Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz opr #11531 üzenetére

    Kozvetlenul grafikailag az SSD nem fog segiteni. A gpu ugyanugy a ram-bol olvas be mindent. A gpu-n mulik, hogy mekkora a fill rate, mennyi vertexet tud megjeleniteni frame-enkent, stb, de ezzel tisztaban vagy.
    Viszont kozvetve sokat segit! SSD nelkul a sampler feedback streaming sem lenne hasznalhato, aminek koszonhetoen novelheto a texturak reszletessege pl. Plusz segit hatekonyabban hasznalni a ram-ot, hogy tobb hasznos adatot lehessen atadni az adott frame kiszamitasahoz.
    A legtobbet a mesh shading es a sampler feedback fog segiteni. Plusz a VRR hogy meglegyen a target framerate. Az UE5 demo-ban latott megoldasok is a mesh shading-nek es a gpu erejenek koszonhetoek. De igen, kozvetve az SSD miatti jobb memoria-hatekonysag teszi lehetove az egeszet ebben a formaban.
    Ellenben en is ugy gondolom, hogy a designerek szamara lesz kiemelkedo a kulonbseg, annak ellenere, hogy mindig ki lesz emelve, hogy barmi amit latunk, SSD nelkul nem jott volna letre.

Új hozzászólás Aktív témák