Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #63908 üzenetére
Ennyi, a gyorsulás más tészta volt, de azért egy pálya tempót tartani tudnak (zaj, fogyasztás más tényező).
Egy 1.6 120LE Vitarának meg főleg nem megerőltető ennyit menni és szívó benzinhez képest nem fogyaszt rosszul sem még.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
ncc1701
veterán
-
tatararpad
őstag
válasz dethroner #64091 üzenetére
Igen, nem látja. Elvileg parancssorból lehet formázni FAT32-re 32 GB-nél nagyobbat is, de nem volt kedvem kivárni a folyamat végét hogy mi lesz mert hosszú volt, a particionálás gyorsabb volt. Az NTFS alatti akadást és az exFAT hiányát pedig nem tudom hova tenni, Nokia 3310 szint kb. ez a fedélzeti. Az SD kártya amúgy Samsung volt, arra nem gyanakodnék.
-
Qtya123
őstag
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #64553 üzenetére
Amit én linkeltem videót, abban látszik a fém csapóajtó.
Sokféle autót tankoltam már, mindegyikben volt (kivéve Lada). Max annyi volt a különbség, hogy más rendszerű volt, pl a Fordban.
Ebben az indiaiban valóban nem látszik semmi, bár nem ugyanolyan szögben tartja a kamerát.
De simán elhiszem, hogy az indiaiban kispórolták. Ahogy látom még a tanksapka sincs odafogatva a külső ajtóhoz.
Low budget indiai piac Swift...
Amúgy az a vicc, hogy ez nem vicc. Mint mikor ugyanazon márkák ugyanazon típusai sokkal rosszabb törléstesztet produkáltak, ha egy indiai piacra gyártottak törtek egy európai piacra szánttal összehasonlítva.[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz dethroner #64615 üzenetére
Kivezetés szokott lenni a tetőantennához is, pontosabb helymeghatározás céljából, különben semmi nem indokolná, hogy ilyen duci legyen a talpazat.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #64938 üzenetére
Szerintem senki sem vitatta, hogy kanyarokban tempónál egy nehéz SUV ügyetlenebb, mint egy kisebb, alacsonyabb, könnyebb autó...
Nem is erről szóltak fentebb az értekezések."lehet cerkát hegyezni a nagy tömegre..."
A tömegről való beszélgetéseknek nem az volt ám a lényege, hogy teszem azt a Swiftel rendelkezők besértődjenek és magukra vegyék.Harkovz: Csak ne az "alap" szilóval, mert abban ecetsav van és az a fémnek nagyon nem barátja.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #64941 üzenetére
Csak tudod egy nagy különbség van. A SUV-al el tudod dönteni, hogy 100-al mész be egy húzós kanyarba, vagy kevesebbel, mert úgy biztonságosabb. A tömeg-biztonság vonatkozásában menet közben tudsz változtatni? Nem. Az egy konstans dolog, a vezetőnek nincs ráhatása. Nem döntheted el, hogy beléd márpedig csak szintén 900 kg-os autó ütközzön.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #64938 üzenetére
Nekem az insignia az egy kombi, és bár hiába megy jobban, mint a swift, de a dízel motor+automata váltó nem a hülyegyerek vezetési módra ösztökél. Viszont kiválóan lehet vele krúzolni. Az opellal plö nem szeretek szerpentinezni, mert minek? A swifttel ez sokkal jobb, mert kicsi, könnyű.
Amúgy meg nem magasabb, mint a sift, vagy ha igen, akkor max 10 centivel. Suv meg nekem nem kellene, akkor már valami rendes platós Ford F-250 5.7 V8. -
ViZo72
tag
válasz dethroner #64987 üzenetére
Nyilván ez benne van. De ők csinálják, tudják ők is ha hibáztak és akkor ismételnek.
NEM lesz mindig egyforma a sofőr reakciója és a körülmények sem (bár nyilván törekszenek rá) de azért elég jól látszik, hogy melyik autó hogyan reagál, hol vannak a határai, főleg ahogy változtatják a sebességet a kikerülésnél.Nem kell, hogy egy Vitara lenyomjon egy Porschét, mert nem ezt nézik.
Így is megdícsérték a Vitarát, miközben semmi extra eredményt nem hozott de kezelhető maradt, a viselkedése kiszámítható volt. -
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #65225 üzenetére
Sok szerviz ilyen. Vannak szerelők, akik nem emelnek a tarifán, ha viszed a cuccokat, de vadászni kell őket.
MÁS:
Nem olyan rég pont ment itt az eszmecsere az autók tömegéről. Na, hogy kezdenek terjedni a full elektromos SUV-ok, már megy a matek, hogy nem fognak beleférni a 3.5 tonnába, és módosítani kellene a B kategóriát...."Végezetül a „B" kategóriába tartozó járművek megengedett tömegét kiigazítják az alternatív hajtású járművek tulajdonságainak figyelembevételével, mivel a részben vagy teljesen elektromos járművek jóval nehezebbek lehetnek a belső égésű motoros társaiknál."
Forrás: [link]Durva, hogy pl az EV Hummer 4.8 tonna. Jelenleg egy V8-as Hummer H2 ehhez képest "csak" 2.9 tonna.
És tényleg, manapság simán 2 tonna egy közepes méretű ev.
Milyen jó lesz majd, amikor az XC90, Q7, Q9 és hasonló dögök lesznek full elektromosak.
Arról is volt szó, hogy a törésteszteket is új megvilágításba kell helyezni emiatt a brutális tömeg miatt.Micsoda logika nem? Hú környezetvédelem, hú zöldülünk, de az nem baj, hogy mennyivel több nyersanyag kell egy 4 tonnás batárra fékek, futómű, gumi, stb... Mindenből nagyobb, erősebb.
-
őstag
válasz dethroner #65241 üzenetére
Sajnos biztonsági szempontból súlyos probléma ez, nem csak az egyéni félelemről szól.. Persze egy kamionnal sem volt jó soha csattanni, csak azt legalább nem random átlagember vezeti. Most meg 3-4 tonnás dögökkel lehet félelemérzet nélkül veretni, mert mennek is mint a disznó..
De jó az aláírásod
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz dethroner #65243 üzenetére
Ebben nincs vita hogy mindkettő veszélyes - önmagában az általános súly növekedés következményeivel való foglalkozás-szabályozás volt a téma; töréstesztek újraértékelése, autók besorolása. Van két remek biztonsági besorolású új autód, de ha ezt a kettőt frontálisan összecsapod, akkor az egyik konkrétan lepattan a másikról mert harmada-negyede a tömege. Erre vonatkozik a kérdés, hogy két új autóban hogy lehet ezt reprezentálni rendszer szinten. Mert ez a két autó nyilvánvalóan nem ugyanannyira biztonságos az életben.
+ ha a biztonság = nagy tömeg és a cél a kis karbon lábnyom, ahol zöld közlekedés = kis(ebb) tömeg, akkor valami nem áll össze.De amit mondasz az is valid, nyilván az aktív vészfék asszisztens, radarok és egyéb rendszerek egy új autóban sokat segítenek balesetek elkerülésében, ahogy a normális műszaki állapot sem ártana minden közlekedésben résztvevőnél.. De több helyen szóba került az is, hogy miért lehet friss jogsival bármilyen autót vezetni? Az reális hogy 2-3-600LE kezelésére párszáz kilométer levezetése után ugyanannyira alkalmas vagy?
"... and I hope you have a great day!"
-
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #65243 üzenetére
Egy rokon azért ment ki a héten gabonával 2x külföldre, mert a cég egy másik kamionján 2021ben lejárt a műszaki. Így azzal csak belföldi fuvarokat tudnak vinni (!). De ne kérdezzétek hogy ennyire jól terveznek útvonalat véda nélkül vagy mi módon, nem szokott ilyeneket elmondani, nem szarik oda ahonnan eszik, csak most mérges volt mert alig ért oda a vacsorára.
Rokon kamionjába hetente 20 liter motorolajat tölt, de nem mert "szerezni" a saját kocsijába ugyan abból a kannából, mert a főnök annyira ismeri a gépet, hogy megtett kilcsik alapján adja neki a megfelelő mennyiségű motorolajat. Há' vót már ennél jobb munkahelye is, de most ez van[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Geller72
veterán
válasz dethroner #65335 üzenetére
Akartam írni, hogy nagyon nem mindegy. Ha volt egy 13"-165/70-em, és váltottam 14"-165/70-re, akkor bizony lesz difi. Írtam, annó a puntónál is ilyen volt, majd egy tízest nyertem a cserével. Széles gumit amúgy sem akarok, ha lehet, a mérethez képest vékonyat szeretnék, de gondolom, a 16"-nál a minimális méret már elég széles, nem hiszem, hogy van 16"-ban akár csak 175-ös is. Ahogy néztem, talán a 185 a "legvékonyabb". Kérdés, hogy hol találok felnit hozzá. Nekem a lemez is bőven jó.
-
ViZo72
tag
válasz dethroner #65435 üzenetére
Igen, nem tudjuk miért így van meghirdetve hibásan.
Az jobban érdekelne, hogy jutott ide, 2évesen 50.000km-el, mert volt már ilyen infó repedt 1,4-es turbós blokkokról.
Ha normál használat/karbantartás mellett megy tönkre, akkor még bőven garanciás és akkor nem egy telepen áll meghirdetve, hanem márkaszervizben, új blokkra várva...Viszont nem az első eset a repedt 1,4T-s blokk, voltak is róla képek korábban csak nem találom most...
Persze akár érhette valami külső behatás amiről nem tudunk és a garancia sem fedezi.
Akár pl. elfolyt a hűtőviz vagy olaj valamiért (elütött valamit, fennakadt valahol, rosszul meghúzott csavar, stb...) és tovább mentek vele...(Egy motorcserés Grand Vitarát láttam egyszer márkaszervizben, éppen új blokkra várt. Annak odaverték az alját, elfolyt az olaj de azért még mentek vele utána. )
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális detox a Nokiától
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy ruhás topik
- Posta, csomagküldés
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Android játékok topikja
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...