- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Gran Turismo
- EAFC 24
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Alkoholista nevelde
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- eFootball
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Ezért vettem XC 90-et, a V50 ami volt, esélytelen, betetted az iker babakocsit, és hosszra, széltébe meg a magasság 80%-ban megteltél, a vásárlós szatyrok már a hátsó lábtérbe mentek....
A V70 T5 az éppen hogy kategória volt, ott már nem kellett kompromisszumot kötni mint a V50 esetében, ahol kb 3-4 centit előre kellett tolnom az ülésemet, hogy beférjen a gyerek ülés + Isofix base. V70 az épp hogy befért, de egy centivel sem volt több. Már használható volt, de épp hogy, hosszabb útra nem fért el mindenünk, megint a gyerek ülések lábterét kellett erősen használni.
Aztán megérkeztünk:
Mai mosás utáni kép, elmentünk egy délutáni kirándulásra.
Igaz amit írsz, de cserébe sokkal de sokkal kevésbé biztonságos, nem mindegy mibe ülnek a gyerekek, azért egy 2000-es évek előttibe nem tenném őket, akár Volvo akár nem. Az akkori autók egyszerűen nem említhetőek egy lapon biztonság téren az újabbakkal.
XC-hez: Karácsonyi vacsora 7 személy? Nem volt probléma, hátsó üléssor felhajt, édesanyám és húgom a 16x magasságukkal jól el voltak. Nyaralás? Iker babakocsi, 2x gyerek utazó ágy, 2x nagy műanyag láda, 1x nagy bőrönd, pár szatyor + hűtő táska, és meg hely is maradt a csomagtartóba... Szavunk nem lehetett.
-
FeRRaR1
őstag
Igen láttam korábban azt a videót, nagyot nevettem rajta, elismerésre méltó ez tény, abban az időben a legjobbak voltak, de az már 20 éve volt, egy frontális ütközésnél elvéreznek. (nyilván a többinél is)
Egyszerűen nem tartott ott a technológia. Nézd meg hogy egy 2000 előtti Volvo és egy 2004-es Renault találkozik. Ennyit számít az ultra nagy szilárdságú acél + bór acél, rétegelt SIPS, modern ütközés elnyelő és gyűrődési zónák stb....
Az XC-ben rendes 3. sor van, előre néz ha felhajtod a padlóból, van lábtér, maga az ülés is majdnem teljes értékű.
Túl sok hely nem marad, [link] & [link] Ilyen dobozokat tartok kettőt egymásba pakolni és bevásárolni a csomagtartóba, ezek még elfértek mellettük pár női táska meg az egészen a ruhák kabátok. Vállalható, de nem kell túl sokat várni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nem tudtam, hirtelen ezt találtam, de lehet találni más törés teszteket is... Bele olvasva a HSZ-ekbe, azt mondják az okosok, hogy le kell állítani 6:50-nél a videót, mielőtt megjelenik a keze, nekem is úgy tűnik, mint ha lett volna benne motor.
De mindegy is, a lényeg hogy egyetértek veled, én is Volvo párti vagyok teljes mértékben, csak helyén kell kezelni a dolgokat. Az egyértelmű, hogy a Volvo az a gyártó, aki mindig is komoly figyelmet szentelt a biztonságnak, ugyan akkor fenntartom az állításom, hogy 2000 előttibe nem tenném őket. 20+ év alatt már úgy sem teljesítene, ahogy annak idején kitalálták. Ahhoz nagyon gyári patikának kéne lennie kívül belül alul felül motortérben stb... Nem azt mondom hogy nincs ilyen, de biztos hogy nem sok.
Én is nyálaztam nemrég az Euro NCAP oldalát, azért lehet egy két érdekességet találni, akár BMW oldalon is, ami meglepett, hogy az S80 1 "csak" négy csillagos.
