Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Peti78 #7562 üzenetére

    Valahogy így csak belső keringetéssel kezd, utána tedd át külsőre mint nekem. (semelyik sem ég) Meg persze menjen a klíma :DDD

    Más:

    Végre használtam a hónapokkal ezelőtt beszerelt gyors csatlakozót, rekondícionáltam és tele töltöttem a z akksit.

    Tegnap cseréltünk gyertyákat, és ha már kint voltak mértünk kompressziót, ami miatt kicsit aggódtam, lévén 200e km körül van a gép, de tökéletes lett, mind a 8 henger tartotta a 21-22 baros nyomást. Nagy átnézést kapott, oszcilloszkóppal, szerviz programokkal, még a kipufogó gázra is rámért a srác hogy tökéletes e az égés, megnyugodtam, minden tökéletes, gyári újhoz közelítő érték :))

    Két hibakód volt a tárolóban, Air quality sensor, ami az eső csatorna alatt van a szélvédő tövében, ezért folyton eltömődik, azt mondta normális, levegő minőségét figyeli, és szabályozza gondolom AUTO módban hogy kintről vagy bentről keringesse. A másik a memóriás tükörhöz köthető, nem állítja a tükröket az elmentett pozícióhoz, csak az ülést, ami nem baj, mert nagy a tükör, jó így ahogy van mindenkinek, de ki kell cserélni egy szakadt kábelt a kötegben, majd a következő körben kimérjük melyik az.

Új hozzászólás Aktív témák