Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Kickass
őstag
válasz #05304832 #11652 üzenetére
Nalam most a plug-in hybrid/dizel a selling point, hetkoznap munkaba jaras (otthoni es munkahelyi toltesi lehetoseggel), egyebkent meg inkabb autopalyas kozlekedes.
Jelenleg egyebkent sincs szuksegunk hodalyra, mar babakocsit se nagyon hasznalunk. Az S203 csomijat se tudom mikor toltottem meg utoljara...
focvis & BBB: koszi az eszreveteleket, a hibatlansag nem kizaro tenyezo mint ahogy a nagyszerviz esedekesseg se, raszamoltam azt az 5-600ezret, persze ha esetleg bizonyithatoan mar elvegeztek rajta az se baj. El van rakva 5-6 itthoni meg par kulfoldi.
Bar most lehet erdemes kivarni, sanszos hogy fognak esni az arak. -
veterán
válasz Kickass #11655 üzenetére
Tavaly mikor vettem, megnéztem kb. 8 autót, azok közül választottam. Ami engem zavart, de ennél a példánynál szvsz nem kell számítani rá a képek alapján: sok autón láttam, hogy rácsukták a biztonsági öv csatjára az ajtót, szétverve így az ajtókárpitot, küszöböt. Szintén többnél tapasztaltam a B oszlop burkolatának és a kédernek a kidörzsölését - gondolom nagydarab melákok nagykabátban...
Ez az autó szépnek ígérkezik.
+6 kiló, ahogy írod. -
YOZ
tag
Sziasztok!
AW55-50SN váltóhoz nem tud valaki felújított szeleptömböt? Vagy érdemes kínából rendelni felújítottat?
Vagy ha van egy bontott kifogástalan, vevő lennék rá. -
Viktor8.
tag
Sziasztok! Adott egy 2003as v70 d5. A mai napon cseréltek lendkereket és kuplungot az autóban. Nagyon nehézkesen akart beindulni, miután beindult, ocsmány traktor hangja lett mintha 5ből csak 4 henger menne, és nagyon brutálisan büdös gázolaj szag jön a kipufogóból. Mentem vele egy próbakört és hát sajnos menet közben is megmaradt ez az írdatlan traktor hang... Leállítás után alig akar beindulni, nagyon sokat kell tekernie az önindítónak mire elkapja és beindul. Valakinek valami tipp esetleg? Gyári diaggal ki lehet deríteni esetleg,hogy melyik henger nem megy?
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
Viktor8.
tag
válasz troll81 #11660 üzenetére
Vissza vittem már, a holnapi nap fognak neki újból. Hát kíváncsi leszek, hogy mi lehet a probléma. Csak mondom rákérdezek hátha járt már hasonlóképpen valaki más is. Igazából az az érdekes,hogy azután kezdte el csinálni miután kipucolta az egr-t és gázolaj szűrőt cserélt...
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
Kickass
őstag
válasz Kickass #11648 üzenetére
Megvolt az üléspróba.
Maga ez a példány egyébként is lehet kiesett volna, két hátsó ajtón mindkét oldalon szabálytalanul pár lyuk volt az oldalkárpitban. Először kutyára gondoltam, de az nem tud ilyen szabályos kis lyukakat a kárpitba marni.Ami nagyobb gond, hogy kb. a V60 PHEV kb ki is esett. Mögöttem már kb senki nem férne el egy idő után a gyerek se, a csomitartót kicsi bár ezt eddig is tudtuk. Ezért is megtévesztőek a katalógus adatok, elvileg a C Mercink pár centivel kisebb itt ott, abban mégis ha passzentosan, de még én is be tudok ülni magam mögé.
Kár érte, iszonyat jól összerakott autó benyomását kelti, és elöl nagyon kényelmes. Mondjuk egy polestarba beleülnék Kár hogy a benzines vonal V60-ból kb értelmezhetetlen. Dizel ha nem muszáj nem játszik.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #11663 üzenetére
Kereten felul van + a DSG a városozós/dugózós etapokat nem lájkolná.
-
Kickass
őstag
válasz focvis #11667 üzenetére
GTE csomi 270 liter ráadásul hatchback, szerinted?
benzin: lehetőleg 4nél több henger
hibrid: kb a Prius maradt, Auris belseje nekem nem adja, ráadásul kisebb is hátul mint a Prius
dízel: végső eset, csak euro6, a 4,5 keretbe már beleférne a passat8/superb is, de itt már többminden játszana akár Volvóból is (XC70 régi nagy álom, bár irt az euro 6 pont nem jönne ki)local1: méretben igazad volt, de ezért is szerettem volna megnézni
-
Sziasztok . Amiért írok az a V40, mennyire ajánlott autó, mik a típus hibái, milyen motort kell elkerülni és mire érdemes odafigyelni?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #11673 üzenetére
Év/gen, motor?
-
válasz molnarpeter #11674 üzenetére
2014-től / benzinesek elsősorban.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Viktor8.
tag
válasz Viktor8. #11659 üzenetére
Hali! Az lehetséges, hogy a D5244T motort kétféle lendkerékkel szerelték és azért nem indul az autó? Létezett belőle hatos váltóval szerelt változat is? Felraktuk diagra semmi hibát nem ír, de ugyan úgy nem indul az autó.. A lendkereket a technichclutch-tól vásároltam ebayről, megkérdeztem előtte ,hogy stimmel-e azt mondta igen, viszont mikor össze akarták rakni a kinyomócsapágy nem volt jó, lehetséges akkor, hogy a lendkerék masik valtóhoz van?
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #11678 üzenetére
Igaz, de csak, annyi, hogy hozzájött még egy szám. Vagyis a régi D5 D5244T, a facelift utáni pedig D5244T4, míg a 163 lovas verzió D5244T5. Ebből lehet kavarodás...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #11678 üzenetére
Motorblokk öntvény, avagy a váltó harang szvsz ugyanaz, szóval valószínű lenne átjárás, régi blokkra új váltó és vica versa.
-
ferzoli
Ármester
Sziasztok!
Volvo S80 2012 az egyik xenon tompított izzó megadta magát, milyet érdemes venni?
Lumenet oldalon épp akciósak (30-50%) az izzók, típus szerint keresve D1S xenon lámpa, ezek közül mindegy melyiket veszem?
Tudtok esetleg Pécsen olyan villamossági szervízt, ami hozott izzót beszerel? Vagy szervízben is hasonló áron mennek? -
veterán
válasz ferzoli #11681 üzenetére
Szia!
Párban szokás cserélni a xenont.Én az Osram Originalt venném, de sokak szerint jobb a Philips. A Tungsram viszont magyar termék, a hazai ipart támogatod vele.
Általában az a szabály, hogy xenont csak szervizben cseréltess, de a Volvoban talán s.k. is megoldható. Keresnék YouTube-on útmutatót.
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok
Asszonynak nézünk most autót.
V60 tetszik neki, de benzinest nem találni.D3 5 hengeres 1984 ccm 136 lóról vélemény?
Van valami típushiba ennél a 2015- körüli szériánál? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #11675 üzenetére
Újak még, sok tapasztalat nincs. Dízeleknél jobban gyűlik a km, ott nagy ritkán hallani olaj fogyásról.
-
válasz molnarpeter #11685 üzenetére
Itt most kik a beszállítók a motorok téren, úgy állnak mint régen, hogy Ford, Psa?
Vagy most Volvo minden?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #11687 üzenetére
Mióta a Ford eladta, kifuttatták a PSA motorokat a régi 5 hengeresekkel egyetemben, és a Geely alatt már saját motorcsalád került kifejlesztésre Nagy százalékban azonos alkatrészek vannak dízel és benzin fronton, ügyes cuccok, tartósság 20 év múlva kiderül
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #11688 üzenetére
Geely az különálló cég még vagy már Volvo ,mert ez nekem nem világos? :)
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Luck Dragon #11689 üzenetére
A Geely (mint anyavállalat Kínából) vette meg a Volvo személyautó üzletágát, tulajdonosi éraként értettem az időszakot ezeket szokták 'kínai' motorként emlegetni, 1969 ccm 4 hengerrel, de született 3 hengeres változat is.
[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
válasz daninet #11686 üzenetére
megtaláltam végül, de baromira nem egyértelmű. Szóval a menü általában a menü gomb megnyomásával jön elő, és ott van navigáció folytatása opció de leállítás nincs.
Az Exit gombot hosszan nyomva elő jön a funkcióválasztó menü ahol át lehet váltani rádióra stb. és ott lesz egy almenü a navi alatt, hogy navigáció megszakításaMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
válasz molnarpeter #11690 üzenetére
Szuper, köszönöm az információt. Nagyon nézegetjük a V40-et . De most a kialakult helyzetre való tekintettel most inkább kivárunk.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #11692 üzenetére
Érdemes mert az autók értéktelenné válnak a jelenlegi helyzetben. Kb már most is eladhatatlan, szinte nullára süllyedt a vásárló piac, és még csak a hegy lábánál vagyunk, májusra szerintem csak annak lesz értéke amit meg lehet enni.
-
Lehet hogy nullára süllyedt vásárlói réteg, de sajnos az autók árain ez még nem mutatkozik. :(
Bár most tényleg ki szeretnénk várni, mert most elég bizonytalan időszak vár ránk én úgy gondolom.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
veterán
Jól van, Te mindenre is gondoltál. + Vannak gyerekeid. ✔️
46 tekercs Zewa AquaTube van itthon, mert ragaszkodom ehhez a márkához.
A mélyhűtőben: némi sóska, 2 pár kolbász, 1 kg csirkemell, a maradék lencse újévről, és 2 marék jégkocka. A pincében 2 tálca Pilsner Urquell. Az autó mindig teletankolva. -
nesa
veterán
válasz focvis #11698 üzenetére
Ja ja 3 gyerek van, múlt héten a Citroënt is feltámasztottam, adagolót cseréltem, végül is működött csak folyt a gázolaj de most mindenre jó, ja még akarok venni holnap ezt azt, tegnap kivéstem a két fagyasztóból vagy 20kb jeget így most van némi szabad kapacitásom wc papírt nem vettem, mert nekünk startból van itthon most itt 5 ember azért termel, nem fogok hetente venni ilyeneket, egyszer megborítom a citroent azt 5-6 hónapig jó vagyok, tejből is van hogy elmegyek veszek 200litert, minden nagy tételbe fogy és nem jó minden nap boltba járni, extrán betankolni nem tudok mert nincs több helyem mint máskor, csak simán van itthon sok minden mint bármikor máskor.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó