Új hozzászólás Aktív témák
-
anonymus89
addikt
válasz AMD Power #48445 üzenetére
Pl . most szabolcs-ban szakad az eső jöttünk-mentünk vásárlás volt beálltunk a mélygarázsba ott lehúzva hagyva az ablakot semmi gond nincs.
Egyékbént azért nem olyan durván párásodik, majd télen fog jobban.
Ha 1-esen megy akkor semmi gond nincsen az pont elég, ahogy SyMbioTe írja a crossnál.
Nem kell aggódni miatta szerintem. A miénkben nincs klíma gondolhatod ha 13 éven át én nem aggódom túl akkor nem párásodik annyira.Gyanítom a tboldi hondája hasonlít a splashre, uganis az nagyon tud párásodni és sajnos a keringtető rendszere nincs túl jól kilakítva sokszor 4-esen kell nyomatni a levegőt (télen) vagy pedig klíma.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
csiga8
senior tag
válasz AMD Power #49753 üzenetére
Egy másik, nagy autósboltban beszélgettem az eladóval. Évek óta van Mannol olajaik ( fagyálló abból nincs) és soha semmi bajuk nem volt vele.
Az a baj, ha mondjuk egy ugyanilyen szar sorozatú olajból veszel ( mert kifut forgalomba a szar olaj valamiért) és tönkre vágod vele a géped, hát...
-
BBke
tag
válasz AMD Power #49959 üzenetére
Még bonyolultabb rendszer, még több hibalehetőséggel... Az 1.4 turbós motorokkal is van baj, a turbó hibája miatt. Ha gariba akarod csináltatni, akkor 2 hétig nem lesz autód. Hogy miért? Kiszerelik a turbót, elküldik Esztergomba bevizsgálásra. Ha anyag hiba miatt hibásodott meg, akkor gariba cserélik. Ha nem, akkor 450 ezer a turbó ára, erre jön még a munkadíj és az olajcsere, cirka 500 ezer lesz a végösszeg. És igazából azt mondanak amit akarnak...
[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
válasz AMD Power #49959 üzenetére
Hát igen, a kicsikben (Swift, Ignis) első körben 12V 3.6Ah, amit most megnöveltek 10Ah. Ez utóbbi esetleg már ér is valamit. A nagyobbaknál (Vitara, S) 48V 8Ah.
Kíváncsi lennék, hogy a valóságban a kicsiknél milyen előny látszik. Erről semmilyen tesztet nem láttam. Tehát a K12C - K12D motor használat közben összehasonlítva.
Bár igazából mindegy, mert venni már úgy is csak az utóbbit lehet. -
a_tesz
Korrektor
válasz AMD Power #50052 üzenetére
Szerintem ne gondolkozz rajta sokat, vigyél te is egy szerelőt, és ha rendben van mindene, akkor nevezz be egyre. Klíma van benne, meg ESP is, szóval ha pár év múlva eladod, nem lesz akkora gond vele, mindig lesznek olyanok, akik szemében a kevés extra lesz a csábító, mondván kevesebb dolog romolhat el benne.
Én ennyiért vettem tavaly a Swiftet, igaz, hogy fiatalabb 3 évvel, de sokkal több a km benne, és méretéből kifolyólag a használati értéke is kevesebb. De minden eleme gyári fényezésű, a motorja olajat nem eszik, szépen húz, klímája működik, és amit felfedeztünk a próbaúton, az se volt több 300 000 Ft ráköltésnél, úgyhogy még így is jó áron volt.
Szóval szerintem korrekt ajánlat ez a SX4, nem érdemes sokat habozni, ha amúgy is erre vágysz.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #50054 üzenetére
..nem akarok bele szólni Isten ments. De! Nem mondjátok már, h egy ülés, esetleg tükörfűtés felesleges sallang, de mehetek tovább, egy ESP, kipörgésgátló esetleg. Ezek nem bonyolult dolgok, de elhihetitek, h vannak helyzetek amikor minden pénzt megérn(én)ek! Ezek közöl leggyakrabban a tükörfűtés szokott megkotlani, de pár ezres tétel egy utángyártott, ami ugyan úgy teszi a dolgát mint a gyári, de szerintem annak az ára sem lehet odabaszós.
Joe
-
TommyY2
tag
válasz AMD Power #50062 üzenetére
Hamár a légzsáknál tartunk, az én 19 éves Renault Scenic gépkocsimban van minimum 6 légzsák.
Tudja esetleg valaki tapasztalatból, hogy hány évig működőképes biztonságosan a légzsák rendszer?
Ezen kívül, ahogy már sokszor hallottam, ez a 19 éves autóm közel nem annyira biztonságos törés szempontjából, mint a mostani bármelyik gépkocsi (pedig abban az időben csúcs kategória volt).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz AMD Power #50062 üzenetére
Nagyon meglepődtem a 10éves Splash felszereltségén, 6 légzsák, kipörgésgátló, ESP ülés és tükörfűtés, ködlámpa, alufelni. No, meg szerencsénk is volt mert új Goodyear Vector négy-évszakos papucsok voltak rajta.
TommyY2: tudtommal nincs "kihordási" ideje a légzsákoknak. A vezérlőket szokták műszeresen ellenőrizni . Egy karosszéria lakatos barátom mondta, h 2005-től valami új szabvány írja elő a gépjárműiparban használatos fémek minőségét. Ami sokkal "masszívabb" keményebb anyagok használatát követeli meg. Ezért is akartam ennél fiatalabb autót venni. Bár a Splash annyira konzervdoboz hatású, h riasztó. Amikor először nyitottam ki a töltőnyílás fedelét, nagyon meglepődtem, ott éreztem igazán. Ennek ellenére a tömege viszont túlzottan nagy 990kg, szóval kell, h legyen benne anyag.Joe
-
pigmeus
tag
válasz AMD Power #50062 üzenetére
Én nem akarok beleszólni, de nem tökélnék ennyit rajta Ha a városban kell szerintem bőven elég. Ha pedig több minden kell bele el kell fogadni, hogy ki kell nyitni a pénztárcát. anyumnak néztem autómatát és hát ami felszereltségben tetszene azok drágák is. Remélem sikerül jót választani
-
sagesz93
addikt
válasz AMD Power #50299 üzenetére
azta, még árulnak ezekből az LPX-ekből.. itt győrben az egyik suzuki kereskedés is bevásárolt belőlük használtan 1-2 éve, az egyik értékesítő még azóta is ezzel jár, akkor olyan 1.2-1.3 körül mentek , durva, hogy ennek is felfelé megy az ára. Melyik cég flottája lehetett ez?
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50299 üzenetére
Még váltóhibával is megéri, megnéztél már párat az elmúlt 1 évben, max bontott váltó beszerzése, ha a bontott motor 150k körül van, akkor egy váltóhoz max 50-70k közötti összegért hozzájutsz, beszerelve 100k körül, ha kuplungszettet kellene benne cserélni se úsznád meg olcsóbban Aisin-val vagy Exedy-vel...
Szerintem jó bizinisz ez így, állami céges autó, szóval szűrők, folyadékok, szíjjak csere, esetleg egy garnitúra gyertya és még pár évig autó lesz, mert biztosan nem a sarki szerelőhöz hordták, hanem márkaszervizben végig vezetett szervizkönyve van, azokról meg tudjuk hogy nem erősségük az olajon kívül bármi mást cserélni... Majd ha a kezedben lesz a szervizkönyv, akkor lapozd át hova hordták, "állam bácsinak" tuti mindent leszámláztak, de senki sem állt a szerelők fölött h a kiskezükre csapjon ha valamit "elfelejtenek" cserélni.Remélem foglalóztad is és elindítottad a névreírást is.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50329 üzenetére
Azért én nem vagyok egy nagy autoszerelő mágus, de a 80w90-nek nagyon nézz utána, mert akárhol nézem 75w90 és 75w80 amit feldob... Lehet eliras, nyomdahiba, de akár egyszerű benezes is, javaslom kocogj be a nagy lajoson a filtercenterbe.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50351 üzenetére
A hipermarketeset vagy a gyárit? Előbbit vettem már (igaz nem SX4-be, hanem gombóc swiftbe) én nem voltam annyira hanyatt esve tőle, gagyi zörgős-törős műanyag, foszlós műbőr, rögzíteni rendesen csak a gyári műanyag ementálivá fúrásával lehet...
Kérdezz rá bontóban, lehet egy gyári bontottal nem rúgsz nagyobb luftot, mint az olcsóbb de gagyibb univerzálissal.
Fékfolyadékot is kérdezted múltkor, DOT4, de valami márkás legyen, ne mannol, a corollaba preventet locsolgattam, a merciben castrol-t használtam, a pólóban meg BP-vel öntöttem fel. Olyan 4-5ezer/liter körüli áron már normálisak vannak, amik tényleg bírnak 4 évet... De a valvoline meg a mobil1 fékfolyadékát is dicsérik... Ami olcsóbb ennél azt én nem önteném ABS-és autóba."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50403 üzenetére
A színe már régen nem oszt és nem szoroz, a gyári Ecstar 5L ( [link] vagy [link] ).
Én a helyedben nem vacakolnék a gyárival, van olcsóbban is (pl: [link] ), mondjuk ennél a Preventnél olcsóbb nem lesz semmi ami normális, az tuti...
Amúgy nem rég láttam a híres videómegosztón egy fickót (itt is írta valaki), ő kiöntött a fagyállóból egy kólásüvegbe 4 dl-t és bevágta egy éjszakára a fagyasztóba egy hőmérő társaságában és reggel megnézte hogy belefagyott e az üvegbe a cucc... a hőmérőből meg tudta hány fok van a fagyasztóban. Ha nem bízol ebben a lötyiben, akkor próbáld ki ezt a módszert, olcsóbb mint venni egy refaktométert csak ezért...
De ismétlem önmagam: filtercenter (Zugló), nagy lajos király útja felől van a bejárat, ott megkapsz mindent ami kell emberi áron (lehet kártyával fizetni), ha nincsen, akkor 2-3 munkanap alatt beszerzik, szíjjak, szűrők, folyadékok, gyertyák hevernek a raktárukban halomban, csak be kell sétálni a forgalmival...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csiga8
senior tag
válasz AMD Power #50403 üzenetére
Elvileg jó hozzá. [link]
Én nem vennék előre bekevertet, inkább töményet és ahhoz keverj deszt. vizet.
Igaz Mannol volt, de nem volt jó: [link] A tömény már pl. abból is jó.
G12, G12+. A márka pénztárca kérdése, de pl. a Glicosam szerintem jó. [link]
Otthonra nem feltétlen kell optikai fagyálló mérő, refraktométer, de egy ilyen pumpás mérőt érdemes beszerezni, nagyjából azért jót mutat: [link] és akkor nincs para....
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50411 üzenetére
Dayco-t nem ajánlották? A Bosch túlárazott (mint szinte minden terméke), a Dayco emberi áron ad elfogadható minőséget...
Az újabb modellekben is így van, ez lehet valami Suzuki sajátosság...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50411 üzenetére
Az Eneos-t nem próbáltam, de szerintem túl van reklámozva, és mint tudjuk a jó bornak nem kell cégér... Itt sokan használnak Castrol SynTrans-t elégedetten...
Ha van az Unix-hoz kedvezményed, akkor a hűtővízet keverd ki Te magad otthon, van nekik frankó koncentrátum..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50416 üzenetére
Nálunk Dayco-k küzdnek a BP-i forgalomban, eddig még bírták mindegyik autóban... Csak ki kell cserélni amikor elő van írva, vagy ha a benyúlása sok. Én a filtront venném vagy a nipparts-ot, esetleg mahle.
Pollenszűrőt se hagyd ki kérlek, és amikor cseréled a pollenszűrőt, akkor dobj be egy fertőtlenítős klímabombát... mégiscsak NÉBIH na, ki tudja milyen döglött patkányt utaztattak a csomagtérben. Ha megcsinálják a váltót, akkor szerintem friss olajjal fogják feltölteni, úgyhogy nem biztos hogy csereérett lesz, viszont a motorolaj leeresztőjén az alátétet sem írta senki és az akkura is méress rá, valahol, nehogy az törje majd le a jó kedvedet egyik reggel.
Az NGK ennyi lesz, kár rágódni rajta, a Denso még drágább... Keress rá a gyárira, linkeltem itt feljebb valakinek az egyik suzuki alkatrész webshopot, ott vannak helyettesítők és ugye nem mindegy hogy 40k vagy 25k a 4db...@tboldi: A Nipparts-al meg a Jakoparts-al mi a gond? Előbbi gyári beszállító még a Hondánál is, utóbbi a középmezőnyös utángyártó, én használtam JP-t is meg H+B-t is, sosem volt bajom velük, a gyári Toyota logós légszűrő meg foszlott 8.000km után mint öreganyám bugyogója...
Persze hogy a Motylgear-t ajánlod, mert Motul fan vagy. Én Xado-t használok váltókban (kézibe: [link], automatába: [link] ). Szerintem egy Syntrans elég lenne neki bele, de most látom beoltották ezzel az Eneos mániával, úgyhogy elengedtem. (Nippon Oil az Ecstar is, csak gondolom mivel gyári olaj, ezért arra szigorúbbak az előírások és ezért a kutya sem tart belőle raktáron itthon, mert q*** drága, tehát eladni nem tudná, amikor ott van a totalcar és egyéb szakmaiatlan, cserébe jól marketingelt média hátszele az Eneos-nak, bocs, már kikívánkozott, de gondolom nem én tettem fel egyedül a kérdést h az Ecstar miért drágább itthon mint az Eneos, ami a fő brand lenne...)
A Bosch ugyanez, sokan hamisítják (gyertyáit pl) és széles körben "lő", vannak autógyári minőségű cuccai meg low-budget cuccai (ablaktörlő 780HUF/pár az Auchanban), ha megnézel egy alkatrész ellátót akkor Bosch és Bosch között árban is szokott difi lenni.
Én az olcsón kakát híve vagyok, ha már valami gagyira futja csak (ritka eset), akkor legalább a legolcsóbb legyen."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50442 üzenetére
Nagyon reméld, mert az SX4 ABS kockája aranyárban van... Én cserélném a komplett fékfolyadékot is vásárlás után, nehogy kirohadjon az ABS kocka. (Tehát rendesen, diagnosztikai géppel féklégtelenítés programot indítva neki, hogy az ABS-ben is cserélődjön)
(Amennyire ismerem a márkaszervizeket nemigen cserélték még soha, csak kiszámlázták)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50425 üzenetére
Be tud úgy kopni egy váltó, ha nem jól bánnak vele, hogy fordulatszám és sebességfüggő lesz a fokozat bevétele, erre mondták az öreg szakik hogy "hozzászokott a gazdájához", mert valaki mindig 34 km/h-nál és 2873 rpm-nél váltotta el 10+ évig.
Nekem is ez volt, a corollát rajtam kívül senki sem tudta vezetni, mert annyira hozzám volt szokva a kocsi, hogy nem azt csinálta amit akartál, akadt rögtön a váltó, emelte az alapjáratot, rángatott, csikorgott a fék, d ez nem is csoda, 12 évig rajtam kívül más nem vezette, én belenyomtam 120k+ km-t BP-en, úgyhogy tiltakozott ha valaki nem úgy váltott vagy gyorsított ki vagy fékezett mint én. Apósom rendesen küzdött vele először, pedig ő sem tegnap tanult vezetni a Honvédségnél..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz AMD Power #50491 üzenetére
Szívesen, örültem h rájöttem hogyan lehet YouTube linket egyik appból másikba másolni androidon.
Mellesleg ha szóba került legutóbb h kuka az összes abroncs rajta, akkor félve kérdezem h a pótkerék hogy van? Ha van egyáltalán... Gondolom nem akarsz kétszer menni a gumishoz...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Foxpost
- DIGI kábel TV
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- bambano: Bambanő háza tája
- Autós topik
- Mikrotik routerek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...