Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #65714 üzenetére
Mert én nem hiszem el hogy egy négyévszakos 12 hónap használat után ugyanolyan százalékban veszít a minőségéből, mint egy évszakfüggő.
Mivel folyamatosan fut így persze, hogy jobban elhasználódik, mint ami mondjuk csak 8 hónapot (nyári) vagy 4 hónapot (téli) fut.
De azt se felejtse el senki, hogy ha valaki éve 10ezret fut és 4 év után cserés a 4 évszakos neki akkor 2 szettel gond nélkül elmehet 8 évig is, mivel az állásban is csökken a gumi minősége (sajnos sokakat tudok akik így számolják, hogy km még nincs a gumiban akkor az bőven jó, közben meg beton kemény).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
bigdigit
addikt
válasz dethroner #65720 üzenetére
Ott a pont.
A cikket azért tettem be mert nem volt kedvem ilyen hosszan kifejtett a véleményem.
Majd ha a gumi helyett lesz más anyag ami esetleg kiváltja. Lehet az tőlem gyurma is akár ami minden körülmény között megfelel na majd akkor elhiszem elég egy szett. Ez így csak be van lőve ilyen átmeneti időszakra is .
Aki próbál a körülményekhez képest minnél biztosra játszani az marad a cserénél. Illetve nem játszós autót tart vagy hétvége sofőr.
Egyébként meg pont a Suzukisok általában azok akik szerintem pont nem szoktak gumin spórolni vagy csak én vagyok ilyen nem tudom de pont akik szidják azok szoktak ilyen olcsó esetleg használt gumikat venni. -
ncc1701
veterán
válasz dethroner #65720 üzenetére
Tehét szerinted jobb egy 3 éves 4 északosnál (jobb állapotban van, nem öregedett annyit) egy 6 éves téli-nyári? De miért, ugyanannyit kapott uv-t, hideget, meleget. A valóságban a 3 éves 4 évszakos jobb állapotban van, mint egy 6 éves cserélgetett téli/nyári.
Ja, és még egy szempont: mivel a 4s egyszer fel van téve a felnire, és kalap, onnantól nem ereszti a levegőt annyira, mint az évszakos, mert nincs le-fel téve. -
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #65720 üzenetére
Teljesen elferdíted a témát, így részemről lezártnak tekintem.
Egy jó 4 évszakos nem futózott zsiga szintje, aki ezen nem tud túllépni annak felesleges erről papolni, hiszen csak a saját igaza létezik.
Én hiszek neked, vegyen mindenki télit csak mert téli, mindegy hogy milyen hiszen csak azzal nem lehet leesni az útról
Lehet itt papolni a ne vegyen autót, meg cserélje 4-5 évente a semmit futott szezon gumit mindenki de nem ez a valóság, vissza fogják rakni mert a gumis is azt mondja jó az, hiszen abból is pénze van legalább. És ezért is írtuk többen is, hogy éves pár ezer km futásra, bőven jó egy jó 4 évszakos. Sosem írta senki, hogy a hegyekbe síelni, meg évente 10szer a tengerpartra 30.000-es futásra vegyen valaki 4 évszakosat, mert nem kifizetődő.
Ahogy írtam van 4 évszakossal szerelt autóm is, meg külön szettel is, mivel más felhasználás, más igények, mégsem ölök meg vele senkit
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
-
őstag
válasz dethroner #65743 üzenetére
Legyél nyugodtan szkeptikus, de erre szokták azt mondani, hogy a puding próbája az éves.
Ezért gyűjtünk információkat egy fórumon, hátha van valakinek tapasztalata. Aztán lehet mérlegelni, hogy ez alapján érdemes-e kipróbálni. Utána lehet mondani hogy volt fent, 2 év után halálfélelmem volt 0 fok alatt, elkapart, csúszott, nem állt meg stb.
Csak mikor a tapasztalatot próbálod cáfolni, hogy 'nem lehet jó', 'várod a tesztet', az olyan fura..Én értem, hogy szerinted az uv meg hőterhelés annyit ront a szerkezeten, hogy lehetetlen az hogy télen használható legyen. Sőt, az alapvető kétség bennem is emiatt van.
De szerinted a többiek komolyan az életüket kockáztatják hogy igazuk legyen? Nem azzal térítenének, hogy ez egy fos, nehogy kipróbálja valaki mert életveszélyes?
Nem lehet, hogy sikerült egy jobb alapanyagot kifejleszteni ami jobban viseli ezeket a körülményeket? Vagy legalábbis ugyanolyan rosszul mint egy téli az állásban öregedést?Egyébként az állítás kb annyi, hogy adott esetben jobb lehet 3 évente eldobni egy szett 4S-t, mint 6 évente 8db szezonálist. Valószínű hogy a harmadik évre már romlik a 4S, de azt nem lehet objektíven mérni, hogy ez milyen relációban lenne egy 3-4-5-6 éves télivel/nyárival.
A tapasztalatok alapján nincs szignifikáns különbség.Ja: megnyugodhatsz, szerintem nem abból lesz itthon baj, hogy 3 éves 4S gumival neked mennek.. 8-10+ éves gumikkal mozognak autók tízezrei, mert van még minta, ehhez képest ez a fenti téma komoly kis fingreszelés
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #65743 üzenetére
"Ferdítesz és olyat sugallsz, amit soha nem írtam."
Nem mintha te nem ezt csinálnád.
Idézlek a #65739-ből: "már b@szta a csőröm ez a négyévszakos gumi minden felett istenítése"Senki nem istenítette, legalábbis én biztosan nem. Én csak az értelmetlen prekoncepciók ellen próbálok küzdeni, de ahogy látom, inkább kevesebb, mint több sikerrel, úgyhogy nem is erőltetem tovább. Mindenesetre én abban a tudatban fogom egy hónap múlva megnyomni a rendelés gombot 4 db 4 évszakossal a kosárban, hogy igenis jól és felelősen döntöttem.
Amúgy sejtettem, hogy a konkrét kérdésemre nem fog válasz érkezni.
pető bá':
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #65739 üzenetére
A 3 év/km-t természetesen ex/has írtam. Akkor cserélem a 4 évszakost, ha a minta mélysége (4mm) már nem megfelelő. Azt is írtam, h nálam ez nem pénz kérdés, mindig az aktuális legjobb 4 évszakost veszem.
Ettől független nekem (és ahogy nézem másnak is) ezzel sok tapasztalatom van, Te pedig csak okoskodsz, innen-onnan összeszedett információkkal, aminek igazságát nem tudod ellenőrizni.Amúgy ha megnézed, micsoda bontószökevények vannak az utakon, akkor megértenéd, h nem az a legnagyobb gond, ha valaki mindig friss, prémium 4 évszakost használ.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #65739 üzenetére
Olyan teszt valóban jó lenne, ami 3-4-5-6 évesen mutatja, hogy ugyanaz a gumi mit tud. Ilyet sajnos nem fogunk találni.
A maximum amit tenni tudtam az a tesztek alapján az összehasonlítás, amit fentebb írtam. Az alapján nekem az jött le, hogy kiegyensúlyozott gumi a Crossclimate, de némileg jobb eredményeket tud hozni nála egy középkategóriás Hankook.
Viszont azzal is egyetértek, hogy sajnos a realitás az, hogy az utakon futó autók tulajdonosai közül sokaknak nem épp azon szempont szerint van fent a gumi, hogy húú Crossclimate legyen-e vagy másik, mert esetleg a másikkal 1 méterrel kisebb fékutat veszek a tesztek alapján. Sokan már azt sikerélménynek könyvelik el, ha a 10 éves bakelit keménységűt lecserélik egy 3 éves használtra. Meg kell nézni, hogy sok prémium is micsoda noname gumikon fut. És nem csak a 20 éves lefingott példányok, hanem sokszor az 6-7 évesek is, mert a gazdi akkor cseréli az első 285/40 r21 szettet a 4 évesen megvásárolt Q7-en és rájön, hogy ami rajta volt, abból az új darabja 110e Ft lenne, a kínai csoda meg 60e Ft.Amit írsz, hogy az öregebb 4 évszakos már gyengébb, nyilván igaz. Viszont mint említettem az EagleF1 nyárijaim is jó tapadásból átmentek korcsolyázásba, ahogy telt az idő.
Nekem továbbra sincs egyértelműen 100%-os bizodalmam a 4 évszakosban, de ellene sem!
Én most inkább úgy közelíteném meg a saját értékrendem szerint a dolgot, hogyha úgyis van már 8 felni, van hol tárolni, van hol cserélni és anyagilag is oké, akkor egyetlen szempont a 4 évszakos mellett a kényelem.
És így vizsgálva ha bármikor bármilyen helyzetben ha csak 50 cm-el kisebb fékút áll szemben a kényelemmel, akkor számomra már megérte ősszel és tavasszal felcipelni a kerekeket a tárolóból és kicserélni. Ez évi kétszer 1 óra munka, de ha cserébe mondjuk nyári vizes úton előbb megállok 50 cm-el a nyárival, amikor pont az az 50cm kell, hogy ne menjek neki valaminek/valakinek, akkor nekem már megérte. Szóval nálam végülis marad a 8 kerék. De csak azért mert egyedül a kényelem áll szemben a többi dologgal. Nekem nem elég ez az indok.
Ha nem lenne hol tárolni, nem lenne 8 kerék, normális emelő, akkus kerékkulcs, nyomatékkulcs otthon, lehet nem így döntenék.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #65743 üzenetére
Van logikai alapja az agyalasodnak, csak nem így működik. A tisztelt nagyérdemű azt felejti el hogy a te szezonális abroncsaid 6 év alatt futnak annyit és kapnak annyi terhelest mint az ő negyevszakosaik 3 alatt, így nem sporolsz semmit vele, csak nem kell gumishoz járni és igenis a szezonális abroncsaid (pl a Nokian ami neked van) bizony teli/nyári körülmények között hatarhelyzetben odaveri a 4s-t. De neked ott ahol élsz én se tennék fel 4s-t...
Ettől függetlenül okosan állj bele a tobbiekbe
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
MC Pite
veterán
válasz dethroner #65767 üzenetére
Van abban igazság is amit írsz, de nincs meg a teljes kép.
Ha valaki Ecocontact 6-al megy PC6 helyett (+5 méter vizes úton) az hogy áll? És a Sportcontact 6hoz képest a PC6?
És akik a harmad, negyed vonalas szezonális gumikat veszik, amik újonnan gyengék, 3-4 évesen nevetségesek?Sem gumin, sem féken nem sprórolok sem bringán, sem autón (drága mulatság, tudom). Nekem a biztonság a fontos.
Éppen ezért GY V4S g2 a téli szettem (második autón, lassan 10. éve mindig ilyet veszek, minden évben átnézve a teszteket), mert Alpokba, Tátrába és itthoni 'hegyekben' is jól vizsgázik télen havas utakon (előtte WinterSport 3D illetve WRD4 volt), ráadásul a klasszik téliket leiskolázza huszonfokokban (október, február, 3-4-5. hónapban is szokott lenni a fagy után).Drágább mint egy téli, és igaz, nyáron nem ezt használom, hanem PC6-ot, mert melegben nem túl acélos.
Viszont nejem 208asán 4S² (évi 20k mellett) illetve 2 év után (télen kezdett érezhetően romlani) CC2 (már inkább évi 10k mióta nem járok vele melóba) lett a kiválasztott abroncs. Könnyű autó, nem pályázunk vele, és idáig legalább olyan volt mint egy jó téli. A 4S² nyáron kb olyan volt mint a Dynaxer 3 (fékút a picit rosszabb, oldalirányban jobb), ezt a szintet várom el a CC2-től is.
A nagy autóra nem mertem meglépni, de most épp filózok azon, hogy egyik szettre feldobok CC2-őt, max télinek fogom használni (szintén október elejétől májusig) ha nyáron nem olyan, mint amit megszoktam, és akkor kap mellé egy EGP2-őt mondjuk.
Fékből még a nem belső hűtésű tárcsából is kikerestem a normálisat, mert szeretem ha jó minőségű a fékmechanika, és sem korrózió, sem melegedésnek nem akarok lehetőséget adni hogy elrontsa a bulit. Hogy brigán pl mennyit költöttem (3 lépcsőben) arra, hogy a Sparkon a Deore végre normális fék legyen, el se mondom, mert mások annyiért vesznek bringát. De végre nem szinesedik állandóan, jól adagolható és harap. Gumiból egyszer próbáltam ki az olcsóbb keveréket, 3 tekerés után inkább eladtam, mert nedvesen veszélyes volt.Úgyhogy van amire a 4S biztonságosabb (főleg az elborult időjárás mellett, és van olyan felhasználás -átlagautósnak főleg- amire legalább olyan jó a felsőpolcos 4S, mint két olcsóbb, urambocsá eco szezonális, amit 6-8 évig elegednek. Ráadásul a minimum a 2-3-4-10 hónapokban biztosabb választás.
Kisebb baj/hátrány van a 4S-ből pl nyáron, mint ha az átmeneti időben épp az ellenkező szezonos gumi van fent (októberi 25⁰, áprilisi havazás).Nem fekete meg fehér ez annyira
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz dethroner #65767 üzenetére
A GY 4S mint téli abroncsként való használathoz pont ilyen triggerem volt: Február, 23⁰, fekete aszfalt, egy gyökér miatt páran vészfékeztek. Az előttem lévő volvon nyári volt, a 2 autónyi távolságból közöttünk kevesebb mint egy méter lett a Dunlop téliekkel (a fékmechanikával ott se spóroltam, és a képen látható ES egy szezon után cserélve lett harapósabb gumira).
Sz@r érzés volt, és ezt nagyobb kockázatnak láttam, mintha havas/jeges úton (mikor mindenki vánszorog) csak egy jó, nem pedig egy csúcs téli papucs kvalitásaival rendelkezik a gumim.bod101: S-Crossos, Vitarás ismerősök kb fele (4 ember) panaszkodott az EC5-re, utasként nem tűnt jónak, meg katasztrófának sem. Ketten télies 4S (téli keréknek) után csak júniusban váltottak vissza rá, egyikőjük két nyár után inkább cserélte is. Egy EGP2 pl jó upgrade utána, átalános szempontok szerint.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #65767 üzenetére
Az Ate márkájú fék még önmagában nem jelent semmi erőset, meg sokszáz lóerőre valót. Ahogy a #65764-ben írtam, minden gyártónak vannak különböző kategóriás termékei, legyünk már egy kicsit pontosabbak!
Nekem ahogy említettem, EBC fékeim vannak a Hondán, de ez még nem elég, lehetne Green, Red, Blue, Black vagy Yellowstuff betét, mindegyik másfajta felhasználásra való, valamint tárcsákból is van Premium, Turbo Groove, Ultimax Groove, stb. Aláhúztam, amim van, így már kézzelfoghatóbb az infó. Legszívesebben UG tárcsát vettem volna a Jazz-re, de arra pont nem gyártanak. Az Alfára viszont igen, előbb-utóbb meg fogja kapni, bár a középszar Textarral is elég jól fog a négydugattyús monoblock Brembo, csak a 7+ éves, felemás téli gumik jelentenek szűk keresztmetszetet.
A többire inkább nem reagálok, abszolút nem vezet sehova.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #65799 üzenetére
Nem írtam én egy kérdőjeles mondatot sem.
Ezek "sima" alkatrészek, ugyanez a termékcsalád van a WagonR-ünkön is. Van az Atének komolyabb is, a betéteket Ceramic, a tárcsákat pedig PowerDisc néven találod meg. Eléggé túlzott a szerelőd.
Ne érts félre, nem a le/beszólás a célom, a Suzukin mi is baromi elégedettek vagyunk ezzel az "egyszerűbb" Ate szettel, egy kommersz PKW-re tökéletesen megfelel ez is, de azok az állítások nem állják meg a helyüket.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #65970 üzenetére
Ezt ugattam, ilyet használok anya vasában. Csontra ugyanaz a vetítési képe, mint a h4-esnek, csak erősebb. Lámpa nincs lemattulva, foncsor ép, így nem vakít. Majdcsak engedélyezi az osram, h az is hivatalosan ok legyen. A régi ledek/gagyi vackok nyilván vakítanak, de egy 30-40 ezres cuccot ne fikázzunk már.
Szerk: Bocs, nem ezt a konkrét ledet, de a kategória ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
burgatshow
veterán
válasz dethroner #65986 üzenetére
A Mondeo-ban és a Passat-omban se volt kézi magasságállításra lehetőség. És ahogy mondod, a Suzukiban sincs, szóval kötelező szerintem.
"És ez a fajta okosság, már lassan 20 éve minden kocsiban van, szóval azt gondolom ez nem lehetne akadálya annak, hogy egy normálisan megtervezett, legyártott H7 led belekerülhessen bármelyik autóba."
Attól még más foncsorozás kell neki. Tehát totál másképp viselkedik a LED mint a halogén. Hiába puffogtok, ez van.
"Azt meg csak utólag teszem hozzá, hogy ennek az említett logan-nak az első változatának a ráncfelvarrott 2008-13 között gyártott verziója H4 foglalatos, és azt is engedélyezték a németek."
H4. Nincs vele semmi gond, nekem utoljára a Fiat Pandámban volt, halogén fronton strapabíróbb konstrukció mint a H7. Szóval azért mert új autó még mehet régebbi szabvánnyal. Azt kell betartani, amit a gyártó mond, ha H4-gyel szereli akkor azt, ha H7-tel akkor azt, ha LED-del akkor meg amazt. És a LED-hez kell auto. magasságállítás (de mosó nem).
[ Szerkesztve ]
-
btotyi
tag
válasz dethroner #65993 üzenetére
Szerintem korábban a gagyi kínai izzók miatt terjedt el ez a vélemény (más foncsor, üveg) mert nem tudtak a specifikációnak megfelelő ledes fényforrást gyártani. Egyébként volt erről egy korábbai (talán tc-s) videó, ahol műszerekkel mérték ezeket az "izzókat" siralmas eredménnyel. Nyilván az OSRAM nem ez kategória, de mégsem tudtak egységes ECE jelölést kibulizni az izzóiknak, egyenként egyezkednek az adott ország közlekedési hatóságaival. Szerintem nálunk soha nem lesz bevezetve, ennél sokkal nagyobb marhaságokat tud az NHKM, sajnos.
Bocsi, ez a 65994-re ment volna!
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz dethroner #66025 üzenetére
Az ötlet nem rossz. Legyen a neve mártogatós olajcsere.
Amúgy végeztem. 1,2 dl mínusz adta ki a maxot. Szóval lényegében feleslegesen dolgoztam.
Plusz a szemmértékemen kívül a memóriámmal is baj van. Mert teljesen elfelejtettem, hogy 1 éve ugyanezen a plusz 1 deci volt a nyűgöm.Szóval szerintem kijelenthető, hogy az 1.6 Crossba, Vitarába mehet a 4 liter, ha egy lusta és kapkodós ember vagy, egyébként meg a precíz a 3.8-3.9 közötti.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #66035 üzenetére
Nekem sincs gondom, nyomás érték nincs azonnal, picit menni kell, mert csak akkor mér ha forog a kerék (valahol olvastam, vagy itt vagy indexen). Worth Case Scenario-t írtam, volt már akinek gondja volt ezzel szezonális cserekor, minden ősszel és tavasszal örök téma, mint az első fagyok beköszöntével az akku meg a bikazas.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #66127 üzenetére
Jah így van, én is bele szoktam nézni a tükörbe, ha busz akar kijönni öbölböl, vagy kereszteződésben valaki. Ha mögöttem 1-2-3 kocsi jön akkor kibírja, ha be vagyunk állva akkor nekem is jól esik, ha beengednek, egyet befűzök magam elé. De mikor Y kereszteződésben az én oldalamon 2 km araszolás van mert elől mindenki annyira rohadtkedves, hogy az Y másik szárából érkezőket beengedi és ott sose áll 2 autónál több, meg még pláne, hogy nekünk van elsöbbségük akkor elgurul a gyógyszer aznapra.
[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Moleman
addikt
válasz dethroner #66168 üzenetére
Pont ez a baj vele, én sem hallgatok rádiót 15 éve, de ez az USB lejátszás közben pittyeg a nem hallgatott rádióadás miatt.
De most adtál egy ötletet, lehet az antenna kábelt kéne kihúzni a seggéből, ha már úgyse használom.#66171 Chereiose
Ilyen apróságok miatt én nem fizetnék nekik, teleszkópot például már cseréltem magamnak régebben, 6176 ft volt egy pár.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #66187 üzenetére
Váltóolajat sem kötelező cserélni ahogyan legszurot is elég 3 évente... de a hűtőfolyadékról is beszelhetunk, ellenben részecskeszűrő pucolást vagy bentinszuro cserét nem említ... legalábbis az enyém.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
bod101
aktív tag
válasz dethroner #66187 üzenetére
Az rendben van, hogy nem kötelező de ha már számlázták és kifizettem akkor elvárom, hogy cserélve legyen. Nem az volt a problémám, hogy nem cserélték, mert még nem volt rá szükség.
Mi a haverod száma, habár légszűrő és pollencsere az a művelet amit mindenki meg tud csinálni olyan egyszerű, legalábbis Vitarán1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
TommyY2
tag
válasz dethroner #66486 üzenetére
Ma leteszteltem a fényszóró csökkentett feszültséggel történő megtáplálását. Azonnal el is vetettem, mivel közel nincs akkora fényereje, mint egy 20W-os izzónak (ami a követelménye a DRL fényerejének), az áramfelvétele viszont kB. a kétszerese lenne. Így abszolút nem gazdaságos.
Tehát a megoldás egy minősített LED DRL. Találtam is egyet (kb. 5000Ft), ami passzolna az autó ködlámpa takaró helyére, de nem lehet a lökhárító leszerelése nélkül hozzáférni a belső részekhez, valamint a vezetéket felvinni a motortérbe.
Az elektromos bekötést már valószínűleg megtudnám fent oldani (rácsatlakozni a vezetékekre).
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #66514 üzenetére
2018-as az mióta 8 éves?
Mokka: 1 db van most ilyen, frissen behozva
Rav4: 1 db, 230e feletti futással
Kuga: a híres 1.5EB-vel és 170e+ futással 6 db
Juke: biztos nincs 190 LE belőle
Quaqai: ebből is 1 db van fentSzóval megtaláltad kb azt az 1-1 db-t, futást is nézve meg 1 ami megfelelne.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Filmvilág
- Milyen routert?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- Autós topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.