Egyébként fel nem tudom fogni hogy a biztonság miért nem játszik sokkal fontosabb szerepet az emberek választásánál, mondjuk ma már a legtöbb oké de akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen az újabb 2010 utániak jobbak ebből a szempontból, ott tudod nézni csak az első kettőt, ami a legtöbbet számít. Felnőtt és gyerek utasok [link]
Maradjunk példánál, itt is főként a gyalogos védelem és az elektronikus asszisztensek hiánya húzta le, kicsit puhább első lökös, meg pár + elektronika, simán lett volna 4 csillag.
Illetve lehet még árnyalni a képet az IIHS tesztekkel [link] & [link]
[link] & [link] Top Safety Pick díjas mindegyik, megnyugodtam, biztonságban vagyok
Egyébként eléggé felemás érzelmek keveregnek bennem Euro NCAP téren, túl sokat nyom a latba pl a vészfék asszisztens, ami nem is segít bizonyítottan minden körülmény között.
Amcsi teszt nem szarozik, kis átfedéssel beton oszlop, ott rengetegen elvéreztek amikor bevezették, kivéve a Volvok
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
A good az a legjobb értékelés, régebben csak egy összesítőt adtak, azért G de ha megnézed a belinkelt S80 és XC90 tesztjét, ott már részletesebben írják, igaz mind G, minél újabb a teszt, annál részletesebben írják hogy melyik része hogy szerepelt az említett járműnek, pl [link] itt látszik hogy oldal védelem csak elégséges, Volvok általában minden szempontból G-k.
-
person
senior tag
Ezzel megleptél, bár jobb érzésem lenne ha neked lenne igazad, miből derült ki?
Megállítottam 6:50-nél (közben látom FeRRaR1 is írta) nekem eléggé annak a motornak tűnik, kép lent.Helyhez hozzászólva szerintem XC90 rendben van, 7 fővel is, kisebbeket hátsó sorra ültetni.
Csomagtér is marad, bőrönd mellé még egy halom szatyros-zsákos cuccot be lehet zsúfolni.
Persze biztosan van ennél tágasabb megoldás is.
(Pécsen megtapizhatod ha érdekes)Biztonság? 2 tonna közeli vagy a felett legyen, és csak negyedes amcsi tesztek érdekelnek..
Véleményem szerint az új XC90 pont úgy tört (inkább hárított) mint a régi..[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Mk3 Vs Mk1 V70, betehették volna a kettest is, azt kell hogy mondjam meglepően jól teljesít az mk1, rosszabbra számítottam. Viszont megrogyott az alja és az a oszlop is, ami azért elég súlyos utas cella sérülés, de masszív jószág, egy korabeli akármibe tuti itt lett volna véged...
person
Nekem is feltűnt, nagyon hasonlóan törnek.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #7097 üzenetére
Ezeket (Accord G7, S60) felejtsd el a G8/9 után mind szűk kaloda lesz.
Egyelőre nincs hova lépned ha nem akarsz a meglévő tágasságból veszteni. Vagy veszel egy monstrumot (V70/XC60).
nesa: Igen egy bizonyos alapterület alatt vagy csomagtartód van vagy hátul elfér 2 felnőtt kényelmesen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Értelemszerűen jobb a tágasság -főleg, hogy külső méreteiben nem érződik, de 95%-ban csak ketten használjuk, hátul meg nem is ülök. Vezetőoldali hely tekintetében egy Golf VI vagy egy Volvo V50 is jöhetne simán. De másik topikban leírtam már, hogy nem akarok ezen erőlködni már bizonyos okok miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #7119 üzenetére
Már csak azért sem mert a tiéd egyben van nagyon és használtan meg kitudja milyen lerúgott vacakba nyúlsz bele... Át lehet nézetni de minden akkor sem derül ki róla.
#nincsbennetarcsi
-
Peti78
őstag
Sziasztok!
Ma megnéztem egy 2.5 T-t. Jól ment, bár néha ugyanazt éreztem, amikor nyolcas van a bringámon a keréken. Nem tudom, hogy ez annak köszönhető-e, hogy az útegyenetlenségeket sikeresen korrigálta a futómű, vagy pont annak, hogy leroppant állapotban van.
A másik: számomra a váltókar igen nehezen mozgott, de pontosan vette a sebességet. És mintha hangja is lett volna a karnak mikor pl. kettesbe toltam. Nem a váltó, hanem a váltókarnak volt hangja. Ilyen. Nem lehet, hogy csak a toknak ütközött? Bár szerintem az se normális. TUlajdonképpen nagy segítség lenne, ha valaki, aki ilyennel rendelkezik, csinálna egy video-t hanggal, hogy össze tudjam hasonlítani.Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
FeRRaR1
őstag
Teszteltem egy új XC60-at, de csak azért mert oda adták 3 napra 300 mérföld volt benne.
Leírom a legnagyobb negatívumot. Mind winter pakkal jön, az az fűtött első szélvédővel (is). Na már most ez az opció kb használhatatlanra rontotta az autót éjszaka. Nappal még csak csak, nem annyira zavaró.
Viszont éjszaka, te jószagú isten f@sza. 20 perc alatt annyira megfájdult a fejem, azon gondolkoztam ott hagyom a picsába az árok parton, és haza sétálok, stoppolok vagy bánom is én...
Amikor van közvilágítás, minden egyes izzó körül becsillognak a fém szálak. Nappal is rá akar fókuszálni a szemem, de nem kell vele nagyon veszekednem hogy ne tegye. Éjszaka, mikor egy focilabdányi körben csillog mint egy karácsonyfa, főleg ha jönnek szemben, akkor a legrosszabb. Felfoghatatlan számomra ez hogyan lehet szabályos/legális....
Legjobb meg hogy bár az S80-ban is van BT kihangosító, ez fejlettebb, nem csak telefonálni lehet vele, de automatikusan átjátszotta telóról a zene albumaimat, és a kormányon is tudtad léptetni. Egész jó minőségben.
Itt eszembe jutott még egy nagy negatívum, tolatás közben nem hajtotta le egyik tükrét sem, mondom biztos mint az S80, meg kell nyomni melyik oldalra parkolsz, és azt hajtja csak le, de semmi. A 20. almenüben lehet beállítani, hogy tolatásnál:
Ne hajtson le semmit
Csak a bal tükröt
Csak a jobbat
Mindkettőt
Na most 10 év alatt ezt is sikeresen elcseszték, szerintük neked tudnod kell előre melyik oldalra parkolsz majd? Ha mind a kettőt lehajtod az sem jó, mert akkor a másikban sem látsz semmit. Legalább hagyták volna meg opciónak a tükör állító gombos megoldást, mint az S80-ban de nem. Rengeteg "extra" izzadtság szagú. Voltak dolgok amik 10 éve tökéletesek voltak, és hopp egy évtized fejlesztéssel használhatatlanná tették. Hurrá. Minden második extra idegesítően átgondolatlan. És ami a legfájóbb hogy előtte nem volt az, már ami volt korábban is. Ülsz a műanyag és ragasztó szagú műbőr kocsiban este haza felé, kifolyik a szemed... Mikor vissza adtam kérdezték milyen volt, mondtam hogy a rövid válaszom: egy rakás guruló sz@r. Köszönöm istenem, ennyit mondtam hangosan mikor vissza adtam és beültem a saját 10 éves XC90-be, bőr illat, nem folyik ki a szemem, nem egy csattogó kerepelő gép, újra szép a világ. Mondta a csávó is, hogy ja hát ezek már nem "olyanok"Érdekesség új XC90 mentő, ha gyorsan és kényelmesen kell menteni
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz FeRRaR1 #7122 üzenetére
xc70 nél engem az zavar hogy nem tudom programozni hogy mennyi hajtsa le a tükröt mert amit o kitalál az nekem nem jó.
Vagy hülye vagyok és nem tudom hogy kell programozni.Igazából az első űrlesre se jöttem rá hogy kell megjegyeztetni vele a beállított pozíciót, valaki esetleg tudja?
egyébként úgy lenne ez igazan fasza ha más pozíció lenne ha kinyitom az ajtót a könnyebb ki-be szállás miatt, és ha becsukom akkor állna helyzetbe... tudom bili...
Ill a napellenzőn van 3db picike gomb az mire van nem tudja valaki?
Ha nyomkodom világit a napellenzőbe egy zöld led de ezenkívül semmit nem veszek észre
Közbe rájöttem ha a drive-e kikapcsolom akkor sem áll le lámpánál.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Faternak volt nagyon régen valami kocka Volvoja, ami tudta hogy felemelte a kormányt és hátrébb húzta az ülést kicsit amikor beszálltál. Én alig láttam, meg nagyon kicsi voltam így tippem sincs milyen volt, ő mesélte mikor mutattam neki hogy az XC90 ahhoz a kulcshoz állítja a vezető ülést amelyikkel nyitod.
Ma már nem divat ilyen dolgokat bele tenni, ami 10-20 éve alap volt, lásd álló fűtés, ma abból áll a prémium szegmens, hogy szépen ikszelheted az extrákat, hogy megduplázd a kocsi alap árát...
Elvileg lehet programozni, csak elektromos szaki kell aki belenyúl. Menüből nem állítható, legalább is én még nem láttam olyan Volvot. Jó hogy mondod, mert az S80 tökéletesen állítja be azt az oldalt amelyiket akarod, az említett XC meg nekem sem volt jó, alig láttam benne valamit, felniből semmit pl... Mondom, 10 év fejlesztés alatt elértek oda hogy idegesítően használhatatlanná tettek egy jó funkciót.
Miután beállítottad lenyomod egyszerre az 1-es és az M gombot, akkor hozzá rendeli a beállításokat az 1-es gombhoz, utána beállítod a párodra, 2-es és M és akkor az oda lesz elmentve. Próbáld ki úgy is hogy az Met nyomod és tartod utána az 1-est, meg fordítva is. Ha sehogy sem működik akkor valami hiba lesz a háttérben, nekem sem volt jó az XC-ben mikor megvettem, de egy szoftver frissítés megoldotta amikor kapta a nagy szervizt.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Az a neve hogy Home link, hozzá lehet tanítani a távirányítókat, azzal tudod nyitni az udvar/garázs kaput. nézd meg a kézi könyvbe hogyan kell, én már nem emlékszem, de kb annyira lehet bonyesz mint a memóriás ülés, nem kell aggódni.
Örülök hogy jó lett
Ez a régebbieken [link] & [link] ez pedig az újabbakon a módszer, de mondom szerintem kézi könyv, akkor tuti a jót fogod látni.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Rövid párbeszéd (tegnap volt) egy helyi szervizes és köztem:
- Jónapot! Volvo 850 delta link hátsó szilent csere - kezemben lóbálom az új szilentet - ára érdekelne.
- Az a kezében az új, tehát már megvan?
- Igen.
- Hozott alkatrész esetén 8000 Ft/ó, ha mi rendeljük, 4000 F/ó.
- Köszönöm. Viszlát!Miért fáj az egy szerelőnek, ha másnak is van kedvezménye egy autósboltban? Miért akarja elvenni tőlem ezt, ráadásul ilyen nyíltan, mindenféle diszkomfort-érzés nélkül?
Én reagálom csak túl?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz tikshow #7130 üzenetére
Én tudom honnan származik és hogy milyen. Most bolt nevet nem írok. "Ki tudja mennyi a szívás a beépítéssel". Ez világos, de ugye Te is érted, hogy a mondanivalóm (fő problémám) nem ez volt...
