Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #64842 üzenetére
Például így, igen, de én pár éve leszoktam a gombbal bezárásról... pont ilyen miatt. (mondjuk meg sem veszek olyan autót amiben nincsen klucsba épített immobi, riasztó, távirányítóról működő központi, ha mindez bicskás, az már kánaán )
De a hátsó ülésre önmagamat is be tudom zárni, mivel mindkét ajtón gyerekzár van, így nálam csak akkor szállsz ki hátulról ha én kiengedlek, mert az ablakzár is be van kapcsolva, ha vannak gyerekeid akkor érted miért, ha nincsen akkor majd megérted ha lesz.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz burgatshow #64842 üzenetére
+ az új autókat be sem lehet zárni, addig amíg valamelyik ajtó nyitva van (csomagtartó is számít), ha meg zárod, akkor kell egy kulcs, tehát a kezedben van. Az elején ezt többször leteszteltem, tényleg nem záródik amíg valami nyitva van.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz burgatshow #64847 üzenetére
…ezt mondom én is, hogy a keyless kulcsokat nem tudod bezárni… - Nem csak a kulcsnélkülire vonatkozik. Az én autómhoz kulcs van, mégsem tudom bezárni ha az egyik ajtó nyitva van.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #64847 üzenetére
Egyébként én ezt a keylesst először úgy gondoltam, hogy felesleges dolog. Aztán mikor szatyrokkal a kézben megy az ember és nem kell letenni, hogy a kulcsért kotorásszon, hanem kisujjal megnyomja az ajtón/csomagtartón a gombot és nyitható, akkor rájöttem , hogy hát ez jó dolog. Nyilván nem törik le a kezem a másik esetben sem, de mégis tök jó.
Utána meg beülve se kell semmit csinálni a kulccsal, csak a start gomb. Fura volt, hogy annyi elég, hogy zsebemben a kulcs és teljesen menetkész az autó. El vagyunk kényeztetve na.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #64850 üzenetére
40 cm a hatótáv az egyes nyitási pontoktól, ha jól emlékszem.
-
nagyúr
válasz burgatshow #64883 üzenetére
A SUV kategóriát létre se kellett volna hozni szerintem. Van egyártalán bármi értelme?
Még ha földutakra járnának az emberek...[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #64883 üzenetére
"ezeket a crossovereket meg SUV-kat tökre nem városban kéne használni"
Jó, de úgy sem lehet, hogy húú autópályázásra veszel valami nagy és nehéz dögöt, hogy biztonságosabb legyen, de a városba meg veszel valami kicsit, hogy ne lapítsd össze a kisautót, ami épp átment még előtted a piroson.Amúgy meg ez a SUV nem SUV kérdés lassan már súly szempontjából lényegtelen lesz. Ugyanis az elektromos/hibrid autók terjedésével az akksik miatt egy személyautó méret is simán olyan dögnehéz, mint egy SUV.
Csak egy példa:
Nissan Leaf 1726 kg: [link]
Toyota RAV4 1565 kg: [link]Vicc.
-
ViZo72
tag
válasz burgatshow #64985 üzenetére
Mindegy, hogy elektromos vagy sem, kicsi vagy nagy, a feladat ugyanaz: egy vészkikerülési manőver.
Valaki kilép eléd váratlanul és azt próbálják megnézni hogyan segít az autó a megoldásban, úgy, mint komplett csomag (utcai gumival, elektronikával együtt)...A közúton sem szólhatsz előre a lelépő gyalogosnak (kiugró állatnak), hogy jól gondolja meg, hogy elektromos vagy benzines, SUV vagy kombi elé lép ki.
És igen vannak rosszul szereplő elektromosok, meg jól szerelő SUV-ok is, még direktben egymáshoz viszonyítva is..)
És igen, HA más a sebesség, HA másak a bólyaközök akkor más eredmény jön ki.
Itt most ezt így találták ki. Nem verseny, de azért megjegyzik ha valami nem a várakozásnak megfelelően (jól vagy rosszul) szerepelt.Ez egyfajta teszt, itt ezt nézik.
Másik fajta teszten meg mást, ott nyilván más a sorrend, nem értem mi ezzel a probléma.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #65496 üzenetére
SZtem az utóbbi 5-8 évben a suzuki jött fel nagyon. Egy piros, 2.4-es automata kizashira bármikor rákívánnék.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #65517 üzenetére
Megnézem holnap, matricán valami 2.6 rémlik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #65524 üzenetére
A 3.2-t arra írtam, hogy annyival hoztam el nyárival, nem futott annyin.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Franky74
tag
válasz burgatshow #65526 üzenetére
Előttem is írták már.
A Vitarát én is 2,5-re fújom, elöl - hátul, télen - nyáron. -
pjen
félisten
válasz burgatshow #65565 üzenetére
Azért a DSG egy nagyon másik utca, nem véletlen teszik fel a kérdést: álom vagy rémálom. Egyébként a magyar leírásában ott van, ha meg akarjuk hosszabbítani az életét 60000 km és olajcsere. Függetlenül attól, hogy a gyártó mit ír. Tehát ott is lehet bármi is.
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #65575 üzenetére
Tudod mit senki nem beszélt autómatáról, főleg nem DSG ről. Nem is tudom mért hoztad ide. Egyébként is olvasgathatnál picit ezekről az intervallumokról.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #65578 üzenetére
Értem, leírja a gyártó, hogy nem kell olajat cserélni, nincs is esetleg leeresztő csavar. A fórum viszont simán megcáfolja. Minden esetre érdekes...
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #65600 üzenetére
Te tudod.
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #65643 üzenetére
Basszus erre pont nem gondoltam.17 mind.Gondolom nem szempont Scrossról van szó.
Mondjuk pont most fizettem be a kötelezőt és a groupama évente egyszer állja ilyen esetben ha gumi miatt vinni kell az autót és vállalja 1 órán belül ki is ér. Ellenkező esetben 3 havi díjat elenged.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz burgatshow #65643 üzenetére
Na csak ki kell próbálnom hogyan fér be a teljes értékű 17-es kerék.Azt olvastam befér az is csak ekkor nem lehet teljesen letenni azt az emelő bigyót a csomagtartóban.Nekem eleve fent van mert jobban tetszik,hogy szintbe van....
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #65690 üzenetére
Nem vitatom, tényleg baromi jól tapad, de szerintem a legtöbb vezetőnek és a kommersz autóiknak semmi szüksége rá. Aki egyszerűen csak el akar jutni A-ból B-be, és nem feszegeti a határokat útközben, annak felesleges.
szerk.: Nagyobb teljesítményű autót viszont nem azért vesz az ember, hogy sétakocsikázzon vele, nyilván előtérbe kerül a tempós haladás, kanyarodás, arra már illik sportgumit venni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #65694 üzenetére
Évről évre változtatnak a keverék receptúráján, hiába marad ugyanaz a név, ezért is fordulhat elő az, hogy X gumi egy adott teszten az egyik évben mittudomén második helyezett, a következő évben meg ötödik. Úgyhogy akár a Mondeón is lehetett volna jobb egy későbbi Cinturato.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #65777 üzenetére
Persze, de akkor már ha ennyire centized, akkor miért nem vezetsz egy ferrarit, karbon fékekkel? Azzal biztos jobb a féktáv. Max belédszállnak hátulról.
Nem akarok itt senki lelkébe beleállni, de a suzuki egy alsó kategóriás, olcsó autó. A gyártó ennek szánja, a magyar valóság egy másik dolog. Érdemes a helyén kezelni a dolgokat, lehet pimpelni, csak esetleg felesleges rá az a gumi, amit a legjobb sportkocsikra szánnak.
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #65786 üzenetére
Ha valaki olcsón vesz autót, az nem prémium gumit fog választani. És itthon sajna az sem, aki drágán veszi a kocsit, nézd meg a sok prémiumon a linglong, meg nanking kerekeket, sosem tennék ilyet a 10 éves szaros insigniámra..
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #65789 üzenetére
Vagy sosem fog olyan szituba kerülni, h kiderüljön a diffi, sosem tudhatod. Van olyan is, h ár/teljesítmény. Nem vitatom, h a prémium jobb, csak van akinek felesleges.
Ne érts félre, én megveszem az aktuális teszt győztest, pénz nem számít. De el tudom fogadni, h vki hankookot, vagy klébert vesz. Plö.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #65787 üzenetére
Ha esetleg félreérthető lettem volna, én nem spórolásból használok 4 évszakost, hanem mert a felhasználási szokásaimhoz remekül passzol. Sosem sajnálok költeni az autóra, képes vagyok olyan marhaságokra is egy valag pénzt kiadni, amiknek semmi értelme, pl. 35k-ért fém váltógomb vagy most legutóbb 60k-ért a tócsapilács. Mindkettőre van filléres alternatíva az AliExpressen, de nekem fétisem a gyári, opcionális kiegészítők.
De lehet, hogy ezt az inget nem kellett volna magamra vennem. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #65857 üzenetére
Igen, de szerintem ő a táblázatra gondolt ami a b oszlopon van.
Amúgy negyedik szezonba kezdtek és elől-hátul 2,5-re fújtam őket, a szelek a sok parkolástól rongyosak nálam."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #65857 üzenetére
Gondoltam, hogy nem fúj utána ha átállítom eco-ra, így kompresszorral rásegítek és sűrűbben ellenőrzöm, hogy 2,5 fölött legyen. Illetve átállítottam a fedcompot ecora, hogy szóljon ha lejjebb párolog a nyomás.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #65860 üzenetére
Nekem van mellette egy Ladám (gyári) annak a futóműve (ha lehet rá ilyen szavakat használni 😁) való a magyar utakra. Az orra nemtom milyen az eskrosszomnak de 2017es.
Mikor megvettem az volt az érzésem, hogy építhetek hozzá magánutat is ahol kocsikázni fogok vele. Azért is jártam eleinte 2,3al minusz amit elengedett. Aztán láttam, hogy lapos gumi jellegű kopásom van, feljebb fújtam de a komfortból nem veszem észre, hogy vesztettem volna bármit is. Nekem egyébként allgrip az autó, a 4x4 súlya szerintem komfortosabbá teszi. Egyszer mentem csak elsőkerekes ugyanilyennel az másabb volt érzésre, az peckesebben áll, magasabbnak tűnt a hátulja. Olyan mintha az enyémbe véletlenül elsőkerekesbe való rugót tettek volna hátra, pedig erősebbet kellene a hátsó hajtás hóbelevancai miatt. Vagynemitudom.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
válasz burgatshow #65871 üzenetére
Most lesz 90k km a kocsiban, esélyes hogy ennyi km alatt kifingott volna a kuplung?
Egy öreg bácsié volt az autó, lehet gyilkolta, nemtudom hogy vezetett.Stabpálca most lett kicserélve újra az ősszel. A szerelő nem mondta, hogy baja lenne valaminek a futóműben, gondolom szétnéztek ott pedig, mert a lengőkart is cserélték.
A szilentnek nem kéne érződnie, hogy kotyog amikor emelt kocsinál rángatjuk a kereket?
Egybe érdemes a lengőkarral cserélni vagy lehet külön is?Valamint amit még észrevettem, hogy egy tempósabb menés után, szoktam érezni olyasmi szagot, mint amikor csillagszórót éget az ember és utána van az a tipikus szag.
Ez mitől lehet? Bocsi, ha idióta kérdésSwift 1.3 GLX, Garmin Fēnix 6s, EOS R, Dell T110 II, iPad Pro, iPhone 15 Pro, Unifi
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #65871 üzenetére
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, a fogaskerékpárok együtt pörögnek, nem azokat tologatjuk a váltókarral, tehát mindig “úgy” állnak. Azt kapcsolgatjuk, hogy éppen melyik fokozat párja csatlakozzon aktívan a kihajtó tengelyhez.
De a jelenség valódi oka tényleg a hátramenet szinkronizálatlansága. És ez nem csak a Suzukira jellemző, eddig minden autóban találkoztam ezzel, amit rendszeresebben vezetek/vezettem (Honda, Lancia, Alfa Romeo).
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #65956 üzenetére
Ez nincs teljesen így. Az ABS nem engedi blokkolni a kereket, ha a kerék blokkol a fékút hosszabb lesz, ugyanis ha állóra fékezel egy 5 forintos magyságú felület ér a földre.
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #65960 üzenetére
Ezért,írtam, hogy nincs teljesen igazad, szerintem mindkettőre.
-
pjen
félisten
válasz burgatshow #65960 üzenetére
"A blokkolásgátló fékrendszer (anti-lock braking system) olyan aktív biztonsági eszköz, amely megvédi, illetve megakadályozza az autó megcsúszását erőteljes fékezés esetén, továbbá segít a fékezendő gépjármű egyenesen tartásában."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz burgatshow #65975 üzenetére
Kötelező bizony, az automata magassagallito, xenon esetében a mosó is, de azt te nem látod, éppen ez a lényeg, aztán sorba kötik le meg nem töltik fel a tartályt (majd leeg a motorja felkiáltással) mert pazarolja az ablakmosot, de az rendben van okosba'.
Az a baj hogy mindegyikotoknek igaza van, haboroghattok rajta, de a szabály az szabály, be kell tartani, ennyi a feladat, szemmel láthatóan van akinek ez is megugorhatatlan...
Hogy miért nem lehet engedelyeztetni? Rém egyszerű, a klasszikus halogennek mások a fizikai jellemzői, például pontszerű fényforrás, a LED nem, ezért más a visszavert kép, más foncsor kellene hozzá ugyanabba a lampatestbe. A megoldás a komplett lampatest csere ha volt belőle LEDes, ha nem IJH. Olyan autót kell venni ami gyárilag LEDes ha ez az igény.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #65975 üzenetére
Xenonhoz valóban kellett a mosó berendezés, a swiftem ledjéhez meg van automata magasságállítás. Mosó nincs, és abban se vagyok biztos hogy ledhez kötelező elem az automata magasságállítás, lehet csak suzuki adja így, de lehet kötelező, mindegy is. De kíváncsiságból belenéztem a németeknél milyen típusok vannak már engedélyeztetve, és itt van egy olcsó autó, a dacia logan 2. Ebben H7 halogén a gyári, és nincs benne fényszórómosó, magasságállításból is csak manuális van. És ez a fajta okosság, már lassan 20 éve minden kocsiban van, szóval azt gondolom ez nem lehetne akadálya annak, hogy egy normálisan megtervezett, legyártott H7 led belekerülhessen bármelyik autóba.
Azt meg csak utólag teszem hozzá, hogy ennek az említett logan-nak az első változatának a ráncfelvarrott 2008-13 között gyártott verziója H4 foglalatos, és azt is engedélyezték a németek.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz burgatshow #65987 üzenetére
És a h4 ledhez?
-
dethroner
veterán
válasz burgatshow #65987 üzenetére
Mondeód, Passatod ledes fényszóróval volt? Mert különben nem értem miért lenne kötelező az automata magasság állítás.
Ha még nem láttál hivatalosan beszerelhető ledet, akkor itt a [link] láthatod hogy nem kevés európai országban már a felsorolt típusú kocsikat az említett leddel fel szabad szerelni.
A más foncsorzás meg szerintem nem túl hihető, mert ugyan milyen előremutató, jövőbelátó foncsorozást alkalmazhattak pl a 74-es corollában, a szintén 74-es 1-es golfban vagy 98-as jimny-ben, csak hogy pár öreg járgányt említsek. Mert ezek bizony a németeknél megkapták a ledesítésre az engedélyt. És nem puffogás ez, hanem csak egy egyszerű kérdés, hogy ha ugyanaz a halogén jó mindegyikbe, akkor ugyanaz a led miért nem? Mert ez valahogy nem kerek nekem
H4 meg teljesen jó, szekér aljára petróleumlámpa helyett én is ilyet használtam a rönőmban. Mielőtt azt írná valaki hogy a lámpa volt szar, jelentem igen, szar volt a régi gyári lámpa, ezt tudta
Aztán vettem új Depo fényszórókat és ennyit tudtam kihozni belőle
Látványos a javulás, de meg se közelíti azt, amire a ledek képesek.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
a_tesz
Korrektor
válasz burgatshow #65987 üzenetére
Húha. Holnap hosszabban is le tudnám írni, de most gyorsan összefoglalom.
Egyrészt LED-hez nem kötelező se a mosó, se az automata magasságállítás, ahogy xenonhoz sem, ha nem haladja meg a fényáram a 2000 lument.
Másrészt nem kell neki más foncsorozás, a H4, H7, sőt az összes izzószálas szabvány leírja az izzószál pontos méretét és helyzetét, ha a LED "izzó" fénykibocsátó pontját ugyanoda rakják ugyanakkora méretben, akkor pontosan ugyanoda fog világítani.
És a 65993 sz. hozzászólásban ott a link a Németországban jóváhagyott típusokról, melyeknek a H4 vagy H7 foglalatú, határozottan halogén fényforrásra tervezett fényszórójába beszerelhető legálisan az Osram megfelelő formátumú LED "izzója". És egyre több országban veszik át.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #66191 üzenetére
Ez imént áttúrtam a képeket, úgy látszik nem a "klasszikus " küszöb van. Azt hittem, hogy a Crossnak is olyan a küszöbe, mint mondjuk egy Swiftnek, csak kívülről van rajta egy plusz műanyag burkolat, de nem. A műanyag alatt nem olyan a felépítése a küszöbnek és emiatt a sárvédő-küszöb találkozásnak sem, hanem ilyen: [kép] [kép]
Ettől persze még megállhat alul a retek, csak a műanyagon gyűlik, nem pedig a fémen. Persze, ha túl sok felgyülemlik, akkor felérhet a fémig.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz burgatshow #66195 üzenetére
Ebből 210+ nálunk is az utóbbi 10 év termése, 9 éves koráig nem volt benne 20k sem.
[ Szerkesztve ]
-
csaba1203
addikt
válasz burgatshow #66209 üzenetére
Akkor megúsztam...... -
Vigneau
félisten
válasz burgatshow #66209 üzenetére
Valamint K10C motoros Swiftek és ha szerelték vele, akkor még S-Crossok és Vitarak.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #66209 üzenetére
SCROSS elvben 2021 novemberig mind, utána nem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Gyöször
senior tag
válasz burgatshow #66228 üzenetére
Szegeden voltunk a pick mintabolt mellett. Áll ott egy DS én nem értek a lovakhoz, ez valami citröen? Többször láttam már ott a kocsit. Lényeg május4én a szélvédő úgy bevakolva bogárral, hogy annyi bogár 6 nap alatt nem terem meg egy szélvédön. Jött egy jól szituált és nem alultáplált hölgyike beleült a járműbe és kapcsolt egy ablaktörlőt. De lubrikáció nélkül. Nem feltételeztem róla, hogy tudna víz nélkül főzni, de ez az a fajta volt aki vízzel _se_. De mást biztos szokott csinálni, azt se lehet szárazon... ittmá' mindenre a csávóknak kell figyelni...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
beef
őstag
válasz burgatshow #66228 üzenetére
Az Ignisen a gyári van 5. éve. Kiválóan töröl, nem csíkoz és igen, garázsban áll, mármint nem 5 éve
-
szabonagyur
félisten
válasz burgatshow #66228 üzenetére
Nekem off autó kint állt, ott azért évente cserés. Télen ha akarom ha nem azért ott a havas cucc amit töröl, biztos van por is néha rajta stb. Főleg szélvédő alakja is hülye, nem minden fajta fekszik fel jól így félre kopik.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Moleman
addikt
válasz burgatshow #66228 üzenetére
Igen, a garázs nagyon sokat számít, + ha nem felejtem el, fel is hajtom a lapátokat, hogy ne deformálódjanak az üvegen. A hátsó ablaktörlőgumi még a gyári 10+ éves, az már kezd picit repedezni, de még az is jól működik.
A Swift kint áll, azon tényleg cserélgetni kell 2-3 évente, ezért arra nem is veszek drágát. Legutóbb talán aldisat raktam rá egy éve, egyelőre elégedett vagyok azzal is.
-
bod101
aktív tag
válasz burgatshow #66242 üzenetére
Igen, arra. Ezt, hogy érted, hogy nem fog több frissítést kapni? Az új verziókban már más típus van?
Köszi!1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
bod101
aktív tag
válasz burgatshow #66246 üzenetére
Nincs csak nem tudtam, hogy váltás volt, én meg vagyok vele elégedve.
Az új jobb mint a régi Bosch féle?
Köszönöm a választ.1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
SirKero
őstag
válasz burgatshow #66252 üzenetére
Az enyém 2019-es de ez a pittyegés nálam sem jelentkezett ( Hál' Istennek )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Qtya123
őstag
válasz burgatshow #66260 üzenetére
S-Cross facebook csoportban, ha bent vagy és rákeresel a beázás/párazáró/ajtó beázik szavakra, akkor egy csomó bejegyzést találsz.
A sajátomról nincs kép, de itt egy 2019-es autóról kép: [kép]
Ez már a haladó szint. Nekem ennyire nem ázott, annyit vettem észre eső után, hogy ugyanezen a helyen 1 vagy néha 2 helyen egy-egy vízcsepp állt. Szóval az enyém a kezdő szint, amit kb észre sem veszel. Van, hogy csak 1 ajtó ázik, van, hogy mindegyik.
A mélytorkos szint meg az, hogy kinyitod az ajtót és szó szerint folyik ki a víz onnan, erről is találsz videót a csoportban.Amúgy most, hogy a képet kerestem neked, láttam egy ilyen bejegyzést is: [kép]
Durva, hogy leragasztás után is ázik neki. Remélem nekem megoldotta a dolgot, lévén nagyon enyhén volt jelen alapból is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Yettel topik
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen