Új hozzászólás Aktív témák
-
eami
addikt
válasz burgatshow #58160 üzenetére
ez igaz, viszont az 1000-es nem kötelező, legalábbis 2019es szériánál még nem volt az.
-
addikt
válasz burgatshow #58160 üzenetére
Nekem év végén azt mondták, hogy kutyát nem érdekel, ha 950-vagy ha 1100 km van benne.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
JSaN
addikt
válasz burgatshow #58208 üzenetére
Ez engem is erdekel, kamera vasarlas van folyamatban.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #58208 üzenetére
Könyvét átnézve biztos találsz. Pl vészvillogó.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
roti86
őstag
válasz burgatshow #58208 üzenetére
-
válasz burgatshow #58208 üzenetére
Nekem belső világításra és ACC1-re van kötve a 70mai hardwire kit.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #58208 üzenetére
Van egy (így fejből most nem ) üres hely, amiben nincs biztosíték, és állandó 12V van rajta .Lehet hogy pont ez a 26-os.
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #58256 üzenetére
Ugyanúgy megkapod a garanciát. Csak nem a szerelő intézi, hanem te magad, mert van számlád, ami az ügyintézés feltétele.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
válasz burgatshow #58479 üzenetére
Igen?
Úgy rémlik, hogy a kis kijelzőn menüben állítható.
De lehet rosszul.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #58488 üzenetére
Bocs pontosabban nem emlékszem, hogy almenüben vagy fömenüben található, legközelebb hétfőn tudom megnézni. Ott valahol ahol a tpms az A/C mód stb
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
JSaN
addikt
válasz burgatshow #58527 üzenetére
Ugye manualban ki irja hogy M1-6, egyszer probaltam aztan amugy nem hasznalom a manualt. Automataban is jo lenne ha ki irja mert szeretem tudni a dolgokat mit csinal hogy jar stb, amugy azert kerdem mert az uj 2022 hibrid vitaraban ki irja hogy D1-6, gondoltam van ilyen S-crossban is esetleg, vagy ki lehet iratni valahogy?
Nekem meg mindig uj az auto, kemeny 600 Km van benne.
Meloba ceges toyota avensis van.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Cunaja
addikt
válasz burgatshow #58554 üzenetére
Teljes mértékben igazad van, de ez nem vigasztal senkit.
Nem mondok rá semmit, mert nem akarok politizálni.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Bossi
őstag
válasz burgatshow #58632 üzenetére
Igen ez így van... nekem mondjuk előző automata kocsim C4 Picasso motorféknél lejtőn lefelé inkább jobban visszaváltott mint én váltottam volna... én simán 3-as fokozatba gurultam volna, de a kocsi 2-es fokozatba válott folyamatosan. Biztos ki van ez találva, hogy miként viselkedjen erős motofékezés esetén is mint akár gyorsításnál stb.
-
Jadro
veterán
válasz burgatshow #58632 üzenetére
Köszi, ezek hasznos infók! Azt már észrevettem, hogy manuális módban sem oda váltok ahová csak akarok, hanem az adott sebesség korlátain belül megfelelő fokozatokban lehet mozogni. Igazából nem is érdekes nagyon ez a manuális mód nekem, csak hegyről lefelé menetben.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
racerx
őstag
válasz burgatshow #58656 üzenetére
Van egy Opel Mokka automatánk is (1.4T, 140 LE, 3 éves), az is elvélt 1500 nél simán, és ha ugy van 1500-ön pöfög..
-
válasz burgatshow #58656 üzenetére
Legyen úgy ahogy írod. Szívóm volt, annál megszoktam, hogy 2000 alatt nem ketyeg, itt kezd élni és itt nem erőlködik. A K14D lelki világa ráadásul automata váltóval totál idegen, azt sem tudom mi jó mi nem jó neki. A váltó az a pont amitől a legjobban tartok, mert szeretek úgy jönni-menni, hogy ha odalépek akkor az autó lehetőségeihez mérve lépjen is arról a fordulatról. Az M16A 80%-ban 3-ban ment, ott élt, szerette ha forog és ,3000 táján már hallatta a hangját. Azért hiányozni fog ez a fajta egyszerűség ami jellemezte.
-
válasz burgatshow #58673 üzenetére
Ne aggódj a 226km-es hazaút után azonnal elviszem a lehetetlennek tűnő útra el tud e indulni.
Várj van videó is róla, töltöm. [link] várj vele h jobb legyen a minőség.bigdigit! 40000km után válla volt (ebből én 21000-et tettem bele) a Vitarának elől (manual), de csak ott. Nem is kicsi. Betét kb fél úton. Dinamikus erős fékezésekkel jártam.
Érdekes lesz na, én már látom. Még pár nap.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz burgatshow #58686 üzenetére
Az egy gyönyörű hely és igazi kihívás az autónak. Én egy Renault Trafficcal toltam le a két oldalt illetve bringával tekertem fel Bormio felől.
Més que un club!
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #58695 üzenetére
Nagyon jó kissé tájékozottabb lettem.
Egy dolgot nem értettem.Azt mondta ha a vezető nyomja a féket álló helyzetben a turbina áll és nem fejt ki erőt.Akkor miért érzem én tartom vissza az autót mert meg akar lódulni? -
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #58714 üzenetére
Úgy voltam vele a kecske is jól lakjon és a káposzta is meg maradjon.Legyen ballonosabb és ne dobjam a kukába a gyári felnit.De az infók alapján akkor maradok alap felállásnál.A méret marad télen-nyáron így ráérel jövő tavaszra új felnit nézni meg addig spórolni rá.Mondjuk a téligumit lehet jobb lenne most megvenni mert ki tudja mit hoz a politika őszig.....ahogy nézegetem Dunlop, Good Year most a nyerő tesztek alapján.
-
válasz burgatshow #58734 üzenetére
Az a baj, hogy nálam bármi ami eddig volt (corsa, sx4, ignis, Vitara) az mind 7-essel evett. Ez lesz az első AT. A csúcs a viatara volt a 7.55-el teljes futása alatt. Matek szerint akárhogy nézem 8-9 lesz. Mondjuk az évi 15-18000-es futással ilyen árak mellett, érdekes lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #58734 üzenetére
Ennek kapcsán jut eszembe, az autós topikban molnarpeter írta, hogy a digódízel (aka 1.3 Multijet, esetünkben egy Lancia Ypsilonban) 3,8 és 8,3 között tud lenni bárhol, és tényleg így van. Amikor hoztuk haza Sopronból, 108 km-re 5,2 volt a fogyi, itt, Mosonmagyaróváron belül meg konvergál a 8-hoz.
-
beef
őstag
válasz burgatshow #58822 üzenetére
Főleg téliből. Én még nem találkoztam olyannal aminek 4 év után nem csökkent drasztikusan a használhatósága.
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #58822 üzenetére
Sose érte napfény, csak mikor úton volt, az meg minimális, most télen 129 km-t futott összesen. Ennek tényleg semmi baja nincs.
A régi autómon 10 éves volt a Conti Eco3 mikor eladtam, na az már tényleg szar volt, esőben főleg.
#58823 beef
Sose volt 4 évnél fiatalabb téligumim, ez is 5 volt, mikor megvettem az autóval együtt, a Suzukié is 5 volt most télen, így friss téligumis tapasztalatom valóban nincs, hogy összehasonlítsam. De tudom, hogy mit várok egy gumitól, és mikor a 8 éves téligumi még melegben is jobban fog, mint pl egy jóval fiatalabb nyári Yokohama, akkor tudom, hogy jó.
Ha a hegyekben laknék, és látnék havat, akkor elgondolkodnék a cserén, de ez a gumi nem látott havat, mióta nálam van. Amire kell, arra meg fog felelni 12 évesen is.A fos nyári Yokohamát meg már 2 éve lecseréltem új Pilot Sport 4-re.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #58825 üzenetére
Elhiszem, hogy biztos jobb egy új, de évi 129 km-re (az is száraz úton) sehogy nincs értelme új gumit venni. Amúgy annak ellenére, hogy Ausztriában elméletileg kötelező a téligumi, Bécsben rengeteg autót láttam télen nyárival.
Nyáron viszont kihasználom az UHP-t, így a 4évszakos sem opció.Majd a következő autóm kap új téligumit, főleg ha addigra sikerül a hegyekbe költözni.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz burgatshow #58903 üzenetére
N tiltas: mas markaknal amit emlitettek, de pl. az altalam vezetett VW Passat se engedett semmit, csak P-ben.
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #58903 üzenetére
Ha állsz a féken és ültök 5en a kocsiban ráhúzod a kézit és kiszáll mindenki akkor a hátulja megemelkedik az első kerék hátragurul. Ennek szerintem nem örül a lereteszelt váltó. De én manuális vagyok, nem ismerem a mikéntjét.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
válasz burgatshow #58903 üzenetére
Visszatöltéshez: Így van, nem mindig tölt vissza akkor sem ha azt hiszed fog. És valóban a motorfék visszatöltés közben erősebb mint nélküle, ha elengedi, azt érezni.
Parkolás: Nálam N-ben fog otthon állni. Nagyon egyszerű miért. Ha P-ben marad miután a fán áttolattam, akkor nem tud (nem feltétlenül tud) ránehezedni a fára és a befeszülés miatt kellene a kézifék. N-el meg rá tud nehezedni a fák, kézifék nem kell és ugyan úgy tud indulni majd D-ben.
Egyébként sztem az automata alatt a fék brutálisan fogyni fog. Eleve dugóban ha nem adaptívval megyek akkor fogni kell a kúszást. Illetve ha meg kell állni állóra, akkor igen határozottan kell taposni, de már a valakire rálassítás is több fékerőt kíván mint a manuálisnál. És ez mellé jön meg a kisebb mértékű "motorfék". Ha vitara nálam: 18000-el vettem, 39650-nél vállas volt az első tárcsa, hátul nulla kopás. Ebből kiindulva, valahol 20000 km felett már lesz valami váll.
Más: kíváncsi leszek hogyan viselkedik az automata és a csúszós út. Nekem teljesen normális volt hogy felfelé az eléje megkapart és belépett a hátulja, összes/ télen meg aztán végképp. Vagy mondjuk snow, lock módban miként szerpel az automatával. Sztem elviszem majd egy semleges helyre télen aztán hagy szóljon.
Olvasva a munualt én úgy látom az automata sokkal sokkal problémásabb HA nem úgy alakulnak a dolgok mint a normál használat hozza. Pl lemerül az akku, karambol miatt D-ben marad és leállt a motor, vontás, helyváltoztás nem járó motorral.
Pl Tegnap már bele szaladtam ebben. Járó motor nélkül ez helyet nem nagyon változathat még N-ben sem. Én meg az vagyok aki nem indította be azért, hogy odébb állják csak azért, hogy a bizti táblához hozzá férjek (kamera direkt táp). Majd legközelebb, már eleve nem állok be a beállóra.
DE alapvetően jó ez az automata.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #58952 üzenetére
Nem mellesleg kéziféknek is jobb.
-
Zolás
addikt
válasz burgatshow #58952 üzenetére
Ma is tanultam valamit, köszönöm a választ. Bár még mindig úgy gondolom, hogy ennyi pénzért tárcsafék dukál hátra is, de mivel nem vagyok egy műszaki szakértő, így elfogadom, hogy a dobfék a jobb.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
válasz burgatshow #59058 üzenetére
Ha jól rémlik kisebb akku van ebbe mint az 1.6 vitarában volt.
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59058 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy csak a normál indítások alkalmával indít a hagyományos ólomsavas aksi, ha a startstop állította le a motort, azt az ülés alatti lítium aksi indítja be?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59062 üzenetére
Ez az infó honnan van? Mert józan paraszti eszemmel végig gondolva, nem sok értelme van. Ha egy szinte csutkára merült lítium aksival állok meg egy hideg éjszaka, akkor pár nap múlva szinte esélytelen hogy ez beinduljon.
Suzuki szervizben melózó villamosságszerelő haver mesélte, hogy bevittek egy lítium aksi hibás kocsit hozzájuk. Menni se akart, tréleren vitték be. Cserélni kellett volna, de valami elképesztő sok pénzbe került volna, így nagy kínlódások árán összedrótozták annyira, hogy működik, de folyamatosan hibajelzővel, műszakira esélytelen lesz ha nem cserélik ki a lítium aksit. Akkor mégse az indít, nem?
[link] 38. másodpercnél az látszik hogy az ólomsavas aksi indít.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz burgatshow #59069 üzenetére
Mikor az új swiftemet vettem akkor körüljártam a témát....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59094 üzenetére
Jogos, tényleg benne van, bár nálam a 3-33 fejezetben írják. De ez a 30 perces közlekedés is olyan, ha nem fékezget a vezető, csak nyomja 30 percet, akkor a minimum elvárásnak eleget tett, vagy sem?
SyMbioTe És tényleg, a turbó is le van írva. Én milyen naiv voltam
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
burgatshow
veterán
válasz burgatshow #59352 üzenetére
Raadasul nekem az a +20 centi rohadtul kell, ennyivel nagyobb az Scross a Yaris Crosshoz kepest. Plusz, en sokmindent hajlando vagyok elviselni de a CVT nem tartozik kozejuk.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59399 üzenetére
Dehogynem, minden le van írva a kezelési útmutatóban. De hát milyen az ember, nem olvas mert hát tudja ő hogy működik egy autó, nem kell neki ahhoz olvasni Pedig nem ártana, mert az autó okosabb az átlagembernél, aki azt hiszi, mert úgy mondták neki, hogy csak a kuplung kinyomásra indul be a motor. Hát ez nem így van
Olvasni kéne, végigolvasni a kapott könyvecskét, és akkor annyi sok felesleges hülye kérdés nem születne meg.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ugri77
tag
válasz burgatshow #59496 üzenetére
A táblázat saját excel vagy valami programé ?
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #59496 üzenetére
Teljesen jók ezek a fogyasztások 145-150-es pályázással.
(Mondjuk ahogy látom, az ársapka végét nem fogod Te sem észrevenni. Apám is ezt csinálja, tolja a prémium benzint a 2020-as 83 lovas Swiftjébe, mintha nem lenne holnap. Előtte meg volt 2.0 ~160 lovas autója, abba mindvégig alap benzint tankolt. ¯\_(ツ)_/¯ )
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #59517 üzenetére
"hiszek benne, hogy a drágább jobb"
Persze, mindenkinek más a becsípődése.Nekem az olaj. 1 év. Mindegy mennyit futott. Volt, hogy 6.000 km volt benne, de lecseréltem, mert 1 év. A hűtőfolyadékot is 4 évente dobom kifelé. Ja és a gyertyák csereperiódusára is nagyon figyelek.
Plusz amíg be nem melegszik, addig szigorúan 2-3.000 közötti tartományban elváltás. De nem a vízhőfokra gondolok bemelegedés alatt, hanem az olajra. Amelyikben van olajhőfok mérő, ott azt nézve, amiben nincs, ott a víz bemelegedése után még 10 percig marad a 2-3.000 között elváltás. Viszont, ha ezek megvannak, akkor onnantól nincs bocsánat, ha olyan kedvem van, akkor kapja az ívet és 6000-ig forgatás. Télen 20-30 másodperc járatás után indulok, egy helyben melegíteni nem jó ezeket a szívó motorokat.
Az IS-el például autópályán 4.400-as fordulat alatt nem nagyon közlekedtem. 204ezer km-nél kíváncsiságból lemérettem padon, tudta a gyári értékeket.
A kis hokkendáré 3 hengeres 24 éves Swiftem sem eszi az olajat, pedig az meg főleg igénybe van véve.Minden motort így használtam és használok, egyik sem ette az olajat, nem füstölt és soha az életben motorikusan egyik autóhoz sem kellett hozzányúlni. Előbb hullanak el a futóműelemek, meg a kasztni, a műanyagok a 15-20 év alatt, mint a motorok.
Fater meg beleteszi a prémiumot, aztán rögeszméje, hogy jó időben kb 2 percig, télen meg kb 6-7 percig pöfékelteti a hideg motort egy helyben, hogy ő melegíti. Ja és 4000 fölé sosem forgatta. Én abban hiszek, hogy az ilyen dolgok ártanak a motornak, nem a sima 95-ös.
-
válasz burgatshow #59521 üzenetére
Én 500ft körül engedtem el a 100-ast, azóta csak néha, hígítás céljából a 95 mellé 10L.
-
tboldi
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #59581 üzenetére
Mivel a hőfok mellett van, gondolom a klíma lehet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
JSaN
addikt
válasz burgatshow #59581 üzenetére
All griphez tartozik, milyen modban megy. (auto, sport, snow, lock)
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #59617 üzenetére
Eddig minden autómat szélvédőcserésen, visszaügyeskedett régi matricával vettem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #59617 üzenetére
Én már azért is újat kérnék, ha ferde lenne, vagy nem teljesen a sarokban.
-
ViZo72
tag
válasz burgatshow #59853 üzenetére
Nem is a legalját írtam, hanem azt, hogy a legolcsóbbat fogja venni, ami még megfelel az autógyártó saját mércéje alapján.
Nyilván ezek neves gyártók, sőt a Salgglas sem ma kezdte az autóipari beszállítást:
Ezek szerint a franciák aláígértek már üveg téren is.
Amikor még az Ignisek (és ugyenezek Subaru Justy néven) készültek Esztergomban, a gyárlátogatáson láttuk, hogy Made in France címke van a kamionokról lepakolt, hengerekben érkező karosszérialemezeken...)
Úgy tűnik erős a francia kötődés a Suzukiknál.. :-) -
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #59853 üzenetére
Megneztem az elobb en is, elol tenyleg ez a marka van, de hatul a sotetitett az mas, AGC automotive.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
btotyi
tag
válasz burgatshow #59868 üzenetére
Miután kíváncsivá tettetek megnéztem én is. Vitara, összes üveg Salglass.
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #59868 üzenetére
Ugye, hogy érdekes.
@Boldi: megnéztem a Hondát is, várom a tiédet
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Yettel topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen