Új hozzászólás Aktív témák
-
tibor.sz
tag
válasz rayoliviero #10644 üzenetére
A Volvo matricát nekem márkaszervizben vették. Nem emlékszem pontosan, de kb. 2.000 Ft se volt.
-
tibor.sz
tag
válasz rayoliviero #10649 üzenetére
Azért telefonálj előtte egyet, nehogy lyukra fuss. Nekem csak a matricát vették, ha jól emlékszem a Váci úti Volvo szalonban.
-
N0rthF4c3
tag
válasz rayoliviero #10644 üzenetére
www.nordictore.hu
-
N0rthF4c3
tag
válasz rayoliviero #10652 üzenetére
Jaja, van matrica is, az vmi pár ezer forint asszem...
-
válasz rayoliviero #10668 üzenetére
Szinte minden autóban így működik. VIDA-val kell kikapcsolni teljesen.
-
válasz rayoliviero #10670 üzenetére
A gyári diagnosztikai szoftver neve (Volvo Vida Dice)
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #10697 üzenetére
Itt is van, az a rész ahol a kulcskarika van. [link]
Van olyan műszerfal variáns ami nem mutatja, nekem ez a kedvencem egyébként a digitális egyáltalán nem tetszik. Viszont ez az egy hátul ütője van. Mondjuk tudom hogy a V8 max 10 perc alatt fokon van úgy hogy nem nagy gond
Illetve kis mókolással ki lehet íratni a kis kijelzőre ahol a fogyasztást is írja.
Elvileg full hideg motornál nem kéne hogy leállítsa, viszont a teljes bemelegedést sem várja meg. Nem kéne hogy ártson neki.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10702 üzenetére
Esetleg OBD alapú cucc lehetne még megoldás, vagy telefonon nézve, vagy pár dolláros céleszköz (mondhatni obd csatis temp display)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10710 üzenetére
Volvo, tudomásom szerint nem volt PSA 2 literes abban a kasztniban. A Focus alapú V50 pl kapott PSA 1997/1998 ccm-es 4 hengeres dízelt, de a tiédben saját 5 hengeres van, már csak a köbcenti alapján is
[ Szerkesztve ]
-
setom
tag
válasz rayoliviero #10725 üzenetére
Ha ez egy v60/s60II akkor igen, xenon.
-
kelekyle
őstag
válasz rayoliviero #10727 üzenetére
Ha rákeresel a fotón található cikkszámokra, akkor kidobja a google, hogy xenon
Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
setom
tag
válasz rayoliviero #10727 üzenetére
V60-nál a halogen az sima foncsoros, projektor nélkül.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz rayoliviero #10727 üzenetére
Plusz úgy tudom kanyarkövető csak xenonban volt.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
aneda
aktív tag
válasz rayoliviero #10747 üzenetére
"Eleve nem értem, hogy miért tettek bele 0 állást a kapcsolóba, ha úgyse lehet kikapcsolni."
Mert programozható a működése, piactól függően.
Az autó menüjében (My Car) kell legyen ki-be kapcsolási lehetőség a kanyarkövető funkcióra, nézd meg aktív-e!?Az oroszok már a spájzban vannak!
-
FeRRaR1
őstag
válasz rayoliviero #10747 üzenetére
A kanyarkövető az elvileg szenzor alapján működik. Nappal nem este igen. 0 állásban nem tudsz refit kapcsolni, csak villantani, még tompítotton fent marad.
Szerintem ez a legjobb kapcsoló megoldás, mindig leveszi magától ha csak nem középre rakod, de akkor az okkal van. Illetve biztonsági szempintból olyan nincs hogy valaki elfelejti vagy nem teszi fel a világítást egy Volvón. Ezzel megelőzték a korunkat vagy 15 - 20 évvel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10753 üzenetére
Tölt is, csak kisebb árammal (mintha gépre dugnád, USB 2.0 jobb esetben).
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10753 üzenetére
Lehet. Persze szivargyújtós cucc gyorsabban töltheti.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Lackki
senior tag
válasz rayoliviero #10820 üzenetére
5.9Liter
A gyári ajánlott: Castrol Magnatec 5W-30 A5
Szűrő: Mann HU 719/8 yGondolom ez a motorkódod: D5204T3
[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
Lackki
senior tag
válasz rayoliviero #10822 üzenetére
Nem hiszem, hogy indokolt az olyan híg, ha a gyár 5Wt ajánl. Persze a 30ezres ajánlott cserét ne vedd figyelembe
Privátot hamarabb észreveszem
-
Lackki
senior tag
válasz rayoliviero #10824 üzenetére
Castrol Mintaboltnál lehet olcsóbb, stadionoknál vannak a lidl-vel szemben
Privátot hamarabb észreveszem
-
veterán
válasz rayoliviero #10824 üzenetére
Miért nem a Castrol Edge-et teszed bele?
Alig drágább a Magnatecnél. [link](Hétfőn vettem a Kauffernél 2779 Ft/l áron, most épp elfogyott náluk; a Mann HU719/8y szűrő ott 2755 Ft.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rayoliviero #10827 üzenetére
Csak egy hete van Volvom, így a tapasztalatom minimális a típussal. (Ettől függetlenül ez a 24. autóm.)
Részemről Magnatecet Astra F-be tennék; nem egy ilyen finom szerkezetbe.Én 6 db literest vettem a dedikáltan Volvohoz készült Castrol Edge Professional A5 0W-30-ból. Az enyémnek (V60 D6 PHEV) a használati utasítása egyértelműen 0W-30-at ír, A5/B5 minősítéssel és ajánlott olajként a Castrol Edge Professionalt jelöli meg.
A strart-stopos annyit tesz, hogy nem a legcsurbább Magnatec.
Javaslom ezt az applikációt: [link]
A szerviz nullázását pedig leírtam tegnap.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rayoliviero #10829 üzenetére
Tegnapelőtt kicseréltük az olajat. Ez 2400 cm3-es D5 motor, kb. 5,8 - 5,9 liter ment bele; így a max. alatt van az olajszint. Azt írja az előbb linkelt kezelési utasítás, hogy akkor optimális a feltöltés, ha 4 pöcök világít.
A Tiédbe (1984 cm3) nem tudom mennyi kell, ha abba is 5,9-et ír, akkor elsőre 5,5 litert tölts bele. Menj vele 20-30 km-t, majd nézd meg, hogy mennyit jelez vissza a műszer, és annak megfelelően töltsd fel.
Ha van rendes nívópálcád, akkor egyszerűbb ügy. -
veterán
-
veterán
válasz rayoliviero #10836 üzenetére
Igen, ez ugyanaz a gyári ajánlású olaj.
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10848 üzenetére
Motor függő, nem karosszéria. Lentebb linkeltek neked egy appot, abban is csomó szervíz infórmáció benne van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
r.levente75
addikt
válasz rayoliviero #10848 üzenetére
Szvsz egy márkaszervíz pontos infót tud mondani róla, érdemes őket felhívni!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10848 üzenetére
-
válasz rayoliviero #10853 üzenetére
5 évig használható felbontás nélkül
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10853 üzenetére
Bontatlan olaj több évet elvan (1-5 év, típustól függ). Felnyitástól én azt mondanám, ugyanannyi, mint amit a motorban tölthet (itt 2 év).
Gyártási idő lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz rayoliviero #10892 üzenetére
Hideg volt a motor a feltöltés előtt?
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10892 üzenetére
Folyamatosan öntötted bele, vagy vártál vele kicsit, hogy lecsorogjon? Az oké hogy V60 de milyen motor van benne? A helyedben reggeli indulás előtt megnézném az olajszintet.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
veterán
válasz rayoliviero #10892 üzenetére
De nem kell maximumra tölteni. Akkor ideális, ha a 6 pálcából 4 világít. 3 és 4 pálca között OK. Most már ne bántsd!
Szerk: Ja, a Tiédben van nívópálca, akkor passz.
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10897 üzenetére
Reggel ahogy írtam is, nézz, rá. Nálunk a szerelő úgy szokta, hogy feltölti valameddig, majd vár vele, hogy lecsorogjon, és a végét csak ezután önti bele. Ha túl lett töltve az se jó a rendszernek.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10899 üzenetére
Azt hittem rendesen hozzáférhető helyen van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
veterán
válasz rayoliviero #10901 üzenetére
A használati szerint ez az ideális szint.
Majd keresem én is a rövid nívópálcát, hátha találok az enyémben is. -
Lackki
senior tag
válasz rayoliviero #10903 üzenetére
nagyjából minden dizelre igaz, hogy ha sok a városozás és rövidtávozás akkor gázolaj kerülhet az olajba, ezért lehet hogy nem töltik tele, de ha rendesen van használva, akkor semmi gond
Privátot hamarabb észreveszem
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #10906 üzenetére
Nem látom rajta meddig van. Jó a szint?
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
veterán
válasz rayoliviero #10915 üzenetére
Nem kerestem még, elég zsúfolt a motortér.
Merre található kb.? Ha szemből állunk az autóhoz, akkor a motor előtt / mögött; balra / jobbra?@ (#10919) daninet: Meglehetősen nehéz hozzáférni, rutinos szerelőnek is elmehet vele kb. 20 perce és tippre olyan 15 ezret számláz érte a márkaszerviz. Előtte VW Golfom volt, annál tényleg 5 perces művelet a csere.
(#10922) rayoliviero: Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10931 üzenetére
Nézd meg a kiegészítő biztosításokat is esetleg, hátha van olcsóbb megoldás. Mondjuk azoknál szokott lenni szűkebb limit is, stb.
-
daninet
veterán
válasz rayoliviero #10931 üzenetére
Nekem félcasco-m van elemi károkra és lopásra 50k/év generalinál. Még nincs garázsom főleg a jégveréstől tartok.
Kb 250e a teljes casco, elolvastam egy csomó dolgot nem fedez használtautóknak.Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10936 üzenetére
Jut eszembe, esetleg még a smart cascora is érdemes lehet kalkulálni egyet - ha pl garázsban tudod tartani, és nem mész olyan sokat, talán kijöhet kevesebb
-
veterán
válasz rayoliviero #10996 üzenetére
Generátor szíj = hosszbordás szíj = ~ ékszíj*.
Vezérműszíj = fogazott szíj.D6-on 90 ezrenként kell cserélni a hosszbordás / generátor szíjat, és a D6-hoz - nekem azt mondták - csak gyári létezik.
Tippre azt mondom, a D5-höz van utángyártott is; hiszen elég nagy szériában gyártották.*Az ékszíj régen volt használatos, pl. régi Lada, farmotoros Skoda és kortársaik.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10996 üzenetére
Tiéd polgári, ahhoz van utángyártott, más tészta. Hosszbordás hajtja a generátort is Két szíj van, egyik a vezérlés (az amúgy keresztbordás/fogasszíj), a másik az "auxiliary belt", ami hajtja a kiegészítő dolgokat, mint generátor, szervó szivattyú, klíma kompresszor (hosszbordás, tulajdonképpen sok keskeny ékszíj egymás mellett egy anyagból ). A D6-nak ott az ISG, más technika, ott van a gyárira limitálva a választék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #10999 üzenetére
Írnék egy mailt az SKF supportnak, gyártóként az ő információjuk is mérvadó lehet
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11002 üzenetére
Lökhárító alján lévő koptatók szoktak általában leérni, nyilván nem tesz jót annak sem, de elméletileg más nem sérül, nyilván biztos akkor lehetsz benne ha leálláskor megnézed.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rayoliviero #11002 üzenetére
Általánosságban amíg csak a koptató alja épp súrlódik, nincs gond. Nem sokkal feljebb van viszont a hűtőkazetta - ha hallani, hogy odaért, már óvatosnak kell lenni, minden annál magasabb tereptárgy potenciális veszély Melyik fajta lökös van a tiéden? Egyébként az érzékeny helyen megállva, mikor épp hallod a súrlódást, be lehetne nézni alulra, mi-mennyire van közel. Megoldás tekintetében csomiba cementes zsák, rugó kitámasztó, toronycsapágyhoz emelő gyűrű, CC futómű, rugókováccsal magasabbra alakítani, magasabb oldalfalú (nem homológ) gumi... van pár opció, ha zavar
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11009 üzenetére
Koptató, lökös gumi és műanyag. Hűtő fém, szerintem hallatszik mi ér a batonhoz.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
sfdrakex
nagyúr
válasz rayoliviero #11136 üzenetére
Nincs eltörve a szintező teleszkóp? Bal oldali kerekeknél van.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...