Új hozzászólás Aktív témák
-
wwhy
veterán
Egy kis segítséget kérnék Volvo C30 ügyben: a lényeg, hogy szeretnék egyet, de mindenféle infót olvas az ember (mint minden használt autó esetében). Amit találtam: Belgium, 1,6D, Drive, 55e km, navis, 5500 EUR, 2011-es, kisebb horzsolásokkal a jobb első sárvédőn+lámpán, valószínűleg egy rossz parkolása eredménye. Felejtsem el?
Ha tudtok közelebb jó 'lelőhelyeket', kérlek írjátok meg (a mobile.de, autoscut megvan), lehetőleg olyat, ahol van angol felület (németem kb. 0). A navi csak navi vagy multifunkciós kijelző? Futóműve mennyire bírja a gyűrődést? (a következő 2 évben elég sok Nyírgyháza-Bukarest utam lesz).
Csomagtartót tudom, h kicsi, de egy kerékpárváz vajon befér ? A kerekek+kormány levéve, kivéve.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #7984 üzenetére
(és xeon.Szabi) köszönöm a részletes javaslatokat.
A keret nagyon max 5-6000 EUR, az autóról nem igazán tudok semmit, keresővel találtam. Szerintem a karcolások miatt ennyi az ára, elég rondán kaptak az elemek, amik le vannak horzsolva.Mint írtam, országút kb. évi 10-12e km minimum, azon kívül városban nem nagyon autózom, ahová lehet, megyek bringával, de azért bevásárlás stb. eseményekhez szükséges. A ~900 km-ből viszont csak ~100km van autópálya, a többi országút/falusi legális tötymörgés. Jelenleg egy 2006-os benzines 1,2-es Corsa C-vel járok, ezt váltaná (eladás után) valami nagyobb/jobb.
Néztem a V50-et is, de egyrészt az akkora (batár), hogy a Corsa (is) belefér, másrészt, meg az 'állapotot veszünk' szlogen mellé nekem a 2xx ezer km futás sokk.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #7986 üzenetére
Ha jól tudom, akkor a facelift 2010-ben volt; km korlátozás nélkül már van pár C30 ami 6000-6500 körül van.
250e-et gondoltam a szervizre, akkor nem lőttem nagyon melléELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #7989 üzenetére
Igen, 500e van behozatalra+első szervizre elkülönítve.
lancerboy: a cuccolás (bringa) évi 2 alkalom lenne, máskor / az utak nagy többségében / pedig 2-3 bőrönd, max. +1 fő /+2 bőrönd/, ezért sem akarok nagy autót ... inkább lemondok a bringa hurcolásáról, mert szerintem nem éri meg egy nagy autót használni pár csomag hurcolásához.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
Köszönöm. A becsületesneppernél van egy jóforma, sajnos automata és az ára is kilóg a keretből
Illetve az új V40-ből is lehet már 7000 eurós példányt kifogni, az lenne az igazi (jó)fogás, ha valahol találnék egyet 6500-ért
jobbkormányost egyáltalán forgaomba lehet helyezni itthon[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
C30 (2009/2010) és V40 (2013) esetében milyen gyakran kell vezérlést cserélni?
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #8012 üzenetére
Pár trükk egyenlő az autó árával
Magyarul ne vegyek én C30-at (se), mert egy misi kell még csörögjön a zsebemben ahhoz, hogy egyáltalán nyugodtan aludhassak, sőt ...És egy 2008-as 1,8-as / 112e km (~5500 EUR) mellett is kell egy misit virítani?
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz rbalint88 #8023 üzenetére
Tökéletesen igazad van, nem tudni mibe nyúl a zember. A dízelről lemondtam, mert minek, az évi max. 15e-hez nem kell. Magyarán: felejtsem el az (összes) C30-at, ami 7e EUR alatt van, de még felette is, ami nem D5/T5.
Az automata váltó gondolom további súlyosbító tényező, eléggé nem szeretem, habár fel-felbukkan , főleg a nagyobb motoroknál. Erről vélemény?ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
Srácok, hajt itt vki V40-et? Gondolkodom az autócserén, aztán nagyon a V40 van képben, jó lenne pár infó, tanács; Volvóm még sosem volt 2015-2016 körüli benzines lenne az ideális, de nagyon jó áron kínálnak most egy fullos D2/2017-et
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz xEon1337 #10813 üzenetére
Naná, hogy jót akarok, azért kérdezek előtte
Nem 1,6-os, hanem 2.0-ás, D4204T8 motorkód, amely motor ugyanaz 2015 után mindegyik dízelben: "2015 to date: One diesel engine, a 2.0 litre (Volvo VEA) producing 120, 150 and 190hp, according to specifications, used with manual or automatic transmission. "
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz molnarpeter #10842 üzenetére
3,5M / 2016 / 120e km / szervizkönyv / Momentum + Sport Line + Xenium
Valós adatok, első gazdától.[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
Srácok, egy ki segítséget kérek: egy V40 CC-t néztem ki, de soha nem volt dízelem. Legtöbbet hosszú utakra használom az autót, havi 5-800km, néha több.
1. mennyire megbízhatók a Volvo dízeljei, spéci a D2?
2. a CC azon kívül, hogy 4cm-vel magasabb, (miben) jobb, mint a nem CC?
3. chiptuning szabad? Nem sufni, hanem pl. Lachip, pl.[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz molnarpeter #13484 üzenetére
Külföldön kérhetik az euro 6-ot Pl. egy HU-Svédország más jelentősége számomra nincs.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
Köszönöm az észrevételeket, segítséget mindenkinek. Szívem szerint benzinest vennék, de az hiába az örök mantra, hogy állapotot veszünk, nem km-t, egy 180e+ km V40-et nem merek bevállalni Van ugyan egy V60, de nincs szükségem egy ekkora hajóra
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>