Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • slaci

    csendes tag

    válasz FeRRaR1 #7908 üzenetére

    a kocsi értékvesztésével is kalkulálni kell.

    A kocsi értékvesztésével és eladhatóságával szerintem mindig számolni kell. :) Legalábbis én számolok.

    Egyébként ha annyira profin szabályoz az unió, ezt mér nem teszik kötelezővé?

    Én olyat nem állítottam, hogy "profin szabályoz az unió". :) De ettől még a légszennyezés tekintetében nagyon nem hegyi levegőt pöfög ki a benzines sem. Sőt, mint több forrásban lehet olvasni bizonyos értékekben a benzines sokkal környezetszennyezőbb, mint a dízel. De igazából mindegy is, mert kb. azonos időben vonják ki tervek szerint a forgalomból mindkettőt. Legalábbis a Volvonál így néz ki a szgk. vonalon, mert ugye a dízelre továbbra is szükség lesz a busz, és kamion vonalon. Ha úgy vesszük, a benzines hal ki előbb még így is, mert az ezen a vonalon esélytelen "játékos".

    Egyre inkább eldobhatóak az autók, és ez az irány nagyon nem tetszik, lízing, 3-4-5 év, csere újra, és tök sz@rd le, nekem nagyon undorító ami itt megy főként nyugaton egyenlőre.

    Alapvetően egyetértek, de sok minden változik. Többek között az is, hogy az emberek egyre kevésbé akarnak autót birtokolni, hanem csak használni. Ha úgy nézzük, hogy egy autó 3-5 év alatt magasabb arányban lesz kihasználva, akkor az környezetkímélőbb összességében, mint ha sok embernek kis kihasználtságú autó áll a garázsában. Legalábbis nyugaton én azt látom, hogy az autó bérlés egyre olcsóbb, egyre inkább kiépítettek a hálózatok, egyre kényelmesebb. Őszintén szólva, én már a vásárláskor gondolkoztam ebben, ill. lízingben. Tök felesleges az embernek olyan tárgyban "tartani" a pénzét, ami egyik pillanatról a másikra akár 0-t érhet, míg bérlésben meg igényeknek megfelelő nagyságú, erősségű autót bérelhetsz napi szinten is.(gyorsan akarsz haladni vagy épp cuccolni, stb.) Ez Magyarországon egyelőre kevésbé látszik, de idővel elér ide is.

    A V8-ban nincsenek ilyen nagy kilengések 12-18 a két véglet

    Pont erre utaltam. :) Saját tapasztalatom is ez volt, hogy a benzines, ha nyomják neki szinte nincs felső limit, annyit tud zabálni. Dízelnél tapasztalatom szerint a max. fogyasztás nem ugrik meg annyira, ha van lehetőség és 200-210-el toltam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák