Új hozzászólás Aktív témák
-
Veriakilis
senior tag
S40 2003 1,6 benzines Volvo-ra 195/55 R16-os gumi méret jó lehet még?
Netes gumi méret kalkulátor 195/50 R16-ot ír, és nem 195/55 R16-ot.
Kumho ECSTA HM KH31 195/55R16 gumi szerintetek milyen minőség?
Köszönettel: Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Veriakilis #10501 üzenetére
9mm eltérés, az még belefér, többet mutat az órád mint a valós tempó. Láttam a prividet is, csak most értem haza.
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Veriakilis
senior tag
válasz sfdrakex #10502 üzenetére
Köszönöm.
Nekem Uniroyal RainExpert volt előzőleg (195/65 R15 ez sem gyári méret), és nagyon szerettem, mert esőben nagyon stabil volt, még véletlenül sem csúszott meg.
És a Kumho ECSTA HM KH31 gumival megér ennyit?
Gondolom a gumi mélysége kb 8 mm kell hogy legyen, ha 500 km van benne...
Ezt tolómérővel ellenőrizni tudom.Mire kell még figyelni főleg a felniknél?
Miből veszem észre, ha hegesztve, vagy görgőzve volt?A tulaj azt írta, hogy jók a gyári csavarok.
A helyszínen fel akarom szerelni, és egy próbakörrel kipróbálni, hogy tényleg simán futnak, és nem ráznak.A legfontosabb kérdésem az lenne, hogy tényleg jók a sima lemezfelnihez való csavarok az alufelnihez is?
Köszönettel: Veriakilis
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
válasz Veriakilis #10503 üzenetére
En rainsport 3-at tettem a volvora tavaly, nagyon megvagyok elegedve vele
-
r.levente75
addikt
válasz Veriakilis #10503 üzenetére
Nekem 2007-es van, ugyanaz a gyári csavar alura és acélra.
[ Szerkesztve ]
-
Veriakilis
senior tag
válasz r.levente75 #10506 üzenetére
Köszönöm.
A spagóca a kondenzátor, és az illesztőtrafó nevében térjetek meg. http://www.heatpipes.tk/
-
tarantawla
csendes tag
Sziasztok. Egy Volvo xc70 (2007, P2, D5 AWD automata) típusú gépjárművem van, az alábbi jelenség szokott előjönni: elkezd remegni az egész autó menet közben, ha lelassítok vagy meg is állok, elmúlik és minden megy tovább a rendes kerékvágásban. Eddig háromszor vagy négyszer jött elő (az elmúlt 1-2 hónapban), próbáltam winter módba kapcsolni az összkereket, majd vissza, de nem múlt el, próbáltam váltogatni felfelé vagy lefelé, de ettől sem múlt el. Legutoljára már csak lelassítottam, és meg is szűnt. Nem tudom, hogy ezek a "tesztek" elegendőek-e ahhoz, hogy kizárjuk a váltó vagy az összkerék szerepét a dologban. A motor ugyan úgy viselkedik, teljesítménycsökkenést sem tapasztaltam, és volt már, hogy 100-150km megtétele után jelentkezett, és volt, hogy indítás után 1-2 km-rel. Vezérlés 40k km-rel ezelőtt volt cserélve, olajak-szűrők egy hónapja (ugyan ekkor volt teljes átvizsgálás is + egy-két dolgot cseréltek - Volverk Diósd). Esetleg találkozott már valaki ezzel a problémával, vagy van ötletetek további "tesztekre", amikkel leszűrhető lenne a probléma forrása, vagy szaladjak azonnal a szervízbe, mert ez olyan komolyan hangzik? Álló helyzetben sajnos nem kereshető a dolog, tekintve, mire megállok, elmúlik
Köszi előre is.
-
BigBlackDog
veterán
válasz tarantawla #10510 üzenetére
Egyáltalán nem vagyok biztos a dologban, de nálam is volt hasonló nemrég. A hibajelenségről itt számoltam be, itt már sikerült behatárolni a problémát és néhány mondatban a megoldásról is írtam.
Amit megnéznék a helyedben, hátha... Egy ilyen remegés előjöttekor megpróbálnék megállni valami biztonságosabb helyen (buszmegálló öböl, autópálya pihenő) és infrahőmérővel rámérnék az első-hátsó féktárcsákra. Ha valahol kiugróan magas (80-100 fok, vagy felette) hőmérséklet van, akkor ott befog a fék jó eséllyel szerintem. Vagy esetleg egy darabig mellőzheted a kézifék használatát is, ha olyan helyen tudsz megállni, ahol nem kell. Ha ez idő alatt nem jelentkezik a remegés (legfeljebb egyszer, a legelején), akkor tippre ott lehet a gond.
[ Szerkesztve ]
-
Weareus
addikt
Üdv.
A 850-es Volvo gyári könyv SAE 10W/40-es vagy 15W/50-es motorolajat ír a kocsimhoz.
Az előző tulaj feljegyezte az olajcsere-periódusokat és a beletett olaj minőségét is. (Turbós, benzines autó).
5W/30-as olajat használt.
Ez a gyári ajánláshoz képest elég híg, ami azért előnyös - gondolom -, mert jóval előbb eljut a legtávolabbi kenési pontokhoz is.
Szerintetek milyen olajat tegyek bele?[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
haxxika
senior tag
válasz Weareus #10512 üzenetére
Ami előtte volt/gyári ajánlás van rá. Pontosan milyen motor, mikori évjárat?
https://www.total.co.uk/lub-advisor
Én itt kalkuláltam eddig.OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
lorcsi
veterán
jó ez a tippelős műsor --yt
ezek alapján nekem az jön le, h elég jó motort sikerült a volvonak gyártani -
Weareus
addikt
válasz haxxika #10513 üzenetére
1994, sor öt, 2.3 turbó benzin.
Megvan a gyári könyve, de mivel most csak rá kellett tölteni pár decit és 5w30-as volt benne, ezért ugyanilyet tettem rá.
Jártam már úgy, hogy másfajta olaj rátöltésekor (előző Volvo-nál) kicsit meghabosodott.
Amúgy most Liqui Moly került bele.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
-
Elektrosokk
addikt
sziasztok
valami nagyobb utazó autót keresek, néztem pár régi volvo-t is. Az lenne fontos hogy minimális legyen a menetzaj 140-es tempónál. Csak pályán használnám, benzines jöhet csak szóba.
S70/850 hogy áll ilyen szempontból? esetleg s60 ? bár inkább a kocka forma tetszik...
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Peti78
őstag
válasz Elektrosokk #10517 üzenetére
minimális legyen a menetzaj 140-es tempónál Akkor S60-at ne vegyél
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
N0rthF4c3
tag
válasz Elektrosokk #10517 üzenetére
Szerinted egy kocka formánál hogy lesz minimális a menetzaj?
-
Elektrosokk
addikt
válasz N0rthF4c3 #10519 üzenetére
nem tudom, azt gondolnám hogy ezek a nagyobb autók jobban szigeteltek vastagabb üvegekkel. Pl Lancia Kappa fele annyi menetzajt engedett be mint az én 156 alfám.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Weareus
addikt
válasz voyager4.4 #10509 üzenetére
Megvan!
Azért, ha kell:
[link]Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
kemalboy01
tag
Sziasztok!
2003 Saab 9-3 2.0TS aero (211le.) motorja mennyire ajánlott? illetve a sima 2.0t 175le?
[ Szerkesztve ]
-
válasz kemalboy01 #10523 üzenetére
Hello
Jó konstrukciók, bírják a strapát. A blokk ugyanaz, az 1.8t, 2.0t és az aeronál is. Az 1.8t is 2 literes, kisnyomású turbóval, csak ezt a nevet adták neki. Előbbi kettő Garrett turbós, az aero Mitsubishi, ha találsz jó aero-t, nyugodtan megveheted.
Stage 1-et bőven bírják, ha húzni akarod
1.8t 150-ről 180 lóerő
2.0t 175-ről 225 lóerő, aero injektorokkal és turbóval 245-250 ló, maptun intercoolerrel 275 a vége.
Az aero-nál 211-ről 250-re írják első fokozatban, 335 a vége.335-re mindegyiket meglehet írni, de oda már performance cuccok kellenek, módosított váltó, üzemanyag pumpa, olaj és vízcsövek, módosított légszűrő, kipufogó, leömlő és spéci kovácsolt dugattyúk.
-
mody123
tag
Sziasztok,
2005-ös s80-ra vennék 17-es felnit.
Mekkora gumit ajánlanátok ami még nem okoz problémát a kocsinak?
Most ami rajta van 205/55 r16
-
Xmodule
őstag
válasz Xmodule #10387 üzenetére
Téli kerekek lekerultek nyáriak fel. Sajnos ez a kalapáló hang még mindig fennt áll. Továbbra is 75-80km/h között lehet a legintenzivebben hallani. Csapágyat kizárnám mert kanyarba nem hallani erösebben. Kereket akkor most már kizárom. Most mar csak a fektre tudok gondolni. Nincs beállva egyik kerék sem viszont arra tudok tippelni hogy a féktárcsa/csák vetemedtek meg. most már 100ezer km -t raktam a tárcsákba és a pofákba is. Pofákat cserélem jövö honapba mert mar lattam eléggé elkoptak. Szoval lehet a tárcsa lesz az mert bevallom nem a legdrágábbat vettem belöle...
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Weareus
addikt
Megvolt a 850 T5 dyno-mérés. A 240 lóból 209.5 van meg, nyomaték 324,6 Nm, ez meglepő módon majdnem a gyári.
Láttam pár mérést, általában a lóerő szokott közelíteni a gyári értékhez, a nyomaték pedig elmarad.
Itt pont fordítva van.
A szakember azt mondta, hogy szerinte nagyobb fordulaton elszegényedik a keverék, ezért nincs meg a lóerő.
Első körben veszek egy üzemanyag-nyomás mérőt, a motortérben ki tudom mérni a nyomást és összevetem a gyárival.
Az üzemanyagszűrő-csere az alap, a régit szét is fogom fűrészelni, hogy mennyire van elszennyeződve.
Ha a filtercsere után nem lesz jobb az üzemanyag-nyomás, akkor ac-revízió, ill. injektortisztítás következik.
Még az üzemanyagpumpa relé jutott eszembe, de az vagy jó vagy nem.
Van továbbá egy üzemanyagnyomás-szabályzó, az a kérdés, hogy ezzel lehet kezdeni valamit?
(Szoktak eltömődni, meghalni, tisztítani kell/lehet őket?).
[link][ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz voyager4.4 #10529 üzenetére
Nincs mit.
To all:
Közben megrendeltem az üzemanyag-nyomás mérőt.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
jozsi021
újonc
Sziasztok!
Szeretném a szakavatott Volvos társak segítségét kérni.
Jövő hét hétfőn napra pontosan 6 éves lesz a V60as d2-es Volvom, és segítsetek légyszi, hogy van-e bármi kötelező 6 év vagy 170e KMnél.
Előre is köszi mindenkinek.
Ja és még egy apróság. Tegnap a csomagtartóban lévő 12V-os csatlakozót szerettem volna használni, de arról nem ment a ketyere (soha nem próbáltam). A többi szivargyújtóval működött. Ötlet, hogy mi lehet az oka, és hova vigyem?
Üdv
Józsi -
N0rthF4c3
tag
Nálam, megvolt az új váltó óta az első váltóolaj csere - inkább nevezzük frissítésnek Plusz még a hátsó difibe is új folyadék került. Eddig minden oké, mintha precizebben működne a váltó is, de lehet csak placebo.
Következő körben, májusban jön a haldex szűrő és folyadék, plusz két hátsó lengőkarszilent - ez okozhatja még esetleg a félre kopást, ha terhelés alatt (fék, vagy hirtelen gázadás) mozdulni tud akár csak egy kicsit is a kerék.
-
-
david199801
tag
Hali!
Volvo S60 2007-es évjáratban a hátó ülés fejtámláit hogy tudom előrehajtani? -
neil_mullen
aktív tag
válasz david199801 #10541 üzenetére
középkonzolon, a ventillátorszabályzó alatt van a gombja.
[ Szerkesztve ]
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
david199801
tag
válasz neil_mullen #10542 üzenetére
Akkor az nem alapfelszereltség? Mert nekem ott csak 2 gomb van.
-
neil_mullen
aktív tag
válasz david199801 #10543 üzenetére
milyen gombok azok? nekem a fejtámla, tolatóradar illetve riasztó kikapcsoló gombjai (3) vannak ott.
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
david199801
tag
válasz neil_mullen #10544 üzenetére
Tükör behajtó, meg a riasztó
-
neil_mullen
aktív tag
válasz david199801 #10545 üzenetére
Sajnos akkor nincs jobb ötletem. Talán a fejtámla körül van egy gombja neki. Ha sikerült akkor megírhatod, kíváncsi vagyok rá.
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
TheMarci
addikt
válasz david199801 #10541 üzenetére
Nekem 2008-as V70-ben az ülés előredöntő kallantyút ha egyszer meghúzom, akkor csapja le a fejtámlákat.
Do You Dream?
-
r.levente75
addikt
Pécsett tud valaki ajánlani megbízható szerelőt?
11 év után most nem biztos, hogy szakszervìzbe vinném kötelezőre.
Előny ha volvora van specializálva a szerelő. -
FeRRaR1
őstag
-
Weareus
addikt
válasz FeRRaR1 #10549 üzenetére
Hehe, aranyos.
Én az Index fórumon is szoktam Volvo-totyikozni. Ott azt mondták (benzines Volvo kapcsán), hogy leginkább a gyári Volvo gyertyák az ajánlottak.
NGK, Bosch márkákára viszont sokkal nagyobb "barátságot" tudok kapni a Bárdiban.
Szerintetek megérheti a Volvo márkájú gyertya egy turbós benzinesbe vagy jó lesz a Bosch, ill. NGK?Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fujifilm X
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- EA Sports WRC '23
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000