Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz wwhy #8013 üzenetére

    nézd, ha attól boldogabb vagy, akkor mondhatom azt, hogy tök jó lesz és vegyél nyugodtan egy kínálat aljáról származó dízelt centire kiszámolva, de nem szeretek hazudni, meg szerintem a fórumra az értelmes tanácsokért és az őszinteségért járunk, nem pedig megerősítésért a faszságban.
    nem volvot, hanem alfát vettem a kínálat aljáról két éve. azért a kínálat aljáról, mert a többi se volt állapotilag meggyőző, ez a legtöbbnél jobb volt és volt fél milla árelőnye az átlaghoz képest, ami kb 35-40% volt. 2015-ben nem kellett rá költeni a kötelező vásárlás utáni szervizen kívül (200e Ft), 2016-ban volt egy gömbcsukló 30k-ért, aztán novemberben "összedőlt a világ", utolérte a 13 év és 300e km kopása. hengerfej, turbó, kettőstömegű, kuplung, futómű, fékek cseréje megvolt, ez volt 1,3M Ft. a vételár majdnem duplája és gakorlatilag a hengerfejen kívül kopó-fogyó alkatrész, nem hiba. és ha anno egy 1,2M-sat veszek meg, akkor is lehet ugyanennyit rá kell költeni, semmi nem garantálja az ellenkezőjét.
    ezek a költségek bármilyen használt autóban benne lehetnek.
    de ha megveszel valamit a kínálat aljáról és azzal elfogy a kereted, akkor majd nézegeted az autót az udvarban hónapokig, mire lesz pénz megjavítani? én nem azért vettem olcsót, mert ne lett volna pénzem a kínálat tetejére (1,6M), hanem mert 40 autó megnézése után ez az olcsó darab volt a legőszintébb, műszakilag az 1,2-1,3M ársáv felett állt abból, amit akár egy menetpróba, akár egy szerviz meg tud állapítani bontás nélkül.
    ha megveszed a tutifasza C30-at és elfogy a manna, akkor lehet mázlid van és amíg megvan csak olajcserére kell költeni (biztos nem) vagy lehet beszopod, mint egy másik alfás kolléga, akinek a vétel után 20km-rel lett csapágyas a motorja és generáloztathatta 700ezerért. akkor aztán lehet pingvinezni, mert egy papírswiftre se lesz pénzed, amivel addig járkálhatsz, amíg újra autó lesz a C30-ból.
    magyarán jelenleg nincs pénzed (dízel) C30-ra, bármilyen szarul hangzik is ez.
    benzinessel egyszerűbb a helyzet, nincs turbó, nincs kettőstömegű (vagy ha van is, fele annyira van bántva, nem hullik szét), nincs nagynyomású üzemanyagrendszer, amik a legdrágább tételek. cserébe többet eszik és kevésbé megy vagy sokkkkkal többet eszik, de jól megy.
    amúgy ja, T5 or gtfo ;]
    amúgy a volvo motorhierarchia kb így néz ki:
    páriák:
    - szívó benzin 4 henger: semmiresejó, de legalább sokat eszik. anyának városban kóricálni jó a'.
    - dízel négyhenger:
    D2 a területiképviselőnekiskellvalami
    2.0D kismenedzsernek, azért tudja hol a helye.

    középszer:
    -dízel öthenger: belépő a sokat utazó volvós életbe (D3, 2.4D)
    -szívó benzin öthenger: legalább a hangja jó

    felső-középosztály:
    -D5
    - benzin turbó, öt hengerrel

    elit:
    -T5 és T5R
    -hathengeresek
    -V8 (#csakavényóóóc!!!)

Új hozzászólás Aktív témák