Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
Nekem is hasznos volt, amikor vittem ismerőst orvoshoz, és a parkolóban vártam, addig kiolvastam a 400 oldalt, és bizony megmentettem magam sok szívatástól, pl. a V40-ben(de gondolom az S40-ben is, meg a többi modellben is van hasonló ficsör), ha kihúzod a kulcsot, és nyitva hagyod az ajtót, majd arrébb mész tőle, 25 mp belül úgy bezár mindent,hogy még csak nem is villog, de belülről és kívülről sem tudod kinyitni kilinccsel. Erre írták, hogy ne hagyjon bent embert felhúzott ablakokkal mondjuk egy parkolóban kihúzott kulccsal, mert könyörtelenül bent ragadhat, plusz sokan bedobják az ülésre is a kulcsot, akkor mehetnek pótkulcsért.
-
Peti78
őstag
-
Rivaul
addikt
Nekem a 90-hez Magyar de nem ez az évjárat nekem sem hanem 2005-től asszem. Viszont lényegében ugyan az csak pár apróság a változás benne szóval ha későbbi kiadás amit találsz az is jó.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Az S60-ban én nem érzem rendkívül hidegnek a klímát. Ugyebár 20 fok a minimum amire állítani lehet, de nem lehet ezt valahogy mégis hűvösebbre állítani? AZ asszony a jéghidegért van oda, bár én nem pártolom, kell a francnak egy tüdőgyulladás.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
Pörgesd meg a motort azaz taposs neki egy kicsit, olyankor minden autó kinyomja maxot akár klíma, akár ülésfőtés. Asszem 8 fok körül kell hogy legyen a nyílásnál a kifújt levegő akkor van rendben, de ezt típusa válogatja, pl a Roverem frissen töltve sem volt az a jeges típus.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
-
FeRRaR1
őstag
7 év alatt a gáz 50% átlagosan elszökik. Ettől még működik a rendszer de a hatásfoka csökken. Nekem is működött az XC-n mind a két klíma, mégis feltöltettem hogy ellenőrizzem a kenőanyagok meglétét, azóta jégcsapokat varázsol a szellőzőre. Szóval működött 11 évesen, hideget csinált, de mégis jobb lett, pedig brutál nagy klíma kör van az XC-n, főleg a két klímáson. Volvók jól bírják, fordot, peugeotot láttam már 4-5-6 évesen teljesen kiürült rendszerrel, mesélt róla a klímás is hogy ott rendszeres.
Ez sokban függ a klíma használati szokásoktól, én minden héten járatom mindkét gépen, soha nem is volt gondom, aki viszont néha nem használja akár hónapokig, ott kenés hiányában kiszáradhatnak a gumik, tömítések és elkezd szép lassan szökni a gáz. Elég összetett a dolog, de mindenképpen szökik, csak függ a rendszer méretétől, használati szokásoktól, autó típusától...
Én arra is figyelek mindig hogy alacsony motor fordulatnál kapcsolom ki/be így sokkal kisebb terhelést kap a kompresszor, leállítás előtt 4-5 perccel már kikapcsolom hogy át tudjon szellőzni és száradni amennyiben nedvesség csapódott le a rendszerben. Nekem így bevált a dolog, soha nem volt büdös vagy nem működő klímám.
Peti78
Próbáld meg manuálisan, hogy az AUTO alatt mind a három irányba menjen, 3-as venti fokozattal, és belső keringetéssel kezdve, így nem terheli le annyira a klíma rendszert, és ha beállt a kellemes hőmérséklet amit szeretnél utána átteheted külsőre. Nekem nem vállt be ha bármit is automatán hagytam.
Tartom hogy egy kenőanyag/gáz töltés és nyomás teszt megoldaná a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Valahogy így csak belső keringetéssel kezd, utána tedd át külsőre mint nekem. (semelyik sem ég) Meg persze menjen a klíma
Más:
Végre használtam a hónapokkal ezelőtt beszerelt gyors csatlakozót, rekondícionáltam és tele töltöttem a z akksit.
Tegnap cseréltünk gyertyákat, és ha már kint voltak mértünk kompressziót, ami miatt kicsit aggódtam, lévén 200e km körül van a gép, de tökéletes lett, mind a 8 henger tartotta a 21-22 baros nyomást. Nagy átnézést kapott, oszcilloszkóppal, szerviz programokkal, még a kipufogó gázra is rámért a srác hogy tökéletes e az égés, megnyugodtam, minden tökéletes, gyári újhoz közelítő érték
Két hibakód volt a tárolóban, Air quality sensor, ami az eső csatorna alatt van a szélvédő tövében, ezért folyton eltömődik, azt mondta normális, levegő minőségét figyeli, és szabályozza gondolom AUTO módban hogy kintről vagy bentről keringesse. A másik a memóriás tükörhöz köthető, nem állítja a tükröket az elmentett pozícióhoz, csak az ülést, ami nem baj, mert nagy a tükör, jó így ahogy van mindenkinek, de ki kell cserélni egy szakadt kábelt a kötegben, majd a következő körben kimérjük melyik az.
-
Reneolus
tag
Sziasztok,
Az S60 -asom (2003) jobb első ajtaja sem belülről sem kívülről nem nyílik. Belülről első húzásra feljön a gomb, viszont a második húzásra nem nyílik az ajtó. Ezen felül a jobb első elektromos ablak/tükör, illetve a hőmérséklet kijelzés sem megy a műszerfalon. Úgy tűnik totál elszállt a jobb első kapcsoló modul (30658147). Már szereztem egy bontottat, de így nem fog menni a csere, ha az ajtót nem tudom kinyitni. Valami okos megoldás létezik arra, hogy ilyen esetben is ki lehessen nyitni az ajtót?
Helix P DSP, JVC R981BT, Morel MT23/Soundstream Reference 300, DLS UP6/Emphaser EA2190, Emphaser EG12 (ETBR112)/Signat RAM3 MKII
-
Peti78
őstag
válasz FeRRaR1 #7564 üzenetére
Köszi, most mintha kicsit jobb lenne. Mindenesetre elviszem klímáshoz.
Más: Magyarországon mi a gyakorlat, ha dashboard-dal valaki felveszi másvalaki által elkövetett záróvonalátlépést, gyorshajtást , piroson áthajtást egyebeket? Ha eljuttatja a hatóság számára, akkor eljárást indítanak ellene?
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Persze csodát ez a beállítás sem fog tenni, ha kevés benne a gáz akkor csak a feltöltés segít, de elméleti síkon így tud a legjobban hűteni.
Nem hiszem, ami biztos hogy közzé nem tehető így gondolom fel sem használható ilyen célra, meg ahhoz több adat kéne szerintem, na meg hitelesített kamera, mérő eszköz, stb...
-
lorcsi
veterán
s40-s60 környékén nézegetünk még mindig autót 2007-2010 évjáratok között
főleg benzinest nézünk..évi 10-15k kilóméterhez
bár a D5 sem lenne rossz...de ez elég ritka
még a v50 fele is kacsingatok,d e meg van vétózva pedig..jópofa lenne szerintem -ebből viszont még kevesebb a d5..és főleg 1.6 benzinesek vannak nem sok lóvalvan ezeknek típus hibája?
mikre érdemes figyelni?esetleg ha valakinek ismerettségében van jó állapotú...érdekelne
-
Peti78
őstag
Ez a HU-803 nem akar egyetlen írt cd-t sem olvasni. Igaz, mindegyik legalább 10 éves. De írtam ma egyet, és ugyanúgy cd errort ír ki. A 2001-ben Angliában vásárolt eredeti cd-ket sem olvssa, viszont egyet igen, ami szintén eredeti, és 1999-ben lett vásárolva.
Van valami ráolvasás, varázsige, vagy bármi ami működésre bírja?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
ffodi
veterán
Én a helyedben maradnék az s60-v70 vonalon. Ebből vagy D5, vagy 2,4i (esetleg persze t5-t6, ha így kívánja a nemzet).
S60 (D5) típushibák, amiket eddig tapasztaltam (2005-2009 modell):
- Fékrásegítő dob (100-150k, egyszerűen "kilyukad", csere)
- Tankfedél mechanika (3-5k műanyag zsanér+rugó, ha nem cseréled lerepülhet a tankfedél ,)
- Tankfedél zárómotor (30k, egyszerűen nem zár/nyit a motor, ezt egy szétszedés+takarítás+zsírzás+kontaktok javítása nálam megoldotta szerencsére)
- Örvényszelepek mozgatómechanikája (kis műanyag alkatrész ami összeköti az örvényszelepeket az aktuátorral, kb 2k, ha elkopott a műanyag gömbfej a szelepsoron, akkor 60-80k)
- Turbócső (cső kb. 30-40k, ha kell a rezonátor+a tömítések is, akkor 60-80k. A műanyagcső egy primitív konstrukciónak hála mereven van rögzítve, így egy/több tartófüle a rázkódás/behatások hatására letörik. Ezek után, ha a rezonátorban lévő tömítések kellően el vannak repedve/öregedve, akkor egy óvatlan pillanatban lefújja a turbó a csövet és üdvözlégy 60le. Ha szerencséd van és a cső nem sérült, akkor 2-5k a két tömítés, a csövet pedig egy vélhetően rugalmasabb gyorskötözős módszerrel lehet rögzíteni)
- Szervócső (20-30k, a szervószivattyúból kijövő cső a préselésnél csöpöghet. Ezt az alatta lévő gumicsövön könnyen észre lehet venni. Cseréje nem feltétlen szükséges 20-30k kilométer alatt ereszt el annyit, hogy esetlegesen után kell tölteni az olajat)
- Porlasztó csatlakozó kontakthiba (kb. 0,5-1k a csati javítókit)
- Beszoruló gyujtáskapcsoló (sajna előfordul, hogy nem tudod elfordítani a kulcsot, a második állásba. Ilyenkor kicsit nagyobb erőt kifejtve meg kell erőszakolni a dolgot. Csere nem szükséges, nekem a sok év alatt eddig 1x jött ez elő).És ami még potenciálisan jöhet, mint típushiba (de nálam még nem jött elő, ugyancsak 2005-2009):
- Kormányszög-jeladó (100-120k)
- Kuplungpedál visszahúzó rugó (10-15k)
- Légtömegmérő (40-60k)
- (Ha idiótán használod a dízelt, akkor részecskeszűrő)Egyébként pedig:
- Benzinesből mindegy, hogy 140 vagy 170le, motorikusan ugyan az, a 140-esből pikk-pakk erősebbet lehet varázsolni.
- Ugyan ez igaz a D5-re is. A 126/163 lovas motor (euro 4) ugyan az, mint a D5, annyi lehet a difi, hogy a gyengébbik típusokat szerelték 5 sebességes manuális váltóval + ennek megfelelően más kuplunggal, ami esetlegesen rövidebb ideig bírja a strapát ha odatolod neki a lovakat/nyomatékot (maga a váltó bírja, itt inkább a kettőstömegű+kuplungszett cseréjére érdemes gondolni, ami nem 100k.....)[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
person
senior tag
Sziasztok, ha már téma, nagyon hiányzik az aux.. (2004.09 xc90)
Ezt próbálta valaki, esetleg vélemény, vagy egyéb opció nem 60-ért? [link] -
FeRRaR1
őstag
Ha van benne CD-tár mehet a Yatour, fentebb linkeltem, nekem is az volt a V70-ben, nem volt panaszom rá, szépen tette a dolgát, CD-t meg életemben nem tettem bele, szóval nem volt nagy kár a tár lecserélése AUX-ra. Szerencsére az XC-ben van gyári a Dynaudio mellé.
Más:
XC téma, vettem hozzá pár dolgot:
Motorháztető telók a végét járják, legfelső állásba még megtartják, de ha egy hangya f@sznyi észrevehetetlen szellő éri, már vágódik le, ezzel nem törődtem, amég múlt héten fejbe nem trafált Szóval az cserés
Alá feküdtem és láttam hogy nagy valószínűséggel még nem cseréltek rajta üzemanyag szűrőt, ~6e a gyári Mann postával együtt, így cserélem azt is.
Tapogattam az első fékeket és nem tűnnek vállasnak csak minimálisan, de mikor rámpán volt a szerelőm megmutatta hogy hátulról vállasok nagyon a tárcsák, azért nyikorognak lassú tempós fékezéskor, meg már egyébként is a végüket járják, úgy hogy csere. Rendeltem gyári tárcsa és betét szettet.
Ami a kérdés: Brembo utángyártotton szépen látszik, hogy kezelt az éle, így nem rozsdásodik. A mostani szett meg annyira rozsdás, hogy vékony darabokat lehet lepiszkálni az éléről, fórumokat túrva ez általános Volvo probléma, valakinek valami házi megoldása? Nem tudom mivel kéne lekenni vagy fújni az élét, még most mielőtt feldobjuk, hogy elkerüljük az erős rozsdásodást.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A tár helyére kell kötni, úgy tudom az nélkül nem működik, a tár kábelét kellett a V70-nél lehúzni a fejegységről, és a helyére bedugni a Yatour kábelét, és CD tárra váltva AUX-ként működött, vagy USB, vagy kártya olvasó, ahogy akartad.
Először márka szerviztől kértem ajánlatot:
600 fontUtána egy ott dolgozó vezető szerelőtől privátba:
400 fontUtána találtam Brembo utángyártott tárcsát és betét szettet:
150 font + munka díjLegvégül találtam egy vidéki Volvo alkatrészest, akinek vannak villám akciói, így a gyári szettet 300 font helyett meg tudtam venni 160-ért. Úgy néz ki ez lesz a vége, 3 Youtube videón felbátorodva, meg lévén minden szerszámom adott, valószínűleg neki esek én, és mindent beszerelek amit vásároltam.
Azért nem mindegy 600 vagy 160 ugyan úgy gyári Volvo minden...
~215e vagy ~57e........[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7579 üzenetére
Nekem is gyári szett van a 90-en és nagyon meg vagyok vele elégedve. Kb fél éves de azért kopik rendesen a súly miatt. Pl a Roveremen egy év alatt kopott ennyit kb... Még az ebc fékeket dicsérik hozzájuk de az is 2 kiló+. A szereléstől meg ne félj, ez tárcsa mindenhol legalább. A dobok mókásabbak de azt is meg lehet oldani egyedül egy kis legózással. Egytől ne ijedj meg ha magad cseréled. A régi kopott féknél csak az új fog xarabbul Bár ha minden új akkor gyorsabban összeszoknak. Pár km egy kieső úton és elkezd fogni. Az első százason finoman fékezd és kerüld a padlót. Utána már mehet és harapnia kell. Be ne süsd mert a mai fékeket már kinyírja.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Hátsó tárcsák új szerűek, de a
pedálkézifék már nem az igazi, így a dob fék részét cserélni kellene, de arról néztem videót, hát tuti neki nem állnék [link] elég mekkmester az ember, de a lényeg látszik azért.Peti78
Nem nagy ördöngösség ám, soha nem csináltam ilyet, és megvoltam fél óra alatt, igaz a tápot forrasztani kellett, de minden mást csak bedugsz és kész, ami több idő volt, hogy kiszerelsz mindent a hozzáférés miatt, szépen rejtve elvezeted a kábeleket, stb...
[ Szerkesztve ]
-
harcikoca
senior tag
Üdv, vettem egy Saab 9-5 1.9TiD-t 2005ost. Nem mukodik a tolatoradar, ki is irja hibanak. Tudtok ajanlani 1 jo kis Diag Tool-t saabhoz amivel ezt ki tudom olvasni, es nem horror aru? Tech2-rol hallottam, hogy jo. Bar gondolom abbol is eleg sok fele van.
AMD+Ati powee'R
-
Xmodule
őstag
Wow. Szép lista. Én ezt egy első kommentba tenném mert fontos infók. Van egy pár amit én is atnezek nemsokára. Ide írnám meg az első és hátsó rugókat amik nekem eltorter szépen egymás után. Csak is párban cserélni!
Ha az a kis műanyag ami az ormenyszelepeket köti össze folyamatosan le van esve milyen hatása van a motorra? Nekem le szokott esni pedig újat vettem belőle de ha fent van ha ledobja nem veszek észre semmi különbséget.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7582 üzenetére
Azért a dobba nem igazán kopik meg a betét még akkor sem ha rendesen fékezésre használod. Lehet elég csak húzni egyet a bovdenen. Amúgy nem egy nagy ördöngösség, azt is emberek csinálták és cserélik csak azt a pár apró feszítőt xar bejátszani.. Én tavaly cseréltem a Roverembe hátsó betéteket és az komplett dobos ugyebár. Elsőre meglátod és uhh, utána szétszeded és ajj-ajj, aztán kicsit legózol és kész is. A másik oldal már laza ha tudod milyen sorrendbe és hova nyúlj. Viszont a Roverbe se kellett volna a betéteket cserélni, csak megtakarítani de ha már megvettem akkor ki is cseréltem, viszont kopva alig voltak. A lényeg hogy én rálesnék és húznék rajta egyet.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
ffodi
veterán
válasz Xmodule #7584 üzenetére
Dobálhat hibakódokat tőle (kijelzőn "Engine System Service Required", tárolva "swirl..valami"), illetve nagy terhelés esetén simán visszaveheti a teljesítményt az ECU. Nálam pl. 160 felett rendszeresen visszavette a teljesítményt, amikor le volt esve. Egyszerűen olyan volt, mintha 160-nál lenne egy speedlimiter.
Ha állandóan leesik a kar, akkor vagy cseréled a szelepeket is, vagy van gyári javítókit is.
A rugók eltörése nem tudom mennyire típushiba, még nem hallottam róla.
Részemről mehetnek az infók az első hsz-ba.
Más:
Időközben van még egy "típushiba", ami eszembe jutott. Nem okoz semmi gondot, csak idegesítő. Egy idő után az ülések kattognak (nem csak az S60-ban), főleg kanyarodáskor lehet észrevenni. Ez könnyen orvosolható: az ülésen található forgáspontokat kell valami jófajta száraz-kenőanyaggal kezelni.
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Xmodule
őstag
Értem. Hát eddig még soha nem jött semmi kód az eddigi 3 év és 100e km alatt. Ilyen volt már amikor megvettem. Lehet azért nem tűnik fel nekem semmi mert 120nal gyorsabban meg sosem mentem. elég pápasan szoktam vezetni de ha meg is nyomom néha mert azért nem hagyom ellustulni vagy bekormolodni akkor is a kettest de inkább a hármast nyomom meg neki úgy 100 110ig.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
tikshow
addikt
Budapest területén tetőkárpitost tudtok javasolni? Már kaptam egy ajánlatot 45.000re, de kicsit sokkalom. Meg van ereszkedve a kárpit a vezető oldal felett egy tenyérnyi területen.
-
Rivaul
addikt
válasz tikshow #7589 üzenetére
Ennyiért sztem jobban jársz ha te csinálod. Én a Roveremet egy nap alatt újrahúztam, ha érdekel leírom miként. Sajna az indexes fórum már nem tárolja csak a mintaképeket így nem tudom nagyobba megmutatni de olyan mint az új és 4eft a komplett költség... Az meg hogy mit mondanak... Szerelőben nem bízunk és nem hiszünk nekik, és hogy mit szív vele 45-ért az had ne téged érdekeljen. Mint látod 10x árrés van a dolgon.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz tikshow #7594 üzenetére
Azért kezd el lógni mert a gyári szövetet egy szivacs rétegre teszik az üvegszálas héjon kívül hogy puhább tapintást kapjon. Ez viszont 10+ év után gyakran kiszárad és elporlik így nincs ami fogja a szövetet és szépen a nyakunkba esik. Rovernél ez sajna típusbetegség. Elsőre értelemszerűen leveszed a fogódzkodókat, patenteket és kibújtatod az a, b, c oszlopok mögül. Utána kicsit játékos de én a hátsó ajtón tudtam kibújtatni úgy hogy a fejtámlákat levettem mert amiatt megakad. Mire kint van a textil fele legalább lóg így nincs vissza út. Ha kint van akkor egyszerű mert szövet le és egy kaparó (én sima téli műanyag jégkaparót használtam) segítségével le kell hámozni a maradék ragacsos szivacsot, ez a legxarabb része. Ha erre ragasztasz az nem áll meg így mennie kell. Utána el kell dönteni mit teszel fel. Vagy gyári textil, vagy műbőr-textilbőr amit leginkább használhatsz. Én a bőr mellett döntöttem. Bp-n a villányinál a villamos mellett pl van egy textilbolt ahol van olcsón kb 700ft/m maradék bőr. Ez lutri mert adottak a színek de én egy krém színű darabot jónak találtam és nagyon szép kontrasztot ad. Más textilek is vannak ott. Lényeg hogy vagy ez, vagy neten keresel színt és anyagot de az drágább. A bőr minél vastagabb annál nehezebben kezeled majd de túl vékony se legyen mert átüti a ragasztó. A textil viszont vastagabb legyen mert ott könnyen átüt a ragasztó ha vékony. Ha az anyag meg van akkor kell egy fél lityós fém tubusos hőálló! ragasztó. Nyáron ha napon hagyod az autót és sima ragaccsal csináltad az egy kellemetlen szembesülést okoz Én ilyen obi-s zöld dobozos valamit vettem de van aki palmatexet vesz. Ezt egy vastag ecsetel felviszed az alapra (jó nehéz kenni mert elég sűrű). Alaposan le kell kenni és lehet ráteríteni a még formázatlan anyagot. Felesbe ragaszd, akkor nem gyűrődik. Értsd hogy középen félbehajtod az anyagot, a tető feléhez odateszed és az egyik felére ráteríted, elsimítod. Majd ráhajtod a másik felét is, és elsimítod. Utána körbe lehet vágni de egy 5 centit hagyj rá mert vissza kell hajtani a túloldalon. A visszahajtásnál hogy tudja követni a vonalat az anyag így kb 10 centinként be kell irdalni, akkor nem törik csücskösre az íveken. Ha meg van, beragasztózod és ráfogatod az alapra azt is. Fél napot-napot hagyod száradni és mehet vissza az egész a helyére. Remélem érthetően írtam. Nekem ragasztóval, ecsettel, műbőrrel 4300ft-volt a csere kompletten és mindenki kérdezi hogy mennyi így újrahúzatni, és hol csináltattam Itt végig is nézheted nagy vonalakba.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
harcikoca
senior tag
A 2006os 1.9 TiD 150lovas motor fiat, vagy opel? milyen diagnosztikai muszer jo hozza?
AMD+Ati powee'R
-
-
Rivaul
addikt
válasz tikshow #7598 üzenetére
A bontás nem vészes, csak ne ess neki mint Tóth az ól ajtónak. Annyi hogy mikor kiszeded a tetőt, figyelni kell ne legyél túl erőszakos mert megtörik az alap. De azért tenni kell, nem olyan vészes. Szerintem nem az a necces része. Vakarni azt a xart, nah az kellemetlen. Rovereknél sajnos a tető lógása típushiba és fórum szinten egy rakás ember megcsinálta a bölcsességeket körbeadva. Eddig mindenkinek sikerült és a Roverek is össze vannak rakva rendesen azért
Néztem de az XC90-be szépen fent van. Ha lógna, zokszó nélkül nekilátnék ennek is. Viszont az A oszlopaimról sikerült leáztatni a kárpitot előző gazdinak, az tervben van szintén itthon.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!