Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Szerintem ha megkérdeznéd pislognának bambán tegyél egy próbát, de esélytelennek tartom.
Nem lehet online, személyesen ott vagy a kocsiddal, megbeszélitek mit ajánlanak, te mit szeretnél stb... hány kocsid van, mennyi időre akarod és kapsz egy személyre & kocsira szabott árat.
-
Dog83
tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni egy problémámon? A történet röviden. Kb 3 hete vettünk egy 2006-os V50-est. 2.0D . Szerelő átnézte, rendben találta, egyedül a szelepfedél tömítésnél volt kis szivárgás. Motorolaj, szűrők, és a sz.f. tömítést is kicseréltettük. Azóta kb 250km-t mentem vele városban. A hiba ezután jött elő: A 4-es hengernél a motor tetején gázolaj jelent meg, de nagyon kis mennyiségben, éppen csak csillogott. .Vissza szerelő, letakarít, alapjáraton ketyeg, de semmi. Jó, mentem vele kb 20km-t, semmi, még mindig szárat. Újabb 20km után viszont megjelent a résolaj cső alatt, egy kis gázolaj, de nem látni, honnan szivárog. Vissza szerelő, és újra lepucol tisztára, alapjáraton ketyeg kb 1/2órát, de semmi..... Elvleg a résolajcsövet kéne cserélni??? Elnézést a butaságomért, de nem vagyok autószerelő... Előre is köszönöm a segítséget!
-
Rivaul
addikt
Tegnap szétválogattam az utólagos erősítő beépítés kábeleit. A dvd aktivizáltam, hangszóró elnémulások kábelrendezéssel megoldódtak de valszeg megrántottam az ülés alatti légzsák csatit. Eredmény az srs hiba felirat El tudom tűntetni? Nincs baja tehát nem vinném sehova.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
molnarpeter
nagyúr
Rádió kódja (ha kódos) megvan? Húzd szét az airbag csatit, nyomd vissza, aztán pl egy éjszakára vedd le a testet - gép nélkül így elvileg törlődik a hibatároló.
Dog83: A résolajcső kis gumicső szokott lenni, esetleg szövettel borítva. Telefon LED-jével világítva szerintem látszik majd, onnan jön-e a nafta, nem nagy tétel kéne legyen a csere.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #7308 üzenetére
Köszönöm. Egy ford féle batár sony 6cd táras ocsmányság van benne sajnos a gyári helyett... (Meg minden beltéri lámpába villódzós ócska led, amit holnap cserélek mert borzasztó ízléstelen benne). Akkor holnap lekapom a tápról is.
Ma újabb érdekesség törtét. Egy zsákutcába fordultam ahol a jobb hátsó futós homokos részbe került. Éreztem hogy ráhajtott a kerékre de csak pár pillanat volt. Mentem kb 200m és irdatlan sikítás, csörgés-zörgés jött az autó hátuljából. Félreálltam, semmit nem láttam. Tolatva és előre viszont csikorgott és csörgött rendesen. Kicsit odébb füvön eltúrtam kick downba és pár méter múlva elhallgatott. Viszont erőtlenebb lett mint ha csak elsőből húzott volna és a fogyi is egy ötössel masszívabb volt. Nem értek hozzá de egyből a hátsó hajtás halálát könyveltem el. Bementem a tecsóba amiért indultam és mire visszaértem minden a régibe ment. Zaj sehol, fogyi a helyén és érezhetően egész testtel húzott. Cca 50km ment bele azóta és rendben van . Az az igazság hogy az infarktust hozza rám folyton ez a gép. Imádom és most ki is használom mert ebbe a hónapba eddig 3500km-et tettem bele de rettegek hogy valami megkotlik...Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #7310 üzenetére
Rendben, előkapom a telót Hétfőn megyek klíma tisztításra mert valami megdöglött benne és futóművet is körbe állíttatom mert kicsit balra hord. Lehet megkérem nézzenek szét látnak-e valami elváltozást
Mindig magam csináltam az autóim de ide informatikus kell leginkább és nem szerelő
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
person
senior tag
Ti hogy kezelitek (már ha van) a foltos mattuló króm díszléceket az ablakok körül?
Nem bírom rendbe hozni, Sidol és Wax semmit nem használ.(első kép)
Arra gondoltam matt fekete fóliával körbehúznám ahogy a második képen teszt jelleggel az egyik sarkot megcsináltam, csak pont annyira mint a képen látszik. Nagyon tré lenne? Nem bírom eldönteni..
Na meg akkor már a fogantyú is kapott ízelítőt, de kb. minden műanyagra ráférne..
A minőséget ne nézzétek, csak teszt jelleggel rádobtam..[ Szerkesztve ]
-
-
Rivaul
addikt
Ujabb nap, ujabb meglepetes. Most jottem klima tisztitasrol mert valami egduglott a rendszerbe. Hab+ozon. A utomunek is nekilattak de a hatulja kiderult miert all rosszul. Elhajlott a kepen lathato legkozelebbi lengokar. Valoszinu valamin fentakadt vagy nekimentek a hatso kereknek vagy ilyesmi. A legroszabb tipp hogy tortek de nem lattak ra jelet es akkor ha igy rendbetettek a gepet ezt miert nem csereltek? Mind1 is. Lessz egy ujabb korom szervizelesre... Gondolom ha ez meghajlott akkor mas is lehet meg ludas szoval nem ket forintra keszulok.
Bocsi csak telorol vagyok.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Peti78
őstag
Üdv!
Igyekszem egyértelműen és értelmesen leírni a kérdést.
Benzines s60 2001-2004 kiadások közül a 2.4 és a 2.5 T tekintetében a turbón kívül van más meghibásodási faktor? Vagy nem feltétlenül más, csak gyorsabban szalad ki belőle valami, érzékenyebb-e a turbós változat valamire mint az anélküli? Mintha olvastam volna valahol, lehet, hogy nem is volvo-ról volt szó, hogy a turbóval jobban rángatja a hajtást.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
r.levente75
addikt
Sziasztok
Egy volvo s40-es benzines autón, mikor kell vezérműszíjat cserélni? X Kilóméterenként, vagy Y időnként?
-
őstag
-
őstag
válasz r.levente75 #7319 üzenetére
Gyári előírás: 10 év / 160.000 kilométer.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz r.levente75 #7321 üzenetére
Nekem is ugyan ilyen motorral van 2009-es évjáratú C30-asom (44.000 kilométerrel), de idén év végén lecseréltetem inkább, annyira nem nagy tétel és akkor legalább nyugodtan alszik az ember.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz r.levente75 #7323 üzenetére
Ha nem szakszervizbe mész és magad veszed a cuccokat, akkor így néz ki a dolog kb. (magamnak ezeket írtam össze excelben):
30.000 - INA vezérműszíj + vízpumpa készlet
7.400 - Contitech (6PK1059ELASTT2-CT/SZ) hosszbordásszíj készlet
25.000 - FEBI FEB 32215/BE + FEBI 40756 FEB/IK éjszíjtárcsa + csavar
14.000 - Motul Inugel Expert hűtőfolyadékSzumma 76.400 HUF + munkadíj. Aztán lehet variálni, hogy vezérműszíjból is Contit raksz, mellé meg mondjuk SKF vízpumpát, meg hűtőfolyadékból is van olcsóbb mint a Motul. De nagyságrendileg ezek az árak vannak.
Ugyan ez szakszervizben gyári alkatrészekkel:
47.652 - Vezérlés szett (szíj+görgők)
14.400 - Ékszíj 1
14.400 - Ékszíj 2
7.545 - Fagyálló
Szumma 84.000 HUF, ami még azt mondom, hogy rendben is lenne, viszont itt tudok munkadíjat is, ami ezek cseréjére 55.100 HUF. Ez egy tavaly szeptemberi árajánlat, azóta nem hinném, hogy olcsóbb lenne..
Bár ebben a hivatalos árajánlatban az ékszíjtárcsa szerintem nincs benne, ami önmagában nem egy olcsó dolog.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
r.levente75
addikt
válasz xEon1337 #7324 üzenetére
Nagyon köszönöm holnap küldök egy emailt a szervízben hogy árazzanak egyet. Ha van ár én is Megosztom. Ott vagyok bajban hogy eddig mindig szakszervízben voltam vele pecsét stb most nem tudom merjek e váltani. Hátha valami kókler hozzányúl és több a kár hosszútávon.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz r.levente75 #7325 üzenetére
Majd megírhatnád, hogy Neked milyen ajánlatot adtak!
Illetve a többiektől kérdezném: az ékszíjtárcsát szokás cserélni vezérléscsere alkalmával?
"Less but better" - Dieter Rams
-
#03969024
törölt tag
válasz xEon1337 #7324 üzenetére
Bár (még) nincs Volvo-m, de úgy tudom, hogy speckó vezérműszíjat használnak, tehát vagy gyári, vagy INA. (ők gyártják a gyárit).
Hosszbordás+szíjtárcsa inkább állapotfüggő, nem? Vagy arra is van csereperiódus?
Fagyállót, ha nem csereérett, simán szűrve visszaönteném.Levente
Index idevágó topikjában találsz hozzáértő szerelők elérhetőségeit.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #03969024 #7327 üzenetére
Ehhez a konkrét 1.6-os (Ford) motorhoz a Dayco a gyári beszállítója a szíjaknak, rajta is van a logójuk a FoMoCo felirat mellett, de valahogy nem szimpatizálok akkor sem azzal a márkával..
Megmondom őszintén, hogy a két hosszbordás szíjnál nem tudok csereperiódusról, de ha már megbontják ott a dolgokat, akkor cseréljék ki azt is.
A fagyállót viszont nem szokás szűrés után visszatölteni.. elvileg ezt is illik 2-3 évente cserélni, nekem egy autószerelő azt mondta, hogy hiába jó a fagyáspontja, az öreg folyadék tönkreteheti a gumicsöveket vagy akár ki is kristályosodhat.
"Less but better" - Dieter Rams
-
#03969024
törölt tag
válasz xEon1337 #7328 üzenetére
A Dayco-val nekem is csak rossz tapasztalatom van.
A fagyállót nem szokás visszatölteni? No, ilyet sem hallottam. A régebbieket tényleg illett 2 évente cserélni, de inkább az alumíniumot marta meg. Az újabbak szerintem 5-6 évet simán kibírnak, nehézgépeknél 6000 üzemóra, vagy 500000 km után kell adalékolni, vagy cserélni. -
Rivaul
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #03969024 #7329 üzenetére
1-2 éve látok én is 5-10 éves periódusokat. Ha már visszatöltés, én ülepíteném a löttyöt, mert bár a visszatöltésnél drágább, de pl fél éves folyadék cseréjénél olcsóbb (most mi is fogunk ilyet művelni, mert erősen öblítésre szorul a rendszer a 21 éves Jumperen ); szűrés alatt mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
#03969024
törölt tag
Ki mondta ezt neked? Gondolom, aki eladta neked a fagyállót. Mint írtam, a korszerű folyadékokat nem kell 2-3 évente cserélni. Le lehet azt szépen is engedni, aztán szűrőpapíron leszűrni. Ha mégis marad fél borsszemnyi esetleg, az elfér a hűtő alján. Ha pedig nem megfelelő a korrózióvédelme, akkor kapott már az a rendszer eleget. Nem tétel? Akkor is felesleges pénzkidobás, környezetterhelés. Ez kb. olyan, mikor a Szentmihályin tépkedte ki a gumis a szelepházakat. Kérdem tőle, miért? Mert gumicserekor azt is kell cserélni! Két hete cseréltem! Nem nézte...
molnarpeter
Tisztára mosott tölcsér és kellően sűrű rongy, esetleg kávéfilter megteszi. Akit pedig meg lehet vezetni, az dobjon csak ki az ablakon 7-10000 Ft-ot!
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz #03969024 #7332 üzenetére
Nem ad el nekem senki semmit. En magam szerelem az autoim sok-sok eve... Mind1, a tobbit toroltem. Kinek mi a prioritas. En nem szurogetnek. Az xc igy is iszonyat penzekbe van anelkul is hogy "kokanyolnek".
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
őstag
Ma kicseréltettem a két lengőkar szilentet illetve a kanyar stabilizátor szilenteket (előbbieket azért, mert el volt szakadva a gumi, konkrétan a szerelő azt mondta, hogy kiszerelés után körbe lehetett forgatni a külső házát, utóbbiakat meg azért, mert valószínűleg az okozta a nyöszörgést szar úton meg néha fékezéskor).
Már vásárláskor meg kellett volna ezt lépnem júniusban.. (de csak most februárban nézettem át rendesen a kocsit). Eddig nem tűnt fel alapvetően semmi rendellenesség vezetés közben, de most sokkal feszesebb és pontosabb lett a futása és a nyöszörgés is megszűnt végre.
Nem tudom, hogy holnap SOS kapok-e időpontot futóműállításra valahova, mert hétvégén kell vele mennem kb. 300 kilométert, de ha nem, talán akkor sem lesz nagy baj..
3 órás művelet volt, a srác - otthon csinálta - 10.000 forintot kért el érte.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
D4lamia
csendes tag
Udv mindenkinek!
Eloszor is bocsanat az ekezetek miatt, angol laptopom van.
Egy 97-es volvo s40 rol lenne szo, a lenyeg, hogy a bal ajtonal lett rakotve egy kozponti zar vezerlo elektronika pozitiv negativ triggerrel ami kinyomott par biztositekot, kilettek cserelve, a releket is atneztem, de a sima central zar nem mukodik rajta mindezek utan sem (elotte mukodott, taviranyitas miatt lett piszkalva).
A kerdesem az lenne, hogy hol keressem a hibat, illetve van e valahol a doorlock feliratu relen kivul egy vezerloje? A bal ajtoban ketto, a jobb oldaliban 3 vezetekes zar van.
Koszonom elore is a segitseget! -
FeRRaR1
őstag
10 éves az S80 V8, így a nagy alkalomból megkapta a szezonra felkészítő két napos törődést.
- CarPro TRIX
- Magasnyomású
- Citrusos hab fürdő
- Magasnyomású
- PH semleges kétvödrös mosás
- Magasnyomású
- Szárazolás2 réteg Soft99 Fusso Dark + 1 réteg Wolf quickie gyors viasz, csak hogy ne a fusso kopjon, meg fogyjon el (Ablakokon és lámpákon is)
Wolf Black out a külső műanyagokon és gumikon & kéder gumikon, Wolf rim shield a felniken, AG Vinyl & Rubber care a motortérben, Wolf Silk Milk a beltér műanyagokon.
Bőrökön Clourlock leather protector és shield.
Ablak kívül belül alaposan megpucolva ecetes tisztítóval.
Alapos porszívózás + alváz mosás. Szellőző rostélyok alapos kitakarítása ecsettel, napfény tető kipucolása és leápolása. Motortér kitakarítása, kipufogó végek fényesítése. Minden műanyag alapos pucolása, még az index kar görgőinek a rései is tiszták
Megkapta a Viofo A119 kamerát, nagyobb 64Gb-s kártyával, frissített szoftverrel, meg nyilván ezer apróság ami kimaradt.
Isten éltesse még nagyon sokáig
Ami még vissza van, a következő mosásnál pár külső gumi élnél maradt wax, azt finom fogkefével eltávolítom majd.
-
r.levente75
addikt
Megérkeztek az árajánlatok a volvo s40-es benzines szekérre. 2007-es évjátat.
Olajszűrő 4753-
Levegőszűrő 10179-
Pollenszűrő (aktívszenes) 18380-
Gyertyakészlet 11179-
Motorolaj 4L Castrol Magnatec 17680-A szerviz munkadíja: 22800-
Összesen: 84971-
10 % kedvezménnyel 76473-Mivel az autó novemberben lesz 10 éves, legkésőbb akkor esedékes lesz a vezérlés és a külső hajtószíjak cseréje, ennek árai:
Vezérműszíj készlet 47127-
Főtengely csavar: 2937-
Külsőszíj 14545-
Külsőszíj 14545-
Vízpumpa 47940-
Fagyálló 8200-
A cserék munkadíja 45600-Összesen: 180894-
10% kedvezménnyel: 162805-Mondjuk nem vagyok autószerelő, de hogy vízpumpát közel 50k-ért miért kell cserélni? Megelőzés céljából? Akkor mindent ki lehetne, vagy lehet rosszul gondolom.
-
válasz r.levente75 #7337 üzenetére
Motorolaj 4L Castrol Magnatec 17680-
5w40 4 liter [link] 7690ft
10w40 4 liter [link] 6990ft
Aktívszenes pollenszűrő [link] 2443ft, és márkás!
Ugyan így tovább, minden alkatrészt nevetséges áron küldtek. A vízpumpát a vezérléssel együtt kötelező cserélni, ami amúgy nincs 7 ezer forint. [link]Ez az év lehúzása lenne, ha ide vinnéd. 22800 forintos munkadíj, apám .... Nincs egy óra az egész olajcsere szűrőstől.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz r.levente75 #7337 üzenetére
Az komoly. És még azt hittem, hogy engem akarnak lehúzni a 80-90 ezres (cakpakk) vezérlés(plusz biszembaszomokkal)cserével.
(#7336) FeRRaR1
Gyönyörű!
[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Atomgeszi #7341 üzenetére
Fel van adva a lecke, hogy mi tévő legyek. Vagy kicsengetem, vagy keresek valakit, valamennyivel olcsóbb lesz, de nem ismerem azt a valakit. Eddig mindig szakszervízes volt a szervízem, ha most egy ilyen volumenű munkánál belenyúl egy kontár, akkor lehet, hogy hosszú távon többet veszítek vele. Úgyhogy nem tudom....
-
válasz r.levente75 #7342 üzenetére
Ez esetben független szakszervizt keresnék. Egy 1.6-os ford motor nem az ördögtől való, sok mindent nem lehet elrontani rajta.
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #7342 üzenetére
Hova valósi vagy? Somogyban ismerek 2 szerelőt is akik a néhai Volvo márkakereskedésben dolgoztak.
Egyébként most is egy vezető technikushoz hordom, aki szintén a Volvonál dolgozik, ugyan az az ember, mint ha hozzájuk vinném, csak fele annyiért, a éves szervizen kívül mindent vele csináltatok, sőt ráadásul ugyan ott, mert meg van engedve hogy hétvégén maszekoljanak.
Atomgeszi
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz r.levente75 #7345 üzenetére
ment privát
-
tikshow
addikt
Na igy 2 honap utan csak elojott valami a nagyon keveset futott Volvoval. 4 Komplett fektarcsa, betet es fekolaj csere kell, mert a tarcsak total elkoptak. Az ajanlat ~130k. Yay.... Oke nem a 6k-s noname tarcsakat fogjak felrakni, hanem a 20k-sat es gari is lesz, szoval igy meg talan korrekt is. De legalabb rajottem, hogy miert eg allandoan a fekhiba lampa mar vagy 2 hete.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
Debrecenben tud valaki megbízható Volvo szakit?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
Rivaul
addikt
válasz r.levente75 #7337 üzenetére
Edes istenem ezek az arak... Ezert nem hordom szerelohoz. Az xc90-be mlst vettem aktiv szenes gyari muanyag keretes pollent 4300ert. Nehogy mar 4,5x legyen egy ajanlatba... A tobbi ar szinten ilyen volumenu. A munkadij annyi amennyi de olyan osszegeket tesznek el igy rajtad hogy a pofatlansag :@
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép