Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Viktor8.
tag
Annyi baj legyen Jelenleg amúgy is lerakásos sztori lesz az autó, mert 2ős tömegű csere lesz + fényezni kell a tetőt, parkolási sérüléseket kijavítani, alvázvédőztetni a tél előtt, stb stb.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #10955 üzenetére
Nem vagyok az ügyvédje, de a kocsinak bírnia kéne. Illetve valószínűleg költői túlzás a 2-3 perc padló. 200 lóerő felett az már bőven 220 feletti tempó lenne, sőt végsebesség...
Életemben nem mentem szerintem 3 percet padló gázon, pedig én aztán szeretem csapatni. Még az egy perc is bajos, mert már azon belül 250 felett van. Na jó hazudok, faterom T2-es transporterével lehet mentem 3 percet padlóval
-
-
válasz Peti78 #10961 üzenetére
Oké, tehát kivan véve a tiltás. Ki volt az a hülye, aki 7500-ig elengedte és minek? Ott már talán a 200 lóerő sincs meg. Az már elég káros fordulat a tengelynek és a gyári szelepeknek is, meg azt sem értem te miért engedted odáig, ott már legalább 150-nel mész, nem tizedmásodpercek alatt ér bele a fordulatba.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
A sebességet nem néztem, csak a hangját élveztem. Autópálya pihenőből jöttem ki és elszaladt a ménes. Nem is akkor volt gond, hanem pár perc múlva. Elment a tempomat, majd a pályáról leérve köhögött a lámpánál és leállt. Harmadik próbálkozásra elindult, majd megint leállt. Kijött a csekkenndzsin, de utána ment rendesen, csak tempomat nem volt.
Kiolvastattam természetesen, valami hülye nevű szelep vagy valami akadt ki. A probléma nm állt már fenn akkor, hibakód törölve.
[ Szerkesztve ]
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
-
daninet
veterán
Sziasztok. Segítenétek 2012-es v60-ba a bal oldali lámpamosó fejnek mi a típus száma és esetleg ez van-e magyar webshopban vagy eu ebay-en?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
daninet
veterán
válasz daninet #10966 üzenetére
Találtam olyat hogy:
31333667 / 31391837 [link]
30784344 [link]melyik lehet? esetleg ugyanaz? az első link magyar raktárról jönne nyilván az jobb. kép alapján nincs különbség bár nyilván nem egy mérnöki rajz
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
-
lorcsi
veterán
válasz neil_mullen #10968 üzenetére
Hogyan lehet cikkszamot szerezni egy alkatreszhez ?
-
neil_mullen
aktív tag
Nyár elején kapott egy ózonos klímatisztítást a 2007-es s60-am, de ugyanolyan dohos szagú maradt a rendszer. Most jönne a habos tisztítás, közvetlenül a párologtató hűtőre. Először hittem a pollenszűrő mögött találom, de elvileg a középkonzol mögött van. Nem tudjátok hogyan tudnék hozzáférni?
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
Viktor8.
tag
válasz FeRRaR1 #10956 üzenetére
Nem, tényleg 200 felett mentem, ahol elektronikusan leszabályoz, utánna dobta a hibakódot, leállítas után megjavult. Azóta ugyan úgy megy mint előtte, lehet nem kapott elegendő üzemanyagot, volt is valami hibakód mikor megvettem.
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
veterán
válasz focvis #10946 üzenetére
Vannak konkrét számaim; sajnos a fényezés betegség miatt elmaradt, így csak a vezérlés szett és az ékszíj szett cseréje történt meg:
- vezérlés szett, vízpumpa (INA) 49 K,
- a generátor ékszíj szettből csak gyári létezik 93 K,
- munkadíj, diagnosztika, spray 51 K,
Szumma, kerekítve: 193 ezer Ft.Vettem még pár apró, gyári csetreszt, azok nem kerültek horror pénzekbe. Egyedül az ékszíj szett ára veszélyes.
A hétvégi hibakód elég vegyes felvágott volt, bizonyos részük töltéssel kapcsolatos; ezek vagy a halódó 12 voltos akksira, vagy a nagyteljesítményű töltőn (villámtöltő) való töltésre (természetesen csak 16 A-t vesz fel ott is) vezethetők vissza, hétfőn törölve lettek.
A vezérléscsere után ismét volt ma diagnosztika, ott jelentkezett a turbószelep, de még nem dob check engine-t. Előbb-utóbb cserés lesz - ez az egyetlen, amire szívesen adok ki pénzt. -
troll81
addikt
Sziasztok a v70 ben mettől meddig volt t5? A 2.4T mit takar? A v70 r motorja különbözik e valamiben a sima 2.5 T motorjátol? Eléggé informalatlan vagyok es bővíteni szeretném a tudásom.
-
lorcsi
veterán
válasz runner 125 #10975 üzenetére
Hova?
Vi vette meg ?Sok balesetmentest!
Nekem az elodje van...imadom
-
Chal
addikt
válasz focvis #10973 üzenetére
Gondolom még nincs baja a "kisakksinak", de ha vannak vele kapcsolatos hibakódok már, akkor lassan elkezd döglődni. Majd ne lepődj meg, olyan hibákat tud generálni, hogy az hihetetlen Ha elkezd furcsán viselkedni az autó, nem mennek funkciók, mindenféle egymással összefüggésben nem álló rendszerektől jönnek hibaüzenetek, akkor tudd, hogy a kisakksit kell kicserélni
-
veterán
Köszönöm! Hasonló infót kaptam a szervizben is.
Otthon van okostöltőm, de eddig nem tettem még rá, mondván azt írja a kezelési, hogy normál töltés közben tölti a kisakkut is. Egy próbát megér...Azt is írja a kezelési, hogy s.k. cserélhető az akku, nem kell szervizbe vinni hozzá. AGM van benne.
Erről van tapasztalat? Jól sejtem, csak AGM mehet bele? (Azt is írja, hogy csak azonos típusra cserélhető, de nem nevezi meg, hogy AGM kell bele. De logikusan az az azonos típus.)runner 125: Gratulálok itt is, nagyon mutatós vas!
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz lorcsi #10976 üzenetére
Köszi!
Apu örökölte meg, tehát részint családban maradt.
Noh, akkor te is Volvo-nál kötöttél ki, remek, gratula!
focvis
Köszi itt is, látom te is Volvo-zol egy ideje és bevált, szép az a V60, erős is és még jól is fogyaszt, grat neked is!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Weareus
addikt
Üdv.
2001-es V70 első elektromos ablakot felhúztam. Felment, majd magától le. Azóta nem mozdul. Többi ablak jó. Típushiba? Mi lehet? Fel lehetne valahogy húzni? SOS-be kérnék segítséget. Nincs garázsom, esik az eső. A nejlon nem tudom meddig tart ki.Szerk. biztosítéktáblán nem találtam kiment biztit.
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Weareus #10982 üzenetére
Megoldódott. Ablakemelő motor gyorscsatiját lehúztam, visszadugtam
Most működik. Ezen videó alapján:
[link]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
tibor.sz
tag
Sziasztok!
2011-es V60. A hátsó kamera képe melegben, illetve ha süt a nap (tehát gyakorlatilag tavasztól őszig elég gyakran ) villog, vagy egyáltalán nem mutat képet. Ami rohadt idegesítő, mert a parkolóradar meg már 50 cm-nél visít, így szerintem használhatatlan. Az első kamera rendben működik. Az mondjuk hozzátartozik, hogy a hátsó gyári felszereltség, az elsőt pedig 1-2 éves korában a márkaszervizben tették bele. Valahol valamilyen használt-tesztben mintha olvastam volna, hogy ez egy szokásos probléma, kvázi típushiba.
Tudtok esetleg segíteni, hogy mit lehet ilyenkor csinálni? Javítható vagy valamit ki kell benne cserélni? Ha igen, mit, és azt hol lehet megvenni illetve ki tudja megcsinálni?
Köszi
-
válasz tibor.sz #10985 üzenetére
Alapvetően a tolatókamera nem egy ördöglakat, viszont gyári megoldásoknál jó eséllyel rávan kötve az autó rendszerére, kormányszög stb. miatt. Így szerintem csak a márkaszervizes diagnosztika jöhet szóba, mert nem ismerjük a kiépítését. Egy egyszerű rendszernél a villogás általában test és vagy áramfelvétel hiba.
-
Chal
addikt
válasz tibor.sz #10985 üzenetére
Sajna ismert típushiba, a V60-PHEV csoportban 10-ből 9-en ezzel szopnak. Többen is nekifutottak már a probléma feltérképezésének, de ezidáig nincs konkrétum. Egyesek szerint a CCD szenzor melegszik túl, mások szerint a kábelkorbáccsal nem oké valami. Ami biztos az az, hogy márkaszerviz képes véglegesen megoldani a problémát, mert néhány embernek cseréltek már komplett kameramodult kábelkorbáccsal együtt, és teljesen megszűnt a hiba. Én is csak reménykedek benne, hogy ez utóbbiak közé tartozom, és az előző tulaj megoldotta még ezt garanciában, ugyanis nálam semmi nyoma a hibának (kopp-kopp).
-
-
Chal
addikt
Minden esetben a meleg váltja ki, sok embernek szeptemberben észheztér a kamerája, és egészen a következő április/májusig oké.
Közben rákerestem: mostanában a kamera equalizer moduljára tippelnek (az szeret túlmelegedni). Állítólag a gyári Volvo bulletin is ennek a cseréjét írja elő, ezen hibajelenség fennállásakor. Valaki cserélte pár hete házilag, állítása szerint megoldotta a problémát.
Azért érdemes utánanézni külföldi fórumokban is, én nem tettem meg, mert nem érint a probléma (és remélem, hogy ez így is marad ), csak napi szinten írogatnak róla, ezért megragadt
[ Szerkesztve ]
-
-
tibor.sz
tag
Huh, ez nem semmi.
Érdekes, hogy típushibának tűnik, mégsincs rá biztos és bevált megoldás.
Egy komplett modul + kábel márkaszervizes cseréje meg gondolom nem egy olcsó megoldás.
Mindenesetre köszönöm mindenkinek az infokat.
Nekem is a meleg hozza elő, télen nincs gond (hacsak nem süti meg nagyon a nap 😉). -
molnarpeter
nagyúr
válasz tibor.sz #10991 üzenetére
Szerezz egy equalizert, az megoldja. Vagy V60 PHEV csoportban az egyik szakértő már elkezdett foglalkozni az üggyel, valamikor lehet, hogy készülni fog olcsóbb alternatív megoldás hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
A generátor szíj és a hosszbordásszíj az gondolom nem ugyanaz, ugye?
Nekem cseréltek hosszbordásszíjat és verműszíjat is, de látom Facebookon, hogy van még generátor szíj is, amiből elvileg csak gyári létezik (van aki szerint nem). Ezt a generátor szíjat milyen időközönként kell cserélni?
Ezeket cserélték nekem:
V60, 2012, D4 1984 ccm
-
veterán
válasz rayoliviero #10996 üzenetére
Generátor szíj = hosszbordás szíj = ~ ékszíj*.
Vezérműszíj = fogazott szíj.D6-on 90 ezrenként kell cserélni a hosszbordás / generátor szíjat, és a D6-hoz - nekem azt mondták - csak gyári létezik.
Tippre azt mondom, a D5-höz van utángyártott is; hiszen elég nagy szériában gyártották.*Az ékszíj régen volt használatos, pl. régi Lada, farmotoros Skoda és kortársaik.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10996 üzenetére
Tiéd polgári, ahhoz van utángyártott, más tészta. Hosszbordás hajtja a generátort is Két szíj van, egyik a vezérlés (az amúgy keresztbordás/fogasszíj), a másik az "auxiliary belt", ami hajtja a kiegészítő dolgokat, mint generátor, szervó szivattyú, klíma kompresszor (hosszbordás, tulajdonképpen sok keskeny ékszíj egymás mellett egy anyagból ). A D6-nak ott az ISG, más technika, ott van a gyárira limitálva a választék.
-
rayoliviero
veterán
Rendben, köszönöm a válaszokat.
Vezérműszíjjal kapcsolatban is lenne kérdésem:
Ahogy nézem cikkszám alapján, SKF vezérműszíjat szereltek bele. Hány ezer km megtétele után érdemes cserélném? 25 000 km-t ment az autó a csere óta. Mert gondolom az SKF az nem gyári minőség, így hamarabb kell cserélni. Vagy erre is a 120k/10 év vonatkozik?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10999 üzenetére
Írnék egy mailt az SKF supportnak, gyártóként az ő információjuk is mérvadó lehet