Új hozzászólás Aktív témák
-
person
senior tag
Mivel kivételesen van egy pici időm, gondoltam egyet, hogy kitisztítom a klímát/elpárologtatót. (XC90)
Viszont semmi infót nem találtam, hogy hol helyezkedik el, a pollenszűrőt ugye fel kell tolni, ott lenne az elpárologtató? Ezt tisztítás szempontjából nem igazán jó, de nem is gondolnám, hogy ott van.
Valaki csinálta már vagy van nálam több infója?
Félek, hogy nem lehetséges, csak ha szétrobbantom a belsejét, annyit meg nem ér..[ Szerkesztve ]
-
harcikoca
senior tag
Üdv. Volvo S60-ban (2000-2005) hogyan tudok cd, rádió, és kazetta között kapcsolgatni? beleraktam egy cd-t, és képtelen vagyok visszakapcsolni a rádiót
AMD+Ati powee'R
-
harcikoca
senior tag
Koszi Lenne meg1 problemam. Ha felnyitom az autot, a vezeto oldali ajto egybol vissza zarodik, es csak ugy tudom kinyitni, ha elforditva hagyom benne a kulcsot es ugy huzom a kilincset. Lehetseges, hogy a benti panel rossz, amivel az ablakokat is emelem? Mert a vezeto oldali ablak is neha onszantabol elindul fel-le.
AMD+Ati powee'R
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Erősen elkezdtem kacsintgatni egy 2002-es Volvo S60 2.4 D5 163LE felé, amiben 476k km van. Rokoné volt, most cserélte egy ugyanilyenre, amiben majdnem 300k km-rel kevesebb van. Az illető folyamatosan külföldre jár vele dolgozni (Ausztria, Németország, Hollandia, Franciaország stb...). A kettőstömegűt 3 hónapja cserélte benne, és borzasztó mód vigyázott rá, konkrétan havonta vitte fullos áttakarításra, illatosításra. Úgy néz ki, mint amiben 200k km sincs. Nagyon jutányos áron jutnék hozzá. Egy problémám van, mégpedig az, hogy az utóbbi két évben pontosan 25k km-t mentem, aminek majdnem a fele városon belüli rövid távok, hideg motorral, de minden héten legalább egyszer befigyel egy 100km-es országút is, néha 200-300km vagy még több is, akár autópályán. Ilyen felhasználás mellett érdemes ilyen autóba beruházni, vagy felejtős? Eddig csak benzines autókat nézegettem, de ennyiért csak G Astra-k meg Focus-ok vannak, amik ugye nagyon nem ebben a ligában játszanak.
Mit tanácsoltok? Nagyon-nagyon tetszik a járgány, de tartok tőle. Ha az általam vázolt felhasználás mellett sem kellene folyamatosan szervizbe vinni, akkor a fenntartása sem fájna. A Turbón és kettőstömegűn kívül még milyen komolyabb kopó alkatrész cserére lehet számítani? Beleférnek a büdzsébe, de ha nagyon sűrűn előjöhet valami komolyabb hiba, az már problémát okozna.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #7958 üzenetére
Értem, köszönöm!
Tehát ha odafigyelek rá, akkor be lehet vállalni ilyen gyilkos felhasználás mellett is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Rivaul
addikt
Ezért vannak a hazai autók rommá tekerve mert mindenki ezt gondolja. Ha visszahajtja 200ekm-re akkor vigyorogva veszi az ember ugyan azt az autót. Nemzetközi pályás futás és odafigyelés. Kb megkíméltebb lehet mint a felét futott autók 80%-a. Itt van egy 1,2m futott V70. Reptéri transzfer pécs-bp között. Az órája már átfordult és vígan megvennék azzal a 160ekm futással. arra vannak használva amire valók ezek a dízelek. A hazai állomány harmada legalább ilyen futással van csak visszatekert. Nem véletlen hogy nem kilométert veszünk hanem állapotot.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
AMDFan
addikt
Én is tudom a mantrát, hogy állapotot veszünk, de ettől még amit írtam az igaz, fél millió km-nél már folyamatos ráköltéssel kell számolni. És amúgy az, hogy itthon minden autó rommá van tekerve, az nem azért van, mert nem vennék meg az emberek 2x annyi km-el, hanem azért, mert kinn megveszi a nepper az autót valamennyiért, és hogy haszonnal tudja eladni megtekeri. Nem az a biznisz a külföldi autóbehozatalban, hogy húde olcsón vesznek ott autót, mert ami ott olcsó, azt itthon is csak olcsón lehetne eladni, csak hát behozzák, kitakarítják, ráköltenek 50 ezret, megtekerik és eladják horror összegért. Ami pedig külföldön jó állapotú annak ott is megkérik az árát.
Nézd meg hogy németországban mennyiért árulják a 150e km-es autókat, meg az 500e km-es autókat. Én egyetértek azzal, hogy az 500 ezrest is érdemes lehet megvenni, de az őszinteség még nem értéknövelő tényező. Össze kell hasonlítani az árakat, és annyiért megvenni amennyit ér.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
De pont ez az. Ugyan azt az autót veszed meg. Csak mást látsz beleírva. Ezt is megveszik, új rendszámot kap, és felárért megveszed amit előtte megkaptál volna még olcsóbban. 500ekm futás sem jelent folyamatos ráköltést egy szervizelt autónál. Semmi nem indokolja az értékcsökkenést ha karban van tartva. Egy ilyen pályás gép elmegy még 250ekm-et egy fele ennyit futott városival ellenben. Főleg ha tudja is hogy valóban így volt használva. Annyi eset van amikor a keveset futott borzadalomba fut az ember. Nekem is van a családomba több olyan keveset futott gép amitől a frász kerülgetne mert 10 év és 50ekm alatt az egyik levegőszűrőből a másik olajból nem látott még az elsőn kívül másikat... De azért meg megkérhetik az árát mert hát kevés km van benne.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
AMDFan
addikt
Én általánosságban beszéltem. Igen, lehet hogy a városi taxinak használt 250 ezret futott autó rosszabb állapotú mint egy 500 ezret futott autópályás autó, de a világ nem fekete és fehér. El kell menni, megnézni az autót, aztán mindent mérlegelve be kell árazni. Az egy más kérdés, hogy a használtautó piac jelenleg túlárazott szerintem, mert nincs pénze az embereknek új autóra. Igazából konkrét eseteket lehet megvizsgálni, hogy megér-e annyit az adott autó. Én eddig 2x vettem autót életemben, mindig próbáltam olyat venni, ami valóban keveset futott ÉS jó állapotú. Ez eddig sikerült, igaz, hogy az első esetben nem volt olcsó, a második esetben meg sokat kellett utánajárnom és végül külföldről hoztam, de nem bántam meg az utánajárást.
-
vzsryl
nagyúr
100%-osan biztos, hogy csak külföldre való járkálásra használta, és szinte betegesen vigyázott rá. A tulaj egy közeli rokon, és azóta ismerem az autó előéletét, amióta megvan neki, illetve előtte is tudom kié volt és mire használta. Eddig kb. 150k-t tekert bele ~3 év alatt. Előtte pedig a Svájcban élő öcsié volt, aki szintén nagyon odafigyelt a karbantartásra.
Egy rendes magyar nepper kapásból betekerné ~180k km-re az óráját a kocsinak. Nagyon baba állapotban van.
Így féljek a karbantartástól? Havonta kb. 30-50k-t félre tudok tenni csak az autóra (tankolást természetesen nem számolom bele). Ha 1 évig nem jön ki semmilyen nagyobb hiba, de aztán befigyel egy turbó csere, akkor az belefér. Csak ne kelljen folyamatosan szervizbe vinni, mert azt az időm se engedi. Minden nap használnám a járgányt.
Legjobb tudomásom szerint a D5-ös motor olyan legendák táborába esik, mint a VW 1.9TDI, vagy Fiat 1.9JTD stb... "Örökélet +1 nap".megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Acheron
őstag
Csak megerősíteni tudom, nagyon strapabíró, és ráadásul igen dinamikus motor. A többiek már sok mindent leírtak, szerintem még a vezérlése kérdezz rá, ha megbízható az eladó, mivel ez lehet még nagyobb költség. 160ezres csereperiódusa van, ha nem ismert az utolsó csere, akkor rögtön esedékes (görgőkkel, vízpumpával természetesen) A motortartó bakokat is érdemes lehet megnézni (bár azt észreveszed, ha már nagyon a végét járja) Az alkatrész ellátása jónak mondható, többféle gyártó között válogathatsz (ne a legolcsóbb cuccokat rakd bele, meghálálja.) Szükség esetén bontott alkatrészek is találhatók hozzá. Ha nem mindig nyomatékból, alacsony fordulaton, hanem normálisan visszaváltva, kicsit pörgetve vezeted, a kettőstömegű is sokáig jó lesz (nem kell aggódni miatta, dízel létére kifejezetten pörgős "kis" motor ez). Elektronikai problémái (pl kijelző pixelek bedöglése) ilyen korban már bármikor előfordulhatnak. Molnarpeter javaslatához csatlakozom, az injektorokat lehetőleg méresd meg.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
D5-ből nem igazán látok szervizbe hurcolós példányokat. Automata váltókat és turbókat látok ehhez a motorhoz csatolva de az mind a rájuk tervezett futás vége felé, és kiemelik kérdésként az áruk miatt. Egyébként leginkább kopóalkatrész cserések az ilyen motoros autók. Ezen kívül nem problémásak. 2002-be még dpf sincs így nem okoz nyűgöt a város neki. Havi 50k meg ha félre tud menni tankoláson kívül, akkor nem igazán tud megcsücsültetni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
vzsryl
nagyúr
Köszönöm a válaszokat!
Én úgy gondolom, hogy egy hasonló korú német presztizs limuzinnál olcsóbban fenntartható egy ilyen Volvo, sőt a legtöbbnél megbízhatóbb is, de javítsatok ki, ha tévedek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AMDFan
addikt
Ez szerintem is így van. Egyébként nem gondolom, hogy folyamatosan szervízbe járós lenne a történet, inkább arra gondolok, hogy mindig lesz olyan, hogy na, akkor a következő szervíznél még ezt meg ezt kéne cserélni. Ez szerintem 10+ éves autónál amúgy normális. Legalábbis nekem az S60 olyan, hogy azért mindig van rajta mit csinálni. Most mondjuk szerintem a hátsó féktárcsák lesz a következő ami már csereérett. Persze ezek kopó alkatrészek, ahogy írták is. Amúgy amit én észre vettem, az S60 nagyon kényes az útminőségre, kinyírják a futóművét a magyar utak. És itt jön be pl az, hogy akár elképzelhető az is, hogy a 450 ezret autópályán futott autónak gyári a futóműve, gyári a féktárcsa, de te elkezded használni budapesten, és 2 hónapon belül fel kell újítanod majd. De én nem vagyok szerelő, lehet, hogy csak vaktában lövöldözök. Amúgy még mindig nem írtál konkrét árat, hogy mennyi lenne az annyi.
-
vzsryl
nagyúr
700k, és Szekszárdon lesz használva, néha Pécsett és a környéken.
A rossz utak valóban kinyírják, de én krónikus úthiba és kátyú kerülgető betegségben szenvedek, még a csatorna fedeleket is mindig kerülöm. Btw. egy Focus hátsó futómű is mocsok drága, ha már össze akarom vetni valami hasonló áru autóval, viszont komfortban ég és föld.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
slaci
csendes tag
válasz FeRRaR1 #7908 üzenetére
a kocsi értékvesztésével is kalkulálni kell.
A kocsi értékvesztésével és eladhatóságával szerintem mindig számolni kell. Legalábbis én számolok.
Egyébként ha annyira profin szabályoz az unió, ezt mér nem teszik kötelezővé?
Én olyat nem állítottam, hogy "profin szabályoz az unió". De ettől még a légszennyezés tekintetében nagyon nem hegyi levegőt pöfög ki a benzines sem. Sőt, mint több forrásban lehet olvasni bizonyos értékekben a benzines sokkal környezetszennyezőbb, mint a dízel. De igazából mindegy is, mert kb. azonos időben vonják ki tervek szerint a forgalomból mindkettőt. Legalábbis a Volvonál így néz ki a szgk. vonalon, mert ugye a dízelre továbbra is szükség lesz a busz, és kamion vonalon. Ha úgy vesszük, a benzines hal ki előbb még így is, mert az ezen a vonalon esélytelen "játékos".
Egyre inkább eldobhatóak az autók, és ez az irány nagyon nem tetszik, lízing, 3-4-5 év, csere újra, és tök sz@rd le, nekem nagyon undorító ami itt megy főként nyugaton egyenlőre.
Alapvetően egyetértek, de sok minden változik. Többek között az is, hogy az emberek egyre kevésbé akarnak autót birtokolni, hanem csak használni. Ha úgy nézzük, hogy egy autó 3-5 év alatt magasabb arányban lesz kihasználva, akkor az környezetkímélőbb összességében, mint ha sok embernek kis kihasználtságú autó áll a garázsában. Legalábbis nyugaton én azt látom, hogy az autó bérlés egyre olcsóbb, egyre inkább kiépítettek a hálózatok, egyre kényelmesebb. Őszintén szólva, én már a vásárláskor gondolkoztam ebben, ill. lízingben. Tök felesleges az embernek olyan tárgyban "tartani" a pénzét, ami egyik pillanatról a másikra akár 0-t érhet, míg bérlésben meg igényeknek megfelelő nagyságú, erősségű autót bérelhetsz napi szinten is.(gyorsan akarsz haladni vagy épp cuccolni, stb.) Ez Magyarországon egyelőre kevésbé látszik, de idővel elér ide is.
A V8-ban nincsenek ilyen nagy kilengések 12-18 a két véglet
Pont erre utaltam. Saját tapasztalatom is ez volt, hogy a benzines, ha nyomják neki szinte nincs felső limit, annyit tud zabálni. Dízelnél tapasztalatom szerint a max. fogyasztás nem ugrik meg annyira, ha van lehetőség és 200-210-el toltam.
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
Jöttem haza most késő este a Szentendrein, láttam hogy a külsőben tolnak egy autót. Egy SAAB-os kollégának elszállt a turbócsöve, úgyhogy elvontattam a Flórián térig. Beszélgettünk egy keveset, mondta hogy már túl van pár generálon (2000 körüli 9-5), mielőbb gyógyuljon meg az autója!
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
wwhy
veterán
Egy kis segítséget kérnék Volvo C30 ügyben: a lényeg, hogy szeretnék egyet, de mindenféle infót olvas az ember (mint minden használt autó esetében). Amit találtam: Belgium, 1,6D, Drive, 55e km, navis, 5500 EUR, 2011-es, kisebb horzsolásokkal a jobb első sárvédőn+lámpán, valószínűleg egy rossz parkolása eredménye. Felejtsem el?
Ha tudtok közelebb jó 'lelőhelyeket', kérlek írjátok meg (a mobile.de, autoscut megvan), lehetőleg olyat, ahol van angol felület (németem kb. 0). A navi csak navi vagy multifunkciós kijelző? Futóműve mennyire bírja a gyűrődést? (a következő 2 évben elég sok Nyírgyháza-Bukarest utam lesz).
Csomagtartót tudom, h kicsi, de egy kerékpárváz vajon befér ? A kerekek+kormány levéve, kivéve.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
theuprising
tag
Sziasztok!
Saab 9-3 2.2 TiD, check engine megmondta hogy EGR problema van, annak a tisztitasa megoldja a hibat? Valakinek van tapasztalata ezzel?Koszi!
-
őstag
Szia!
Ez már az újabb 1.6D lesz, 116 lóval, aminél elvileg javították a 109 lovas verzió betegségeit. Ha ilyen hosszú utakra használod, akkor kevesebb probléma lesz vele, de én már azt is mérlegelném, hogy egyszer el kell majd adni és nagyon úgy néz ki, hogy a dízelek iránti kereslet meredeken csökken.
A C30/S40/V50-ben lévő navigáció az tényleg csak navigáció, mást nem tud megjeleníteni. Nagyon pixeles és elavult a felülete, a legfrissebb térkép is már több éves rá, sokkal jobban jársz egy okostelefonnal és arra valamilyen navigációs programmal.
Lehajtott hátsó ülésekkel és kiszedett első kerékkel befér egy kerékpár.
Ezeken az oldalakon nézelődnék én is ha kintről keresnék használt kocsit. Én a C30-at az osztrákoktól vettem (willhaben.at), barátnőm elég jól beszél németül, de arra fel kell készülni, hogy ha magyar számról hívod őket, akkor fel sem veszik vagy nagyon bizalmatlanok lesznek.
"Less but better" - Dieter Rams
-
rbalint88
addikt
kicsit túl van dramatizálva az 1.6d szarsága, mert egy kimondottan jó motor, csak pár dologra oda kell figyelni nála. totalcaron elég részletesen ki van vesézve. az a lényeg, hogy ha elhanyagolták, akkor szopó lesz, de ez kb mindenre igaz.
mennyi lesz az éves futásod? ebből mennyit mész városban?
ha sokat országutazol, inkább a nagyobb dízelek felé kacsintgass, azért az a 109 vagy 114 ló nem a világ vége...
nekem kicsit gyanúsan olcsó ez a belga darab, amit említesz. ha városoztak vele, akkor egy dpf cserére készítheted magad lélekben, az meg 200e Ft minimum.
nem tudom mennyi az összkereted az autóra és mik a használati peremfeltételek, de ha bringaszálítás is szerepel közöttük, akkor bővítsd a keresést a v50-nel, mert abba legalább biztos befér és 8x annyi van belőle kb c30-nak nem csak a csomagtartó űrtartalma, de a nyílás is szédületesen kicsi, így mielőtt elindulsz 2000km-re egy kocsiért, nézz meg itthon egy párat és próbáld bele a bringát. -
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #7984 üzenetére
(és xeon.Szabi) köszönöm a részletes javaslatokat.
A keret nagyon max 5-6000 EUR, az autóról nem igazán tudok semmit, keresővel találtam. Szerintem a karcolások miatt ennyi az ára, elég rondán kaptak az elemek, amik le vannak horzsolva.Mint írtam, országút kb. évi 10-12e km minimum, azon kívül városban nem nagyon autózom, ahová lehet, megyek bringával, de azért bevásárlás stb. eseményekhez szükséges. A ~900 km-ből viszont csak ~100km van autópálya, a többi országút/falusi legális tötymörgés. Jelenleg egy 2006-os benzines 1,2-es Corsa C-vel járok, ezt váltaná (eladás után) valami nagyobb/jobb.
Néztem a V50-et is, de egyrészt az akkora (batár), hogy a Corsa (is) belefér, másrészt, meg az 'állapotot veszünk' szlogen mellé nekem a 2xx ezer km futás sokk.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #7986 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a facelift 2010-ben volt; km korlátozás nélkül már van pár C30 ami 6000-6500 körül van.
250e-et gondoltam a szervizre, akkor nem lőttem nagyon melléELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #7989 üzenetére
Igen, 500e van behozatalra+első szervizre elkülönítve.
lancerboy: a cuccolás (bringa) évi 2 alkalom lenne, máskor / az utak nagy többségében / pedig 2-3 bőrönd, max. +1 fő /+2 bőrönd/, ezért sem akarok nagy autót ... inkább lemondok a bringa hurcolásáról, mert szerintem nem éri meg egy nagy autót használni pár csomag hurcolásához.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
őstag
A futóműre nem reagáltam: nagyon jó a futóműve, ugye Focus alapokon nyugszik. A C30-nak keményebbre van hangolva még a testvéreinél is, engem nem zavar, de utasoktól többször megkaptam már, hogy leveri a veséjüket a legkisebb úthiba is és akkor ez még nem is a gyári sportfutóműves verzió, ja és csak 195/65 R15 van alatta. Eleinte gondolkoztam nagyobb felnin, de a kinézetet és a kicsit jobb útfekvést leszámítva szinte csak hátránya van: többet fogyaszt, jobban üt, drágább rá a gumi és jobban zabálja a szilenteket.
Mivel a váz alatt egy az egyben egy Focus, ezért az alkatrészek baráti áron vannak hozzá. Én most léptem át vele az 50.000 kilométert, 8 éves és tavasszal már cserélnem kellett a nagy lengőkar szilenteket (el volt egyik szakadva) meg az első stabilizátor szilenteket, mert nyöszörgött lassú haladásnál rosszabb úton. Akkor jó lett, de most már megint elkezdett nyöszörögni, igaz csak esős időben..
Évente 10-12 ezres futáshoz mindenképpen benzinest keresnék, amit megspórolsz a dízelen, azt öntheted is rá a karbantartására.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Rivaul
addikt
Ez elég xarul néz ki ehhez a futáshoz. Kárpitok, váltógomb elnyűttek, külseje összebarmolt. Vagy sokkal többet futott vagy gondtalan tahó gazdája van. Egy ilyen alap darabért minek külföldre menni? Itthon is találni normálisat. Főleg ha a behozatalt beleszámolod akkor sacc 2 millád van rá. És a mindenáron alacsony futás meg badarság, csak magad szívatod. Keress egy kulturáltat 100-150ekm-el ebből az összegből itthon normálisan felszerelve és gondozva, semmivel nem jársz roszabbul. Egyébként meg minden autó addig nagy míg el nem kezded használni. Anno kis saxobol ültem át egy rover 45-be és hű de batár, most meg már az xc90-nél is nézem hogy lehetne nagyobb is...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
person
senior tag
Sziasztok, valami kigombolta a motorházfedél szigetelést...
Még szerencse, hogy a hosszabb út előtt a kánikulában benéztem a motortérbe,
részben a turbón is volt egy marék aprólék. Nem tudom mennyire gyúlékony de b@ssza meg.
Képet elfelejtettem lőni..Lehet ezt valahogy foltozni, vagy kuka és keressek egy bontottat?
Tudtok bontót ajánlani? Néhány helyet néztem de ott nem találtam.Vagy vegyem le az egészet mielőtt tényleg valami bajt csinál?
Hét végén megint elutazunk 1 hétre..[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
Köszönöm. A becsületesneppernél van egy jóforma, sajnos automata és az ára is kilóg a keretből
Illetve az új V40-ből is lehet már 7000 eurós példányt kifogni, az lenne az igazi (jó)fogás, ha valahol találnék egyet 6500-ért
jobbkormányost egyáltalán forgaomba lehet helyezni itthon[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Rivaul
addikt
De az sem jobb ha a menetszél behúz, vagy a rázkódás és berántja a generátor pl.
wwhyHa nem sietős akkor kicsit várj rá és nézegesd. Esetleg facebook volvos csopiba is kérdezz be hátha eladja egy fan, azok gondozott példányok. Én hónapokat nézegettem az xc90-eket mikor találtam egy olyat ami számomra okés.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
őstag
Ezek a magyar facebookos Volvós csoportok a vicc kategória.
Ha egy egyszerű, értelmes kérdést teszel fel, akkor általában nem jön rá válasz, csak a kötekedés meg az okoskodás megy. Akinek nem D5-ös motorja van, az a szemükben már nem is ember, mindenre D5 a válaszuk, még a napi városi 10 kilométerre is, ha valaki tanácsot kérne. Mert az igénytelen, ezer éves fostalicska, 500.000-et futott S60-ában az van és minden más opció hülyeség.
Tipikus lenyomata a mai magyar társadalomnak.
Szerk.: Múlt heti sztori. Megkérdeztem, hogy méretre mekkora akkumulátort lehet egy C30/S40/V50-be rakni. Jött is a jóember, hogy ne balfaszkodjak, mérjem le. Nem véletlenül kérdeztem meg, mivel lemértem és 175 mm magas volt a gyári, de a neten mindenhol a 190 mm magas Exide Premium EA640-et hozta a kocsimhoz. Egy másik végre beírta, hogy ő 190 mm magasat rakott a V50-be pár hete.
Elmentem szépen az akksi boltba, ott meg kiderült, hogy a leszorító és a fedél miatt csak a 175 magas megy bele, de szerencsére megkaptam a netes kedvezményes áron a másik típust.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
person
senior tag
Íme :
(kicsit mellé ment de kb semmit nem láttam a naptól, így legalább van mihez viszonyítani. Illetve lent is kapott a motor mögött.)FeRRaR1 Te takard el a szemed!
somasz Remélem mást nem piszkált, nyomát nem láttam és nem is volt gond út közben, de azért paráztam végig.
[ Szerkesztve ]