Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Kivalo lenne, ha mukodne rendesen. Valamiert ezek a xeon-os Dell-ek nagyon nem szeretnek sleep-elni meg bekapcsolni. Konkretan tipushiba, sleepbol csak gyilokkal lehet sokszor kihozni, ha kikapcsolod, akkor meg kb az elso 3-4-5 gombnyomasra annyit reagal, hogy felporog mindene, aztan par mp mulva kikapcsol megint. Aztan elobb-utobb hajlando elindulni, de akkor is egy ev, mire tuljutsz a post-on. Inkabb hagyom bekapcsolva a picsaba, volt mar ra pelda, hogy elso gombnyomastol asztalig bo 5 perc telt el. Ami rohadt idegestio, ha annyira kell gyorsan leulni a gep ele, hogy egy par soros pull request-et megnezzen az ember, aztan ranyomjon, hogy approve (vagy nem).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
nagyúr
Abszolut, igen. Hogy nyugtassam a lelkiismeretem, cserebe bo 30%-al tobbet fizetek az aramert, mert olyan szolgaltatot valasztottam, ahol 98% feletti a megujulok aranya. Tudom, hogy ez nem eleg, de tobb, mint a semmi. Nameg a cegnel is dijazva van az elerhetosegem. Mashol altalaban nagyivben leszarom, de ez az elso olyan ceg, ahol azt erzem, hogy elvarva konkretan nincs, dijazva viszont van.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
koko52
nagyúr
válasz Gyuri27 #67590 üzenetére
Aszongya az asszony is, nem a méret lényeg , csak nagy legyen és kemény.