Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
-
FeRRaR1
őstag
Kihagytam: kapott egy VIOFO A119 dashcamet is. Csak a rendőrség kezébe ne kerüljön a memória kártya belőle
molnarpeter
Nekem is tetszik, Köszönöm
Rivaul
Semmi gond nincsen azzal, én is örülnék ha több időm, lehetőségem helyem és tudásom lenne az autóhoz, akkor sokkal több mindent én csinálnék. Most a Volvo márkaszervizbe viszem, ott szombatonként a vezető technikus privátba dolgozik, ugye adott minden szerszám és gép + tudás, összes informatikai háttér, szerviz, alkatrészek minden...
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
Nos, nem tudom, hogy mennyire lesz "okosság", de két dologra lettem figyelmes a videót nézve:
Egyrészt, két hangosabb, s egy halkabb ciripelés-sorozatot hallok, amely gyanúm szerint minden egyes szíj-fordulatonként jelentkezik. Emiatt első körben kizárnám, hogy valamely csapágy ad hangot. Vagy megsérült valahol a szíj, esetleg idegen anyag került a bordák közé, (Ez terepjárókon gyakori, hogy apró kavicsokat szeg fel a szíj. Az is lehet, hogy a szíj külső, sima felén van olyan kopás, tükrösödés, ami miatt megcsúszik a szíj az adott szakaszon.
Másrészt, feltűnt, hogy a szivattyú szíjtárcsáján kilátszik a szélső borda. Fényes, tehát valamikor ott is futott vélhetően a szíj. Nézd meg, nem kopott-e a szíj széle, ez akkor szokott előfordulni, ha lógó csapágy, vagy szíjfeszítő miatt ferdén fut a szíj, s beleér valamibe. (Sajna, konkrét típusismeretem nincs.)
WD40-et, s más olajos dolgot ne fújj a szíjra, csak óvatosan nedvesítsd be vízzel, célszerűen valami pumpás flakonból. Ha akkor megszűnik a hang, az csúszásra utal. A csapágyak hangja ilyenkor még megmarad. Ha marad a hang, vedd le a szíjat, s vizsgálj át mindent! -
#03969024
törölt tag
válasz FeRRaR1 #7249 üzenetére
Csak kíváncsiságképpen: Van már valami tapasztalatod, hogy miként viszonyul árban a két autó fenntartása, az üzemanyagot leszámítva? Mennyire kopik jobban az XC-n a fék, gumi, stb.? Mindenhol azt olvasom, hogy sokkal költségesebb az XC, mint az S80. Vacillálok a két autó között, kezdek én is "nagypapásan" nehezen beülni egy sima limuzinba.
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
2000-2004-ig 2.0t és 2.4. t s60 hoz menniybe kerül egy komplett turbo?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7254 üzenetére
Igazából nem tudok érdemben segíteni, teljesen azonos körülmények között biztos hogy az XC fogyaszt több gumit, féket, mindent, már csak azért is, mert vagy 400 kilóval nehezebb ez tény. Amit én tapasztaltam, hogy most cseréltem féktárcsát az S80-on, gyári 10 éves volt rajta, ugye kevés kilométeres hobbi autó. Az XC-t szinte új tárcsákkal betétekkel vettem, még mindig új szerű. így azon nem cseréltem. Gumit szintén csak a 10 éves gyárit az S80-ról, de a barázda mélység miatt még jó lett volna pár évig, de nedves vagy hideg aszfalton már ön és köz veszélyes volt, szárazon mondjuk hibátlan volt, és ugye esőbe nem megyek vele. Fater is XC-t vett, mind a ketten 1,5 éve kb, én nem cseréltem még se gumit se féket rajta, pedig szeretek tempósan menni, nem is kell a közel jövőben. Fater gumit vett, de ő bele tett már vagy 40e-t, féket még neki sem kellett, szintén újszerű volt. Szóval nem vészes a helyzet, csak ez alapján semmiképpen se dönts, azt vedd amelyik jobban megfelel az életstílusodnak, jobban tetszik, kényelmesebb stb... Az hogy 5-10%-al előbb kopik el a fék vagy gumi, ne számítson semennyit, mert minden nap benne fogsz ülni, megjelenni vele, szóval főként kényelem, és neked tetsszen. A többi másodlagos. Az XC még jóval komolyabban pakolható, szerintem kb a duplája befér a csomiba mint az S80-nak, ha ez számít, pedig az sem kicsi.
Inkább mérlegelném esetlegesen hogy kell e a magas építmény, kell e az AWD, jársz e telekre, erdőbe, télen sokat, vagy csak város autópálya, sok fontos kérdés van de a kopások nincsenek köztük, ott nem lesz nagy eltérés. A sokkal költségesebb inkább az AWD miatt lehet, ha nincs karbantartva, esetleg nagyobb súly miatt a váltó, szintén ha nem kapta meg a törődést.
Maradjunk annyiban, hogy egy első kerekes S80 D5 vagy egy AWD XC90 D5 közül biztos hogy az XC lesz a drágább fenntartású, de ez magától értetődő, rémeket nem kell bele látni. Kapja meg a törődést, meg az összes olajat amikor megveszed, működjön hibátlanul, akkor nem lesz szopó roller.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz #03969024 #7253 üzenetére
Neked is és FeRRaR1 fórumtársnak is köszönöm a segítséget. Hétvégén akkor megnézem ezt a "vízespróbát" , hogy mire jutok vele. Remélem csak egy szíjat kell cserélni esetleg meghúzni a görgőket , így pontom tétel lenne.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Pr3d4tor8
újonc
Üdv!
Múltkor kérdeztem a volvo 850-est és a 2,5-ös tdi motorját a milyen autót vegyek topikban.
Igazából ott is leírtam, hogy nekem a 850-es formája tetszik csak, és első kocsinak azt vennék.
Faternak Saab-ja van, igaz az sokkal fiatalabb mint ezek a volvok amiket nézek, de szeretem azt is vezetni.
Az s70-ben is ugyanez a motor van mint a 850-ben, vagy az már más?
Mert 850-ből nem találtam értelmes sedan-t ezzel a motorral.Illetve akkor itt is megkérdezem, hogy első autónak szerintetek mennyire lenne ajánlott?
Mire kell náluk oda figyelni vételkor? -
Rivaul
addikt
Szűkös helyen parkolok így behajtom a tükröt az xc90-en (elektromosan behajtható). Viszont ma mikor ki akartam nyitni akkor csak a bal nyílt ki. Megint megnyomtam a gombot, erre elkedett integetni. Szóval egyiket nyitja a másikat zárja... Mondom oké, lefogom míg átugrik a motor de kattan egyet és ismét integet. Következőre levettem a kimaradt oldalinál a kárpitot és lehúztam a tükröt a rendszerről. Másikat rányitottam és visszacsatlakoztattam a lemaradó oldalt. DE! Hogy szakadjon meg amikor be akartam csukni akkor a motor egyet kihagy és utána megint integet. Tehát megjegyzi a comp hogy miként van a sorrend és csak azért is felemásba nyitja a tükröket. Ilyenkor mi van? Most nyitott állásba dugtam újra össze és így marad de marhára idegesít mert ez az egyetlen dolog ami nem megy az autón elektronikailag...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Két dolgot próbálnék ki, akksi ki be úgy hogy mind a kettő csukva vagy nyitva van egy 10 percre, utána ha nem segít, 3x ki és bezárni a kocsit egymás után 5-10 másodperces szünetekkel, csak a távirányítóval, ajtót nyitni nem kell hozzá. Sőt jobban belegondolva fordítva kezd a próbát, mert mocskosul el van barikádozva az akksi
Amennyiben nem akkor egy elektromos szakinak rá kell dugnia az ODB2-est, és megértetni vele hogy nem úgy van ahogyan ő gondolja.
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7262 üzenetére
Úgy látom nem egyedi a dolog mert többen írtak hogy szenvedtek vele. A tieddel együtt kaptam vagy öt verziót. Holnap elkezdem sorba és ami működik azt megosztom. Én mérgembe neki akartam esni szétbombázni és a nyitott motor állapotra összerakni a tükröt de nagyon egybe van rakva így hagynék nyomokat.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
belaazallat
addikt
válasz Atomgeszi #7266 üzenetére
Üdv!
A volvo-s facebook csoportban van egy srác, aki 6000FT-ért újra önti a kulcsodra a műanyagot, Enyém is oda van már, de nem ennyire.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
#03969024
törölt tag
válasz FeRRaR1 #7256 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Nem igazán akarom ismételni önmagam, sajnos nagyon eljárt az idő a Lancer felett. Mindig is egy Volvo volt az álmom, először még a 740/760, úgy 30 évvel ezelőtt. A sors úgy hozta, hogy ez az álom még mindig beteljesületlen. Odáig eljutottam, hogy az 1gen. S80 már nem igazán tetszik, ill. sokan lebeszéltek róla. Az S60 formára sokkal jobban "bejön", de nem tudok megbékélni a hátsó sor botrányos szűkösségével. Maradt a 2gen S80. Ami még egy picit drága, s ha belegondolok, hogy a Lancert is csupán kétszer vettem elő idén, hát... A Boxer után tűnt fel, hogy már kissé macerás behuppannom az alacsony ülésbe. Tehát, magasabb kéne. Az XC60 "nemgyerebe", tehát marad az XC90. Csakhogy, semmi szükségem a négykerékhajtásra. A pakolhatósága viszont tetszik. Akkor miért nem V70? Említetted a megjelenést. Akárkivel beszéltem az ismerőseim közül, mindenki húzta a száját a "halottaskocsi" miatt. Csajozni pedig muszáj!
Persze, lenne más megoldás is, akár egy Outlander, vagy ASX, X-trail, sőt, egyik barátomnak lassan eladó lesz a Tucsonja, keveset futott, olcsó, s még jó is. Viszont, ezek akármelyikébe ülnék bele, keserű lenne a szám íze. Nem dobhatom fel anélkül a talpam, hogy ne lenne egy Volvom! Ismerős?
Mondjuk, kicsit röhej, hogy féket javítok a fiam 8gen Galantján, ami elég ritka Európában. A legdrágább féktárcsa kerül hozzá annyiba, amennyiért egy S80-hoz a legolcsóbb. Pedig szinte ugyanaz a méret, kivitel. Csakhát, Volvo...rbalint88
Ha elolvastad a fentieket, akkor már tudod, hogy miért nem nézegetem az XC70-et.Nem abban egyeztünk meg, hogy "lancertata" leszek? Valaki a másik topikban már nagyon ácsingózik a bácsira. Talán Kornél?
Atomgeszi
Az Index Volvo topikjában is érdeklődhetsz, volt már téma a kulcs "felújítása".
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7268 üzenetére
Nekem ahhoz a halottas kocsihoz kötődnek a legszebb emlékeim, meg a mostani kettőhöz. Asszony is halottas kocsizott, persze csak addig amég nem kellett berakni a dupla kanapéját az ikeából, csont nélkül becuppant lehajtott hátsó sorral... Utána hirtelen praktikus pakolható kocsi volt...
A V70 MK2 ülése AZ ÜLÉS. Annál még semmi nem volt kényelmesebb nekem, az S80 MK2 van hozzá talán legközelebb, az XC90 utána, leghátul meg a V50 a sorban, persze az sem volt kényelmetlen, csak Volvo mércével
Én is vágyom néha egy V70 R-re, de nem passzol most sajnos sehova. Napinak ott az XC, azt nem cserélném semmire, hobbinak ott az S80 V8, azt meg szintén nem váltanám le semmi pénzért. kb pálya autó szerepben tudnám elképzelni, egy másik univerzumban, ahol van pénzem, időm és energiám 3. autóra
Már odáig fajultak a dolgok, hogy tavaly majdnem vettünk egyet közösen faterral, de aztán gyávák voltunk meglépni... Ő is imádta a V70 T5-öt, nála volt pár hónapig, ódákat tudnánk zengeni mind a ketten róla.
XC 60 nem jó, azt nem ajánlanám, egy szép felnis, hátsó szárnyas V70 igen is mutatós szerintem. Olyan autó meg úgy sincsen ami mindenkinek tetszik. 70-80-90 ez alá ne menj. Behuppannak a csajok egy full bőr V70-be is szerintem
-
nesa
veterán
válasz #03969024 #7268 üzenetére
Nekem még mindig A VOLVO a 740-760 imádom, akarom évek óta keresem, egyszerűen beégett az agyamba 90 körül mikor ment a reklám hogy a tetőről ugratnak le.
Már 2x majdnem vettem, és most már szeretném nagyon megtalálni a nekem való darabot.
Mostanában leginkább egy nagypapis kombi lenne fogamra való. -
person
senior tag
válasz #03969024 #7268 üzenetére
tehát marad az XC90. Csakhogy, semmi szükségem a négykerékhajtásra.
Ez hogy lehet kizáró ok?
Fordított esetben még csak érteném.
Max nem csináltatod meg ha elromlik.. addig meg élvezed.
Úgy tudom van ebből csak első kerekes is.Mindenki: Ha már a hajtás, első hátsó difi és haldex olajokról van valakinek infója?
Milyet, mennyit, hol és mennyiért? Most tervezem cserélni őket, szűrővel.
Váltóolajból még van 5 Literem (2.4 D5 2004 automata), az jó bármelyikbe is?
Bocs, még nem volt időm utána nézni..[ Szerkesztve ]
-
2thletme2day
őstag
Sziasztok.
Van egy 2005-ös xenonos Volvo S40-esem. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudok meggyőződni arról, hogy működik a lámpamosó? A kézikönyv szerint minden ötödik ablaktörléskor mossa a lámpát is de én még sosem vettem ezt észre. Nemsokára megy műszakira és nem szeretném ha emiatt nem engednék át.
Köszönöm a válaszokat előre is!
[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
válasz 2thletme2day #7275 üzenetére
A lámpamosó szerintem nem műszaki feltétel.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 2thletme2day #7275 üzenetére
Úgy tudom hogy csak 2008 vagy 2010 utániaknál feltétel műszakinál. Sokan le is szokták dugózni, hogy ne koszoljon, mert értelme nem sok van, de a pumpa is meg szokta adni magát.
-
#03969024
törölt tag
Én még nem hallotta 2WD XC-ről, max, ha tényleg halott a szöghajtás, de állítólag akkor eléggé instabil az autó.
Miért nem kell AWD? Mert többet fogyaszt, nem járok vele olyan helyeken, meg több hibalehetőség. Murphy is megmondta: A négykerékhajtás arra jó, hogy elhagyatottabb helyeken akadj el!" -
FeRRaR1
őstag
Angliában így van, azt hittem EU-s előírás, de akkor ezek szerint országok szerint különböző.
lancerboy
Van FWD és manuál XC90, de főleg az Amerikai piacon, itt Angliában konkrétan 1 db-ot láttam eddig neten hirdetést, pedig 39.000 XC90 van most biztosítva... Szóval még a fehér hollónál is ritkább.
[ Szerkesztve ]
-
ffodi
veterán
-
person
senior tag
válasz #03969024 #7279 üzenetére
Van, még ha ritka is.
Nyilván nem hozza ugyan azt FWD-vel mint AWD-vel, furcsa is lenne, de azt még nem hallottam, hogy ezáltal eléggé instabil, csak tipikus FWD.
AWD előnyeihez nem kell "olyan" helyeken járni, egy átlagos esős napon is tapasztalható mennyire nem mindegy. Én sem terepre vettem, főleg nem a határait feszegetni, megakasztani.Egyedül a többletfogyasztás ami felróható, de ha a kategória társait nézed szerintem még így is baráti.
-
FeRRaR1
őstag
Kihoztam egy zsír új S60-ast, 38 mérfölddel 3-4 napra:
Meglepődtem, és ami furcsa hogy pozitív irányba, sokkal jobb mint az előző XC60. Kényelmesebb, egyedül a középkonzol nyom egy kicsit észrevehetően. Összességében sokkal kevésbé van meg benne a ragasztó bűz. A külső tükrök is automatikusan sötétednek, nem csak a belső keret nélküli, ami nagyon hasznos.
Negatívumok: Futómű úgy ahogy van kuka. Egy közepes kátyún úgy felütött, azt hittem ott hagytuk a fél alját, pedig láttam hogy jön, lassítottam, lankásabb oldalán mentem, mégis (forgalom miatt kerülni nem tudtam). Van egy kettős körforgalom hazafele, ott szoktam egy gyors irány váltást csinálni, nem sok minden vérzett el eddig, de ennek sikerült. Olyan érzés volt, mint ha a két első kerék két "búgós csiga" lett volna, de csak érzésre, mert messze nem mentem olyan gyorsan hogy tapadás határ közeli legyen, de mégis bár a kocsi stabilan megcsinálta, ami vissza jelzést kaptam tőle az ijesztő volt. Az hogy az XC 60 vagy akármelyik saját zokszó nélkül megcsinálja, kisujjból... Egy magas XC, ez meg nem. Kár érte. Visszajelzés egyébként nem 0, ha nem -1 amit kapsz.
Csomagtartó jelzés értékű, viszont hátul meglepően sok a hely, simán egy V70-S80 közötti, gondolom a csomagtér rovására oldották meg, kicsit játszottak a dőlés szögekkel stb...
Sok minden kicsit rosszul programozott, ha lassan is indulok, néha az automatikus vissza gurulás gátló késésben van, és már a gázon vagyok amikor elenged és ránt egy picit. Egyáltalán minek van ilyen automata autóba, vagy akármilyenbe...
Szélvádőre meg a kezelő szervekre igaz ugyan úgy a korábbi XC60 írásom.
Vélemény: Sima fűtés nélküli szélvédő, jobb futómű, kicsit tompább élű középkonzol, hogy ne akarja ketté vágni a térded. Amennyiben ez a három meglenne, most nagyon nagyon elégedett lennék, hogy gyártanak még használható autókat, nem rossz ez, de még mindig messze jobb akár melyik 10 éves autómba beülni, közlekedni...vagy bármi...
Új XC 60 tesztelhető sajnos csak júniusban lesz nekik is, amikor beindul a gyártás.
Szerk.: Képeket nézve szembe jutott hogy kimaradt valami, régebben csak az R Design, most már az alap kormányon is ott a matt króm betét, az alján és csúszik mint az állat. Gyorsan akarsz kifordulni, parkolni, besorolni, és megcsúszhat rajta a kezed. Egy Volvo ami a 4 keréken guruló biztonság, lehettek volna kicsit figyelmesebbek.
Más:
Tesla.
Az első 4 a Model X az utolsó a Model S. Csak az X-ben ültem, de a 11:00-ás tesztvezetést eléggé lekéstem, elidőztem a Volvo-nál szóval az sajnos nem volt.
Ami azonnal feltűnt a WoW, ez eszméletlen kényelmes, modern, szép, jól kezelhető, magától értetődő. Minden ülésen külön állítható a szellőzés, fűtés, hűtés, amit akarsz, és soha nem ültem benne korábban, de annyira magától értetődő minden hogy le a kalappal, úgy mentem oda ha autó akkor benzin, ha élmény akkor V8 vagy V10. Az eddigi villanyos kínálat egy rossz vicc volt, de a Tesla az más tészta, annyira komoly a minőség érzet... Nem tudom mikor éreztem utoljára ilyet. Biztos hogy vissza fogok még menni kipróbálni, mint tud a híres 0 fordulattól max nyomaték
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7268 üzenetére
https://mobilarena.hu/tema/autoapolas_karbantartas_fenyezes_frissitett_1/hsz_25469-25469.html
Pofám leszakad, ment az XC téma, én meg lewaxoltam a hét elején, és nem is tettem ide nyálcsorgatónak neked
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7285 üzenetére
Sok ezüst Volvom volt már, S80 mk1, S80 mk2, V70 mk2, V50, ez volt az egyik szempont, a másik meg hogy V8 Executive full extrás napfény tetőseket valószínüleg egy kezemen megtudnám számolni, no nem a hirdetetteket, az összeset. 88 van most biztosítva Angliába [link] 87 az enyémen kívül
Legszívesebben a barna cseresznye színű bőrrel választottam volna, bronz hatású barna külsővel, de ilyet csak diesel executive találtam volna. [link] abból több mint 3k fut, fontosabb volt a V8, teljesen más kategória, faternak meg 2 ismerősnek is van D5 XC 90, aki átült és kipróbálta azt mondta ez egy teljesen másik autó, nem csak hmmmm más motor, másik autó, mindene más. Másképp kanyarodik, lassul, nyilván a gyorsulás is különbözik
Ezt én sem tudtam, de ha átülsz egyikből a másikba, plána amikor beindítod és elindulsz, közlekedsz... akkor aztán pofán ver a különbség. No meg azért a fekete sem ronda
-
#03969024
törölt tag
válasz FeRRaR1 #7286 üzenetére
Tudom, nem jól csinálom, de nekem eddig 4 autóm volt, abból 2 csupán rövid ideig. A Lancer is már 20 éve van nálam. Hűséges típus vagyok...
Biztosan nagy élmény a V8, de már nagyon megszoktam a dízel karakterisztikát. Nem kell a nagy erő, elég az alacsony fordulaton keletkező nyomaték. Ja, és gondolom, a 4.4-es benzinmotor falánkabb, mint a D5.
Amit nagyon sajnálok, az a mai dízelek túlbonyolított technikája. Hol vannak már a sima adagolós, elpusztíthatatlan motorok? (Mondjuk, a Lancerben. ) -
molnarpeter
nagyúr
-
FeRRaR1
őstag
válasz #03969024 #7287 üzenetére
Ne aggódj, már nem csak a gázolajosok, a modern benzinesek ugyan úgy túl vannak bonyolítva, minden megvan bennük ami korábban csak a dieselekben. Ezért állok úgy hozzá, hogy szívó benzin amíg lehetséges.
Én is inkább azért váltogattam, mert nem találtam az igazit, jöttek a gyerekek, lehetőségem volt hobbi autóra. Viszont most már lenyugodtam, megtaláltam amire szükségem van, egész család imádja mindegyiket, úgy állok hozzá, ha pl a váltó megadná magát, előbb vennék bele egy újat, mint hogy lecseréljem. Persze mind a kettőben tökéletes szerencsére, nemrég volt olaj cserélve mindbe.
Többet eszik nyilván, hosszú távon 12 körül, városba 16-18 persze nem óvatoskodok, sok a dugó stb... Azt is alá írom hogy diesellel jártam amikor még évi minimum 30e bele szaladt, de mióta a hobbiba megy kb 2e a napiba kb 8e, azóta a fogyasztás nem téma, mellesleg minden évben volt valami faternak is és ismerősnek is ami miatt költeni kellett a dieselre, én meg csak tankolom, összességében nem lepődnék meg ha nem lenne különbség 1 év alatt, vagy minimális.
Én is vissza sírom a régi motorokat, hol fognak a mai túl bonyolított nagy liter teljesítményű "csodák" 1 milliót futni, mint a régi Volvok, vagy akár csak a felét...
Egyébként miért ne csinálnád jól, van egy kocsid amit szeretsz, elégedett vagy, jobb érzés mint mindig a következőt kutatni, még ha a megtalálás pillanatnyi örömet is okoz. Nálam a mostani felállás biztos sokáig marad, igaz még csak 1,5 éve van meg az S80, 1,2 az XC, ez kb a korábbi átlagom. Ezek viszont nem mennek sehova
-
Rivaul
addikt
Kicsit eltűntem. Úgy hozta az élet hogy kicsit le kellett költöznünk rokonokhoz vidékre. Meg van az xc90 tartós teszt legalább. Eddig két és fel hét alatt 3ekm-nél járok és ez a tendencia úgy néz ki egy pár hónapig nem csökken hanem nőni fog. Lehet jó választás volt a dízel... Ma kicsit kirándultunk itt somogyba és a szép egyenes útnál feltűnt egy jóféle vadász csapás. Hát ha már "terepjáró" akkor gondoltuk meghintáztatjuk a gyerekeket. Amolyan lada nívás 30 centi árkos, mosásos emelkedős terep. Nem csapattuk csak átdöcögtünk de érezni lehetett hol kapcsol a futósabb részeken a hátulja és mikor merre osztja az erőt. Nem hiszem hogy valaha terepezek még vele önként de a roveremmel a lehajtónál nem jutottam volna tovább nem hogy több száz métert a csapáson. És tudom legalább hogy minden faszán működik. Jah a tükrök másnapra a fesz hiány miatt reseteltek és azóta is szépen együttműködnek. Szóval töretlen a szerelem és remélem bírja majd ezt a masszív kilóméterfaló időszakot.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #7288 üzenetére
Ezekhez csak annyit hogy 1,5 éve volt adagoló folyásom (nem volvo) félig elektromos bosch rémisztő ajánlatokat kaptam ilyen hasonló mint amiket ott olvastam röpködtek a százezrek ha nem lesz komplikáció.. bementem egy bontóba épp előtte hoztak be egy nekem megfelelő donort még egyben volt indítottuk szépen indult, jó hangja volt mondom mennyi az adagoló 15k (teljesen mechanikus semmi biz basz) ok kérem,10k volt a munkadíj, ennyit a több százas költségről azóta is fasza.
Ja az ilyen átalakításnál terméseztessen a check engine lámpát meg kell szüntetni vagy megvárni amíg kiég
[ Szerkesztve ]
-
-
FeRRaR1
őstag
Volvo Service Plan direct debit van mind a két kocsimon. Így "előfizetéses" rendszerbe vonják a havi 35 fontot kocsinként, ez magában foglalja a teljes európára érvényes Assistance szolgáltatást, éves szervizt és annak az összes anyag és munka költségét, éves műszaki vizsgát, meg pár apróságot. Bármikor bemehetek soron kívül ha gondom van, nagyon olcsón kapok autó bérlést, ami xc70-től fölfelé jelent csak költséget, alatta ingyenes. Amennyiben kérem hozzák viszik háztól házig, és ki is takarítják a kocsit... Biztos kifelejtettem pár dolgot, lényegében egy hatalmas szolgáltatás csomagot kapsz tőlük, elég jó áron. Így dióhéjban mikor viszed a kocsit éves műszakira / szervizre, nem fizetsz semmit, csak belehuppansz egyik ott lévő szalon autóba, aztán majd vissza mész érte amikor minden elkészült, és rá érsz, vagy szólsz hogy gyűjtsék be és hozzák a tiedet...
5 évre írtam alá, de ez bármikor felmondható valami 10 fontos kötbérrel a fennmaradó évekre, ha másik Volvo-t veszel át teheted arra, ahogy tettem a V50-ról az XC90-re, és ami a legfontosabb, nem számolnak fel mindenért óra bért, de amire igen, vagy az alkatrészekre 20-50% kedvezményt adnak. Persze az 50% nem publikus, de jóban vagyok a vezetővel
Ha van VIP event, megnézhetem a kocsikat mielőtt elkezdődne.... Tényleg nap estig lehetne sorolni. Nagyon jó dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Kidotottam kicsit a keretből de a téliket le akartam venni az xc-ről mivel még cca 80% mind és nem akartam elnyalni őket. Szerencsére találtam egy levetett garnitúra dunlop sp sportmaxx gt-t a gyári méretbe. 2010 kerekek repedés és egyéb mentesen 5mili futóval. 20e volt a 4 kompletten szereléssel együtt... Asszem jó vétel volt, még talán a köv nyarat is lefutja.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Szerencsére ezek a suv méretek nem kelendőek használtba csak ha tényleg fiatal és újszerű. Ezt már több gumis is mondta. Inkább megveszik az újat és ez meg ott ragad a gumison. Így is sztem csak melóba volt nekik mert ott lettek hagyva. Arra meg jó a 20 ropi. 12k szerelésre kemény. A Roveremen acélon van a teli és alun a nyári, ha lesz egy kis plussz akkor a télik itt is mennek másik felnire sztem.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-