Új hozzászólás Aktív témák
-
Atomgeszi
veterán
válasz belaazallat #11849 üzenetére
Köszi. Közben kaptam ajánlatot, 100 a munkadíj a két küszöbre és 20 az anyag. Festés csak rücsivel.
[link] Egy szép S80 V8
[ Szerkesztve ]
-
-
Atomgeszi
veterán
Ti mit vennétek inkább, egy 185lovas Mk2-es 2008-as 6 sebességes automatát kinetic(bár ahhoz képest parkradar, ülésfűtés van) felszereltséggel, félbőr fekete ülésekkel, vagy pedig egy első szériás Mk3(Summumm)-asat ugyanazzal a 185 lovas blokkal, szintén 6 sebességes automatával? Árban az Mk3-as úgy 600-al lenne hosszabb.
Kinézetre egyértelműen az Mk3as nyerne a vajbőr belsővel.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #11856 üzenetére
Ja igen bocs, V70.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Atomgeszi #11857 üzenetére
Abból inább én egy MK2 széria végi példányt választanék, ha megvan minden extra benne, ami kellene. MK3-as még a széria elejéből való. Ahogy olvastam, azért az MK2-nél kevesebb nyűg szokott előjönni.
Persze, ha van keret és nem tántorít el a dolog, akkor azért érdemes lehet átgondolni, gondolom, hogy az újabb már jóval modernebb, kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
-
aneda
aktív tag
válasz Atomgeszi #11855 üzenetére
Kérdés mire kell?
Nekem az MK2->MK3 váltás után feltűnt, hogy az MK3-al egy seggel többet lehet menni /~900km->1200km/.
A világos vajbőr belső nekem nagyon bejött, a régi feketét utáltam, mindig dögmeleg volt az autóban, mert a fekete belső döntötte az infra sugárzást.
Amúgy szubjektíven a régi inkább igazi Volvo, korrekten túlméretezett vas.
Az új már kicsit soványabb, vékonyabb, Ford beütésű.
Nekem már az új műszerfalas MK3 van, sokat dob rajta a nagy kijelző, sokkal modernebb mint a régi felnyílós.
Szóval láthatod, pro és kontra, ha össze kéne foglalni: az MK2 szubjektíven, az MK3 pedig objektíven jobb autó.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #11858 üzenetére
Kényelmesebb a hármas as mert az s80 alapokon van, míg a kettes S60 on.
-
Atomgeszi
veterán
Köszi mindenkinek a választ!
Hát először nekem nagyon bejött az MK2-es, de akkor még az MK3 nagyon drága volt, most, hogy kezd bekúszni az MK3 ára is az ingerküszöbhöz, és a V40-et meg már kicsinek érezzük, inkább MK3 felé húzna a szívem. Az a forma, meg a műszerfal sem múlt századi, mint a V40-ben. Kb tényleg csak méretileg lennék előrébb az MK2-vel, de belül ugyanolyan unalmas régi sajnos.
A másik bajom, hogy Mk3-ból alig van valami értelmes nem fapados itthoni eladósorba. Németből meg annyira lutri, plusz az euró is nagyon sok. Honnan lehetne még érdemes nézegetni? Gondolom valami ember, aki ezzel foglalkozik, mindennel együtt már tuti 1 millióval többe lenne, mintha itthon megvenném.
Most is az a baj, hogy németből simán tudnék választani egy szép R-Designt, de mire az itthoni papírokkal elkészülni + első szerviz. Hát az már megint húzós lenne.
Nézem FB csoportot is, jó lenne ismert előéletű, de az sem nagyon. Vagy pedig fapad.Ja az, hogy Ford beütésű nem zavar annyira, tetszenek a vonalai, a beltérről nem is beszélve.
Apropó, 6-os Geartronic mennyivel jobb?
Apósnak 5-ös XC90-e van, szoktam vele menni, de annyira gondolkodós gyorsításoknál. Lehet valami baj van vele, nem tudom. Amióta ismerem ilyen, de nem pont ilyennek képzeltem.
Jó lenne kipróbálni egy 6-os Geartronic Mk3-at valakinél. De még a környéken sem ismerek senkit, akinek lenne.
Benzinről már lemondtam, D5 jöhet. Esetleg az 5 hengeres 2ezres Volvo blokk. Úgyis sokszor van hosszútáv. -
veterán
válasz Atomgeszi #11862 üzenetére
Ugyan V60-at hajtok, de szvsz ahogy a padlólemez, úgy a hajtáslánc is megegyezik (nagyjából biztosan).
A 6-os Geartronic (Aisin TF-80 SC/SD) nem rossz, bokából szabályozható, nem kell a kick-downig nyomni a visszaváltáshoz. Volt ugyanezzel szerelt Saab 9-3-am, az talán egy gondolattal jobb volt - nem kizárt, hogy az Aero felszereltséghez "idegesebb" programozás társult. A manuális mód felejtős, és egyben totál felesleges is (Saabban is).
Volt DSG-m, azzal összehasonlítva is OK.D5 (D5244T15 van): szép hangú, jól megy, de nem versenyautó vele, a fogyasztása se kimondottan alacsony. Összességében klafa, főleg a hangja miatt.
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #11867 üzenetére
Igen, sajnos én is azt néztem, hogy az a 114 ló nem túl sok ahhoz a bódéhoz. Azért 1,6 tonna 114 lóhoz. Após XC90-ese 2 tonna és 185 ló, és még ahhoz is néha kevésnek érzem, bár ez lehet, hogy a gondolkodós automata miatt van. Azért reménykedem, hogy a 6-os geartronic már kicsit modernebben kezeli a bódét.
Mindenképp jó lenne legalább az 5 hengeres 2 ezres, vagy a régi jó öreg D5.
Mondták, hogy próbáljak meg olaszból hozatni, de ott meg sok helyen azt olvasni, hogy bólinggolyónak használják az autókat, plusz az euró is szar.
-
Atomgeszi
veterán
[link] Valaki járt már még így? Nálunk is ez van. Jó lenne cserélni
-
veterán
válasz Atomgeszi #11869 üzenetére
Személy szerint a V70 a kedvenc Volvom, egy szép nagy tégla; a faceliftes Mk2 is tetszik, azonban ha belefér, az Mk3-at venném. Valamelyik 5 hengeres dízellel.
(#11868) aero. A 6-ossal ugyanezt tapasztaltam, 6-ban 4000 rpm-ig elmegy (dízel, itt a max. teljesítmény).
[ Szerkesztve ]
-
TheMarci
addikt
válasz Atomgeszi #11869 üzenetére
2007-es 2.4d mk3 v70-esem van, egy hajó a kocsi, a Passat dsg-vel sokkal furgebb, gyorsabban valt, gyorsul, ez kevesbe. A szomszedomnak van 1.6-os motorral, az eleg keves, mar Buda hegyes oldalara sem a legjobb, a 2.4-es motor (163le) az nem furge, de arra eleg eros, hogy palyan csaladdal emelkedon siman tudj elozni, vagy haladni 140 korul, nekem 2500-at porog 140 korul. Varosban 550 km-t megyek egy tank benzinnel.
Do You Dream?
-
Atomgeszi
veterán
-
-
Atomgeszi
veterán
Tipikus Volvo-s(betegséges) vajbőr belsőt hozott már valaki rendbe házilag otthon?
-
Atomgeszi
veterán
Powershift váltóról mit lehet tudni?
Azt látom, hogy elvileg olajos duplakuplungos?Powershift vagy inkább powershit?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atomgeszi #11878 üzenetére
Hasonló, mint a DSG, csak kicsit kevesebben foglalkoznak vele, kicsit rosszabb a híre, és kicsit drágább a javítás tudtommal ebből is volt száraz (benzin/Fiesta méret) és olajos (dízel és Mondeo méret).
Mondeo mk4 2.2 TDCI volt rendes hagyományos váltóval, arra nézz még rá esetleg
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #11879 üzenetére
MK4 mondeot is csak Powershift jelöléssel találtam.
Tényleg valami egyszerű benzines verziót kéne találni, egy jobban felszereltet :/
-
belaazallat
addikt
Üdv!
Mik a tünetei, ha lemerültek a központi zár távirányítójában az elemek? Illetve elem probléma-e ha nem zár, nem nyit rendesen gombokra a központi zár, néha bezárom, de azonnal nyit, illetve becsukom, de azonnal nyit. Kulcsra rendesen zár minden ajtót. Néha rendesen működik, de egyre gyakrabban nem. Mind két távirányítóval csinálja. Ha zár, minden ajtót zár, nyitáskor minden ajtó nyílik. utólag beszerelt központi zár vezérlő, gyárit cserélni kellett pár éve.
Köszi!
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #11882 üzenetére
Az a baj, hogy elbizonytalanodtam, hogy kell-e nekem dízel, és az azzal járó "gondtalanság".
Lekértem egy automatát, azt írja a jszp, hogy Automata 7 sebességes, akkor az gondolom Poweshites? Amúgy Svéd volt az autó még tavalyig, 2012 végi.
Ford: [link] Ez akkor Aisin váltó?
Ez meg a Powershiftes: [link] ?
Fu mondjuk ez a beltér. Azok az ülések már ránézésre sem tűnnek túl kényelmesnek. Na meg a műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
-
Atomgeszi
veterán
válasz Atomgeszi #11884 üzenetére
Hát [https://katalogus.hasznaltauto.hu/] szerint nem is létezik 7 sebességes.
Akkor az elírás.
De akkor a 2012-es mindenképp Poweshiftes gondolom. -
Atomgeszi
veterán
válasz BigBlackDog #11885 üzenetére
Szerintem sem olyan nagy szám.
-
Atomgeszi
veterán
Van ennél az MK3-nál olyan diagnosztika, ahol ki lehet olvasni a valódi futást?
-
veterán
válasz Atomgeszi #11884 üzenetére
Fu mondjuk ez a beltér. Azok az ülések már ránézésre sem tűnnek túl kényelmesnek. Na meg a műszerfal.
Pont 2008-as Mondeo kombim volt (10 évvel ezelőtt).
Ráadásul KÉK színű belsővel, a műszerfal, a műszerfal teteje, az ajtókárpit, minden is világosKÉK volt. OMG
Az ülése OK, a beltere egy hasonló korú Opelnél egy fokkal olcsóbb hatást kelt.
A beltér mérete hatalmas, a futómű pazar - ezekben veri a Volvot szvsz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Atomgeszi #11888 üzenetére
VIDA DICE általában segít
Mondeo: facelift előttit megismered a hűtőrácsról, ott Aisin fixen. Facelift után már a 2.0 Powershift volt, ennek további árulkodó jele, hogy Powershift felirat van a váltókaron tehát FL esetén már csak a 2.2 TDCI volt Aisin hagyományos automata váltóval. Amúgy szeretik a taxisok is, bontottan van minden fruttiért, kifejezetten megbízható a 2.0 dízel, a 2.2 ugyanaz a motorcsalád, de ott a plusz kraft és kisebb példányszám miatt minimálisan magasabb fenntartás az eredmény, gondolok itt pl hamarabb elkopó féltengely csuklókra és hasonlókra, de ezt a váltó szerintem ellensúlyozza. PSA motor, szóval Citroen és Peugeot vonalon ugyanezt kapod kb, váltó ott nekem ismeretlen.
[ Szerkesztve ]
-
Atomgeszi
veterán
2008-as XC90-nek hogyan lehet a fedélzeti kompjuterét németről magyarra frissíteni?
-
Atomgeszi
veterán
válasz molnarpeter #11890 üzenetére
Rendben köszi!!
-
p4atrik 500
friss újonc
Sziasztok!
2003-as Volvo v40-em van. 1.9-es 102 lóerős dízel. Az lenne a kérdésem, hogy ez a motor és a 115 lovas 1.9 mennyiben tér el? Ha jól tudom a turbó nagyobb az erősebben. Ezt a nagyobb turbót mennyire bonyolult rárakni a 102 lovasra? Mit kéne még cserélni rajta? Előre is köszönöm!
-
veterán
Sziasztok!
Tegnapi napon sikerült megvenni az első Volvomat.
Eddig nagyon tetszik és remélem, hogy 2-3 évig (ameddig vele tervezek) nem fog cserben hagyni semmilyen téren.
Egy 2012-es S80 D3 lett az új társam ami eléggé jól felszerelt. 2.0 Diesel motor van benne 163 LE-vel.
Szépen húz és szépen megy nem kattog, ropog vagy recseg semmilye.
Egyetlen olyan kérdésem lenne amire nem jöttem rá.
A váltón nincsen S betű ami általában a Sport mód viszont a DrivE modell és Eco-ba kapcsolva nézegettem eddig.
Az lenne a kérdésem az kis DrivE gombocska a műszerfalon ami jelenleg zölddel világít, hiszen be van kapcsolva, ha ki kapcsolom ezáltal érem el a "sport" módot és pörgeti jobban a motort?
Esetleg bármilyen tipp, tapasztalat ezzel a modellel?The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
dellfanboy
senior tag
válasz p4atrik 500 #11895 üzenetére
semmi sem bonyolult, minden csak ido es penz kerdese. ha tobb pacit akarsz akkor en kamion turbot raknek ra, nem szorakoznak+13le-vel egy jo kis scania, az kell neked. erzem
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
FeRRaR1
őstag
válasz p4atrik 500 #11895 üzenetére
13 Ló miatt nincs ember a földön aki turbót cserélne. ECU-val simán megoldható több is. Kérdés hogy tényleg kell e ez neked?
-
belaazallat
addikt
válasz p4atrik 500 #11895 üzenetére
A turbón kívül még az adagolóban is eltér, ha jól tévedek. Lucas és Bosh.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
haxxika
senior tag
válasz FeRRaR1 #10759 üzenetére
Szia,
Tudom rég volt ez a projekted, de a napokban feljött a FB fórumban a téma. Kérdés, hogy az alját hogy oldottad meg az ülésnek, hogy össze legyen rakva a forgó részzel? Ha esetleg van képed az mégjobb.
Van egy még jó aljával rendelkező IKEA irodai székem, olcsó pénzből belevágnék én is a projektbe, hogy a Home Office később is elviselhető legyen.
Köszi!OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...