Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
egyrészt a dízel azért megy "alul" (2e-től) is, szóval okvetlen nem kell szétforgatni, viszont kurva jó érces hangja van 3000 felett és ha üzemmeleg, semmi baja nem lesz tőle sőt, néha azért érdemes is tolni neki, hogy ne lustuljon el.
ja, ha automata és nagyot kell gyorsítani, akkor kickdown és kész, nem kell szórakozni
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
A hátsó fejtámlákba épített dvd kijelzője mi alapján kapcsol be? Valami utólagos dvd van bent és működik is elvileg (fim is volt benne) de az ég szerelméért nem tudom playre tenni és a kijelzők is sötétek. Van valami tiltás hogy csak menetbe engedi? Állva, ygújtáson és állva de járó motornál is atom sötét. A gyerek szeme már kiesik hogy mikor nézheti
És még egy. Az hogy milyen felszereltségű az autó azt hol találom? Nem tudták megmondani de engem érdekel azért. Bőr belső, 2 zónás klíma, awd, 7szem, tempomat, xenon, dvd fejtámla stb.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #7204 üzenetére
Semmi nincs a könyvbe. Annyi derült ki belőle hogy 2007-ig német volt az autó. Semmi más. A dvd-t holnap megnézem ma már a garázs be van zárva. A gyári fejegység lehalt ahelyett is vanami szörnyű sony van de a dvd az külön eszköz.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok.
Barátomnak van egy 2010-es Volvo V50 2010-es 1.6d autója. Egy éve van meg neki. Belga import.
Elvitte olajcsere+szűrő stb általános karbantartásra. Pár napra rá ment Bpestre. Navi be (felnyílós verzió van neki) minden betöltődött, de nem talál jelet. 0 satelitet jelez az eddigi 3-16 helyett. Szerintetek mi a gond? 2010-es a navi frissítése.
Valamit megbojgattak szereléskor? Lejárt a program? Antenna tönkrement?Köszi!!!
-
jozsi021
újonc
Köszönöm mindenkinek a véleményét a V60-ashoz.
Nekem nagyon tetszik. Volvosként kezdek, és ha nem lesz különösebben problémás, akkor az is maradok :-)
-
#89874944
törölt tag
XC90 2,4D illetve a 2.5T vezérlés szíjas vagy láncos? Mik a csereperiódusok?
Gondolom a dízel láncos, kb 300 ezres cserével, a benyás meg szíjas 120 ezerrel, de jó lenne pontos infó[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz #89874944 #7210 üzenetére
Nekem volt mind a kettő, igaz nem XC-be de szíjas volt mindegyik.
A V8 ami láncos.Angol kézikönyvbe 96k mérföld vagy 10 év, amelyik előbb jön a dízelnél, és a benzinesnél ugyan ez csak 108k. Lefordítva a mi nyelvünkre, 4 év vagy 60k km a tuti, én is mindig így csináltam, mármint amég szíjas verdáim voltak Azóta csak megvételkor cseréltettem összes feszítőt és görgőt.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Ma apósnak kigyomláltam a szépen befüvesített ház előtti emelkedőjét. Olyan 1,50 szintkülömbség és 40 fok körüli dőlés. Ilyen magasabban van az utca mint a házak és a ház elé be lehet gurulni parkolni ha nem akarsz bejönni. A rovival szépen legurulok mindig és kitolatok a lankán. Gondoltam ha terepjáró akkor még se hátráljunk. Jah. Én nem vettem észre de felszedtem két sávba a pázsitozást és még 3 centi földet 😅 Holnap füvesíthetek de 3. kerék a levegőbe és úgy is lazán felment. Sztem megére 😁
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
#89874944
törölt tag
válasz FeRRaR1 #7211 üzenetére
köszi akkor mindkettőnél egyből cserés miután megvettem.
Találtam olyat, hogy 163 lovas, 6 sebességes autómatával. Ez lenne a bestbuy? A 6 sebességes akkor jobb, mint az 5-ös, és a 163 lovasban még nincs DPF, ha jól sejtem, csak a 185 lovasban 2006 májusi egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Ti milyen motorolajat használtok d5-be? Ez a 0w30 a5/b5 kb csak castrolt találtam 21e környékén van csak az olaj. Jó persze nem összeg az autóhoz mérten de nincs más alternatíva? 5w30 vagy kisebb acea szabvány is jó? Nem szeretem ha le vagyok korlátozva. Totalnak volt 9000-e ami tudta ezt de sehol nem találok már pedig eddig azt használtam mindenbe.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
[link] Én is ezt használom.
Kérdeztem a szerelőmet 5W30-ról, nem ajánlotta. Minél vékonyabb annál jobban és előbb jön meg a kenés, a legapróbb helyeken is. Nem azt mondta hogy az 5W egyáltalán nem jó, de rosszabb lenne ezért ne tegyek bele azt.
És ha a márkaszervizben a mester technikus ezt mondja, akkor e szerint cselekedtem
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
válasz #89874944 #7216 üzenetére
2005-től az ÖSSZES kapott DPF-et. Ha DPF nélkülit szeretnél, akkor max 2005 elejéig nézelődj (Facelift előtti modellek, szerintem felismerhetőek). De ha tényleg megjáratod párszor pályán, kihúzatod, akkor nem lesz semmi problémája. Már a második DPF-es D5-el szerelt Volvonk van, de egyiknek se volt még ilyen jellegű problémája.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7220 üzenetére
Igen ezt találtam én is mindenhol. Most kauffernél van total quartz 9000 de csak a3/b4 a b4 úgy olvastam b5-nél fogyasztásbeli tényezőkkel van jobban kihegyezve. Viszont a castrol 8l legalább 23-4e lenne a total meg 7l 13200. A külsönbségből már megveszem az olaj és levegő szűrőt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Oké, most már felidegelt és megnéztem ennek a gépkönyvében. Neten mindenhol a5/b5 van de az enyém ugye euro3 2003 dpf nélkül, ebbe a3/b4 amit ír gyárinak. Más d5-nél találtam totalcaros válaszokat hogy ez kell bele így emiatt kezdtem nagy keresésbe.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
FeRRaR1
őstag
MODEL: S60, V70, XC70, S80, XC90
YEAR: From 2005>
ENGINE: 5 Cylinder Diesel Engines.
SERVICE INTERVAL: 12,000 Miles; 12,500 Miles
OPTIMUM Protection (2) Castrol SLX Professional Longtec 0w-30[ACEA A3/B3/B4]
STANDARD Protection (3) Castrol SLX Professional 5w-30 [ACEA A5/B5]Ez a kettő mehet 2005 előtti 5 hengeres diesel XC-be.
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #7226 üzenetére
csak az angolban? nagyon tetszik egyébként, de egy dolgot nem értek. miért van minden képen ilyen ormótlan szekérkerék rajta? ez egy kicseszett suv, nem donk car és nem sportautó, legyen komfortos...
nagyon kíváncsi vagyok a valós fogyasztási adataira, ha 12-ből el lehet járni egy T5-tel, akkor valószínű az lenne a befutó. de szerintem még inkább 10, mint 5 évig nincs realitása egy ilyen XC60-nak a költségvetésben
meg akkor mi lesz a Giuliámmal?! arra, hogy a gyerek összehányja, jó egy régebbi Volvo is, nem kell hozzá új -
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #7227 üzenetére
Több nemzet honlapját nem néztem végig, az Angolba tuti
A mostani XC60 az a nagyon nem kategória, majd teszek vele egy próbát ha lesz kipróbálható a szalonba. Egyébként ja a 21" kicsit over kill, gumi vagyon lesz, hozzá ér az asszony a padkához vele, és beadom a váló keresetet A csak 4 hengeres platform még mindig fújjjj de kívülről jobban tetszik mint az XC90 és bentről is.
Ha most az S80 V8-amat cserélném, tuti Alfa Giulia QV lenne, azért az árért amit nyújt, az példa nélküli. Veri az összes németet... Persze nincs rá keret, csak elméleti síkon, egyébként meg szerelmes vagyok a V8-ba, így marad
Ezen filóztam én is az asszonnyal, egyrészt nincs alternatíva a mostani XC90 V8-ra, ami minden téren ennyire jó, másrészt hogy tennéd be a sáros gyereket egy zsír új kocsiba, vagy hogy dobálnám be a bicajokat, zsák követ, stb. a csomagtartóba, még cipőbe beszállni sem mernék Anyagilag is hatalmas bukta amit esik az ára az első 2-3-4 évben... Nem sok érvet lehet felhozni mellette szerintem.
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #7228 üzenetére
Nálam csak használt autó játszik, mert sajnálom az idegemet arra, hogy a vadicsillivili 20+ millás autónak nekimegy a paraszt, rányitja az autót, stb. Ha lenne rá pénzem, akkor se. Inkább veszek két ilyen autó 5 éves értékvesztéséből egy lakást, azt kiadom és tíz év alatt a bérleti díjból ott vagyok, hogy van egy kvázi ingyen lakásom a gyereknek.
5-6 évesen, jó állapotban, töredék áron pont jó lesz nekem más ember levetett autója, ha műszakilag rendben van. Kívül pár ez-az elfér, belül legyen patent. Arra tudok vigyázni. 10 más által elkövetett külsérelmi nyomra jut egy, amit én okozok az autónak (az is a kapkodás miatt, bp belvárosi parkolásnál)Amúgy Giuliából csak Veloce-t vennék, az én habitusommal egy QV olyan lenne, mint bekokszolt csimpinek a kezébe adni az AK47-est A Veloce-vel csak egy sima stuki lenne csimpinél és ugye 510 lovat utcán hol autózol ki? hétvégi autónak inkább valami roadster vagy kabrió kellene, hétköznapi járósnak meg sajnálnék ilyen csúcstechnikát koptatni.
-
Qru
MODERÁTOR
-
aneda
aktív tag
Használtam én is Total Quartz 9000-et a '02 D5-be, végülis nem volt rossz.
Aztán áttértem az említett Castrol-ra, igaz az elvileg nem bele való (csak' 05-től), gyakorlatilag meg a márkaszerviz is azt használja.
Az egyik 2,3k/L a másik meg 2,9/L, úgyhogy igazából tökmindegy.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz rbalint88 #7229 üzenetére
Figyeld meg hogy nemsokára begurulok az S80 V8-al az Alfához, és kipróbálok egy QV-t Nem ide tartozik, más márka de majd beszámolok róla, mert a mostani új autó kínálatból nagyon kevés mozgat meg, egy kezemen meg tudnám számolni, de a Giulia Quadrifoglio köztük van. Ami bőrnek tűnik az bőr, ami fémnek az fém, a The Grand Tour-ba Clarkson is el volt ájulva tőle, Ferrari származék motor, karbon kardán, hátul hajt... [link] soha nem volt alfám, soha nem vágytam egyikre se, de ahogy Clarkson mondta, "úgy hiszem minden autó buzinak kell hogy legyen egy Alfája, a probléma ezzel az volt hogy egy sem volt amire bárki vágyott volna, de most már IGEN, most már van"
Az igen, hogyan konfiguráltad össze annyiért? Nekem az R Design prémium kék színnel kéne, de Inscription Pro felszereltséggel, de nem volt ilyen drága amit össze raktam, egyébként meg remélem lesz más hajtáslánc is, pl T6 AWD, mert ez így kevés, egy első kerekes benzines aztán ennyi...
Vissza az előző gondolat menethez, miért a 315 lovat hol autózod ki, annyira viszket sokszor a talpam a gázon, hogy szenvedek, néha üres ország úton, vagy pályán le lehet padlózni, de ott is csak rövid időre, mert rohadt gyorsan beéred az előtted haladókat vagy egy egy előzés erejéig, de az maga a mennyország, nem csak egy előzés, hanem át katapultálsz egy másik dimenzióba, és nagyon gyorsan eltűnik még a tükörből is az áldozat. [link] persze ez lenne az ideális fegyver a most bejelentett 911 GT3 4 literes szívó boxer, újra van manuál váltó opció, ugyan az szinte mint a limitált szériás 911 R csak nem több száz ezer fontért, hanem 100k környéke. Na majd 10 év múlva, ha nem felfele indul meg az ára...
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #7234 üzenetére
D5 awd aut inscription kifullozva. B&W hifi, napteto, minden kutyafule. Barna bor, fabetet, denim blue metal. Anyanak jo lesz
Amugy egy 5-6mp kozotti 0-100-at tudo autonal huznam meg a hatart, ami meg kezelheto utcan. Erted, beulsz egy 500 lovas autoba, tusszentesz egyet, lepadlozod veletlenul es csukott szemmel katapultaltal ket haztombot... a 300 lovassal legalabb csak egy haztombot
-
Rivaul
addikt
Megvettem mindent. Feltettem a volvot emelvényre, leszedtem a hasi tálcát és még jó hogy nem csavartam ki a leeresztő csavart. Nézem merre a szűrő? Megtaláltam de basszus! Ki találta ki hogy 36-os fej kell leszedni??? A proxxon készletem is csak 34-ig van... Rakhattam össze és vehetek egy fejet. Perrsze készleten sehol nincs emberi közelbe... Viszont melegen sebességbe megnéztem a váltó olaját. Szép tiszta, híg és arany sárga a nívó megfelelő részén. Elvileg két éve lett felújítva a váltó, azt most sztem nem bazgatom meg.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
lolal
senior tag
2005 utáni A5/B5 0w30 motorolaj előttibe is simán mehet ez. Castrolnak van ilyen terméke. Azt boríthatod bele nyugodtan. 20.000 vagy 1 év. Nálunk egy év után sem retek az olaj , inkább olyan barnás , de természetesen megvan az évi periódus.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Stylewars_kp #7207 üzenetére
Sziasztok. Tudtok segíteni? Kérdés az eredeti szövegbe. Köszi.
-
molnarpeter
nagyúr
Váltónál pont ez lenne a lényeg, hogy viszonylag gyakran engedsz le belőle valamennyit és frissíted fel a öltetet friss olajjal, mert sajna az összes kenőanyag eltávolításához le- és szétszedés volna szükséges
rbalint88: véletlenül pont tudok
6már csak 5 eladó XC60-at, csak kár, hogy pont jött ki az újabb[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #7239 üzenetére
Akkor ha jól értem ez most egy jó alap ami benne van mert szép tiszta és jó állagú de azért engedjem le azt a cca 4 litert amit olvastam hogy a csavaron keresztül snged, és töltsem föl. Akkor megint 60ekm körül rendben lesz vagy a frissítés rövidebb intervallumra szól? És mit tegyek bele? Már mint ugyebár foggalmam sincs milyen márka stb van benne. A keveréssel nem ártok neki?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
lolal
senior tag
válasz Stylewars_kp #7207 üzenetére
Kellene egy teljes software reset utána ha megint produkálja már a szervizt kellene okolni. Habár valszeg itt is ők basztak el valamit. Hibakód van ?
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
molnarpeter
nagyúr
Így van Én megpróbálnék gyári Volvo olajat szerezni, de mintha írtak volna korábban DX-III minősítést is a topikban. A Castrol ajánlója szerinti szabványok:
-váltó: Aisin Warner JWS 3309
-diff: API GL-5 80W90
-fékfolyadék: DOT4lolal: én is visszavinném a szerviznek, aztán bizonyítsák, hogy előtte nem volt jó
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #7239 üzenetére
Powerflush az S80-at így csinálták idén, de az XC-t sajnos nem tavaly, na sebaj majd legközelebb Ez kiszed mindent, ahogy kell, egyik legjobb módszernek mondják.
-
-
lolal
senior tag
Üdv Mindenkinek !
Mai napon indítás után ciripelő hangra lettem figyelmes a generátor felől. Kapva az alkalmon hogy ne csak találgassunk meg is örökítettem a telefonommal. Gondoltam feltöltöm ide , hátha tudtok valami okosságot mi és pontosan mitől adhatja ki ezt a hangot. Eddig sosem csinált ilyet. ( S60 2.4D 93kw ) A Válaszokat előre is köszönöm ! A videó itt tekinthető meg : [Mi ez a hang ?]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Rivaul
addikt
Az első közös szerviz meg is volt. A kellemetlen idő miatt kicsit megcsúszva de olaj lecserélve. Hát volt már egyszerűbb autóm is
Kérdés. Turbóval mennyit kell foglalkoznom? Régen volt, és megmaradt bennem hogy olajnyomásra melegen is hagyok pár mp-et, leállítás előtt meg egy percet bár hogy mentem az autóval. Ezek az idők jók?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Annyira kell, hogy cserélj időben vagy előbb, főleg a sok a rövid táv, akkor akár 10 havonta olajat. Ez a legfontosabb. Amennyiben ez megvan nagy hidegben járathatod picit, max 2-3 percet, de 6-8 fok felett nem kell, 30 sec és mehetsz. Leállítás helyzet függő, egy autópályás csapatás után hírtelen megálsz egy pihenőbe, igen 1-2 perc vissza hűléssel sokat tettél a gépért. Ugyan úgy igaz országúti csapatásra. Viszont ha városban csordogáltál, csak cammogtál, nem pörgetted, nem siettél, nem volt erőltetett hegymenet stb... akkor nem kell várni, egyből leállíthatod. Ezt még megfűszerezem annyival, hogy a Volvo elektronikája okos, még a régebbiek is, ha melege van a motornak, nem állítja le a hűtőkört, tovább járatja a ventit és keringeti a folyadékot. Pl régebbi S80 D5-öm egy erőltetett hegymenet után, hagytam 2-3 percet alapjáraton, leállítottam becsuktam, de még 2 percig járatta a hűtő rendszert. Szóval ezek ki vannak találva Még annyival lehet fűszerezni, hogy maxra csavarod a fűtést, gyorsabban hűti a hűtővizet. De ezt tényleg csak speckó esetekben érdemes.
lolal
Az a baj, hogy ez 1001 dolog lehet, ott a szíj, a feszítők, a csapágyak a magasnyomású a generátor... Bár mikor generátor hibám volt, nekem teljesen más hangot adott a V70, de még így sem lehet kizárni, mert több dolog elmehetett ott is. Amit megnézhetsz esetleg, hogy nem e ér bele semmibe valamelyik tárcsa, vagy a szíj, a burkolatot leszedve is csinálja e, vagy pl görgőket úgy is ki lehet szúrni, hogy nedvesíted valamival, akár sima vízzel, és amelyik elhallgat, az a ludas. Nekem ez vízzel működött, de lehet hogy most már inkább WD40-el csinálnám... Persze nem nyakon önteni egy vödörrel ha víz is, csak enyhén csorgatni, vagy kulacsból becélozni a kiszemeltet.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7247 üzenetére
Köszi szépen. Eddig a papírok szerint 15ekm-nél volt mindig cserélve az olaj én is ilyesmit tartanék bár most 13 volt benne és lehet a 10 sem tragédia de a max az 15 lesz, annál több nem. A hideg indításra és időben folyadék cserékre mindig is kényes voltam benzinesnél is, ezért voltak sztem nagyon pöpec gépeim tizenöt+ évesen is motorikusan. Ma ez meg volt és jöv hét végén folytatom a többit amit írtatok
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
S80 V8 Update 2017-03-12
Ami elkészült:
- teljes szerviz
- összes olaj (értsd: motor, váltó (PowerFlush), hadex és diffi is)
- összes szűrő ami csak fellelhető, haldexen is
- összes szoftver frissítve
- hűtő folyadék
- fék folyadék
- összes féktárcsa és fékpofa
ez nemrég jött elő, fékeztem egy nagyot és rezonálni kezdett a kocsi eleje 240km/h -> 100km/h, megálltam tankolni és látható volt hogy az első tárcsafékek külső széle hullámos, elszíneződött. Persze nem komoly hullámokra kell gondolni, 1mm sem volt a különbség. Mint kiderült a gyári 10 éves tárcsák voltak rajta, mivel nagyon alacsony futású 44k, a hűtött tárcsákat belülről kezdte el enni a rozsda.
- összes fék újra kalibrálva, elektromos kézifék is
- felni felújítva, új Michelin Pilot Sport 4 gumik
- mint a képeken is látható, bekerült az első lökös aljába az egy króm csíkos ránc felvarrott betét
- voltam hivatalos Colourlock bőrösnél, javította a "nagyobb" értsd apró kopás a szélén a varrás peremeknél kopásokat a vezető ülésen
- klíma olaj és gáz újra töltve
- kapott gyári gumiszőnyeget
- kapott fényerős márkás ledeket nappali menetfénynek előre [link] & [link] megelégelve a korábbi havonta kifingó kínai gagyi fosokat, így most full gyárinak néz ki, nappal nem megy a kanyar xenon, hihetetlen szép és jó a színük, nem ilyen lakótelepi Torettósan kék gagyi
- meg pár apróság amit kifelejtettemAmi NEM készült még el:
- fék nyergek festése
- elvinni a fényezőhöz, első hátsó lököst újra fújni meg pár apróság
- teljes 3 lépcsős polír és kerámia védelem
- bár volt nálam alapozó+festék+trutyi, alkohol+féktisztító de nem védőztem még le az alját, egyrészt a sok olajozás miatt, másrészt eléggé elfáradtam, legközelebb 2 hét múlva már sokkal kevesebb dolog lesz vele, majd akkor komolyabban ránézek rozsda téren, de így elsőre kb semmit nem találtam, az is lehet hogy inkább bérlek majd pár órára egy emelős szereld magad garázst, és akkor több időm lesz szöszmötölni, takarítgatni, alaposan átnézni, pár műanyagot lekapni stb...Ami idő közben még szükségessé vált:
- Alaposan átnézték szoftveres téren a szerelések után, Haldexnél találtak egy "pending error code"-ot hogy az olaj nyomás nem egyenletesen magas a Haldexben.
A 2-es a szűrő amit cseréltek, a 4-es a pumpa ami küldi a hiba jelet. Néztük a szűrőt tele volt ilyen szilikon zsír szerű trutyival. Valószínűleg a pumpa is telement, és részben eltömődött. Ami fura hogy a kocsi tud róla, de nem szólna ám hogy hé te barom, még max egy évig így mész, és integethetsz a haldexnek... A konkrét származását nem tudjuk, csak tippelünk hogy vagy a sok állás miatt a korábbi tulajnál, vagy egyszerűen mert 10 éves az "élettartam" pfejj olaj benne, kivált belőle ez a trutyi. Ezért rendeltünk egy újat, biztos ami biztos, és 2 hét múlva neki esünk még egyszer, pumpa le, alaposan kitisztít, ha eltűnik a kód öröm és pumpa vissza, ha nem akkor csere.
- Az egyik felniről levált egy helyen a festés, ott nem tapadt meg valamiért, ami hatalmas csalódottság számomra, de jövő héten jön a srác, viszi és újra csinálja...
Mindezt úgy, hogy a kocsi csont nélkül ment át a műszakin, semmit nem találtak, meg csak ajánlás szinten sem, hogy ezt majd nemsokára kéne stb... Úgy hogy semmi hibát nem írt a fedélzeti. Persze nem panaszkodás, de kicsit csalódott vagyok, meg nem lehet teljes az öröm a két plusz munka miatt, de ez van, mit lehet tenni. Ami biztos hogy a polír és a kerámia lesz az utolsó lépcső, amikor már minden más elkészült.
Remélem legközelebb már úgy tudok jelentkezni, hogy minden csillog villog és gondtalanul elkocsikázok a naplementébe
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- BestBuy topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- Idén elmarad a BlizzCon
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék