Új hozzászólás Aktív témák
-
tutne123
csendes tag
Hali fiuk-lányok!
Van nekem egy 850 96' 2.0T-5 öm
Első telem vele most tünt fel az a jelenség , hogy reggel hidegen ha beinditom nem egy forma meleget fuj a 2 zona sofőr oldal nyári kánikula a masik oldal eppen hogy langyos de amikor eléri az üzemit a kocsi /sőt bekapcsol a venti onanntol helyre jön a masik oldal is
Hallgatóztam es a léptető motor megy bezár (vagy kinyit nem tudom de az mozog ) mi lehet a probléma?Pénzt csinálni , csak pénzből lehet !!!!
-
lorcsi
veterán
[link]-yt
van ám erő a v70-ben -
őstag
Volvo S40/V40-hez keresnék jó állapotú 15" alufelnit a téli gumiknak. (4x114,3), esetleg valakinek van olcsón?
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Gezentor
újonc
Üdv Mindenkinek!
2005 S80 2.4 D5 elektromos ablakával kapcsolatban kérnék tanácsot. Ha autómatán húzom fel mindig vissza lemegy- 99%-ban teljesen de van amikor csak 5cm-re megy vissza. Ha folyamatosan tartom a gombot akkor fent meg áll. Nem tudjátok mi lehet a baj? Nem akarok senkit elvinni az erdőbe de ha jól emlékszem az után történt, hogy bemutattam a gyereknek "ha ott hagyod a kezed meg áll és vissza megy magától". Valami meg feszült? De nem biztos, hogy e-miatt van csak "rémlik valami..."
Előre is köszönöm ha valakinek nyerő tippje akadna vagy találkozott ilyen gonddal. -
FeRRaR1
őstag
A véleményeteket szeretném kikérni.
Felni téma, kis frissítésnek
Szóval felni felújításra készülök, gumivásárlással egybe kötve. Fater is nem rég csináltatta meg, metál közép sötét szürkében.
Az S80 hyper chrome színe nagyon tetszik, de nincs napi használatban, így mindig tiszta. Viszont az XC mosás után már 2-3 nappal fékporos. Szépen mutatna rajta is, de nem sokáig. Full fekete is felmerült, de tényleg nem tudok dönteni.
Az új merci felnik is nagyon tetszenek. Viszont arra is hajlok, hogy nem kéne a gyári kinézetet megváltoztatni. Ami biztos hogy ezüst és fekete meg ami közötte van jöhet szóba, mivel az egész kocsi fekete, a tükör + lámpa + kilépő ezüst, szép egyszerű, ezt nem is akarnám megbontani. Bármi javaslat, észrevétel?
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #8410 üzenetére
Jól hangzik a leírása, de pont idén cseréltem tárcsákat és pofákat.
Próbáltad már? Ha igen hogyan hatott a fék erőre, zajra, nyikorgásra stb?
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
Mennyire tűnik reálisnak nektek ez az ár? A képek alapján szép, és nagyon jól felszerelt, a km is ügyesen van beállítva. Én többre saccolnám, ha minden feltétel áll, amit leírtak róla. -
Rivaul
addikt
Kérnék egy kis technikai segítséget. Facebookra nem merem feltenni a kérdést mert legutóbb mikor kérdeztem akkor 3 faxságot beszélt, egy leoltott, egy meg jelentette hogy nem én vagyok a profilképemen
Féltengelyem sikeresen megadta magát. Persze a belső nem a külső, így az egész cserés. Jobb első és 163 lovas 2003 Xc90 5 gangos aisin automatával. A kérdés ha kihúzom a féltengelyt a motor/váltóból akkor itt is elfolyik a váltóolajam vagy simán kiszedem és az újat be a helyére?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #8415 üzenetére
Ahhoz a tükörre kéne támasztanom Sajnos már jártam úgy más autónál hogy sikerült kihúznom fél centit és meg is volt az olajcserére való felszólítás Most néztem dzsátubén de azt írják van aminél nem folyik és van aminél igen, váltótípus függő. Elég nagy érvágás most ez is nem hogy még 4-8 liter olaj és maszatolás. Ezzel együtt cca 300-ba lesz az autó 3 hónap alatt. Kicsit élvezném már szerelés nélkül is
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #8416 üzenetére
Ennyiből D6 -ot?
A legolcsóbb is 3 misivel több a hahun, ahogy látom.
Kisebb is megteszi egyébként, a180 ló sem döglött már.[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Autóvásárlás/csere előtt állok.
1,6 dízel Ford C-MAX volt/van tervben. De az aprót böngészve belebotlottam a V50-es Volvoba. Nagyon tetszik ez a modell, de valahogy a radaromon nem szerepelt. Elkezdtem nézegetni, és úgy látom, hogy 2 millióért elég jónak tűnő 7-8 éves 1,6 D Drive kinetic modelleket lehet találni.
Mi ezeknek a buktatójuk, mi a típus hibájuk? Mire kell odafigyelni vásárláskor?Szervizelése, alkatrészek árai mennyire magasak?
Még egy kérdés: Mit jelent ez a drive kinetic jelölés?Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
FeRRaR1
őstag
Igazából mind a kettő Ford, a V50 Focus padló lemezes, nekem volt 2.4i,
Itt találsz róla pár infót egy korábbi HSZ-emben.Dízelről nem tudok nyilatkozni, mivel főleg városba volt használva, csak is a szívó benzin jöhetett szóba. Felhasználás függő, de neked is ajánlom, hogy vedd figyelembe ezeket. Amennyiben sok a rövid táv, csak magaddal szúrsz ki dízel fronton, ha sok a pálya és országút akkor mehet. Nem akarlak megrémíteni de amennyiben nem csal a memóriám több rosszat olvastam az 1.6 PSA dízelről mint jót. Persze mindig vannak kivételek. Azt javaslom, hogy mindenképpen próbálj ki egyet. Nekem (188cm) épp hogy elég volt a hely elöl, értsd kb ki volt centizve hosszába, széltében, magasságban, viszont ez nem feltétlenül negatívum, de furcsa volt mindent a határra állítani.
Illetve nem véletlenül vannak a kínálat alján az 1.6D és 2.0D motorok, az előbbi Peugeot származék, az utóbbi Ford.
Annyi kiegészítéssel, hogy nincs nagyon választásod, hahu 17 benzinest, és 152 dízelt talált... Abból meg talán egy volt 2.4i meg egy T5.
Jobban körül nézve felejtsd el amit mondtam, D5 nincs is Magyarba, 2.4i és T5 is mint a fehér holló kék ikertestvére... Pedig ezek a legjobb igazi Volvo motorok hozzá.
Rá vagyok állva az angol piacra, ott sok a D5 és 2.4i & T5 sorry
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #8421 üzenetére
Benne volt. De végül döntöttem, a C-Max a cél. De a V50-ért eltudnék csábulni.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FeRRaR1 #8422 üzenetére
Az 1.6 HDi jól sikerült, a korai szériák olajpumpa szívókosár hibája miatt a korai darabokat le kell informálni vásárlás előtt (ha nem volt turbó cserélve, jó jel, de mindamellett ki is kell dobni belőlük a szívókosarat, ez a gyári előírás). A 2.0 HDI lassan 20 éves, kiforrott konstrukció. Szvsz mindkét motor esetén inkább user error lehet a legtöbb baj forrása
-
embe
nagyúr
válasz FeRRaR1 #8422 üzenetére
Én a PSA dízelekről olvastam jókat. Persze a 2.0 dízel valszeg jobb lenne, de abból elég kevés van. Illetve a benzinest nem igazán dicsérték.
Ukrán határ közelében a gázolaj valamivel olcsóbban kijön mint a benzin.
Közlekedés nagy része: város-előváros.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #8419 üzenetére
Ha lehetne, benzinnel venném
De fiatal, erős benzines ritka mint a fehér holló, ennyiért főképpen, sajnos. -
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #8424 üzenetére
Nem minden esetben, sokszor elég ha betartják a gyári olajcsere előírást és sokat megy rövidtávon. Ezt nem nevezném user errornak, legalább is nem teljesen.
xeon.Szabi
+1
embe
Hosszú távon amennyiben nincs legalább havi 1 50km-es pálya vagy ország út hogy lefusson a részecskeszűrő tisztító program, és minden átmelegedjen rendesen, akkor én nem kísérteném a sorsot. Egy lassan bemelegedő dízel rövid távokon, alig fog üzem melegen járni, és nem szoktak hálásak lenni ezért...
Hozzá teszem hogy a benzines kínálat javát adó 1.6-ot sem ismerem, de egy korabeli benzin szög egyszerű = jóval kisebb kockázat.
Amennyiben csak tankolni és olajat cserélni akarsz, akkor szívó benzin szerintem. Bár meg kéne valaki véleményét az 1.6 / 1.8-ról hallgatni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz FeRRaR1 #8428 üzenetére
Nekem 1.6 benzin van a C30-ban, erről tudok nyilatkozni (apámnak meg régebben V50 1.6D-je volt).
95%-ban egyedül ülök a kocsiban max egy bőrönddel, így azért helyváltoztatásra elegendő (havonta ~1200km, 50/50 város/autópálya). Városban nem gyilkolva még így is kerülgetni kell a sok tötymörgőt, pályán a Győr-Budapest távon használom. A pálya állapota, valamint a marha sok autó és kamion miatt egyre jobban kezdek rászokni a 110-120-as tempóra (3500-3700 rpm), mert 150-el végig sem lehet a fenti okok miatt menni, ott már 4500-at forog a motor, a fogyasztás is minimum fél literrel több és sokkal jobban kell koncentrálni, ami fárasztó és beáll a nyakam is.
Ha viszont ketten megyünk nyaralni, csomagokkal megpakolva, akkor érezni a motor határait, volt, hogy Oszkároztam és hátul is ült egy ember.. olyankor pályán inkább lendületből kell a dolgokat megoldani.
Viszont a motor egy hót' egyszerű konstrukció, ami 2-300k kilométert normális karbantartás mellett szó nélkül teljesít. Fogyasztásom és fenntartási költségeim: [Spritmonitor]
Egy bajom van vele, hogy nem automata, mert a kuplung fickós és a bal lábamban a bütyköm azóta fáj, amióta napi szinten elkezdtem az autót használni (első kocsim).
"Less but better" - Dieter Rams
-
embe
nagyúr
Azért megvan havonta az az 1-2 hosszabb út.
Bemelegedésről jut eszembe: A C-Maxban van valami elektromos előmelegítő, ami a fűtésre segít rá. Ebben van? Illetve milyen könnyen melegszik be?
Most egy dízel Merivat használunk, de marha nehezen melegszik be. Fórumokon írták, hogy sajna ez van, mondjuk úgy típushiba. Hiába cseréltem 2-3 termosztátot, nem változott semmi. De ezt mondta is az eladó anno.
A feleségem legszívesebben felgyújtaná. Mondjuk a V50-ben amit nézegetek, van ülésfűtés, az egy plusz pont.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Rivaul
addikt
Én az 1.6d pug motorokról csak a negatívat olvasom Volvo köntösbe. Nagy neki a súly, kicsi az olaj mennyiség. Annyi döglöttet látok face volvósok között hogy hihetetlen. Még a gazdáik sem szeretik azért van a találati lista alján árazásban.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
embe
nagyúr
Gonoszak vagytok.
Máshol dicsérik ezt az 1,6 PSA dízelt.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Gezentor
újonc
válasz CYBERIA #1611 üzenetére
Szia,
Elég régen írtad már az olajcserével kapcsolatos topikot de hátha még emlékszel vagy tudsz segíteni.
S80-as D5-ös van. Váltóba szeretnék olajat cseréltetni de mindenhol csak a "leengedem a csavarnál és amennyi kijött annyit visszatöltök" cserével oldanák meg. Én is láttam a neten ezt a hűtőn keresztül történő cserét de nem igazán értem. Tehát a hűtőről lehúzom a csövet (fent) és a helyére egy csövet dugok ami belemegy egy kannába (ide folyik a régi olaj) Közben folyamatosan töltöm a váltó nívópálcáján keresztül az új olajat? Vagy előbb leengedek a váltóból olajat, amennyi lejött annyit visszatöltök majd ez után veszem le a hűtőről a csövet és nyomatom ki ott is míg tiszta olaj nem jön?Bocs az értetlenkedésér. A durva az hogy egy automata váltó cserélő gép nincs ebben a tetves Miskolcon amivel normálisan lehetne lecserélni (még a márkaszervizben sincs.... )
-
őstag
A környezetemben több 1.6D-vel szerelt kocsival szenvedtek állandóan a tulajok, Focusban is. Ebben mondjuk nem tudom mennyire játszik közre, hogy sokat használták városban, de érdemes csak a hahu hirdetésekre pillantani, a piac beárazta rendesen.
Aztán persze vannak az elvakult idióták, akiknek ha felteszed a kérdést facebookon a Volvo csoportban, hogy mi a véleményük, dicsérni fogják, mert nekik elment már 300.000 kilométert problémamentesen. Ja, miután kiiktatták a DPF-et, az ilyennek a szájába kötném be a kormoló kipufogóját."Less but better" - Dieter Rams
-
Weareus
addikt
Üdvözlet és tisztelet minden Volvo-fannak!
Nekem eddig 5 autóm volt, 4 db 850-es és 1 db V70-es, ami ugye a 850-es faceliftje.
Most nincs autóm, de a következő - ha lesz - biztos, hogy Volvo lesz újra.
A legjobban a 850 T5-ösömet szerettem.
Amire gyűjtögetni szeretnék az vagy az S60R vagy pedig az S80 V8. (2-3 M körül mindkettő elérhető, kb.).
Van az S80-ból a biturbós, sorhat benzines, ami elég olcsón megy, gondolom ennek oka van.
Tényleg teljesen felejtős vétel, vagy van itt a topikban esetleg valaki, akinek ez utóbbi van és elégedett vele?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Rivaul
addikt
Kifejezetten aktív vagyok a face volvos csoportba és nem a másik mellé parkoltam vagy szépen lemostam az autóm szekciót erősítem. A 80% akinek ilyen psa volvoja van a napot is átkozza mikor megvette. A topic szintén ilyen százalékban ezeknek az autóknak a meghibásodásáról szól ellenben a volvo motorosokkal. Sokan már azért nem írnak mert csak oltják őket hogy vettek volna inkább volvot. Ez szerintem nem szép dolog de sokat elárul arról mennyire is ajánlott motorok.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Minden relatív, biztos van sok olyan motor amihez képest jobb, de az 5 hengeres Volvo motorokat nem lehet egy lapon említeni vele.
Weareus
Mielőtt megvettem a saját S80 V8-amat, nagyon sokat túrtam a külföldi fórumokat, és ahol ez a kérdés felmerült mindenhol a V8-at ajánlották, semmi nem szól a T6 mellett ha össze vetjük a kettőt. Kényesebb technika mint a V8, ugye a hangja is jóval szebb az utóbbinak, karaktere, kb nincs típus hibája, még a T6-oknál lehet találni jó pár problémát ha rá keres az ember. Váltója is problémásabb a hirtelen nyomaték miatt. Míg a V8-nál nincs ilyen, az azonnal húz mint a villany mozdony, nincs turbó töltögetés, felpörgetés, élesen reagál a gázra, nagy élmény. Persze olyat is hallottam akinek az tetszett hogy megjön a turbó nyomás és hátba vágja, de ugye ez ellentmondás is, mert addig meg nem történik semmi csak vársz...
Egyébként nálam az S80 mk2 V8 és a V70 mk2 R játszott.
[ Szerkesztve ]
-
person
senior tag
válasz Gezentor #8435 üzenetére
Szia,
Ha jól rémlik van az a verzió, hogy a hűtőnél megbontod és lejön ami lejön.. majd visszatöltöd, motor nem jár.
És van az a verzió amikor a hűtőbe bemenő ágat egy kannába vezeted és a friss olajat meg a visszamenő ágon benyomatod szivattyúval, addig amíg a kannába érkező olaj nem lesz tiszta, mindezt járó motornál..
De ez alapján ne állj neki mert csak rémlik valahonnan, és azt sem tudom milyen fokozatban kell lennie. -
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Budapesten, esetleg Budaörs környékén létezik megbízható, jó szerelő, aki ért a Volvokhoz (kifejezetten nem pékek elérhetőségére lennék kíváncsi )?
-
r.levente75
addikt
Az autóm is megkapta az előrehozott karácsonyi ajándékát. Új vezérműszíj, stb.
-
haxxika
senior tag
válasz BigBlackDog #8442 üzenetére
Diósdon van egy szerelő, nála voltam már, többek jót mondtak róla, azonban nekem nem sikerült jó viszonyt vele kialakítanom. Kistarcsán tudok még egy szerelőt, nem Volvora szakosodott műhely, hanem inkább mindenes. Viszont kedvesek, és értenek a munkájukhoz. Amikor 3. hengerből kijött a porlasztócsúcs ők hozták nekem rendbe a kocsit és jó áron meg is úsztam. Szívesen adok kontaktot, lassan megy nekem is egy vérfrissítésre az autó.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
válasz haxxika #8444 üzenetére
Majd lehetséges, hogy élnék vele, de egyelőre még csak A Volvo keresés folyik. De ezek szerint van hozzáértő szerelő a főváros vonzáskörzetében.
Egyébként első generációs S60-nál (2004-2008 közöttieknél elsősorban) mit érdemes megnézni, milyen típushibái vannak? Ahogy olvasom a 2.4 D5 (185 pacis változat) alapvetően nem egy betegágy, de nem akarok lyukra futni.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
De, róla van szó.
BigBlackDog
Mekkora lenne az a táv amire éves szinten veszed?
Ezekbe már szerelnek DPF-et, a sok városozástól ez eltömődhet, és hibát írnak miatta. Sokan nem járatják meg rendesen az autót 2-3 hetente nagyobb távval pályán, emiatt vannak a problémák.
Automata váltó szintén problémás lehet, ha nem cserélnek benne olajat. Szomszédomnak váltásnál szórakozik (2005 D5 S60 automata), ő se cseréltetett benne olajat (legalábbis a Duna autónál neki nem csinálták, mert mindig oda hordta), úgyhogy ki fog nézni egy váltófelújítás neki.[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
válasz haxxika #8447 üzenetére
Manuális váltós példány van kinézve, egész pontosan ez. Élőben még nem láttam. Esetleg látsz valami furcsaságot, gyanúsat a linkelt S60-on? Manuális váltóban az olajat kell cserélni (ha igen, akkor Volvoknál milyen időközönként)?
Pályára kéne elsősorban. Napi szinten agglomerációból ingázok (napi kétszer 25 km, amiből 10-15 km pálya), illetve havonta 4-6 alkalommal 100 km oda-vissza szintén pályán, ami tervezett. Az egyéb kiruccanások, kirándulásokat nem számoltam még. Szóval havi 2e km lenne alsó hangon. Dugót nem sokat láttam az elmúlt időben, mivel általában hajnalban szoktam befelé menet menni, hazafelé pedig vagy a csúcs előtt, vagy utána jövök. Igen, a DPF-től, a kettőstömegűtől, a befecskendezőktől, a turbótól félek kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz haxxika #8447 üzenetére
Csak kíváncsiságból, mivel volt a baj? Ha nagyobb baj van az autóval, ált. hozzá viszem. Bár mióta Diósdon tolja, eléggé megemelkedtek az árak nála. Én úgy érzem, nem az a lehúzós fajta. Pár éve kényszerből vezérlést cseréltettem, mert csöpögött a blokk aljáról a hűtővíz. 3 szerviz is azt mondta, hogy tuti a vízpumpa. Kicseréltettem a nagytétényi úton egy ismert szervizes helyen (Zoli el volt havazva), majd másnap mikor mentem volna az autóért felhívtak, hogy még mindig csöpög. Engedélyt kértek, hogy megbontsák a hengerfejet, mert biztosan a hengerfej tömítés ment szét. Na abban a szent pillanatban indultam az autóért, és hoztam el onnan. Diósdi Zoli ránézett, 5 perc alatt megállapította, hogy a termosztát ház aljában egy csőcsöcs ki van lazulva. Meghúzta, azóta is jó. Nem akart lehúzni.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
haxxika
senior tag
Többször megállapodtunk, hogy mennyibe fog kerülni a szerelési költség, előzetesen elvittem felméretni is. A végén egy másfélszeres árat állapított meg nekem, mert "összekeverte a munkalapot", amelyet nem voltam hajlandó megtéríteni. Amíg nála volt az autó többször érdeklődtem, hogy minden a megbeszéltek szerint halad-e, készüljek-e többel, felmerült-e még valami, de azt mondta minden okés. A végén kiderült, hogy még több mindent cserélt, mert szerinte szar volt, és ezért lett nagyobb az összeg. Nyár elején történt, nyár végén még beszéltünk emiatt egy emelkedett hangnemben, de azóta nem keresett/kerestem, és nem is szeretném. Utánaszámolva az áraknak ugyanannyiban jövök ki a korábbi szerelőnél, mint nála. Emiatt nem szeretném újra a kezeibe adni, és más agyon hirdetett volvo szerelőnek se, mert picit megingott bennük a bizalmam így...
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Autós topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Yettel topik
- Ubuntu Linux
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt