Új hozzászólás Aktív témák
-
somasz
addikt
válasz tutne123 #8048 üzenetére
Kezd úgy, hogy minden szűrő és olaj cseréje.
Lambda-jel nem világít a műszerfalon? Ha igen, akkor ki kell olvastatni, minden baja lehet.MAF szenzort nézném meg, lehet, hogy koszos. Tisztítással javulhat.
Minden mást, többi szenzort kiolvasás után. Jellemző a gyújtás hiba is, gyári gyújtáselosztó rotor és fedél, gyújtáskábelek, esetleg gyertyák a megoldás (ezek mondjuk inkább nagyobb fordulaton okozhatnak kihagyást).
Befecskendezőket is be lehet vizsgáltatni.Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
abéla
senior tag
válasz tutne123 #8076 üzenetére
Hello nem tudom meg van-e már a válasz: a gázbowdenből itélve 98 előtti 2.0 turbós ("olasz" T5? 225LE) nem ETM-es a géped, így a Turbo Control Valve (TCV) "alsó" csücskéről (képen sárga) asszem 5mm-es (belső átm) vákuumcső megy a kérdéses wastegate csatlakozóra.
A többit is kösd be (zöld: turbo kompressor csücsökre, kék: turbo előtti intake csőre).
Turbosnál nincs bekötve nagy gáz van!A piros meg a CBV - intake manifold. (csöndes "lefújó szelep")
[/(#8197) tutne123 B] :
nekem s60-nal hőcserélő cseréjénél szépen eltörték a légáram-lamellákat, így faszán össze-vissza fúj naálam is: gyak szélvédő-áram az ami jó.
Naszóval ezeket a alamellákat a légkondi mudulba faszán beépítették, nagyon úgy néz kia ki kellene szedni az egészet (1 napos meló min), hogy kicseréljem, ha egyáltalán lehet cserélni külön...[ Szerkesztve ]
hootka!