P.S.: a kedvezményem egy olyan haveron keresztül van, aki segít a rendelésben is. Ő egyéb okok miatt (kerekes szék...) otthon szerel, de tudásban a szakszervizes, műszeres guruk 50%-a (akiknél én próbálkoztam) kezet sem csókolhatna neki és ezt nem azért mondom, mert haver, hanem mert évek óta segít a szerelésben és tudom, hogy mit tud...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
Világos, tiszta sor, de ugye az is, hogy nem azért van mondjuk x kedvezményem az autósboltban, hogy utána azt tkp. az autószerelőnek adjam. Ebből is az lesz, hogy begurulok és megszerelem magam, ahogy eddig is.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
AMDFan
addikt
válasz Weareus #7135 üzenetére
Szerintem fordítsd meg a dolgot. Ma egy szervíz óradíja 10-14 ezer Ft között mozog. Ők megcsinálják neked hozott alkatrésszel is ennyiért. A szerelő meg alapáron 8 ezerért dolgozik, de ha ő rendeli az alkatrészt, akkor elengedi a felét az alkatrészen való nyeresége miatt. Sajnos ilyen a sufnizás.
-
AMDFan
addikt
Apropó, tud valaki olyan kipufogóst Budapesten vagy környékén aki javít hátsó dobot? Cseréltetni tudnám a szerelőmmel is, de azt mondta, hogy szerinte azt meg lehet menteni, kérdezzek meg egy ügyes kipufogóst.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Weareus
addikt
Te, mint kívülálló nyilván objektívebben tudod ezt látni, nincs ezzel semmi baj, de ha szubjektíve nézi az ember (és én hogy máshogy nézném a saját problémámat), akkor az elsődleges az én szempontja és nem a szerelőé v. a szervizé. Olyan ez, mint a relativitáselmélet: összemegy a méterrúd vagy nem megy össze? Attól függ, ki és honnan nézi.
P.S.: a lényeget meg elfelejtem itt a filozofálgatásban...: hogy egyáltalán miért kezdtem el problémázni ezen: tavaly egy gömbcsuklócserét hozott alkatrészből (!) még felár nélkül csináltak ugyanitt! Na ez itt a fő gond...
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
aneda
aktív tag
válasz Weareus #7140 üzenetére
Az autószerelők el vannak pofátlanodva, ezért van.
Sok a használt autó, azokat szerelni kell, viszont kevés az autószerelő, így megtehetik ezt a viselkedést.
Ha nincs normális szerelő, elgondolkoztató a márkaszerviz, ott sem olcsók, de kicsit máshogy állnak hozzá, ill. mások a körülmények.
Nekem is előadták a múltkor egy falusi BOSCH szervizben, hogy hozott anyag esetén 9k/ó amunkadíj. Nézek nagyon, kérdem bruttó? Nem nettó, volt a válasz...
Itt hangosan felröhögtem, a márkaszerviz régebbi Volvo-kra ad 12k br.-t...Az oroszok már a spájzban vannak!
-
#03969024
törölt tag
válasz Weareus #7129 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy miért ad 30-50% kedvezményt egy kereskedő az alkatrészre? Mert arcátlanul sok a haszna rajta?
A másik, hogy egy szerelőnek a szaktudását, s a kétkezi munkáját kéne eladnia, nem még az alkatrészen is keresni! Jó, hozott cucc, arra, s esetleg az általa okozott károkra nem vállalok garanciát, de a munkámra igen. Így kéne, hogy működjön. Mondom ezt úgy, hogy én is autószerelő vagyok, igaz, munkagépes vonalon. Nálunk nincsenek ilyen kettős díjszabások...
De, mint tudjuk, az ország jó része a lehúzásból, átverésből él... -
Hunter2
addikt
Amatőr kérdés következik.
Saab 9-3-ra akarok venni dísztárcsát, a téli lemez felni kissé szarul fest.
Kell itt valamire figyelni vagy csak a méret egyezzen? -
-
lajafix
addikt
válasz Weareus #7140 üzenetére
ja szubjektíve mindenki hülye csak én vagyok gőzmozdony
objektíve mind2 fél jól akar járni. Tehát a szerelő sem akar kevesebbet keresni rajta, merthogy a munkadíja egy része az általa rendelt alkatrészben van. És a második esetben(nem kuncsaftonként, hanem cuzámen) amikor kiderül hogy a hozott alkatrész nem stimmel, akkor még a terézanyánál lelkigyakorlaton levő szerelő is befejezi a hozott anyag támogatását.
Kivéve ha cikk lesz belőle a totalcaron.
Rock'n Roll
-
Weareus
addikt
válasz lajafix #7145 üzenetére
A probléma az, hogy a mindkét fél jól jár jelen esetben két egymást kizáró tényező. Mindkét fél itt csak akkor járhat jól, ha a szóban forgó paraszt (ti. a tulaj, azaz jelen esetben én) aláfekszik és megoldja, míg közben a szerelő egy olyan kuncsaft autóját szereli, akiben ilyen hozott alkatrész opció fel sem merül, de ez esetben a nevető harmadik nem biztos, hogy ő lesz.
Egyet értsünk meg: számos próbálkozás, szerelőváltás és átb@sz@rintás elszenvedése után (barátok, rokonok által mesélt gátlástalan szerelők húzásait egyenlőre le sem írom...) vettem egy mély levegőt, meg egy Volvo-s szervizkönyvet és elkezdtem szerelni. Azóta (amit lehet: olaj, gyertya, vezérlés, féktárcsa, trapéz, műszerfal cseréje, etc.) "szerelő" nélkül oldok meg. Persze műhely és komolyabb szerszámok, célszerszámok nélkül mindent nem lehet.
Példa: váltóolaj-csere. Szerviz: xy olaj kell bele. Én: ok. Ár? 5000 ft az olaj. Mondom ok, de az olajat én hozom. Séta autósbolt, olaj megvesz 3000 ft. Szerelő: ez nem a belevaló olaj.
Te most azt hiszed, ez a példa téged igazol. Pedig nem. Hagyok időt gondolkodni.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
lolal
senior tag
Sziasztok !
Egyik közeli ismerős tervez venni külhonból egy S60 D5 -t . Már a DPF el ellátót verzió ,2006 os.
A tények : Főként városban használná kb napi 20 -25 km re. Kb 1 max 2 havonta hosszabb túrával. Évi nagyjából 15 - 20 km között menne vele. Többek leakarják beszélni róla mondván hogy városban csak nyűglődne vele és többe kerülne a leves mint a hús. Szerintetek ? A DPF en kívül mi az ami necces még ilyen használat mellett ?
Alapvetően nem nehéz a lába és óvatosan vezet , csak nagyon megtetszett neki a D5.A segítséget előre is köszönöm az ő nevében is !
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Ha havonta 1-2 alkalommal meghajtja pályán, illetve a sok város miatt sűrűbben cseréli az olajat, mondjuk 10 havonta, akkor nem lesz több gondja mint egyébként.
Főleg jó példányt kell választani, úgy kímélik meg magukat a váratlan költésektől a legjobban.
*Pályázáskor minimum 40-50km hogy rendesen át tudjon minden forrósodni, és lefusson a takarító program. Esetleg 1-2 padló gázas előzés. Ez azért lényeges, mert ha egyébként nagyon óvatosan vezet, akkor azt ellensúlyozni kell valamennyire. Furán hangzik, de a kocsinak az a legjobb ha változó körülmények közt használják, arra tervezték. Óvatos városozásnál jobban koszolódik a szűrő, még pályás padlózásnál tisztul a legjobban. Ha ezek nincsenek meg akkor inkább benzinest, bár a Volvo-k nem annyira nyűgösek mint sok más márka a dízellel városozásra.
[ Szerkesztve ]
-
lolal
senior tag
válasz FeRRaR1 #7149 üzenetére
Rendben van köszönöm. A kéttömegűje a volt tulaj állítása szerint 1 éve lett kicserélve és most van benne 250.000 Km , mi az ami még esetleg nagyobb kiadás lehet és elfinghatja magát ?
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.