" helyzet. Új S60 is ilyen, ha az megnyugtat
[ Szerkesztve ]
-
kelekyle
őstag
Sziasztok! BUÉK kedves márkatársak.
Dilemmában vagyok, motorolajat vennék (S60 B5244S2 '03)
a gyári ajánlás szerint Castrol EDGE 5W-40 A3/B4 (eddig is ez volt és a magyar Castrol oldal szerint is ez a tuti)
Viszont több helyen nincs, ahol szoktam vásárolni, Castrol mintaboltban is csak a C3.Egyéb érdekesség a Castrol hivatalos olajválasztója ezt az olajat dobja ki:
Magnatec Stop-Start 5W-30 A3/B4 (ez sem C3)Szóval milyen olajat vegyek az autómba, ti mit nyomnátok bele ?
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
-
tibor.sz
tag
válasz kelekyle #8595 üzenetére
A gyári előírásban szereplő specifikációknak mindenképpen feleljen meg. Az A3/B3 és az A5/B5 az olajdoki szerint gyakorlatilag tök ugyanaz, de a C3 már teljesen más, tehát erre mindenképp figyelj oda.
A Castrol márkához szerintem nem feltétlenül kell ragaszkodnod (főleg ha nem találsz olyat, amilyen kell), vannak még más kiváló olajok is, amiket elkerültek a hamisítási botrányok is. A VOLVO a Castrolt ajánlja, de ez inkább csak ajánlás. Szerintem.
-
tibor.sz
tag
válasz kelekyle #8598 üzenetére
A Liqui Molyt nagyon dícsérik, én még nem használtam, mondjuk nem is olcsó. Az Eneos meg japán olaj, szerintem túl nagy gond azzal sem lehet, de én még azt sem használtam. Biztos vannak itt olyanok, akik használták már egyiket vagy másikat. Én Castrolt használok az autómba, jó áron meg tudtam venni, így nem nézegettem másfelé.
-
Peti78
őstag
Változás, negatívba.
Ma reggel nem indult az autóóóóm! a Checking szépen lement, visítani persze volt pofája, hogy az övet kapcsoljam be, de ráforgatni már lusta volt. Akkora csend, hogy ilyet 90-nél sem hallok. Tegnap vagy tegnapelőtt csinált hasonlót, de akkor indításgátló üzenet azért jött. A pótkulccsal indult, majd később a használatban lévővel is. Ma már semmivel. Üzenet sincs.[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron