Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz albiosz #33198 üzenetére
Tegnap nézegettem a konfigurátort, nincs egy olyan motor sem, amivel szívesen választanám. Hacsak nem adnak majd valami jófajta kedvezményt a kereskedések, szerintem felejtős.
-
albiosz
őstag
Ha már Suzuki alternatívák... KIA stonic érdekes lehet [link]. Bár nem tudom mi fér bele a 4 misibe majd.
-
őstag
válasz Kornel #33192 üzenetére
Hát 4,5 milla az még esetleg (a jelenlegi álom az asszonynak az i20 active, az is van annyi és szerintem a jazz jobb, bár az active hasmagassága azért hasznos).
tboldi: hát majd meglátjuk akarnak-e belőle itthon eladni. 200 ezres felárat megér, de 1 millát biztos nem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
őstag
válasz tboldi #33186 üzenetére
Nem, de most megnéztem. 4 milla felett bele kell ülnie a jazzbe (most nem tetszik neki, de ugye most még inkább 3,5 millánál tartunk mint célár, de ugye ez az scrossnál is elmozgott...).
A jazz alapárán látszik milyen keresett, minden évben rádobnak 100-150k-t. 1.5-össel azért pöpec autó lesz. Még mindig fél év felett kell rá várni?
-
őstag
Hát azért a kasztni nem mindegy biztonságban. És ami engem aggaszt hogy az indiai autók biztonsága nulla. Tehát együtt gyártják a helyieknek jó lesz rossz biztonságot az export jó biztonsággal...
Túl nagy az én ízlésemnek a kísértés (na jó idén jó lesz ez a helyi keresztmerevítés is...)...
Tboldi: Igen, nekem is tetszik. De az nem és kész És ugye az övé lesz.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Köszi! Igazából új kis autó kellene jövőre feleségemnek (de legalább 10 évig megtartanánk), és egyenlőre hyundai i10 1.2, i20 1.2 és esetleg baleno 1.2 ami versenyben van. Csak hát ezek mind gyengébbek menetteljesítményre mint az 1,4-es első generációs i30 amit vált.
Nu mondjuk a baleno lehet hogy nem gyengébb, de annak belső tér minősége lehangolja asszonykát, én meg az indiai gyártástól nem vagyok feldobva (új swift nem tetszik neki egyáltalán).
Erre gondoltam ugye a vw up 1.0 tsi-t, mert a vw-t bezzeg szeretné (nem Ő szervizelné ugye...), de akkor az kiesik.
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz Tom1939 #33174 üzenetére
szerintem mindegyik TSI szar...
úgy általánosságban ezekröl a 1.0 1.2 tsi -k ről... műanyag vízpumpa, a vezérműszíj szélessége nincs 1cm.. a vezérlésnél bevan építve egy plusz görgő ami éppen annyira feszít csak rá a szíjra hogyha az ott megkotlik akkor már ugrik a vezérlés.. természetesen az a plusz görgő is műanyag.. olajat csipegeti új korától kezdve.
és eleve nem hosszú életűre lett tervezve a motor.. rendese karbantartással elmehet! 300 ezret... maxnyílván ha zsir újan megveszed pár évig biztos nem lesz gond vele... de használtan nagy lutri lenne
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
skodának a márkaszervizes szervizelése semmivel se olcsóbb... és ez a vicces...egy skodát meg seatot is audi árában szervizelhetsz....új autónál a 30 ezres szerviz 156 ezer forint.. köszi D
nekünk munkatársi kedvezménnyel 117.. de basszák meg igy is
sőt az ára is hasonló mint VW tehát nem is értem valaki miért vesz skodát egyáltalán...
a motorgyárban pedig nem egyszer hallottam, pl a hengerfej gyártó soron, mikor ellenőrizték a meneteket a hengerfejen és valahol totál megszorult az idomszer a menetben akkor félre tették, mondva hogy a skodába ez még jó lesz
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Offoljunk már még egy kicsit, ha VW-ben kérdezem meg akkor megnyúznak Asszonynak autópályán megtetszett ahogy az 1.4t scross lépeget(ez a turbó? alapon ). A VW 1.0 tsi megbízható? Ugye kis kocsi kellene neki (valami hyundai i10, i20 méret és pályára is megy vele) és a VW tetszik neki.
-
Danex
addikt
válasz Kornel #33172 üzenetére
Ugye Skodát emiatt veszik jobban az emberek, mert gyakorlatilag ugyan az olcsóbban(1-2 helyen olcsóbb anyag, de hangszigetelése kb ugyan az), olcsóbb szerviz, ugyan az a alkatrész (szó szerint csak más cikkszám a márka miatt) jóval olcsóbb.
Aztán ugye TC-n is most volt a cikk, hogy szarban a VW meg sokkal jobban fogy a Skoda... na de elég volt az offolásból
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Kornel #33168 üzenetére
Bizony jó ár és akkor amikor néztem én sem találtam ilyeneket viszont nem vállalnám be, magas a szervizköltség, volt tapasztalatom VW-vel illetve ismerősöknek is volt és mindenki a magas árat hozta fel.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Danex
addikt
válasz Harkovz #33164 üzenetére
Tény hogy anyagminőségben más kategória, de 200-250e km környékén szétesik és nem egy olcsó dolgok vannak benne.
Illetve a szűrűcserés szervizre én 110ezres árajánlatot kaptam a 4éves Jettára.
Amúgy érdekes, hogy ezek az olcsó VW-ket Kisvárdán árulják mind és egy 600.000-el olcsóbb, lehet bezárnak és készletkisöprés van vagy nem tudom.
De ha azt nézem ,hogy automata scross 4,9m - automata Jetta 6,1m (nem számolva most a Kisvárdai kilengést) és a drágább fenntartást) akkor van ott különbözet.
-
Harkovz
aktív tag
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #33167 üzenetére
Nagyon jó ár, amikor én nézegettem autót, még közelében sem volt ennek.
-
Kornel
veterán
válasz Harkovz #33164 üzenetére
Semennyire nem lesz az.
A cégnél ahol dolgozom, van két Jetta, kb. 4 évesek, van bennük vagy 200k km, és nem széthajtva, hátsó féknyereg és a komplett fék kuka (márkaszervizben ~350k), az egész futóműve gatya, mondjuk a motornak eddig nem volt baja, de ennél többet kéne bírnia úgy, hogy nincsenek széthajtva.Vezettem is a szervizből vissza, tény, hogy jó autó, csendes és kényelmes.
Bár árban is durva, nézegettem ujan mennyi lenne, több millió volt az árkülönbség a Suzuki javára.Mondjuk most nézem, ez jó áron van, sőt...
[link]
Ennyiért nem volt egy VW sem, amikor én vettem autót[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Ma vezettem a keresztapám 2009 es évjáratú Jettáját,hát azért elképesztő milyen külömbség van az én 2009 es sx4 emhez képest.A belső anyagok,a kidolgozás mindenütt,full hangtalan belül és a futómű,hogy van rugózás nem pattan fel egy kövön is,nem zörög semmi belül.Kicsit elbizonytalanodtam,hogy a következő autóm is Suzuki legyen.Sajnos kb.10 évvel le van maradva a Suzuki és lassan dolgozza le a hátrányt.Tény,hogy a fenntartása,megbízhatósága jó és az ára is elfogadható.Kíváncsi vagyok a Jetta mennyire lesz gondtalan.92 ezer km. van benne.
-
Kornel
veterán
válasz M_AND_Ms #33161 üzenetére
Nyilván, de közelítsük meg másik irányból.
Sokan ugye ezt-azt hiányolunk, illetve szidunk az autónkban, lásd FB csoportban is.
Közben meg a 4,7M közel nem annyi, mert szépen megy az 1/4-e állambácsinak.Mod: azért több, mert abból következően, hogy van pénz új autóra, van pénz a többlet súlyadó befizetésére is...
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Kornel #33160 üzenetére
Na, félreértés ne essék, nem a Suzukinál maradt pénzt keveslem, hanem azt sokallom, ami nálam nem maradt.
Ja és tényleg, ugyanezekkel a paraméterekkel, egy 5 éves autónak miért kevesebb az adója??? Ill. az újnak miért több?
[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
villifog
tag
válasz batai15 #33124 üzenetére
Acélfelni+TPMS+téligumi nem éri meg 51000ft-ért. Van olyan kereskedő aki minden új suzukihoz ingyen téligumit ad. Veszel 8500Ft-ért acélfelnit + 11500FT-ért szelepet + ingyen van a téligumi, így 80000Ft-ba van a téli szett, meg a szerelés. TPMS-ből csak gyárit vegyél. Alufelnivel, cserélve a gumit azért drágább, bár a gl+hoz alapból alufelni jár (2017 swift).
-
M_AND_Ms
veterán
válasz yaneez #33152 üzenetére
Én a vagyonszerzési illetéket nem értem. Nem látom, hol van az említett újonnan szerzett vagyonom.
Ja, hogy az autó az!
Az ugyan nem. Az csak a meglevő pénzbeli vagyonom becserélése egy tárgyra. A pénzemből pedig már mindent leadóztam.
Akkor mire is kell illetéket fizetnem? Mert új vagyont én ugyan nem szereztem.Amúgy, bekaphatják!
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Kornel
veterán
válasz batai15 #33147 üzenetére
Egy szalonnak marad 100k haszna egy autón, ha jól alkudsz az árból, annyi a forgalomba helyezés is (80-100k).
Valószínű benne lesz az árban
Ajándék téli gumi szett a gyár "ajándéka" volt, az ajándék forgalomba helyezés pedig úgy jön ki, hogy nem enged annyit a listaárból, ergó a több megmaradt hasznából finanszírozza az üzembehelyezési költségeket.
A 0 önerős hiteleknél volt nagy divat, hogy mindent beleraktak a vételárba, így erre ment a 100% hitel, és nem kellett kicsengetni semmit sem kezdésnek.Valószínű egy 10M-s autón több haszon van, de ott a szalont is drágább fenntartani (puccosabb, nagyobb), illetve az értékesítők is többet keresnek, ezért hülyék lennének elengedni a forgalombahelyezést, ha így is megveszik.
SirKero: a legolcsóbb helyen 4.145.000 + 130.000 metál a Vitara, és 100.000k a forgalombahelyezés, tehát forgalomb helyezve a legolcsóbb helyen 4.375.000 metállal, ehhez lenne még a felni szett 220.000
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest