Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
az újfajta volvo 2.0 motorokkal mik a tapasztalatok, mennyire nyűgösek?
konkrétan 1999 cm3-es T5 240 lóval, 2011-2012-es V70 kasztniban, automata váltóval. fogyasztás a spriccmonitor szerint tűrhető, azért normál használattal városban 12-ből ki lehet jönni ahogy néztem. -
rbalint88
addikt
válasz LaptopSystem #6054 üzenetére
Dehogynem nem ahelyett lenne, unokatesomnak/eladasra.
-
rbalint88
addikt
Mert az ilyen ember nem igazi, verbeli kereskedo, csak valamibol meg kell es hat mennyivel menobb ingben feszuteni a szalonban, mint a mekiben adni a kiskolat a sultkrumplihoz.
alfa156-tol tobb gepet vettunk mar, naluk ereztem azt is, hogy szeretik is csinalni ezt, nem csak kell a penz. En is dolgoztam kereskedelemben, szinten szamitastechnikaban, persze sok a hulye, de mondjuk 10% vevo van, akiert tenyleg erdemes csinalni es az boven kihozza egalra a marhakat -
rbalint88
addikt
"Nem szoktam pörgetni soha"
Ez a baj latod. Menj ki palyara es old egy kicsit. 3-4ezres fordulattol egy uzemmeleg, jo olaju motornak nem szabad baja legyen. Nagy gyorsitasok, pihenokhoz gurulj ki, lassuln le es onnan lodd el padlon 140-ig. Ami ki tud egni belole, az kijon, ha meg ugy se javul, akkor ki kell tiszittatni a kokszosodast.
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6099 üzenetére
hát, nekem az Alfán nincs semmi gond a tunyulással. 297ezer van benne, hidegen nincs bántva, vissza van hűtve, de ha meleg, akkor igen gyakran lát 4-essel kezdőd fordulatszámokat dízel létére. bben nincs dpf gyárilag, az egr meg ki van írva és nem kormol! mármint nyilván a normális dízelfüst van padlón, de semmi smoke&charmos hülyegyerekes nincs.
ma cicáztam kicsit egy szép libafosmetál Saab 9-3 kabrióval. nem tűnt gyárinak, mert szépen szuszgott, ami kicsit aggasztó volt, hogy benzines létére nagy gázokra füstölgetett picit. nagyon nem tudott ellépni, azt gondoltam volna jobban megy. (enyém max 160 ló és 350Nm)
nagyon úgy néz ki, hogy hozunk egy 2012-es V70 D3 geartronic Ocean Race masinát. mik a típuson az extra, kiemelten vizsgálandó tételek? tudtok olyan bp-i szervizt, ahol alvázszám alapján tutira le lehet kérdezni, akár barkochbázva is? (volt-e törve, stimmel-e az óra, stb) hirdetés szerint 210e km van benne, nem hiszem, hogy ez különösebben megártana a lelkivilágának, akár motort, akár váltót nézünk.
Ha jól láttam ez szíjas motor, nyilván azonnal cserélünk rajta mindent, ha meglesz. -
rbalint88
addikt
válasz Peti329 #6106 üzenetére
ez egy kinetic. nincs benne ülésfűtés. ismerősünké ugyanilyen, csak világos belsős és 2008-as, 200+e km-rel. annak is ilyen állapotú a bele. vigyázni kell rá, ennyi a titok.
egyébiránt néhány észrevétel: ha nem kell feltétlen szedán, ennyiért vannak kint fasza V70-ek D3 motorral, akár kézi, akár automata váltóval. jobb felszereltség, facelift alap (2012-2013 évjárat) 10-13ezer euro között. törésmentes, leinformálható, vezetett könyves autókról van szó és -bár nagyon szeretem az olaszokat- nagyobb bizalommal veszek a friccektől kocsit. -
rbalint88
addikt
válasz avena71 #6111 üzenetére
más ötlet magyarosításra: nyomd tele az autót gulyáskrémmel.
a szoftver magyarítását azért meg lehet kérdezni a márkakernél, lehet ha náluk kérsz valami szervizműveletet, akkor cserébe azért megcsinálják olcsón.ja fontos: mivel ez egy PSA eredetű motor, a szervizlátogatáskor kösd rá a munkafelvevő/szerelő lelkére, hogy ellenőrizze, van-e a turbó előtt egy pici olajszűrő kosárka és ha igen, iktassa ki. meg tud ülni benne az olajsár és elfogy a turbó olaja, besül, kuka.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
sok a kavarodás. kint pl németeknél nézem most az autókat és nagyon sokban benne van a memóriás vezetőülés egyéb felszereltségtől függetlenül. XC70-ekben legalább a felében benne van, de V70-ben is sokban. amin viszont kivagyok, hogy a hülye hollandok megveszik a bőrt fűtés nélkül még a legcsövesebb bőrkárpitnak is legalább 300ezer a felára, ha nem több, a fűtés meg 60-70ezer és kispórolják... pedig hidegebb őszi napokon is simán van létjogosultsága, alacsony fokozaton tojásfőzés sincs, viszont a veséd megköszöni.
Qru: kettesből kellene neki, meg a gázpedált butítja. hármasban elindulni nagyon para (egyszer csináltam, fix 3-ból), de akkor nyárigumival kijött jégen a kocsi...
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz haxxika #6190 üzenetére
nekem volt már bőrös autóm, fűtött üléssel, de azt megfogadtam, hogy addig max az ülés szélén lehet bőr, amíg nem futja egy fűtős-szellőztetős megoldásra. sokkal jobban éget a szövetnél, amikor nyáron felforrósodik. mondjuk mióta olcsó prosztó kocsim van, tök nyugodtan hagyom 2-3 centire leeresztve az ablakot, max a rádió előlapját tudják elvinni.
szaki meg tudja javítani az elromlott ülésfűtést. nem szabad rátérdelni az ülésre, akkor meg tud szakadni a fűtőszál, aztán lehet amiatt le is tiltja. én megnézetném hozzáértővel, legrosszabb esetben cserélni kell az ülőlapi egységet, 20-30k maximum és meg van oldva. -
rbalint88
addikt
az "anyukám, próbálj meg vele esőben tolatni" egy igen jó ellenérv a szedán ellen, a kombi mellett. a pakolhatóságról nem is beszélve.
2M-ig mondjuk nagy tűzijáték nem lesz, 2006-2008 fog értelmes állapotban beleférni a keretbe.
oké, volt egy-két hónapja egy 1.6D, 2011-ből, csak abban 340ezer km volt 1,7M-értCivicet én nem erőltetném, ha a Volvo ennyire bejön, az tök más irány minden téren (dizájnban homlokegyenest a másik véglet, futómű is kemény, rázós, meg úgy az egész autónak nem az a nyugodt aurája van, mint egy Volvonak). dízel sem feltétlen elvetendő, ha van ideje bemelegedni, szóval legalább 15-20km-t mész egy úton általában. "ovijárat"ra benzinest érdemes viszont.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
Unokatesóm gazdagabb lett ma egy V60 D3 Geartronic Momentum típusú személygépjárművel (zsííír a verda). Kérdezném az egybegyűlteket, hogy erre ugye 215/50R17 a megfelelő gumiméret?
-
rbalint88
addikt
ha ilyen paraméterek mentén akarsz venni autót, akkor valami kisebb és kommersz típust néznék. Volvonál azért nem nagy kunszt rálocsolni 2-300ezret, egy millából meg ilyen kategóriában nem kapsz jót. ennek két oka van: nagyon kevesen fizetik meg a jó állapotot és sok a madár, aki a szart is megveszi. plusz ugye ezeknél az autóknál már a fenntartás simán 2-3 év alatt extra hiba nélkül is eléri a vételárat.
bár nekem nem Volvom van, hanem Alfám, egy hibamentes év alatt ellocsoltam rá 400ezret * és tudom, hogy január-február környékén 2-300 rá fog ugrani**.*(új akku, vezérlés, motorolaj-váltóolaj, vízpumpa, hűtőfolyadék, összes szűrő, elejében az izzók cseréje+xenon javítás 30k, izzítógyertyák, nyári gumi , téli komplett kerék, kis futómű 30k-ért, futóműállítás.)
**(4 gátló, fékben-futóműben ami kell, meg ami még addig összejön) -
rbalint88
addikt
rosszul közelíted meg a kérdéskört, de mindegy, nem akarok szélmalom-harcot vívni.
ha megvan rá a tőke, vegyél egy vitarát 4,2-ért, 4 évesen 3-ért el tudod adni, közben nem lesz vele gondod és aggódni se kell, hogy mi szarik be sok százezerért.nyolcadik autómnál tartok, a kínálat közepéből venni a legnagyobb szívás, alig kell kevesebbet költeni rá, mint egy olcsóra, de ebben a kategóriában a vételkori 2-300ezer Ft az kb a hibahatár. én nem mernék másfél misi alatt s60-v70-s80 vonalon nézelődni.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6261 üzenetére
szerintem azt valamivel felsérthették.
a v60-ban az általam csak ótvarbőrnek minősített alap van* és 5 évesen is épphogy látszik a használat, illetve azt is vesetájéknál megdarálták valamivel, úgyhogy ott újra kell festeni.* mióta volt bőrös autóm, azóta úgy vagyok vele, hogy legközelebb akkor lesz, ha futja fűtött és szellőztetett bőrülésre.
-
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6271 üzenetére
az a baaaaj, hogy...
cseszheted a klímát, ha napon állt a kocsi és felmelegszik úgy az ülés, egyrészt alig bírsz ráülni, másrészt az nem hűl ki a klímától, a tested melegen tartja és beizzadsz. én se klíma helyett szeretném az ülésszellőztetést, hanem mellé, hogy ne rohadjon be a hátam.
meg az ugye alig illúzióromboló, plusz nagyon szekszi és elegáncsos, amikor a 20+ millás autóból csatakosan száll ki a prémium polgár... -
rbalint88
addikt
Hirdetonek faszkorbacs. Ez egy sima kinetic vagy momentum, koze nincs az ocean racehez. Amugy nem rossz es az ara is jo ahhoz kepest, amiket lattam eddig.
Asszony is ilyet akar majd, csak sajnos nem volt belole V8 azert cserebe nezegetnem a regi muszerfalat, de ha mar mindenkepp kerregni fog, akkor legyen ketpupu. Szerintem a legjobb evjarat a 2013, mar uj muszerfal, de meg nem lcd muszeres, viszont uj valtogombos. 177 lovas 2.0 d4 motorral, awd automata johetne na ez olyan hat misi mostanaban legalabb. De ragaszkodik az XChez, pedig V70-bol tok jok lennenek max 4,5-bol. De meg messze van nekunk egy ilyen auto, addigra lehet, hogy az elkepzeles is valtozik -
rbalint88
addikt
bár amikor berendeztük a lakást, passat kombim volt, azért inkább elkértem egy transportert a cucoknak
3 személyes kanapé, 5x5 expedit, 1x4 expedit, 2x4 expedit, 2db 2x2 expedit, 2db 40x206 billy, 1db 80x206 billy, 2db 1mx240 gardrób, egy fotel egészben, malm 140x200 ágykeret, két markus forgószék, két étkezőasztal asztal+4szék kombó -
-
rbalint88
addikt
válasz FeRRaR1 #6314 üzenetére
túl jó: értsd makulátlan állapotú, itt meg a sok figyelmetlen és rosszakaró gyökér közé sajnálnám. zavarna, hogy akaratom, figyelmességem és igyekezetem ellenére lelakódik a külseje. beltérre tudok vigyázni és vigyázok is, de ami nem rajtam múlik és amortizálódik, az zavar, erre értettem, hogy túl jó.
-
rbalint88
addikt
válasz Alvin_ti4200 #6350 üzenetére
általában nálam gps 136-138 (óra szerint 140) és csak akkor megyek ennél gyorsabban, ha valami nagyon türelmetlen nagyonparaszt nem érti meg, hogy nem azéert nem megyek gyorsabban, mert nem bír többet a szekér. múltkor egy bmw-t eltoltam 220-ig, szerintem megértette
amúgy a vita lezárására: [link] -
rbalint88
addikt
válasz DuDieHUN #6373 üzenetére
T5 reálisan nézve azt, amelyikből a legjobb állapotút kapod és együtt tudsz élni vele. 1.6 benzintől én sírnék, de én hülye vagyok, a 160 ló is kevés és fog erősödni az autóm. amúgy mindegyik jó, ha a megfelelő karbantartást megkapta, szerintem még az 1.6-os pözsó dízel is. a kulcsszó a megfelelő karbantartás.
-
rbalint88
addikt
az már valószínű túlmutat a kereten, de 6gangos geartronic-kal szerelt D5-öt keresnék és néha meghajtanám pályán, bármennyire is benzin-párti vagyok én is. egyszerűen jobban megy a karaktere ehhez az autóhoz.
ami ugyan "családi förmedvény", de jó szívvel tudom ajánlani, az a ford s-max. kanyarodik is tisztességesen és fenntartásban is azért bőven barátságosabb, mint az XC90, amit csak felgumizni alsó hangon 200ezer (négyévszakossal, külön-külön még több) és a 2.5T városban be fog kapni 15 litert kérdés nélkül. -
rbalint88
addikt
válasz Alvin_ti4200 #6476 üzenetére
a harmadikat venném. csak lehetőleg nem ebben a színben
T5 talán a legjobb motor. 4 gangos automatát nem vennék, mert ez nem egy dugózós,városi autó, hanem utazóautó. a fordulóköre is buszos, úgyhogy bp-re a dugóban szívni vele biztos nem ilyet vennék. automatával 15-öt bekapja akkor, kézivel akár a 13 is elég lehet
ha már automata, akkor meg kabrió, de az drágább, sokkal. -
rbalint88
addikt
-
rbalint88
addikt
215/65 R16
235/55 R17
235/50 R18
Ezek a gyari meretek xc70-re. De akarhogy eroltetem az agyam, nem jut eszembe, milyen a gyari 16" felni...
Azert felprobalnam ra a 16-ost, ha arra esik a valasztas. Plusz nem tudom mennyit jartok a kocsival nagyobb tempoval, szerintem a 17" jo kompromisszum, ha palyazni es terepezni is kell. -
rbalint88
addikt
Lehet kicsit paraszt, de nekem nagyon bejön így -
rbalint88
addikt
válasz belaazallat #6586 üzenetére
Fb volvo adok-veszek csoportban. Meg vatera es egyebek
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- nVidia tulajok OFF topikja
- sziku69: Szólánc.
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Autós topik
- Gitáros topic
- Túra és kirándulás topic
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel