Új hozzászólás Aktív témák
-
haxxika
senior tag
Nekem egyetlen egy kupak hiányzik, mert egyet valahol elhagytam, és pont ilyen típusú kéne
De egyébként ahogy nézem van fent AliExpressen, illetve ebayen is van, viszont ott legalább 2x ennyibe kerülnek...
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
őstag
A képen még a 205/45R16-os gumi volt, ez egy hajszálnyival kisebb a gyári méretnél. Azóta cseréltem 205/50R16-ra, ez meg hajszálnyival nagyobb a gyári méretnél. A vékonyabb gumik sajnos nem nagyon bírták a magyar utakat, szétszakadt mindegyik. T4-es gyári alufelni szerencsére nem az az elhajlós fajta
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
őstag
Én inkább picit messzebb állok az üzlet bejáratától, és vagyok inkább pofátlan sz@r alak, elfoglalok kettő helyet. Láttam már olyat, hogy az idős papi kivágta az ajtót, egyenesen bele a szomszéd autó oldalába. A bácsinál ez egy természetes dolog lehetett, mert a vezetőoldali ajtó élén nem sok festéket láttam.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
belaazallat
addikt
Na pont ez az, hogy nem váltóméret volt a 195/60 r15.
Gyári méret: 195/55 r15.
Szerk: szép a jármű!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
FeRRaR1
őstag
Nem olyan rossz a helyzet, itt pl nagyon szellősen állnak mindig, de sok helyen vannak nagyobbak, más lehetőség, föld alá, vagy emeletre menni, szóval mindig megoldható a dolog, az XC-vel nem veszem annyira véresen komolyan, de az S80 10 méteres körzetében senki nem lehet
Ez is egy régi szabály, ha jól tudom 2,2 - 2,3M közöttiek az átlag parkoló helyek, hol ott egy XC90 majd két méter széles... Sok javaslat volt már rá, hogy változtassák 2,5 vagy 2,6 méterre, mert az elmúlt pár évtizedben egyáltalán nem követték le a kocsik méretének változását.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz FeRRaR1 #7404 üzenetére
Lehet hogy az új még szuperebb és extrásabb, meg biztonságosabb de nekem annyira nem tetszik hogy az borzasztó. Modern, sportosított tucat külleme lett. A "régi" 90-es bárhol kitűnik a tömegből annyira stílusos és egyedi. Sokkal markánsabb megjelenése van. Biztos nem cserélném el ha csak az anyagi hasznot nem nézzük.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
belaazallat
addikt
válasz belaazallat #7410 üzenetére
Felni kupak igen trükkös dolog. Mivel ehhez a típushoz 56mm -es kupak kell, ami sehol sem kapható emberi áron, a régi kupakról leszedve a régi kopott Volvo jelet, majd az új 60mm -es kupakról leszedve az új, kis munkával fel applikálta Sógorom a régiekre.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
person
senior tag
Hát igen, a jajjj de dühös mérges félelmetes külsőt sugallni próbáló elcsépelt divat,
egyre nevetségesebbnek tartom mert inkább az a jellemző, hogy nincs mögötte semmi.
Egy véleményt hallottam eddig tulajdonostól, az szidta ahol érte, ennyi pénzért kapott egy nagy rakás hibakódot, folyamat szervizbe hordja, de már szeretné végleg is otthagyni.
Nem tudom ki meri majd ezeket 10 éves korukban megvenni nem alkatrésznek, de lehet, hogy 10 éve is ezt gondoltuk?[ Szerkesztve ]
-
jozsi021
újonc
sziasztok!
Pirelli Cinturato P7 205/60r16 tapasztalat? Volvo V60-ra tenném...
Előre is köszi.
Józsi
-
theuprising
tag
Sziasztok Volvosok!
Mostanában, pontosabban nyáron tervezem lecserélni a jelenlegi autómat egy Volvo S80-ra. Most egy Toyota Avensisem (2001-es) van, benzines, imádom, 620ezer km van benne (gyári motor), de már kezd szűkös lenni a hely benne (meg kicsit öreg is), mostanában sokat utazom és hiányzik a 6-os seb. a pályán, meg az automata, meg a tempomat...
Már tavaly amikor összegyűlt egy kis tartalék, majdnem vettem egy S80at, de végül nem tettem. Most viszont fix a dolog, nyáron, legkésőbb ősszel bekerül a családba egy ilyen.
Amit kinéztem: a 2006-tól gyártott Geartronic D5-ös S80, heti 1 Budapest-Belgrád + havi 1 Budapest-Bécs, plusz napi 2x M0-ás használatra. Fontos a tágas beltér, legtöbbször 3-an utazunk benne, de az 5 fő sem ritka, csomagokkal (kézipoggyász méret). Kombi sajnos nem jöhet szóba, személyes idiotizmus miatt, egyszerűen nem tetszenek, a sedanok híve vagyok.
Kb. fél éve vezettem egyet, rögtön beleszerettem. Néztem sok oldalt ahol véleményezik ezeket, viszont még sosem "beszéltem" olyannal, akinek van is ilyen gépe, vagy legalább van tapasztalata róla.Mit tudtok írni róla? Mintha pl. egy vételi tanácsadót írnátok. Főleg a szervizelésére vagyok kíváncsi, mi mennyibe kerül, hány km-nél szokott előjönni, mire érdemes figyelni vételkor mielőtt elvinném Volvo-ba bevizsgáltatni, kinek mi-mikor ment tönkre stb... Minden érdekel konkrétan. Autó árának a másfélszeresét teszem félre a vételre, szóval nem úgy tervezem megvenni, hogy "megveszem és rögtön csatasorba állítom".
Nyilván lesznek első körös nagyszervizek az első évben, vagy pár hónapban (10 éves dízellel simán előjöhet, nincs mese), szóval nem vakon ábrándozom, tudom mire fizetek be.Köszi előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz theuprising #7419 üzenetére
Kicsit off. De jo neked. En mindig belevagtam a kozepebe. Null forintra kivettem a kereso also harmadabol egy autot a kinezett tipusbol es elvartam hogy ha beleulok akkor csak menni kelljen. A leginkabb nem ajanlott es felelotlen lutri dolog. Eddig minden alkalommal bejott
(Kerjuk ezt ne probaljak ki otthon. A kommentbe megjeleno tartalmak abszolut felelotlenek es hazardirozo magatartasuak amiko komoly anyagi karhoz vezethetnek )
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Passzív biztonságuk nagyon hasonló, max az új asszisztensek miatt tud többet. Egyébként teljesen egyet értek, az új XC60 külsőre sokkal de sokkal jobban tetszik, mint ha tovább reszelték volna, egyszerűen jobban beérett a forma. Ami elegáns, az mindig is az lesz, ami divatos, az lehet hogy holnap már nem lesz az, valahogy ezt érzem az új XC-vel, biztos nem lesz 12-3 évig piacon...
Ugyan ezt beszéltem egy másik S80 V8 tulajjal a Volvo szalonba, semmi nem kéne neki innen, semmire nem cserélné le az övét, max hogy eladja, és újra vegye megtartva a különbözetet, ugyan ezt érzem én is. Ott van 20-30 szalon autó, és NEM NEM NEM.
Most mentem egy kört az S80 V8-al, te úr isten, mit művel az új Michelin Pilot Sport 4 gumikon, mondom megnézem mit bír egy üres körforgalom kijáratnál, és úgy kigyorsítottam, hogy azt se tudta volna az előző gumi hogy elforogjon vagy össze sz@rja magát most meg rezzenés nélkül megcsinálta, mint ha sinen mentem volna. Ez az autó AZ autó nekem, régóta érzem, de az új papucsok hozzá tették azt a szükséges pluszt. Álom ahogy viselkedik, bőr és fa illata van amikor beülsz. IMÁDOM
nesa
Oda adnám az egyik vesémet egy akkora garázsért itt Londonba Most egy 5 m hosszúba parkolok a 4,85 méteres kocsival, úgy hogy az egyik oldalával a falra kell állnom, hogy ki tudjak szállni... És nagy szó, hogy van garázs.
theuprising
Legfontosabb a váltó, az minden kapcsolásnál legyen vaj sima, hidegen, melegen, tolatásnál, nagy vagy kis gázzal, padlózásnál vissza váltáskor stb... Minden másra meg találod a választ ha rákeresel itt a topikban.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
440-es kockája van itt valakinek?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
bigobert
tag
Sziasztok!
2014-es XC60 vezetőülés fejtámlájához keresek tablet tartót 10,1" tablethez. Tudtok ajánlani valami beváltat? A neten még csak nagyon drágát találtam, illetve nem biztos, hogy felszerelhető.Előre is köszönöm.
-
AMDFan
addikt
válasz FeRRaR1 #7421 üzenetére
Épp a múltkor gondolkoztam rajta, hogy mire cserélném le az S60-at, ha úgy adódna. És nem igazán tudtam mondani semmi alternatívát. No de egy ilyen, jááááj Ez nagyon adná.
Itthon sajnos 2006os széthajtottat lehet kapni ennyiért. Németeknél ugyanez 4,5M-től indul.
[ Szerkesztve ]
-
person
senior tag
OFF, ma fent voltam kicsit csapatni a Mecsekben, (idén sem nagyon volt rá lehetőség) hát nagyon adja, nehéz kihozni a sodrából, talán egy kicsit jobban is csúszhatna nem tudtam megakasztani, nagyon magabiztos halál nyugalom, pedig dobnak felfelé bő 20 centis szűz hóban próbálkoztam több helyen is. Középső képen látszik mit művel a mély szűz nem por hóban.. vizes nehéz tömör.. el sem akartam hinni a látványt ami utána maradt, képen lehet nem jön át. Brutál idő volt fenn, imádtam, de csak a gyerek miatt mentem.
Bocs az OFF-ért.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
Sziasztok, kocsi vásárlás előtt állok, kiszemelt a V60 lett. Nagyon tetszik (a faceliftes főleg telitalálat), a kérdés csak az, hogy milyen motorral? Nagyon keveset megyek, évi max 10-15k km. Benzin párti vagyok, mégis, Volvobol sokkal nagyobb a dizelkínálat itt Németo-ban...szóval azt hiszem kénytelen leszek dízelt venni. Kérdés az, hogy melyiket? D3 vagy D4? Én a D4 fele hajlok, mindenki agyondícséri, a 4hengeressége ellenére (is). Másik kérdés: 2012 körüli, max 80-90ezret futott kocsik férnek bele a büdzsébe (17-18k Eur). Kell félnem a geartronictol? Automatáról nem akarok lemondani.. Köszi előre is. pl ez: ???
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Dog83
tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani ténylegesen jó, megbízható szerelőt (észak)Budapesten??? Már elég soknál jártam, de egyik rosszabb mint a másik!!!
Egy 2006-os V50, 2.0D gépről van szó. Szelepfedél tömítést cseréltek, mert volt egy kis szivárgás. Aztán rosszul húzták meg a gázolaj csövet, és f..sta ki a naftát... Visszavittem, megcsinálták... Aztán a 4-es hengernél a résolaj cső környékén elkezdett szivárogni a gázolaj.... Kicserélték a csövet, alátétet tettek a szelepfedél csavar(?) alá.... De csak gyöngyözik a gázolaj.... Már nincs kedvem oda visszavinni, ezért keresek egy hozzáértő Volvo szerelőt. Előre is köszönöm a segítségeteket![ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz sasa134 #7428 üzenetére
A V60 belul egy kicsi auto. Ha jon/van gyerek, sokat cuccoltok, akkor inkabb V70. En magamnak 2012-est vennek, abban mar kozepkozol tetejen van a pupban a kijelzo fixen, de meg analog muszeres, othengeres motorokkal van. Negyhengerest meg nem vennek, keves vele a tapasztalat. Viszont a keretbol meg maradna is, inkabb celozz meg egy 200korul futottat, amin minden rendben van, mert a mechanika tartos, viszont a belteret le lehet lakni 90ezer km alatt is akar. Amit leirtam az olyan 10-13k€
-
Rivaul
addikt
Komoly. Tudom mit erzel amugy. En tegnap szinten leteszteltem az xc-t. Sztem a volvo kitiltana a bolygorol ha latta volna Harom napos koltozes ebbe az idobe utanfutoval hegynek folfele nyarikkal. Kivul belul koppra rakott auto ugy ment fol a medres kimosott folduton mint az allom. Utana 70km meg este a kello dolgokert barkacsaruhazba. Mindenki vanszorog a dombok kozott a szel es havas eso miatt de en mint ha szarazon mentem volna 110-el rezzenes nelkul. Egyszeruen kva jo volt Itt meg del fele volt. Estere 3x ennyi volt a sar
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeRRaR1
őstag
Semmi gond, szeretjük az ilyen anyagot, nekem is nagyon jól esik néha kivinni az erdőbe. Csak lusta voltam megörökíteni eddig ilyesmit.
sasa134
Dízel motorból utoljára a 185 lovas D5 volt, az is jó régenm azóta csak benzin, így az újakat, pláne a 4 hengereseket nem ismerem. Viszont a váltótól nem félnék, teszteld hidegen melegen, minden váltás, visszaváltás, elindulás legyen vaj sima, tolatás is. Ennyi kilométerrel nem lehet gondja, csak ha beteg módjára rúgták neki. Amit megvetted, utána egyből egy váltó olaj csere, hidegen ne rúgjad, és nem lesz gondod, utána ha hosszú távban gondolkozol, minden 5-6 évben vagy 60-70e kilométernél cseréled.
Ha jól rémlik, volt 5 hengeres a D4 és D3-ból is, de nem vagyok képbe melyik modellek/évjáratok. De Volvo 5 hengerrel az igazi (Vagy 8 )
Rivaul
Ahogy romlanak az útviszonyok, úgy jön ki egyre erősebben az AWD előnye. Mikor egy vizes körforgalmon mész át tempósan, érzed ahogy pakolgatja előröl hátulra a nyomatékot, aztán kilő mint a rakéta. Különböző esős sáros, terepezéseket próbáltam, de havas emelkedő még nem volt itt sajnos
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
kösz mindenkinek, en mar teljesen meg vagyok kavarodva a jelölesekkel, ami a dizel motorokat illeti. most a jelenlegi aktualis kinalatban ugye mind a D3 mind a D4 4 hengeres, de 2011-12 közt is volt egy valtas, en mar nem latom at...Wikipedia szerint ([link]) abban az evjarat savban amiben en nezegetek kocsikat (11/2010 - 11/2013) valoban 5 hengeres 1984ccmes /163Le, 400Nm/ , ezeket 04/2012ig D3-nak jeloltek, utana D4-nek.
A D3 04/2015tol lett 4 hengeres (5 henger 1984ccm-rol 4 henger 1969ccm)
A D4 meg 11/2013tol lett szinten 4 hengeres, 1969ccmVagy valami ilyesmi..
V70 igen, jo lenne, de sztem a V60 is eleg, Tenyleg, gyakorlatilag hetvegi kocsinak szanom, munkaba es a hetköznapokon tömegközlekedünk, mert nagyvarosban az a legjobb, igy sztem a V60 is eleg. Hatul a labter nem izgat, gyereknek jolesz
Ami az automata valtot illeti: köszönöm, akkor esetleges vasarlas eseten alaposan le kell tesztelnem es olajcserevel nyitok majd. (Volvo szervizben)
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz FeRRaR1 #7437 üzenetére
Igen, én is ezt tapasztalom. Most elkezdtem a wikipedia táblázat alapján nézetegni a hirdetéseket...Nos, vagy a wikipedia content rossz, vagy az eladók maguk sem tudják, milyen motorral szerelt járművet árulnak
Azért ez a Volvo hibája is, valami átláthatóbb (motor)típusjelölést kellene alkalmazniuk, mert az vicc, hogy mást jelent a D3 ugyanazon év februárjában meg augusztusában
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
rbalint88
addikt
válasz sasa134 #7435 üzenetére
Figy, nem akarlak én lebeszélni a V60-ról, mert amúgy fain kis kocsi, de helykínálat tekintetében nettó átbaszás. Passat méretben Golf helykínálat, de abból sem a kombié. Konkrétan a csapott segge miatt a 4 kerekét nem tudod állítva egymás mellé rakni, mert nem fér el se széltében, se magasságban, úgyhogy szégyenszemre egy ekkora autóban az ülésre is kell pakolászni.
186 cm vagyok, az anyóson nem tudok kényelmesen terpeszkedve ülni, nincs elég hosszú lábterem. emellett ha hátratolom az ülést, akkor csajomnak is eltöröm a lábát, aki kemény 165 centi. Konkrétan a golf4-ben, ami egy 10+ évvel régebbi és minimum egy kategóriával kisebb autó, több hely volt.
A gyereknek jó lesz, férjen el meg a legnagyobb baromság, egyrészt rugdosni fogja az ülést, másrészt egy darabig nem tud máshogy ülni, csak nyújtott lábbal. Se nem kényelmes, se nem biztonságos.
Szerintem a V40ben (2012-) kb ugyanennyi hely van, sokkal kisebb alapterületen. Szóval családi autónak biztos V70-et vagy XC90-et vennék, mert a V60 azért másban nem olyan erős, hogy a helykínálatbeli hiányosságait feledtetni tudja. Gépészetileg sok tekintetben egy Mondeo, csak megölték a kormányzását, áthangolták a futóművét (amitől alapvetően komfortosabb lett, csak hullámos úton beremeg, alulcsillapított), megerősítették a kasztnit és jól kitömték zajszigeteléssel. Mondjuk a motor meg a váltó fasza, ahhoz nem értek el a Fordos pénzügyesek De pl objektíven nézve egy V60-nál szinte mindenben jobb pl egy Audi A4, de ezen a szinten már inkább a szubjektív dolgok döntenek. -
FeRRaR1
őstag
válasz sasa134 #7438 üzenetére
+1 a V70-re ha játszik.
Nekem 50 és 70 volt a V vonalon, az 50-esen nagyon érződött hogy ford focus. A 70-es hiába volt régebbi, ég és föld, az egy igazi VOLVO. T5, 260 paci, és azok az ülések, az a kényelem amit tudott, nem e világi.
Témánál maradva simán becuppant a 4 kerék, meg még mellé más is
Egyébként a tulajok nagy része nem tudja mi van a dobozban, ebben teljesen biztos lehetsz.
Zárójelben jegyzem meg, hogy egy V70 R mk2 még bakancs listás nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #7439 üzenetére
Most kissé megijesztettél. Én ugyan 2. gen S60 -akat nézegetek (egyebek mellett), de ez "nagyjából pont" V60 méretű, a csomagteret kivéve. V40 -ben már ültem, az nagyon passzentos a 186 centimhez, annál mindenképp nagyobb belterű autót keresek. A régi S60 nekem teljesen megfelelt (7 évig remekül megvoltunk), ha az új (értsd, 2010 utáni) hozza ezt a szintet, akkor OK, de a V40 (Focus) méret az nem kicsit szűkös egy magamfajta testalkatú emberkének - főleg a be- kiszállás macera . Az anyósülés és a hátsó tér sokadrangú - 99% -ban egyedül fogok járni ezzel a verdával, a családra, gyerekre van nagyobb. Szóval kerítenem kell egy próbajárgányt...
(#7432) aneda: Szerintem S60 -ban mind a kettő öthengeres. A 163 lovas először D3 néven jött ki, majd 2012 -től (ha jól emlékszem) a 163 lovas D4 -re lett keresztelve, a D3 nevet pedig a csökkentett teljesítményű (134 lovas) kapta. Azután 2013 -tól beköszöntött a négyhengeres korszak...
Ford négyhengeres benzinesben volt az S60 -ban, míg fel nem váltotta a Volvo saját fejlesztésű négyhengerese (ami egyébként nem rossz, sőt) De ezek nem D jelzésűek
A Volvo motorszámozása elég kaotikus, ha mégis volt Ford vagy PSA dízel (a D2 1.6 -on kívül) S60 -ban, gondolom az előkerül hamarosan[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
Köszönöm mindenkinek. Nézegetek akkor V70-et (is).
Tudom, hogy ennyiert kapnek szép A4-et, Passatot. Lehet kinevettek, de a dizelbalhe miatt nem merem megvenni ezeket. Szinten állandóan téma itt a médiában, nem akarok egy eladhatatlan, drága autót. Bármennyire is tetszenek amúgy, és egyéb műszaki paramétereket tekintve egy A4 azért jobb autó mint pl a V60.
Avanti Roma
-
Rivaul
addikt
válasz sasa134 #7445 üzenetére
Hazai piacon "senkit" nem erdekel a karos anyag kibocsaltas. Akit igen annak meg nem ezek az autok a zsanerei bar milyen adatokat is produkalnak. Ha csak ez tart vissza akkor olyan gepet vegyel amibe valoban jol is erzed magad. En pl direkt reszecske szuro nelkuli xc-t kerestem... Valoszinu konyebben el is adnam mint azt amibe van.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
jozsi021
újonc
válasz sasa134 #7428 üzenetére
Szia!
Elég sokan visszajeleztek már, most megosztom én is az észrevételeimet. Kb 1 éve van V60-as Volvom, 1.6D. 190 cm-mel gond nélkül kényelmesen elférek, és marad annyi lábtér hátul, hogy a párom a gyerekkel kényelmesen elférjen. Az tény, hogy előre kell húzni rendesen az ülést, hogy a gyerek ne rugdossa, de azt a Lagunámba is rugdosta, mindegy mennyire húztam előre.
Csomagtartó az valóban kicsi, és kérdés, hogy ki mennyi cuccal utazik, de nekem beül hátra a csomitartóba a vizsla, bekerül egy nagy bőrönd, gyereknek vmi jármű... tény fentrengeni nagyon nem lehet benne, de kényelmesen utazni szerintem igen.Gondolom ez már Volvo sajátosság, de az ülések nagyon kényelmesek, a dolgok kézre esnek, nekem ugyan manuális a váltó, ami szokatlan, hogy a kuplungot vagy 25 cmre le kell nyomni (Laguna pl nincs 10 cm).
Egyébként klima hűt azonnal, ülésfütés remek, navigáció szokásos, alkatrészárak (legalábbis eddig kopó mint olajcsere, vezérlés ilyesmi) nem vészesek.
D3-D4 motorhoz, sem benzineshez nem volt szerencsém. 1.6 D2 nem egy erőmű az 1600 kgos géphez, de kulturáltan lehet vele közlekedni, és cserébe alattam megáll 5 literből (hangsúlyozandó, hogy szolid vezetés mellett, hirtelen gázolgatások nélkül)
Nekem bevállt, nagyon tetszik, nagyon szeretem.
-
belaazallat
addikt
válasz jozsi021 #7449 üzenetére
Üdv!
Nekem V40-em van, aminek kisebb a csomagtartója, mégis jól pakolható gyerekkel.(Gyerekágy, bőröndök, babakocsi, mózeskosár és még fér).
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000