Új hozzászólás Aktív témák
-
aneda
aktív tag
Én ezért vettem UK-ből, féltem hogy fennakad a vámon, ami nem azért baj mert vámot kell fizetni...
Hallottam történeteket autó diagnosztikai eszközökről, amikhez nem eredeti a szoftver, így igen sokba került a cucc mire megkapta a vevő a NAV-tól.
UK-ből egyébként 26,5k volt és 4 munkanap.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
válasz BigBlackDog #8948 üzenetére
Az enyém Canbus-os és tolatásra pl. automatán kapcsol kamerára. Ennek a leírására nem írja, hogy CAN-os, de miért fontos ez tolatóradarnál? A rádióból jön a hang? Ha nem tudná, akkor i egyszerű hozzá behúzni egy kamerát is. Aztán ott az android szabadsága, Waze, Here, GMaps stb.
-
BigBlackDog
veterán
"A rádióból jön a hang"
Igen. Hátramenetbe kapcsoláskor megjelenik a "Park assist active" felirat a kijelzőn és ha 1.5 méteren belül feltűnik valami akadály, akkor elnémítja a rádiót és elkezd csipogni a hátsó két hangszóróból. De manapság már inkább én is pont a Te általad írt szabadság miatt mennék droidos fejegység felé.
-
FeRRaR1
őstag
dupla
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Ez is megvolt. Idei első komolyabb mosás. Teljes külső + alváz ValetPro Bilberry, ValetPro Citrus prewash, Meguiars Ultimate Wash and Wax + K7 első éles bevetése.
-
BigBlackDog
veterán
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8956 üzenetére
Igen, sajnos a legtöbb Volvo típusból siralmas a benzines kínálat hahun, ha egyáltalán van...
Szerintem ott nem lesz annyira gáz a dízel dolog. Vagy nem ennyire hamar és élesen megy végbe a váltás mint nyugatabbra, ha itt lesz 5 év, ott tuti legalább 10 hogy a piac nagy része átálljon. Igazából van egy értelme a dízelnek, mégpedig a hosszú pályázás, nagy távok. Ott még mindig verhetetlen, elektromosok is többet esznek és nem tudnak nagyobb távokat, sőt... Csak sokan tudatlanok, illetve ezt a gyártók sem kommunikálták, se az EU. Városba elektromos, pályára dízel vegyesbe benzin vagy hibrid szerintem kb ez lenne a megfelelő. Biztos nem lenne ennyi tüdőrákos beteg a nagyvárosokban... Meg persze egy normális fogyasztási ciklus kéne, nem mint a mostani ahol egy V8-as hibrid katalógus adata 3-4 liter/100km mert nagyvonalúan a feltöltött akksit nem számolják, az csak van... Rossz vicc. Az lenne az igazi ha mindent számolnának, az üzemanyag származása, szállítása, kocsi előállítása, fogyasztása... egy ilyen tesztben messze nem áll olyan jól egy prius pl. de nem nagyon elterjedtek még, pedig ez lenne a legfontosabb adat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #8957 üzenetére
Nem is igazán a dízelek betiltása miatt gondoltam a cserét. Szimplán csak egy benzinesnek a karaktere szimpatikusabb. Eredetileg is az volt a kiszemelt, csak éppen jött egy D5 szembe, ami szép volt.
Persze, ez is megy, mint a disznó. De! 2000-ig nincs nagy menés, 2000-nél hirtelen hátbavág (1-esben kifejezetten kellemetlen hirtelen indulásnál), de 3500 körül már érezni, hogy vége a tűzijátéknak és 4000-nél már lehet váltani is lassan.
Aztán korrekt állapotú benzinesből szerintem évente 1-2 eladó autó tűnhet fel. Most így, hogy van egy megbízható szekér, ami napi használatra tökéletes, nem sietek, ráérek kivárni a tökéletest és valahogy a 6-8 hengeres Volvót még nem tudtam lehúzni a bakancslistámról.Néha-néha felmerül, hogy jó lenne egy S60 R is. De azok ugye lassan 10 évesek és azért az állítható futómű rendbetételének költségétől kicsit félek.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8958 üzenetére
Amennyiben nagyon taposták, az S60/V70 R blokk repedhet, az állítható futómű rendbetétele itt kb 2000 font, és nem egyet már úgy árulnak hogy meg csináltatták 1-2 éve. Biztos csak ilyet vennék, viszonylag alacsony futással. A benzinesen sokkal nagyobb az autózható fordulatszám, főleg a szívón. De a T5 is megy 3300 alatt is, de ott megjön az erő. A V8 az gyakorlatilag alapjárattól tiltásig tol mint a rakéta
Nekem csak az R van már a bakancslistán Volvo fronton, ugye XC 90 V8 megvolt, S80 V8 még megvan (marad is) V70 T5 is volt... egy manuál R még hiányzik, bár így V8 után már halványult az érdeklődésem. Meg sok a kókány, vagy lefingott vagy chippelt... Az igazi egy konyak belsős S60R lenne, 60e alatti futással, 2007-es utolsó éves 6-os manuállal. Cserélt csillapítókkal, remek előélettel, de ilyet még nem láttam eladót
Én azt mondom hogy ha belekóstolsz a T5 T6 V8-ba, utána nem lesz több dízeled. Legalább is én így voltam.
-
tmskvcs
tag
Hali!
Faterom C30-ast szeretne magának, benzineset.
Mit érdemes tudni róla, melyik a legjobb motor választás?
Városba és pályára egyaránt használna. -
őstag
válasz tmskvcs #8960 üzenetére
Benzinesből csak 1.6, 2.4, T5. Ha pálya is lesz, akkor lehetőleg a nagyobbak.
Egyedül az 1.6-al is fel lehet persze menni az autópályára (nekem is ilyen van, hetente megteszem a Győr-Bp távot), de néha el tudnék viselni még egy kis lóerőt, akkor kevesebbszer kellene elengedni az "erősebbeket".
"Less but better" - Dieter Rams
-
zsolee73
tag
válasz david199801 #8913 üzenetére
Nem tudják leszívni, a csövet sem lehet bedugni. Próbáld csak meg.
-
BigBlackDog
veterán
Utóbbi napok eredménye; ~220 km pálya-autóút, ~340 km országút, 3*~40 perces előmelegítés. Nem tojással a pedál alatt közlekedtem és így jött ki 5.9 l/100 km-es fogyasztás. Azért nem gondoltam volna, hogy 185 lónak elég ennyire kevés gázolaj is.
-
zsolee73
tag
válasz BigBlackDog #8943 üzenetére
Nem kell félni, csak összedugod és megy. A beszereléshez nagyon jó segédletek vannak a neten, képek és videó is.
A Canbus illesztőt (régen Icelinknek nevezte a Bluepower) vedd meg hozzá, ha szeretnéd a kormányon lévő hangerő és léptető gombokat használni.
Nagyon jó cucc, én 5 évig használtam az S60-ban.
-
Rivaul
addikt
Reggel elindultam minden rendben. kis kitérő a boltba és mire visszaértem nem ment a műszerfalam. Sem a mutatók sem a digit elemek. Egyedül a check engine izzó gyullad ki ahogy szokott indításnál egy pillanatra. Most délután ráindítottam és egy pillanatra bejött minden ahogy szokott de annyi, el is tűnt. Nah ilyenkor?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8967 üzenetére
Hosszabb távokon tud takarékos is lenni.
Az 5.9l-et mondjuk azért kicsit keveslem, bár a "Nem tojással a pedál alatt közlekedtem" vélhetően mindenkinél mást jelent.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
BigBlackDog
veterán
Alapvetően próbálom minél gyorsabban a célsebességet elérni (intenzív gyorsítások, pörgetve a motort). Ez országúton GPS szerinti 85-90 km/h volt most, pályán meg 130-133 km/h között valahol. Sík úton, sebességtartáshoz beteszem a lehető legmagasabb fokozatba, ahol a fordulat még nincs 1600-1700 rpm alatt, gyorsításkor pedig 2000 rpm felett van mindig a motor fordulatszáma. De az tény, hogy nem megyek az előttem lévő nyakára, nem nyomom feleslegesen, ha látom, hogy akadály van, akkor próbálom minél jobban kisimítani a felesleges sebességingadozásokat. Tankolásból visszaszámolva jött ki ez az 5.9 (ugyanannál a kútnál, ugyanannál a kútfejnél kattig tankolva). Kicsit én is még hitetlenkedek benne, de sprintmonitoron is vannak hasonló és alacsonyabb fogyasztások is. Nem tudom, hogy számít-e, de OMV táltosgázolajával sikerült ezt.
[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #8972 üzenetére
Félreértés ne essék, hosszú távon simán lehet ennyi a fogyasztásod, alapvetően reális a ~6l/100km ilyen körülmények mellett. A dologba ott "kötöttem bele", hogy nem volt tojás a pedál alatt. Nálam az nem 90/130-as tempót jelent.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
BigBlackDog
veterán
Vagy úgy! Hát, én az a "szerencsétlen" vagyok, aki próbálja betartani a sebességhatárokat, persze mások felesleges feltartását mellőzve. Viszont kigyorsításoknál azért rájöttem, hogy a reggeli nedves útfelület mellett hármas padlógáz esetén is megdolgozik a kipörgésgátló a pénzéért.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
Valószínű a műszerfal hiba elérte a te kocsidat is, pedig eddig csak S60-nál jelentkezett ez általában. Tavaly télen ugyanez volt: Indítok, minden fekete, check engine sárgán telibe. Beindul a kocsi, még mindig fekete. Mentem 500 m-t, visszajöttek a műszerek, de valami csak állt 1 helyben (talán a fordulatszám), meg a km. sem esett vissza 0-ra állóhelyzetben.
Elvittem a pixelfixhez pesten, 25-ért javították, 1,5 óra volt a csere. Ha nem jársz a közelben, akkor kicserélik és visszapostázzák. 1 év garit adnak a munkájukra, nekem azóta is jó. Addig tekert előre hátra az óra, aztán egyszer csak minden fekete.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
https://youtu.be/1e_A95HddTg?t=22s
Nem rossz garázs, S60R, S60R, V70R
-
FeRRaR1
őstag
S80 2.4i Auto és S40 T5 Böngésztem a kínálatot, kíváncsiságból rászűrtem a legolcsóbb Volvókra, mind a kettő 200e körül vihető...
XC90 V8 azóta nincs eladó, hogy elment az enyém. Jelenleg 90 V8 Executive van forgalomban Angliában.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
egy ismeros S80 volvo jaban kiment az automata valto.megkert hogy keressek mire figyeljek? egy D5 2005 koruli.holnap kapok tobb infot rolla.
-
troll81
addikt
2005 evjarat D5 diesel 120 kw Automata honnan lehetne a valto szamat megtudni? van e valamilyen kereso az alvazszamhoz?
-
haxxika
senior tag
válasz troll81 #8980 üzenetére
Max a váltó típusát tudhatod meg, de a váltó számát csak a forgalmiról.
Próbáld esetleg itt: [link]Illetve Angliából mikor rendeltünk alkatrészt, akkor nővérem beszaladt az egyik kereskedésbe, és a rendszám alapján visszakeresték a kocsit ingyen. Ki kellett deríteni, hogy a difi passzol-e a mi S80-unkhoz.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
S60 D5 2002 Kérdés:
Hidegen pöccre indul a kocsi gond nélkül. Ha már bemelegedett rendesen >10 km után, leállítom, pár perc múlva indítanék, akkor néha elsőre nem akar betekerni, csak így pffff és megáll az indító. Gyújtás le, majd fel, várok pár mp, indít, majd beindul, de picit prüszkölve. Valahol olvastam, hogy az adagolóval lehet a probléma, de őszintén szólva nem tudom lehet a gond. Van esetleg valami tippetek?OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
Szerintetek egy 2014-es XC60 mennyivel tudna-e többet, mint a mostani, 2007-es S60?
Nemrég derült ki, hogy ismerősi körben hamarosan lejár egy 2014-es XC60 lízingje és a tulaja nem kívánja megvásárolni. Sokat nem tudok egyelőre még a kocsiról, de valami dízel, öthengeres, talán automata váltós jószág. Felszereltség sem ismert (de pl. kanyakövető xenon van). Egyáltalán vajon milyen nagyságrendű lehet egy ilyennek a maradványértéke 4 évesen? Vajon érdemes lenne váltani a mostani S60-ról? Úgy merült fel ez a gondolat, hogy -tippre- egy négy éves Volvo azért kevesebb költséget emészt fel (=kevesebb baja van), mint egy 10+ éves. Nem mintha annyit kellett volna locsolnom a mostanira, de ki tudja mi lesz még.
Viszont eljátszottam azzal a gonolattal is, hogy inkább egy legalább 2-3 évvel fiatalabb S80-ba kéne inkább átülni. Gondolom az már biztos javulás lenne az S60 után.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #8983 üzenetére
Maradványérték piaci ár környékén vagy alatta van jó esetben, konkrét szám kellene
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #8984 üzenetére
Aham, ezt nem tudtam biztosan. Rákerestem, 2013-2015 közötti XC60-ból 5.1M Huf a legolcsóbb. Szóval valószínűleg nem fogja az árbeli több, mint kétszeres szorzót megérni -nekem- az S60-hoz képest.
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8985 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de nem lenne jobb autó. Amiket én próbáltam XC60-at az mind kuka volt, volt 15/16/17-es... Kényelmetlen, buta futómű, ezerszer inkább az S60, és tankolnám, szereltetném a különbözetből.
[link] Ez az idei "élmény" a korábbiakat most nem keresem vissza, de itt vannak valahol. Én nagyon nagyot csalódtam a típusban. Többször.
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #8986 üzenetére
Igen, pont a Te hozzászólásaid jutottak eszembe, mikor megtudtam a lehetőséget az XC60-al kapcsolatban. De akkor esélyes, hogy nem fogok ugrálni érte. Egyébként egy második generációs S80 mennyivel tudna többet az S60-hoz képest? Mintha Neked lett volna mindkettő.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8987 üzenetére
Véleményem szerint az igazi Volvo érzés az az S60, V70, S80, XC90. A második generációs S80-on egy leheletnyit érezni a ford tulajdonost, de tényleg csak minimálisan, meg ha sok korábbiban ültél, de összességében jobbnak mondanám akkor is, talán az ülések voltak picit kényelmesebbek az S60/V70-ben, minden másban jobb az S80, természetesen az ülése is nagyon jó, de hozzám jobban passzolt minimálisan a V70 (nekem az volt).
Egyel lejjebb S40/V50 már egyértelműen fordosabb, sokkal érezhetőbb mint a nagyobb kategóriákon. Persze így is jobbak, csak azért itt már nem kell annyira keresni nagyítóval a dolgokat. Mondjuk olcsóbb kategória, összességében rendben vannak.
Szerintem az XC60 kicsivel ezek alatt van kényelemben, úttartásban. Ami azért meglehetősen gáz, és nem egyet próbáltam pár órára, ha nem legalább 3-4 különböző XC60-at, akár egy hétig is.
Ezek alatt a következő a V40/C30 nálam. Persze ez nem meglepő, nem is lehet egy lapon említeni őket egy XC90-el. Viszont ha ki kéne választanom amiket nagyon nem szerettem, akkor az a kettő az XC60 és V40 lenne.
Amiket pedig imádtam mindig is: XC90, S80, V70, S60.
A TOP 3 bakancslistás Volvóm az az XC90 V8, S80 V8 és S60 R, ebből kettő már megvolt, (egy még mindig).
Ez volt nekem, V70 T5:
Már 3-4 éve, el sem hiszem hogy repül az idő.
Szerk.: Nem akarlak lebeszélni róla, csak elmondtam az őszinte véleményemet. Nézd meg, próbáld ki, de a sorrendem az amit írtam, nálam volt pont egy S40, volt V50-em, és az XC60 azok alatt van picivel...
Nem feltétlenül éri meg nagy pénzt kiadni egy összességében kényelmetlenebb, butább kocsiért.
Még 3 éve én is néztem magamnak XC60 T6-ot, de egyszerűen nem jó. Sok közepes SUV hibától szenved, amitől az XC90 nem. Pl nagyon kemény rugózás. Nem kicsit, ha nem konkrétan kényelmetlen. Egy emelt terepjáró. Ha azt mondom hogy egy S40 kényelmesebben csillapít és siklik, nem kicsit akkor azzal már le is írtam... Ha egy 10 évvel öregebb XC90 mindenben jobb, akkor szerintem felejtős. De próbáld ki, szerintem szembe ötlő lesz neked is hogy mennyivel kényelmetlenebb, pláne egy S60-hoz képest. Persze ehhez kell egy kis időt tölteni benne, de ez 10-15 perc alatt leszűrhető, ha nem hamarabb. Vagy az első úthibánál
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz FeRRaR1 #8988 üzenetére
Statikus próba már megvolt. Ami nagyon feltűnt, hogy S60-ból átülve az ülése valami eszméletlen kemény az XC60-nak. És nekem nem jött be az egész ülés, üléspozíció kényelem szempontjából, hiába volt a mai divatos SUV kategória.
Ami nem annyira tűnt fel, de így visszagondolva azért érezhető volt, hogy S60 után kevésbé éreztem Volvósnak/"nagyautósnak" a belteret. Nem tudom pontosan leírni, de valahogy elrendezés, méret, anyagminőség szempontjából volt furcsa. Persze, van rosszabb is bőven, nem erről van szó.Múlt héten összefutottam egy eladó, automata, D5 S80-al az egyik lakótelepi parkolóban séta közben. Jól körül is néztem. 257e km volt benne óra szerint, de pl. az ülések bőre nagyon szép állapotúnak tűnt (igaz fekete bőrős volt). De 3-4 perc múlva feltűnt a tulaj is, így kiderült, hogy jó eséllyel már el van adva. Úgy rákívántam eléggé.
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #8987 üzenetére
Nekünk van a családban egy facelift előtti S60 és egy 2010-es S80 (2009 modellév). Őszintén szólva az S80 egy tank, hátul bárhogy el lehet férni, nekem ott kicsit távolabb esnek a kezelőszervek, illetve érezhetően nehezebben gyorsul. S60 valahogy kezesebb minden téren, közelebb vannak a műszerek, jobban fekszik az úton. Mindkét autó D5 verzió, S80 azonban AWD és automata is pluszban. Édesanyám sokkal jobban szereti az S60-ast, sokkal sportosabb, dinamikusabb, mint az S80, párszor azért visszasírja.
Nyilván nem egy vényóc egyik sem, de szerintem az S60-ast tartsd meg, rakd rendbe teljesen ebből az összegből, és akkor még nagyon sokáig lesz egy jó autód.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #8989 üzenetére
Tökéletesen értem mire gondolsz. Nem ugyan az a kategória, hiába újabb, lehet érezni a fordos spórolás leheletét rajta. A kemény ülés a kemény futóművel meg... és nem sportos, csak simán sz@r. Olvastam egy jó elemzést, régebben az embereknek SUV kellett, most már elég ha úgy néz ki.
Persze van sokkal rosszabb is, de nem ez a lényeg, ha nem hogy veszel egy 5-10 évvel újabb Volvót és rosszabb. Na ez a baj.
Az S80 egy kortalan, elegáns gyönyörű autó. Enyém is 11 éves, sokan azt hiszik mikor először látják hogy 3-4...
Atomgeszi
Igazából már ki akartam próbálni, de valahogy soha nem jött össze. Úgy értem vagy nem hozták vissza időben, vagy csak belül volt egy kiállított First edition. Mindegy, ami késik nem múlik, majd beszámolok úgy is ha mentem vele. Új XC 90 is így volt, nem hozták vissza, utána nem indult be valami elektronikai hiba miatt, utána összetörték... Nem akarják az új Volvók hogy kipróbáljam őket.
haxxika
Teljesen egyet értek, mind a kettő remek autó, de ugyan azzal a motorral az S60 sportosabb, virgoncabb, nagyobb élmény. Persze az automata váltó is sokat elvesz az egészből. Sőt vettünk is ma egyet egyik jó barátomnak
Volvo S60 2.0T Auto 2008 5 hengeres.
Az S60 vezető felé fordított kezelő szervei nagyon kényelmesek és magától értetődőek. Az S80 meg szimmetrikus, szebb a szemnek, de nem jobb használni. Az S80 jobban összerakott, masszívabb nagyobb stabilabb. Viszont sterilebb élmény vezetni, ha csak nem V8
Nekem az S60/V70 egy örök szerelem, mindig örülök hogy ha mennem kell valamelyikkel, de jelenleg egyik sincs sajnos. T5 vagy R, 6-os manuállal. 3000 felett mikor megjön a töltő nyomás...
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #8988 üzenetére
Egyébként tegnap elkapott egy érzés, de hogy nem Volvo érzés az biztos. Két hónapig szenvedtem az önindítóval. Előtte a folytószelepet kellett kitakarítani, mert gázadásra, elvételre rángatott, leállt. AZ önindító másfél hete jó.
Tegnap lemászok a pályáról egy ideig stabil 90, majd lakott területre érve 50. Jobbra kis ívű kanyarban kettesben elkezdett rángatni, először azt gondoltam úthibák miatt, de aztán helyreraktam a dolgot. Ugyanaz volt mint októberben , akkor a pillangószelep volt koszos (ezt mondta a szerelő) Gázelvételre megtorpant, gázadásra rántással válaszolt. Elvergődtem a célig, a parkolóban leállt mint októberben. Forgatott az önindító, nem indult. Ma Pest mellé kellett mennem egy autóért, egy helyi szerelőre bíztam. A szelep tiszta volt, viszont a folytószelepház tömítése el volt porladva, kicserélte hőállóra, és egy csavar be volt szakadva a szívósorba.Elmentünk az autóért 170km, nem volt semmi gond, a rángatás nem jelentkezett. Leálltunk, nem indult. FOrgatott, de a motor nem mozdult. Megvettük a másik kocsit s60 2.4 T.
Az enyémben megnéztem az olajat, nívó alatt volt. Hogy hova tűnt az olaj, nem tudom. Töltöttem bele másfél litert, beindult. Na nem az olajmiatt, hanem mert úgy néz ki, melegen nem indul, csak hidegen. Hazafelé 200+ Km semmi gond nem volt. Megérkeztünk Debrecenbe, megérkezett a check engine lámpa is. Ezt követően sem volt tünet, csak a lámpa. Parkolóba beálltam, kocsi leállít, 5 perc múlva nem indult. Tehát kedden szerviz.
Nem tudom mi a pöcsöm van, de kezdek zabos lenni.Viszont! A kocsi soha nem hagyott ott messze, vagy nehezen megoldható helyzetben. Valamit jelez nekem. Nincs jól, tüneti kezelést kap, de valami nincs rendjén. Kedden elviszem egy komoly szervizbe, remélem helyrerakják a kis lelkét, ami biztos lemarja a bankszámlámat, de nem érdekel, legyen rendben.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Peti78
őstag
válasz molnarpeter #8994 üzenetére
A leírt hibajelenség illik rá. Lambda nem most kilőve, az augusztusban lett cserélve. De hogy az olajam hova tűnt, azt sem értem. 10 ezer km után a pálca alja 1cm magasságig olajos. Igaz, kb. három hónapja néztem utoljára, de akkor sem normális. A másik dolog, hogy az alacsony olajszintet nem kellene jeleznie?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
Ma friss esőbe még be akartam venni egy rózsaszín lámpa+kanyarodás kombót. Váratlanul megindult az autó oldalirányba. Ami meglepett hogy ezt is nagyon szépen tette amolyan drift stílusban és nem billenve keresztbe mint ahogy egy ekkora meláktól vártam. Persze azért ha 2,5 tonna el akar indulni oldalra akkor el is indul Viszont végig csillapította magát és kényelmesen uralni lehetett ezalatt is. Még a pulzusom sem ment fel annyira koordinált volt a dolog, kellemesen csalódtam.
Bár mostanában ez az egyetlen pozitív. Kb darabjaira esik az autó. Szar az idő és le is betegedtem így a féltengelyek még mindig a kamrába, az a oszlop takarókra sem volt időm újrahúzni, az anyós ülés varrás elengedett, a pohártartót a gyerekek letörték, de legalább ma a jobb hátsó ajtó belső kilincsét is kitépték Az óracsoport kiszerelve várja a keddi futárt javításra így egy baszom nagy lukat nézegetek most, a tetőablak sínje egy reccsenéssel úgy gondolta többé nem funkcionál... Turbóm tolja az olajat. Kb olyan állapotban van az autó mint egy melós kocsi Pedig az anyámat is ráköltöm de valahogy nem igazán akar egyben maradni...
De legalább D5, a motor még jól bírja. Minden más széthullik körülötte de megy Alig várom a jobb időt hogy neki tudjak állni rendbe szedni mert kiborít így.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Borzasztó mikor egy ilyen amúgy remek és szeretett autóval ez történik. Persze ez az én hibám is mert tudom hogy drága jószágba szerettem bele átlagparasztként... Remélem a tiednek nincs ennyi baja, és azokra is jobbulást amik még is akadnak
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Sajnálom ami veled történik, engem még soha nem hagyott ott egy Volvóm se. Még a régi, váltó hibás S80 is haza hozott 2000 kilométerén, mikor elő jött komolyabban a hibája.
Ennek ellenére ez egy ilyen játék, tehetünk ellene amennyit csak tudunk, akkor is elő jönnek dolgok 10-15 éves használt autókon. Nagy bajom nekem mondjuk nem volt, mindig megelőzésre játszok, múlt héten csak 8-ból 1 park szenzor esett el a csatában az S80-on, hiába újszerű és csak 44e-t futott. Idei első költésem a kocsira ha jól emlékszem.
Szerintem ez valami összefüggő hiba lesz, 2-3 dolog egyszerre. Viszont az olaj elfogyása semmiképpen sem jó jel.
VIDA mond valamit?
Kicsit olyan szaga van mint ha sok kezdődő hiba miatt eladták volna. Mennyit tettél bele vásárlás óta? Mindenképp olyan szervizbe vidd, ahol láttak már Volvót. Ez nagyon fontos.
Amit fent linkeltem S60-at, az is hosszú távra lesz, ma kijött a vezető szerviz technikus a Volvótól és ingyen átnézte nekem. Fék pofák év végén cserések (erre én is rá jöttem), olaj és szűrők jók, hűtő, fék és szervo folyadék cserés. Illetve egy MAF szenzor hibát tárolt, ez lehet tömítetlenség vagy szenzor hiba, jövő héten rámér meg nyomás tesztel. + egy váltó olaj csere extrában. Alapos átnézés után azt mondta ennyiért ajándék volt. 3500 font. Memóriás ülés, prémium hifi, krém bőr belső, mindene működik.
Elvileg kéne hogy jelezze az alacsony olajat, nekem eddig az összes jelezte, a V70-is, ami ugyan az csak a hátulja más...
Azt viszont aláírom, hogy szerencsés vagyok a szerelőmmel. Hihetetlen nagy típus ismerettel rendelkezik, házhoz is jön akár. Mellesleg főállásban is Volvókat szerel.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #8999 üzenetére
Végül is hazahozott mindenhonnan, ha nem, akkor nem is volt rá szükség, mert itthon voltam. Végre dobott check engine-t is, ebből talán kiszednek valamit.
10 ezer ment bele mióta nálam van. Májusban vettem, augusztusban jött alambdaszonda, októberben a folytóselep tisztítás, januárban az önindító, de ez kitartott március közepéig. Hogy ez meddig lesz jó, nem tudom. Tegnap meg jött ez tünet. VOltak apróbb, nem hiba miatt elvégzett dolgok, mint turbotakaritás, anyósülés központi javítás, egyebek. Ezeket önszorgalomból javíttattam meg. Most ezzel a hibával elviszem a debreceni Belméhez. Ez márkaszervíz volt 2011-ig. Akihez eddig hordtam is márkaszervízben volt sokáig, szinte csak Volvo-kat csinál. Azt gondolom ért hozzá, de azt érzem, hogy most mást is ki kell próbálnom.
Megnézem mit mondanak. Esedékes az olajcsere, minden szűrő csere, jön a nyár tehát klíma, 60 ezerrel ezelőtt volt gyertyacsere, azt is cseréltetem. Feltéve, ha nem azt mondják, hogy 500 ezer az olajprobléma, mert akkor ott gyújtom fel a szeméttelepen.
Azt azért hozzá kell tennem, hogy nem füstöl, gyönyörű az alapjárat (ha beindul) nem ketyeg nem kattog, csak összefossa magát melegen.
Azt azért még mindig nem értem, hogy ilyen kevés olajjal miért nem jelzett a computer, hogy haver valami nem oké.(#8998) Rivaul AZt gondolom, hogy nem egy fenntarthatatlan autó "átlagparasztként" sem, engem az jobban zavar, hogy már rettegek minden indításkor, hogy oda- és /vagy visszajutok-e.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Napelem
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- További aktív témák...