Új hozzászólás Aktív témák
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
Megint az automata váltó olajcseréjéről. V60 D5 6 sebességes. Valaki ismeri-e ezt az olajat?
3.990 Ft 1 liter (mínusz a kedvezmény), teljesíti mind a Volvo 1161540, mind a JWS 3309 specifikációt. És mivel maga az automata váltó is AISIN, gondolom az olajuk sem lehet olyan szar.
Valahol azt olvastam, hogy a VOLVO gyári olajként talán Mobilt árul, de az is és minden más jó minőségű olaj is drágább.
Valaki használt már ilyet? Mi a véleményetek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #9802 üzenetére
A lovakhoz nem értek, de a napokban a v60service.hu megkapta végre a teljes töltet cseréhez szükséges gépet. Ugyanakkor megtudtam, hogy valószínűleg ugyanaz a típus megtalálható a Nattán György féle szervizben is. Magamnak váltó típus alapján a beszállító által előírt szabványt tudó olajat tenném bele, de ha szerviz tűrhető áron adja, lehet azt választanám - minden felelősség rajtuk marad. A link ios chrome alatt listára vezet
-
Weareus
addikt
Üdv. Volvo-fanok!
2002-es S80 D5-öm van, elkezdett szólni a jobb első kerékcsapágy.
Mekkora költségekkel számolhatok, kb. ?
Valami jóféle csapágy kéne...Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
svédangyal
újonc
Sziasztok!
A szerelő szerint az S80 v8 DEM modul gyártási száma: 36001158
A neten már kerestem, de még nemk sikerült találni.Nem tudom, javítani nem lehet? Minden ötletet várok.Mindenkinek további szép napot kívánok!
-
válasz svédangyal #9805 üzenetére
Esetleg bontott?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
svédangyal
újonc
válasz Luck Dragon #9806 üzenetére
Természetesen a használt (bontott) alkatrészeket is néztem , de még nem találtam megfeleőt.
-
BigBlackDog
veterán
Tegnap ki lett pipálva a 10e kilométeres olajcsere, szűrőcsere (végül is szűk hat hónap alatt össze is jött ez a táv ). Kapott egy ózonos fertőtlenítést is. Kérdeztem a turbó-kettőstömegű rémpáros élettartamával kapcsolatban is, elvileg 400e km körül szoktak behalni ezek. Illetve kiderült, hogy ennél az évjáratnál már természetes a gyújtás ráadáskor nem világító olajnyomás lámpa, mivel nincs bekötve/nincs lámpa sem (értelemszerűen, ha probléma van, akkor jelez, csak nem hibalámpával, hanem kiírja a kijelzőn).
[ Szerkesztve ]
-
SüdiLaller
aktív tag
válasz svédangyal #9807 üzenetére
Szia!
nem tudom a volvo-s fb csoport tagja vagy-e, de pont belefutottam egy ilyen alkatrészbe. a gyári számot nem látom a képen, esetleg egy próbát megérhet:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=498288650661037&set=gm.1159413320883733&type=3&theaterAmivel a napjainkat töltjük, azzal telik az életünk is.
-
lorcsi
veterán
-
Weareus
addikt
'sztok!
S80 D5 kormányszervó tartályom - középen, a klimpelésnél - elereszti az olajat.
Volt pár darab 850-esem előtte (már nincsenek meg), annak a tartálya jó lehet bele?
(Új tartályból ui. csak gyári Volvo tartály van a kereskedőnél és arra nincs "barátságom", 20k-t pedig nem adnék érte, ha nem muszáj).
Tehát bontott alkatrészben gondolkodnék és azért lenne jó tudni, hogy jó-e, mert akkor bővülne a találati lista.
Előre is köszi.[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
haxxika
senior tag
válasz Weareus #9814 üzenetére
Kép alapján ahogy rákerestem teljesen más kinézetűek. Mire gondolsz hogy olajos? A két műanyag rész között? Nekem is ereszt valamennyit, de nem szokott fogyni, pedig kb. havonta nézem. Egyszerűen csak nedves, és ezt már egy másik S60-nál is láttam (egyik d5, másik 2.4i). Persze lehet nagyobb a baj, de ha csak nedvesség van rajta, akkor még nem gyanakodnék. Viszont mindenképpen újabbat kell bele találnod, például ezt, ami már csak feleannyi árban mint amit a kereskedő mond és elég gyorsan szét tudod kapni te magad is.
[ Szerkesztve ]
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Weareus
addikt
válasz haxxika #9815 üzenetére
Onnan következtetek arra, hogy a klimpelésnél folyik - ahol a tartály két fél része össze van peremezve -, hogy bár folyik a szervóolaj, soha nem engedi el teljesen, csak addig a szintig, ahol a perem van.
Köszi a tippeket, körbetelefonálom a közeli bontókat, akkor egyelőre csak S80 vonalon érdeklődöm. Alkalmasint így néz ki:[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Joao
tag
Sziasztok!
Volvo V50-hez (2005) pótkulcsot csak Volvo márkaszerviz tud csinálni? Tőlük egy 100ezer Ft-ot súroló ajánlatot kaptam, ezt kissé sokallom.. Tudtok más lehetőségről? -
Johnny_vT
senior tag
Gyors kereséssel most nem találtam, de valamelyik Facebook-csoportban rendszeresen feljön a téma. Ha csak kulcsház kell akkor asszem 5-10 ezer HUF körül készítenek neked, komplett kulcsot meg talán 35-60 ezer között ha jól emlékszem. Nem szoktam figyelni, mert nem aktuális
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
rbalint88
addikt
Erre kernek egy kopkodest: [link]
Tipushibak, mit kell nezni rajta stbstb. Ez mar obd-s, elm327-tel olvashato? -
Weareus
addikt
válasz rbalint88 #9820 üzenetére
Köpködni nem fogok (egy Volvo-ra sem), de az ABS hiba nagyon általános, típushibákat lásd itt:
[link]Csak Volvo-im voltak, teljesen márkahű vagyok...
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
rbalint88
addikt
válasz haxxika #9822 üzenetére
Halmozottan hatranyos helyzetu vagyok, iPhone-om van, szoval olyan bt-s kutyu kene, ami azzal mukodik (allandoan az autoban tartosnak), meg itthon vagkkl kabelem van, de nem tudom, volvohoz letezik-e ingyenes program, akar megkotesekkel, mint az olaszokhoz a multiecuscan. Alapvetoen hibakod olvasas es torles amit tudnia kell, a V60-hoz is jol johet (olajcsere utan szeret sipakolni, ha veletlenul tultoltik).
Jo lenne nem csak korbehummogni a c70-et, hanem ranezni a lelkere is, van-e tarolt hiba, meg az ecu es az oracsoport km allasa mennyire korrelal egymassal... -
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9824 üzenetére
Kiskunhalashoz mi van legközelebb?
-
haxxika
senior tag
válasz rbalint88 #9823 üzenetére
ELM327-et rádugtam 2002-es S60-ra, nem tudott egy mukkot se. Rátettem 2007 XC90-re, ott már működött pár dolog. Ezért gondolom, hogy egy korábbi C70-nél esélytelen, hogy valamit megértsen belőle az ember.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Cold5
senior tag
Volvo S90-hez szeretnék venni TMPS szenzort...
Tudja valaki milyen típus kell?kérnék 8 bacardit, 4be, 2 kólával...
-
Laca1212
őstag
-
Laca1212
őstag
Oké jó!
Ha van konkrét,korrekt ajánlatod...jöhet.
-
haxxika
senior tag
válasz Laca1212 #9830 üzenetére
Tudomásom szerint a Powershift nyűgösebb, mint a Geartronic. Több helyen láttam már, hogy több rá a panasz, nagyobb összeget kell ráborítani.
2.5T biztosabb konstrukció, ha mindenképpen a benzinesben gondolkozol (vagy vényóc)OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
JasL
senior tag
Legfeljebb 4m körül áldoznék hamarosan egy 4 év körüli Volvo-ra.. egyelőre a V40-es tetszik nagyon, találtam is 190LE-s dízelt 4 éveset patika állapotban 3.8m-ért. Milyen általános elveket kövessek a vásárlásnál, illetve mennyire megbízhatóak ezek a gépek? Eddig is ferdehátú autóm volt, egy nagyon megbízható Astra H. Van valakinek tapasztalata a V40-esekkel? Mennyire megbízhatók illetve hol foglalnak helyet a márkán belül?
-
Newlachka
őstag
Sziasztok,
Egy V50 2.0D 136LE mennyire rizikós 1M alatt?2004-2006 közöttiről érdeklődnék,egyik barátom "meglátott" egy ilyet,csak engem érdekelne mivel is jár egy ilyen autó.
köszi -
neil_mullen
aktív tag
Sziasztok! A pontos szervizelőéletet ki lehet valahogy deríteni egy 2007-es s60-nál? Van vezetett szervizkönyvem, de nem tudok kiigazodni rajta. Egyébként a Volvo Jansik már megszűnt (oda vitték).
Köszi
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
.Szaki.
addikt
Sziasztok!
Az ügyben szeretnék érdeklődni Nálatok, hogy mik a tapasztalatok a 2000-2005 közti SAAB 9-5 legkisebb benzines motorral szerelt modelljeivel? Na meg úgy egyáltalán mit érdemes tudni a típusról?
A helyzet az, hogy autómániás vagyok, 80-240LE-ig vezettem már autókat, kb 12-13 különböző típus ment már át a kezem alatt. 2012 óta vezetek napi szinten, viszont eljutottam odáig, hogy szükségem lenne egy saját autóra, tehát ez lenne az első saját autóm, ez fontos.
Alapvetően egyetemre járós lenne, de ezen kívül ilyen balcsi turnékat esetleg külföldi utakat is szívesen megtennék vele. A legreálisabb kocsik, amiket nézek a VW Polo IV (9N), valamint az Audi A2, de az autóbuzéria nem hagy nyugodni, kicsit elborult az agyam és a 9-5 számomra szintén egy elég nagy kedvenc, ezért is írok ide, bár azért remélem mire összejön rá a pénz nem fogok olyat találni, amit jó szívvel megvennék... (Lehet most sokan felhördülnek, vagy furának néznek, de bennem egy kényelmes autó sokkal több minden mozgat meg, mint egy pattogós JDM Civic. ) Mit kell tudni róluk, mennyire zsebbenyúlós típus? Nyilván 13-18 éves autókról beszélünk, szóval kell majd rá költeni, de mégis mennyire drágák az alkatrészek, ha pedig drágák is, de nyilván nem mindegy, hogy milyen gyakran kell drága alkatrészeket vásárolni hozzá, szóval ez is egy kérdés. És persze ha már lúd legyen kövér, szóval leginkább az automata érdekel, de ha tudtok nekem valamit mondani a manuális variánsról azt is megköszönöm.
Mint látjátok semmit nem tudok a SAAB-okról, a többi típusokat már rendesen kitanultam (VW/Skoda/Audi), de a SAAB-okról nem sok mindent találni. Az is feltűnt, hogy ezekben az autókban nem 150-200-250.000km szokott lenni, hanem jószerével 300.000-350.000km-es futás alatt nem is igazán léteznek már ezek a gépek.
Tudnátok segíteni nekem? Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
válasz .Szaki. #9841 üzenetére
Úgy általános tapasztalat, hogy rámegy a vételáruk még az első hónapban. Van egy jó pár, nem túl olcsó típushiba is, én már lassan mindent végigzongoráztam. Az enyémben 350e van, már rég meg kellett volna döglenie, de még nem sikerült. Közel 1 milliót vertem rá 1.5 év alatt Tipikus első autó, hálátlan szerelem.
Egyébként megmosolyogtató, ahogy megy, na nem a 150 lóerővel ... -
.Szaki.
addikt
Köszönöm szépen a választ!
"Egyébként megmosolyogtató, ahogy megy, na nem a 150 lóerővel ... "
Ezt meg tudom érteni, de valahol a racionalitást össze kell kötnöm a szerelemmel és még így is elég necces. Valójában tényleg ez a Polo/A2 vonal lenne az ami az én szintem, ezek kb 8k-s autók. A SAAB esetében értelemszerűen ezt is kicsit magasabbra kell tennem, tehát később jönne össze rá a pénz, nyilván az átírás meg minden egyéb dolog is több lenne nála.
Esetleg ha nem okoz problémát és lesz időd megteszed nekem, hogy írsz ezekről a hibákról és nagyjából ezeknek a költségéről egy kis hsz-t? Az sem baj ha privátban írod, azt is igyekszem általában figyelni.
-
válasz .Szaki. #9843 üzenetére
Az enyém 230, arra írtam.
Fojtószelepház, típushiba, nem javítható. 120e az új.
DI gyújtáspanel 100e az új, használt lutri.
Levegőterelő megadja magát, se az utasnak se a vezetőnek nem megy a levegő, nem drága, de macerás.
Fedkomp pixelhiba (18e a javítás örök garival, vagy otthon 3 ezer, ha barkácslélek vagy)
Ilyen idősen az összes víz, turbócső csere, kb 60e.
60 ezrenként ki kell puculni a karter szívókosarat, csapágyak, lánc kb. 300 ezernél vagy korábban csere, motor ki, kb. 450e ft.
Olajcsere 8 ezrenként, az olajtöltet amúgy kicsi, 4.2 liter, ami erős turbómotorral párosulva nem egészséges.
Remélem sikerült lebeszélni. Magyarán csak akkor vegyél, ha 1 éven belül felújítod. -
.Szaki.
addikt
válasz Johnny_vT #9847 üzenetére
Persze, lehet Volvo is.
Tudom, hogy nem kisautó, épp ez az, hogy tudom mi a realitás, amire valójában szükségem van, de szeretem a kényelmes autókat, világ életemben azokkal utaztam és arra gondoltam ha reális fenntarthatósággal találnék egy kényelmes, középkategóriás automatát mondjuk 1.6-2.0 szívó benzines motorral, akkor azért az jó lenne, mert a nagyobb utaktól sem kellene tartani, meg azért na.. A turbótól félek, ha szétmegy, az nagyon költséges, hacsak nem találok olyat, amiben már cserélve van. A SAAB ezért volt kivétel, abból ha jól tudom mind turbós.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Raspberry Pi
- Futás, futópályák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...