Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rayoliviero
veterán
Szerintem nekem a V60-ban nem működik a kanyarkövető fényszóró, csak előre világít. Odaállok a falhoz és tekerem a kormányt, de a fénysugár iránya nem változik. Még haverom Fordjánál egyértelműen látszik.
Mi romlik el ilyenkor benne? Ha beindítom az autót a magasságot állítja, azzal nincs gond. A menüben is be van kapcsolva a kanyarkövetés, de mégsem jó.
-
aneda
aktív tag
válasz rayoliviero #11204 üzenetére
Álló helyzetben nem működik, csak menet közben!
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11204 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy csak mozgás közben és ha sötét van lép működésbe.
De ezt nagyon egyszerűen kipróbálhatod, mész egy kört este és az első kanyar után tudni fogod hogy működik vagy nem.
-
rayoliviero
veterán
válasz FeRRaR1 #11206 üzenetére
Este tízre érek haza mindig korom sötét úton, de nem látom, hogy működik. Számomra olyan, mint egy hagyományos fényszóró. Vagyis annyiban különbözik, hogy oldal irányba is viszonylag erős fénye van, de nem erősebb arra, amerre kanyarodok.
A lámpa kapcsoló 0 állásban van, de ha rákapcsolom, akkor sem változik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #11207 üzenetére
Ahogy mozdítod a kormányt, látnod kell hogy a fény csóva is mozog abba az irányba. Nincs kikapcsolva a funkció a menüben? Ez különösen sötét országúton feltűnő és hasznos.
-
aneda
aktív tag
válasz rayoliviero #11209 üzenetére
Mikor nekem rossz volt, minden induláskor kiírta hibának.
Az oroszok már a spájzban vannak!
-
-
veterán
Oks. Úgy érzem néha, béta-tesztelők vagyunk.
Generális S60/V60 kérdés: hogyan férek hozzá a szélvédőmosó tartályhoz, ill. szivattyúhoz? Elég kiszedni a bal első dobbetétet, vagy a lökhárítót is le kell kapni? Köszönöm!
(Háttér infó:
Kb. egy hónapja gyanús lett, hogy nagyon gyorsan fogy az ablakmosó; egyszer mosni szerettem volna a hátsó szélvédőt, nem jött a víz. Mondtam a szerviznek, mikor fényezték a lökhárítót, nézzenek rá. Kiderült, hogy lejött a hátsó ablakmosó csöve a szivattyúról és ott folyt el a víz.
Ma délelőtt kicsit babusgattam a vasat (motortér tisztogatás, tegnap este bőrápolás, ma azt áttöröltem, stb.), látom hogy lassan csöpög vmi a jobb elejéből; szagra szélvédőmosó. Gyanús lett... rápróbáltam a hátsó mosóra: a legelején porlasztotta a vizet, aztán csak alig jött belőle. Kiszállok, és a bal eleje alatt bazinagy tócsa. OK, ismét lelőtte a csövet a szivattyú. ) -
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
tudtok ajánlani jó / szépen dolgozó lakatost Budapest környékén? A pesti oldal, (plusz Maglód, és környéke) előnyben) A küszöböket kellene megcsinálni, mert van rajtuk két lyuk.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
somasz
addikt
Sziasztok!
Tudtok-e ajánlani klímakompresszor felújítással foglalkozó embert? Olyan kellene, aki képes nem csak szakaszosan jól működő klímát átadni, és garanciát vállal a felújítására. (98-as V70)
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
somasz
addikt
válasz voyager4.4 #11216 üzenetére
légy szíves!
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
-
Weareus
addikt
Üdv.
2002-es évjáratú Volvo kocsiban display (ahol a fogyasztást, stb. írja) magyar nyelvűre fordításával érdemes bíbelődni házilag? Van rá módszer? Vagy szakember kell? Mennyi lehet az "annyi" forintosítva, ha utóbbi forog fenn?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
rayoliviero
veterán
Azt, hogy tudom megállapítani, hogy az autómban a premium sound hifi van vagy a sima?
Másik, hogy a kanyarkövetés a fényszórómnál biztos, hogy nem működik, ma próbálgattam elég sokat, nem veszek észre különbséget, ha a menüben ki-be kapcsolom. Mi szokott ezekben elromlani?
-
veterán
válasz rayoliviero #11220 üzenetére
A Premium Sound esetén van hangszóró a műszerfal tetején, középtájon, kb. a kijelzővel egy vonalban. (enyémben nincs, szvsz így is szépen szól, de én botfülű vagyok)
-
Chal
addikt
válasz rayoliviero #11220 üzenetére
Premium soundnál van a műszerfal közepén/felső részén is egy hangszóróegység, illetve a sound menüben is látszik (premium sound felirat a menü tetején).
-
haxxika
senior tag
válasz Weareus #11219 üzenetére
Házi barkácsról ebben az esetben még nem hallottam. Volvo szervizek szoktak tartani akciót, hazai rendszámú autóra 10e a költsége a magyarosításnak. Ha nincs, akkor érdemes megkérdezni a VDASH csapatot, ők tudnak még benne segíteni, náluk az árat nem tudom.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
tibor.sz
tag
válasz rayoliviero #11220 üzenetére
Úgy veszem észre, hogy nálam is ez a helyzet: menüben be van kapcsolva, de én sem veszem észre, hogy működne a kanyarkövető fényszóró. V60 D5 2011
-
Chal
addikt
válasz focvis #11196 üzenetére
Na, voltam közben a V60Servicénél, kezdem a fő okkal, ez lehet hogy neked is érdekes lesz: Alapvetően azért mentem, mert töltés közben kerregett kicsit a kompresszorom. Erre sokáig az volt a mondás mindenki által (meg általuk is), hogy normális. Azonban úgy 1 hónapja postolták, hogy nagyon kényes a gázmennyiségre a komp., finomhangolással be lehet úgy állítani, hogy soha ne kerregjen. Bár 1 éve figyelnek már egyet ami nagyon kerregett, de semmi baja, viszont most, hogy lett módszer a finomabb beállításra szívesen megcsinálják gariban. Éltem a lehetőséggel, tök jó lett, nagyon csendes most töltés közben.
Ha már ott voltam, nyilván elkezdtem nyaggatni Zolit a az üvöltő hűtő miatt. Megnézett mindent is, semmit nem talált. Végül kérte, hogy akkor küldjem meg egy fél órát, megvárja, jöjjek vissza, és egyből álljak be a műhelybe, készültségben lesz Naná hogy még a lamellákat SE nyitotta ki a rohadék, nem hogy nem volt hangos, hanem állt benne a venti, pedig nem kíméltem...
Z. csak röhögött, mondta hogy ötlete sincs, videózzam le, ha megint lesz, aztán meglátjuk. Hazaérkezéskor megint lett, bár halkabban mint szokott. Viszont amit észrevettem: a motortérrel szemben állva, a bal alsó részen, ahol a klíma csövei mennek (hűtővíztartály alatti rész, ahol generátor is van), minden cső deres volt, tapintáskor meg szinte ráfagyott az ujjam. Erre majd rákérdezek, lehet, hogy köze van a dologhoz... Ha esetleg hosszabb menet után (1+ óra, vegyes üzemmódokban) lesz időd/kedved, megnéznéd a tiéden ugyanezeket a csöveket? Kíváncsi vagyok....
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
válasz focvis #11230 üzenetére
Jó kérdés, szerintem 1-2 óra. Nekem majdnem 4 lett, mert sikerült nem azon a napon menni, amelyikre be voltam írva. Hogy ki értett félre kit, azt nem tudtuk kideríteni, mindenesetre megcsinálta Közben várost néztem + kajáltam, nem tudom mennyi lehetett a valós szerelési idő.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz rayoliviero #11228 üzenetére
Megnézték a Volvo szervizben a kanyarkövető xenont, működik. Hibakódot is olvastak, plusz valami műszerrel is nézték, ami kifejezetten a lámpához való.
Akkor csak én nem látom, hogy követi.
Szerintem nálad is működik, csak nem veszed Te sem észre, ezért ne vidd el megnézetni, mert fölösleges kör lesz, az ára pedig 13 000 Ft volt.
Viszont a generátorommal van valami hiba sajnos, kimutatta a diagnosztika, jobban ki kell vizsgálni, hogy tudják pontosan mi a baja. Amire nincs időm, mert állandóan dolgozok. Remélem emiatt nem robban le a kocsi majd...
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11232 üzenetére
Generátorral pedig nem kellene szórakozni szerintem.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
BigBlackDog
veterán
-
Chal
addikt
válasz BigBlackDog #11234 üzenetére
Az a fékrásegítés vákuumszivattyúja volt szerintem, sajna az ilyen, teljesen normális a hangja. A klímpakompresszor csak töltés közben kerreg (már ha kerreg), annak is csak bizonyos szakaszaiban.
[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
válasz rayoliviero #11232 üzenetére
A generátort tényleg nézesd meg, az enyémben meghalt, ráadásul pont úgy, hogy elmentünk bevásárolni (kb. 2 km) addig jó volt. Mikor indultunk vissza, kigyulladt a műszerfalon az aksi töltő lámpa. Hát mondom (mert annyira értek hozzá) jól van, had égjen, most nem tudok mit csinálni. Rákapcsoltam azért a lámpát, biztos, ami biztos. De hazahozott simán (nem tudom mekkora aksi kell a kocsimba, de az előző tulaj eggyel nagyobbat vett bele). Mire hazaértünk, már alig volt töltés a kocsiba, még egy szer nem indultam volna el vele, az biztos.
A vége az lett, hogy a generátor megadta magát és fel kellett újítani.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
Az utolsó bő 10 km elektromos volt, utána hideg volt a cső a hűtővíz tágulási tartálya alatt. (a fotón a baloldali). Kicsapódott rajta a pára.
Pár perccel később rátettem a töltőre, akkor lassú fordulaton elindult a ventilátor.A siófoki pisiszünet előtt autópálya volt, Keszthely előtt szintén, majd némi vegyes. Ezen alkalmakkor is hidegebb volt a cső motortérmél, kb 10-15 fokos. De ugye főleg dízellel megyek autópályán.
[ Szerkesztve ]
-
rayoliviero
veterán
válasz TrollBalint #11240 üzenetére
Hát ez elég rosszul hangzik. De nem értem, hogy miért nem derítették ki rögtön, hogy mi baja.
-
veterán
-
aneda
aktív tag
"Alapvetően azért mentem, mert töltés közben kerregett kicsit a kompresszorom.
...finomhangolással be lehet úgy állítani, hogy soha ne kerregjen."Erről kicsit tudnál írni, hogy csinálták?
Nekem is kerreg, morog, nyűg a kompresszor mikor "üzemben" van, belülről is hallani.
Azt hittem a kompresszor csapágyas, de ezek szerint nem?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
TrollBalint
addikt
válasz rayoliviero #11243 üzenetére
Nekünk szerencsénk volt, hogy hazáig kibírta, illetve, hogy alapvetően hétközben nem igazán használjuk a kocsit, így gond nem volt vele. Haver meg pont ráért és át tudott jönni. Amúgy annyira váratlanul nem ért, mert a kocsi 17 éves volt akkor. De akkor fel lett újítva, és azóta is szuper
azt nekem is fura, hogy látnak valami hibát és nem nézik meg, csak közlik veled.[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
rayoliviero
veterán
válasz TrollBalint #11246 üzenetére
Én használom hétköznap estig sajnos. Ami még érdekes az autómban, hogy kisebb fordulaton csüröszkölő hangot hallok halkan, de lehet hallani, lehet a generátor szénkeféje?
-
Chal
addikt
A dolog csak a V60 PHEV kompresszorára értendő. A V60Service elmondása alapján máshogy tolerálják bizonyos autók ugyanazt a töltetet. A töltet mennyiségének finomhangolásával lehet eltüntetni, vagy minimalizálni a kerregő hangot ami csak AC töltés közben jelentkezik néha. Ilyenkor ugye bekapcsol a kompresszor, hogy hűtse az akkupakkot, főleg ha zárt helyen töltődik az autó. A hang a töltés egyes szakaszaiban jött elő, megfigyelésem szerint alacsonyabb (8-10A alatti) töltőáramoknál, szóval a ciklus elején meg a vége felé szokta csinálni.
Arra nem kérdeztem rá, hogy az enyémnél töltöttek e rá, vagy engedtek e le belőle.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #11234 üzenetére
Ahogy Chal írja, vélhetően a fék szivattyúja; a garázsban rendszeresen kerreg.
@Chal : Ma jöttem 70 km-t országúton, mindenféle üzemmódban (főleg Save és a végén Pure). Kb. 5-10 C fokos lehetett a cső a végére.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Sziasztok, V50 2.0D a kisnyomású üzemanyag csövön levegősen jön a gázolaj, az mitől lehet?
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...