Új hozzászólás Aktív témák
-
#03969024
törölt tag
Sajnos, számomra a legnagyobb hibája az S60-nak a hátsó lábtér. 192 cm magas vagyok, beállítottam az első ülést, hogy még éppen tudjak kupplungolni, s csuklóval elérjem a kormány tetejét, s SEHOGYAN sem tudtam beférni "magam" mögé! Azért ez jóval kisebb autókban azért már sikerült. Szóval, ezt vedd figyelembe!
-
FeRRaR1
őstag
Szia,
Váltó téren én a manuálisat ajánlanám, ilyen sok kilométerrel ha nincs igazolt olajcsere/váltófelújítás, akkor nagy lutri lehet, esetleg ha ki tudod próbálni hidegen/melegen, hogyan indul el, vált vissza nagy gázra, hogyan pakolgat, ha hidegen és melegen is vaj sima minden, akkor jó lehet, de mindenképpen nagyobb kockázat, és drágább javítás. + sokat ad az érzéshez, ha szeretsz vezetni, és élvezed, + kell a teljesítmény, akkor sokkal nagyobb élmény lesz pakolgatni a fokozatokat. (Nézzél esetleg szét S60 kombi téren = V70, nekem az volt V70 T5 260 paci, manuállal. IMÁDTAM 2.4 T ugyan az a motor, csak alacsonyabb teljesítménnyel, V70 R is ugyan az, csak az meg nagyobbal 300 Ló )
Motorikusan az összes öthengeres Volvo kiváló legyen az 2.4D, D5, 2.4i, 2.4T vagy T5
Ilyen árkategóriában és futás mellett csak is állapotot veszel, minden számít, mindent próbálj ki, és a lehető legjobb legyen, de ha valami szar, okádja a füstöt, rángat, stb akkor hagyd ott a fenébe.
Műszerfal, ABS modul, szokott rosszalkodni, de ennyi idősen akármi előjöhet. Egy alapos állapot felméréssel és átnézéssel spórolsz a legtöbbet.
Jó és kényelmes autók szeretni fogod.
Ami még ajánlás, ha inkább rövidtáv és sok városi szaladgálás, akkor ne legyen Diesel. Az a hosszabb utakat szereti. De én a benzinest ajánlom az élmény miatt egyébként is, az jó hosszú és rövid távra is
lancerboy
Ez nem feltétlenül a kocsi hibája, valószínű hogy a kényelem oltárán feláldozták a hely egy részét. Sok kisebb autóban "csalnak" a hátsó ülőlap hosszával, döntésével, nincs annyira kipárnázva stb... Még az én V70-em hihetetlen kényelmes volt elöl/hátul, bár ott ritkán ültem
[ Szerkesztve ]
-
AMDFan
addikt
Szia, kiegészítve az előttem szólókat, én is a benzinesre szavaznék és a manuálisra. Nekem az öthengeres 2.0T van, nagyon kellemes kis motor, és jó hangja is van, az elején mindig megijedtem a pirosnál hogy leállt a motor annyira rezonanciamentes és halk
Én egy Avensisről váltottam S60-ra, és a következők a pozitívumok:- nagyon kényelmes, hosszútávon (1000km+) sem fárasztó vezetni, ergonomikus minden, egyszerűen jó ülni az autóban, körülölel a műszerfal, jó a hifi
- öthenger + turbóa negatívumokat is felsorolom, mert általában nem szoktam elfogult lenni:
- nagyon kemény a futóműve a budapesti utakhoz, az enyémen "sajnos" 225/R17 kerekek vannak, és lehet hogy emiatt is, de nagyon felüt, amit feltűnően nem bír azok a keresztbordák/kátyúk.
- nem japán technika, sokkal többet kell vele apróságok miatt is szervízbe járni mint a toyotával. persze ez abból is adódik, hogy sokkal több az extra benne. a toyotában nem tudott elromlani a tempomat mert nem volt benne.Összességében városi autónak én nem ajánlom, ezek igazi autópályázós utazóautók.
-
FeRRaR1
őstag
Ez a kérdés nem ennyire egyszerű, én inkább azt mondanám, hogy olyanhoz érdemes vinni aki dolgozott/dolgozik Volvo szervizben, de mellette/helyette maszekban is csinálja. Igazából a jó hozzáértő szakit kell megtalálni, és az lehet márkaszervizes vagy magán is, de mindenképp olyanhoz vidd, akinek van márka ismerete.
Nekem Magyarba Kaposváron megszűnt a Volvo képviselet, és egy korábban ott dolgozó nagy odaadással és hozzáértéssel rendelkező ember csinálta az enyémet, ha valamihez ne adj isten nincs felszerelése, akkor tud olyat akinek van, megold mindent. Pl a szívócső hossz állító egy ilyen műanyag fityf@sz 185 lovas D5-ben, menetrendszerűen el szokott romlani 90-120e kilométerenként, így fixálni szokták, vagy cserélni, esetleg házilag tákolni, na most ő csináltatott magának fémből, és akinek cserélte, azzal gond még nem volt. Na az ilyen ember a kincs az én szememben.
Itt Angliában márkaszervizbe hordom, de csak olaj cserére és műszakira, az ott dolgozó vezető technikus dolgozik privátban is, és hozzá viszem ha van valami, de legtöbbször ő jön házhoz, fele árban....
Tisztában van azzal hogy mit várok el, és nem végez félmunkát soha sem. Pl egyik kocsinkon a memóriás ülés működött, de a tükör nem mindig, miután lecsekkolt minden kábelt és szokásos dolgot, lementette a kocsi szoftverét és elküldte svédbe, hogy ez és ez van nézzenek rá, mondják meg melyiket tegye fel, mit változtasson. Itt megjegyezném hogy Magyarba van olyan profi szoftveres emberünk, akihez a márkaszerviz is átviszi néha az autókat, ha elakadnak valamilyen szoftveres dologban, bármit hozzá tanít mindenhez, bele tud nyúlni a váltóba, motorba, kulcsba, mindennek a vezérlésébe, és módosítani is tud akármit, komoly a srác
[ Szerkesztve ]
-
haxxika
senior tag
Debrecenben ha jól tudom megszűnt a márkakereskedés, és átalakult ilyen mindenes Bosch szervizzé (mikepércsi út mellett voltak egyből). Nyíregyházát és Miskolcot semmiképpen sem ajánlom ha márkaszervizt akarsz, elég hanyagul dolgoztak amikor odavittük.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
lolal
senior tag
Mert az S80 túl nagy és korábban indult maga a típus mint az S60 . Értsd , valamivel régebbi az alapkonstrukció. ( S80 , 1998 ) , ( S60 , 2000 ). Ebből következik az , hogy ott még nem volt ráncfelvarrás mikor kijött már az új S60.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
Peti78
őstag
Kifejtem bővebben. A hirdetések egy részénél nagyon kevés extrát sorolnak fel. Feltételezem, hogy annál azért több van benne, de kifelejtik, nem tudják. Ezért lenne hasznos, ha az ezen évjáratú autók három felszereltségét tudnám, így meg lehetne kérdezni, hogy az adott autó melyik csoportba tartozik. Pl. az esp nekem fontos, de még az eladó sem tudja pontosan, mit akar eladni.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
haxxika
senior tag
Az ESP-t STC néven rakták be az S60-ban, az enyémben gombbal kapcsolható (hosszan tart, kinyom, és már csúszik a hátulja a havon ). Summumban szerintem alap volt a navi, telefon, memóriás bőrülés, meg a fém váltókeret. Igazából ha van fent kép a belsejéről és kutakodsz kicsit, hogy mi hogy van benne, akkor meg lehet fejteni többet is mint ami a leírásban van
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
őstag
Alapból ez a kifejezés, tipikus nepper duma, normális embertől nem fogsz ilyet hallani.
Egyébként lekérdezted már a kocsit a nyilvántartóból? Bár csak pár évre visszamenőleg vannak adatok, de keveslem azt a kilométerállást. Szerk.: ahogy nézem, hiányoznak a lámpa törlő lapátok is. Valahogy nekem nem bizalomgerjesztő ez a hirdetés.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
lolal
senior tag
Vezérlés egy fájó pont eléggé a Volvo nál. Mi ha jól emlékszem 150 - 200 K környékén jöttünk ki. Persze ez nem benzines , hanem 2.4 D . Most még lendkerék lenne de eléggé gondolkodóban vagyunk hogy mi legyen vele.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
zsolee73
tag
Ha nagyon fáj 2-300 e Ft szervizre, akkor ezt a kategóriát szerintem felejtsd el.
Egy 14 éves ilyen autóra ennyit szinte azonnal rá lehet költeni. Vezérlés csere, féktárcsák+betétek, olaj, szűrők, stb. Meg sem áll 300-ból.A 230 e km alatt nem nézhet így ki egy S60 kormány, váltógomb, egyéb. Nekem volt XC70-em 360 e km-ig, V70 320 ezerig, a mostani S60 is közel 270-nél jár, kopásnak nyoma sincs.
Ebben már elég tré. Szvsz nagyon régen volt már benne a 230 ezer
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Én úgy nyomtam, hogy elmentem megnézni a mérnök haverral a kocsit. Próbakör, ok. Majd eljött a karosszérialakatos ismerős aki 3 mérettől megmondta, hogy fújva volt. Mi ezt 2 cm-ről sem vettük észre. Mindegy, belelakudtuk az árba mert amúgy jó kondiban volt a gép. Szóval szakit vigyél.
Az elromlást illetően túl idealizált képed van, attól hogy amikor megveszed jó még lehet 1-2 hét múlva besz@rik vmi. Akár a kettős tömegű., akár a futómű, akár hengerfejes lesz stb.
Vezérléscsere necc, ha számlával igazolt akkor még akár hihető is lenne... de ha nincs hitelt érdemlően igazolva én cserélném. Ha elszakad akkor az nagy gáz. Mikor megvettem a kocsim én is lecseréltem, pedig elvileg nem kellett volna még. Így nyugodt vagyok, tudom, hogy nem lesz gond.Sőt az olajat is lecseréltem pedig friss olajcserésen hirdették. Aztán mikor engedtük le az olajat látszott, hogy tényelg friss cserés lehetett mert világos volt az olaj nagyon. De így a tuti.#nincsbennetarcsi
-
-
belaazallat
addikt
Én kb ilyen állapotban vettem a V40-emet(kombi). Tele volt horpadásokkal, sérülésekkel az oldala, elején meg a sok kőfelverődés. Motorikusan rendben volt. Hihető volt a szervizkönyv, Egy két hiba. Két kicsi rejtett hiba(fűthető tükör nem működött, 3000Ft a csere, fényszóró mosó lapátja fenn akadt gyakran.) Nekem mázlim volt mert tényleg olyan volt, aminek hirdették. Kb 300-ba volt mire tip top lett: Kaszni, vezérlés, gumi csere, nem rávalóval vettem, extra méretben a 4db CC-nek szép ára volt.(Egyszerre kellett venni télit, nyárit, kevés futott évi km-rel.)
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
rbalint88
addikt
ha ilyen paraméterek mentén akarsz venni autót, akkor valami kisebb és kommersz típust néznék. Volvonál azért nem nagy kunszt rálocsolni 2-300ezret, egy millából meg ilyen kategóriában nem kapsz jót. ennek két oka van: nagyon kevesen fizetik meg a jó állapotot és sok a madár, aki a szart is megveszi. plusz ugye ezeknél az autóknál már a fenntartás simán 2-3 év alatt extra hiba nélkül is eléri a vételárat.
bár nekem nem Volvom van, hanem Alfám, egy hibamentes év alatt ellocsoltam rá 400ezret * és tudom, hogy január-február környékén 2-300 rá fog ugrani**.*(új akku, vezérlés, motorolaj-váltóolaj, vízpumpa, hűtőfolyadék, összes szűrő, elejében az izzók cseréje+xenon javítás 30k, izzítógyertyák, nyári gumi , téli komplett kerék, kis futómű 30k-ért, futóműállítás.)
**(4 gátló, fékben-futóműben ami kell, meg ami még addig összejön) -
Peti78
őstag
Na most az jutott eszembe, hogy oké, vezérműszíj csere... De ahogy a helyzet kinéz, pestig kell mennem autót venni, mert itt Debrecenben nem nagy a kínálat. Hogy merjek megtenni 250 km-t egy olyan autóval, ami nem lett szervízben átböngészve?
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
rbalint88
addikt
rosszul közelíted meg a kérdéskört, de mindegy, nem akarok szélmalom-harcot vívni.
ha megvan rá a tőke, vegyél egy vitarát 4,2-ért, 4 évesen 3-ért el tudod adni, közben nem lesz vele gondod és aggódni se kell, hogy mi szarik be sok százezerért.nyolcadik autómnál tartok, a kínálat közepéből venni a legnagyobb szívás, alig kell kevesebbet költeni rá, mint egy olcsóra, de ebben a kategóriában a vételkori 2-300ezer Ft az kb a hibahatár. én nem mernék másfél misi alatt s60-v70-s80 vonalon nézelődni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Jó lenne, én is tudtam volna azt a 160k-t másra költeni de ha a biztos -160k és a sanszos -500k között kell választani nem kérdés melyiket választom. Nálam sem volt ismert az előélet így inkább lecseréltem.
lolal: Nem kell túl parázni ha ismert az előélet akkor gyári előírás szerint kell cserélni*. Ha nem ismert / sanszos, hogy tekert akkor viszont én nem kockáztatnék.
*. arra kell figyelni itt (mint az olajnál is), hogy nem csak táv de idő is meg van adva a cserére. Ha keveset megy a gép attól még öregszik a szíjj.
#nincsbennetarcsi
-
haxxika
senior tag
Az ülésfűtést a középkonzol klímaszabályzós részén keresd majd, jobb felső sarokban. A felső 2 gomb az első/hátsó szélvédő fűtés, alatta pedig mint a képen látod dummy gombok vannak. Na oda menne a gyári ülésfűtés.
//mellesleg szerintem elég tré ez az 1 dines középkonzol. Annyira értelmesebb a rendes gyári rádiós féle, valahogy jobban illik oda, mint ez a bazári rádiós.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
lolal
senior tag
Szépnek szép , de az rendszáma nem is uniósnak néz ki. Másrészt első blikkre is kiszúrni hogy "úszik" a szilikonba. Feljebb már páran írtak , nem tudom miért ragaszkodsz ennyire a típushoz. Nekünk is Volvo van nagyon szeretjük , de ha az ember 1.000.000 - ig keres verdát , ráadásul benzinest akkor szerintem reálisabb választás lenne valami fiatalabb kisebb köbcentis 1.6 szívó benyó. Ez az autó már 14 éves Volvo ide Svéd acél oda öregszik ami = egyre több szervizzel. Itt bizony ahogyan írták már nem olcsó a szerviz , saját bőrünkön tapasztaltuk ahogy hozzánk került a gép. Egy "szaros" kipufogódob 70.000 volt mindenestül. Anno a Citroenhez fele ennyiből megálltunk. Az eszme futtatásomnak az a lényege , hogy minek pazarolja az ember a pénzét egy majdnem 15 éves benzintemetőre ? Röhej még odaírja a hirdetésben lévő madár , hogy 7.5 - 8 liter . Hol mért ő ennyit ? Ismerős 2.4 benyója 11 - 12 között simán becsócsált városban . Országúton eszik ez ennyit kb.
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Igen gyönyörű, de én konkrétan a kopott könyöklő és vezető ülésre gondoltam.
belaazallat
Hát ez az. 18 M után felgyújtanám ha így nézne ki pár hónaposan. 10 éves világos belsős S80-am nem néz ki így, na jó csak 9
aneda
Valószínűleg a legdrágább bőrrel kell kérni, és barna vagy fekete színben, hogy érjen valamit. Itt tartunk, az alapáras bőr - nem bőr, főleg ha világos...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Gumis topik első sorban. De attól függ mire használod a kocsit és mennyit szánsz rá.
Ha csak városban csettegsz télen akkor egy Barum Polaris 3 vagy FS WH3. Ha meg mész síelni az Alpokba akkor meg TS850/860.
Méret: attól függ téli vagy nyári és mennyi lovad illetve FWD vagy AWD.Motul.
Nem ér akkora felárat szvsz, de próbáld ki egyszer a drágábbat, van aki esküszik rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
FeRRaR1
őstag
A gond az, hogy a Magyar kutakon legtöbbször okádék minőségű a nafta egy osztrák vagy némethez képest, tele lötykölik minden bio sz@rral, meg ki tudja mivel sajnos, és ez meg is látszik a fogyasztáson is pl. Amint fater elindul, M7 végig, majd osztrák német, amint megtankol egy külföldi kúton, -1 liter átlagfogyasztásban, azonnal, és eddig minden kocsijánál így volt amivel jött, legyen az Merc, Opel, vagy valamelyik Volvo. Ez a fő baj, átszámolva itt olyan 15-20 ft a különbség, de mondom, a normál alap is sokkal jobb mint a Magyar, én nem rágom ezen a kefét, nem ezen fog senki meggazdagodni hogy pár 10 forintal drágábban tankol, én tolom bele a prémiumot mindig.
Váltó olajból csak a gyári Volvo a megfelelő. Szervóba meg amilyen előtte volt, teljes cserénél mehet a jobbik.
Én a gyári Castrol Edge Titaniumot tettem mindegyikbe ACEA A5/B5 - SAE 0W-30, de ez megint olyan hogy nagyon hamisítják Magyarba. Ami sokkal fontosabb a márkánál az a gyakori cserélése.
Más:
Végre volt időm lemosni 3-4 hét után...
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Igen, elég buta megoldás, mondjuk fater 2008-as Merc Vianójába is gombos volt. Én is nyomkodom XC-n, még az S80 nyitja - zárja együtt a központi zárral, van egy elektromos Volvos szaki ismerősöm, majd megkérdezem lehetséges e megcsinálni az XC-n is, de mondjuk ott gyújtás kell hozzá, szóval nem hiszem...
S80, csukja magától, hibátlan megoldás.
XC90 elfelejted becsukni, akkor kezdődik a tortúra, kinyitod a kocsit, ráadod a gyújtást, de mivel nem akarom begyújtani a xenont, ezért a világítás kapcsolót is középre, tükör becsuk, gyújtás le, világítás le, majd bezár, imádom ha elfelejtem...[ Szerkesztve ]
-
-
lolal
senior tag
Pár perces keresgélés után
990£ kóstál a jószág. Mostani árfolyamon ez maximum 350.000 forint . Teljesen vezetett szervízkönyv , véleményem szerint csodaszép belsővel. Kb 400.000 kilóból HU-s rendszámmal honosítva - hazahozva stb készen vagy. Ez így összesen 750.000 max 800.000 forint.
[ Szerkesztve ]
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
lolal
senior tag
-
belaazallat
addikt
Vagy keresel, aki tud, vagy google + szótár.
De választható angol, francia, lengyel, meg még jó pár nyelv."Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
lolal
senior tag
Hát tulajdonképpen igen. De ezekben a nagyobb volvókban pl 2.4 benya van lendítőkerék. Habár itt tudtommal annyira nem nagy mumus mint dízelbe. Legalábbis én benzinesben nemigazán hallottam cseréről csak nagyon magas kilométereknél. Nem úgy mint itt nálunk "traktorba" 150 - 200 között széthullik . (persze vannak kivételek akinek többet bír)
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
FeRRaR1
őstag
Ülj bele, és próbáld ki, majd amelyik jobban bejön. Külsőre fiatalabbnak hat a Honda, de belsőben egyértelműen sokkal szebb és kényelmesebb a Volvo.
Ültem Accord kombiban, hát az az igénytelen műanyag cunami engem kiakasztott, sok embernek nem szempont, őket nem zavarja, csak menjen & működjön.
Nekem inkább a Volvo, fontosabb, hogy igényes térben utazzak kényelmesen, még a legkevésbé sem zavar, ha nem hat frissnek kívülről, csak legyen szép tiszta ápolt...
Nagy átlag valószínűleg a Hondát ajánlaná, én meg azt hogy ülj bele mind a kettőbe, állítsd magadra, és amelyik jobban megfelel az igényeidnek.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
5 hengeres szívó benzin + manuál = örök élet + 1 nap
Szép, én is rajta vagyok a témán, már tettem rá két ajánlatot, a 4100 szerintem nem volt rossz, de elutasította, lehet teszek még egy próbát, mert ilyen állapotban, ráncfelvarott példány nincs minden bokorban.
Tettem is rá 4250-et, de még ezt sem fogadta el
[ Szerkesztve ]