Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #99197 üzenetére
Aha, ezért toltam ki az árat, hátha tudok szelektálni az érdeklődők közt... majd csökkentem az árat marketplace-en aztán 1hétre rá hahura is felrakom... igazából 2 hónapon belül lenne jó eladni biztosítás következő csekkje előtt
Ez alatt új középdob van, gumik meg pár szezont még kibírnak... utastér nagyon jó állapotban, egyik ülésen kell csak kicsit tisztítani... ja meg a küszöb+üzemanyagbetöltő állapota is sokat dob rajta, ekkora lakatolásra nem lesz szükség a közeljövőben tutira
-
AMD Power
titán
válasz
ArthurShelby #99191 üzenetére
Ilyeneket már csal c type vesznek.
-
bul07
nagyúr
válasz
mephi666 #99195 üzenetére
Vagy csak aki ennyit akkar költeni kocsira
Én egy évig kerestem munkába járós kocsit, 2-300e-nél nem szántam rá többet
Nem találtam normálisat, így végül több mint egy év után megvettem öcsém kocsiját (950e Ft-ért aláírásomba)mert ép úgy jött ki hogy vett egy újatt és eldó lett, de most is azt mondom hogy arra a 3km-re luxus ez a kocsi, ugyan úgy ki vitt volna egy 200e Ft is -
mephi666
nagyúr
válasz
ArthurShelby #99191 üzenetére
Hát nem tudom, 200körül vihetné bárki... tehetősebb családban évente kap a gyerek telefonból is drágábbat
...kocsiból szerintem nem egy 30éves F az ilyen vágya... inkább az lehet a célcsoport, akinek 200a van egy rendszeresen karbantartott kocsira, ami olcsón fenntartható
-
diablo1984
veterán
válasz
ArthurShelby #99191 üzenetére
Az nem f astra lesz, pláne egy tehetősebb családban...
-
Tikakukac
titán
válasz
Bandeee007 #99192 üzenetére
Csak annyit mondok: nem véletlen vannak ezek oda árazva, ahova
-
Bandeee007
csendes újonc
Üdvözletem!
Nem rég találtam rá erre a fórumra. Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Hétvégén tekintek meg egy Insigniát, még pedig 2.0 CDTI Sports Tourer SW 96 kW/131 lovas típust, 2014/8 évjáratban. Böngésztem a guglit, hogy mit mondanak erről a dízel motorról, így jutottam el ide is.
Szóval olvastam a turbócső szakadásról és az olajpumpatömítés problémájáról. A magyar Insignia Club oldalán találtam egy cikket a totalcar tollából "Ezekkel a motorokkal ne vegyél autót - 2. rész" tulajdonképpen ez egy videó a yt.-on. Ebben megemlítik ezt a dízelt is aminek a motorkódja A20 DT, hogy ez a motor érintett 2009-2012 között ebben az olajpumpatömítés problémában. A fent említett autónál ez a tömítés gond fennállhat, vagy 2014-re sikerült megoldani ezt a problémát? Próbálom a lehető legtöbb ismeretet begyűjteni. Illetve mi az amit különös tekintettel érdemes megnézni egy ilyen autónál? Segítőkész válaszokat előre is köszönöm!Sziasztok!
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz
diablo1984 #99190 üzenetére
Kivétel, ha egy tehetősebb családban gyereknek lesz az első kocsi
-
diablo1984
veterán
válasz
mephi666 #99180 üzenetére
szerintem nincs, de ha lenne, akkor a potenciális vevőket is leszűrnéd vele. Hidd el, ilyen kispénzű verdákat ritkán vesznek már olyanok, akinek drágábbra telik, inkább csak és kizárólag a "tezsvírek", akik a feléből is alkudnának és át sem íratják. Nálad is ez lesz 99%, ha kiszűröd őket, akkor a nyakadon marad a verda.
-
-
válasz
mohabá 007 #99168 üzenetére
Ma volt a kocsi szervizben, ott azt mondták hidrotőke lesz a hang forrása. Első körben olajcsere, aztán ha nem segít akkor kell azokat cserélni, de legalábbis bontani addig amíg egyértelműen meglesz a hiba.
-
mephi666
nagyúr
válasz
ArthurShelby #99178 üzenetére
Hahu-n be lehet állítani titkos telefonszámot, hogy elsőre emailben érdeklődjenek? Aki odáig eljut, hogy meg tud fogalmazni egy levelet, annak adok szívesen számot, hogy megbeszéljük a részleteket, ha kíváncsi még valamire, de most nagyon nem hiányzik, hogy 20percenként hívogasson valami világtalan
99179: na, pont az ilyenek nem hiányoznak, akik elsőre le akarják majd látatlanban alkudni legalább a felére, élőben pedig tovább
az ár persze irányár, amiért kiraktuk, de akkor induljon már az alkudozás, ha élőben is megismerkedik a potenciális vevő az áruval
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz
mephi666 #99177 üzenetére
Azért a fordítottja se egyszerű...
Gyereknek nézünk G Astrát, hát amiket és amilyen arcok hirdetnek...
Egyik telibefújva, minden hézag eltér, de persze még neki áll feljebb, hogy tesvírem ti csak a hibát keresitek - egy szót se szóltunk...
De már telefonban azzal kezdte hogy most akkor vevők vagyunk vagy érdeklődők?
És kamu címet adott meg, és oda gurult autóval.
Már amikor megláttuk a fejét láttuk hogy ebből semmi nem lesz de nézegettük azért.
De sajnos beigazolódott a sejtés, talán még nem is egy autó volt az eleje és a hátulja sem...
Nem is értettük, valaha bevált ez az azonnali kötözködés?
Meg úgy gondolta hogy odamegyünk, kifizetjük, papírt megírjuk, aztán utána megkérdezzük hogy akkor hol az autó?[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz
cappa72 #99176 üzenetére
Eddig csak fb-n hirdetem, mert nincs idegrendszerem a sok idióta telefonálóhoz
1 "ez még megvan?" sablonüzenetet kaptam meg egy értelmesnek tűnő srác akarta szépnek látszó corsa-ra cserélni... ha 1-2 hétig nincs komolyabb érdeklődő, akkor íratok fel xanaxot a háziorvosommal és felrakom hahura
-
válasz
IMIIKE1998 #99171 üzenetére
Persze. De ha arra számítasz, h körbe tőröd (parkolás pl.) akkor inkább corsa - abból több van a bontóban alkatrésznek
-
F_Zolee
nagyúr
Hello
B zafiráról van valakinek infója, hogy melyik motorral érdemes venni? Van olyan dízel amiben nincs dpf pl(tudom ha kiütik akkor nincs
)?
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok! Valakinek itt van/volt esetleg Opel Tigra 1.4 16v? Első olcsóbb, kezdő autónak jó lehet?(A régi verzió, nem az új.)
-
patow
senior tag
válasz
mohabá 007 #99167 üzenetére
Köszönöm!
-
válasz
mohabá 007 #99168 üzenetére
Köszönöm.
-
gban
veterán
válasz
mohabá 007 #99163 üzenetére
Nagyon köszönöm
-
Ablakos
őstag
(kb.) Mennyi pénzre számíthatok, a nem működő klímakompresszor cseréjénél?
G astra Z14XEP Twinport
-
válasz
bozont #99161 üzenetére
Az lesz a jövő héten az első dolog.
Amúgy szerintem van benne 2 db "okos" kérék is, szívó és kipufogó oldalon is szabályoz.
Mivel nincs más hiba, hibakód sem (kiolvasva se) így furcsa.
Azért írtam ide mert hátha találkozott itt valaki ezzel a jelenséggel, ami üzemmeleg motornál egyik pillanatról a másikra előjött. -
Szaisztok!
Anyunak vettünk pár hete egy opel corsa e 2016 évj. kocsit B14XER 1,4 motorral. Egy tulaj, minden számla szervíz könyv stb. megvan, most van benne 80 ekm. Hazaúton (kb. 300 km) és azt követő időben minden rendben volt vele.
Pénteken anyukám egyszer elkezdett hallani egy csörgő hangot, kicsit olyan lett a motor hangja mint egy dízel. Más tünet nincs, olaj van benne, számla szerint kb 5 ekm ezelőtt cserélte a márkaszervíz. Se hibakód, se más változás, csak a csörgés.
Van ötlete valakinek mitől lehet? -
gban
veterán
Gyereknek néznék valamilyen benzines G Astrát, melyikek a láncos illetve szíjas változatok 1.2, 1.4 és 1.6 motoroknál?
-
mephi666
nagyúr
Csörög? A motor? Nálam amikot hengerfejmunka volt, utána a hidrotőke csörgött... vagyis inkább zakatolt, mint egy varrógép, míg rendesen be nem melegedett... leginkább reggeli indításkor csinálta, amikor teljesen hideg volt a motor... tettek bele egy kis hidrotőke javitó adalékot és meg kellett járatnom 70-80km-t... utána elmúlt teljesen ez a hang pár nap alatt
-
patow
senior tag
Üdv mindenkinek! Azt szeretném kérdezni hogy Meriva B 2013-as 1.4 turbónál reggeli indításnál egy 2-3 másodpercig halható csörgő hang mennyire problémás? ,utána már napközbeni indításoknál már nem nagyon halható. Választ előre is köszönöm!
-
Zolabol
tag
Csumi.
Lambdaszondám csatlakozójának rögzítő pecke eltört, ragasztani szerintem képtelenség, olyan kicsi a felület. Van esetleg valami megoldás rá? Csak a csatlakozó cseréje, vagy esetleg ésszerű javítás?
-
mephi666
nagyúr
válasz
zgospel #99151 üzenetére
mondjuk itt is van kézi autómosó, ahol 4-5körül kívül-belül kipucolják, de az utolsó mozdulatokat mi akarjuk ráfordítani, mert 9 évig jól szolgált a kocsi
elírtam előbb: 0-24 önkiszolgáló mosó van itt a közelben, ahova gondoltam elgurulni vele... erre lenne jó valami hülyebiztos kence, amivel mosás után szépen-gyorsan át tudom kenni és ad egy kicsit a fényezésnek, valamint az apró karcokat is eltünteti
-
zgospel
őstag
válasz
mephi666 #99149 üzenetére
Ez csak az én személyes véleményem/élményem a dologgal kapcsolatban: amikor az első kocsimat megvettem akkor megvettem kb mindent: wax, gyorspolír, sampon, ilyen ápoló, olyan tisztító, még ablakpolírt is. Szerintem 15 ezret simán elszórtam ezekre a szarokra, aztán 2-3 óra elbaszása után még az eredmény is gyenge lett
Persze jobb dolgom akkoriban még nem volt, szóval az időmbe épp belefértMostanában már nem szarakodok ilyenekkel, 2-3 havonta kiglancoltatom kézi kozmetikában 5-6 ezerért azt kész. Időm is megmarad másra, és az autó is tisztább lesz mintha én csináltam volna
Sok ilyen kézi autómosónál ha megmondod hogy eladáshoz szeretnéd kitakaríttatni, akkor tudni fogják, hogy mire kell figyelni
-
mephi666
nagyúr
válasz
zgospel #99147 üzenetére
akkor obiban bevásárolok délután
van a közelben egy önkiszolgáló autómosó: reggel ott akkor lemosom és gyorspolír+karceltávolító mehet? (kézi autómosóban még soha nem jártam, szoktak ott egyáltalán ilyen műveletet végezni? utcán a panel mellett csak nem csinálhatom már
)
#99148: nekem alapjárati motornál csinált ilyet F-nél... kb 2 perc kiszedni és áttakarítani
[ Szerkesztve ]
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy g astra, ami tegnap óta azt produkálja, hogy amikor beindítom 2 ezres fordulatra felpörög majd szépen lassan lemegy 1200 köré és ott marad végig az alapjárat, hiába melegszik be a motor. Ezen kívül ha benyomom a kuplungot akkor is kicsit felpörög.
Ez mitől lehet? Csütörtökön megy szerelőhöz, addig lehet így használni? -
zgospel
őstag
válasz
mephi666 #99145 üzenetére
Az autós cuccaikat nem ismerem, de a motoros dolgaikat megnéztem és sokkal drágábbak a többi egyébként is drága terméknél, pl Motul vagy Sonax. Az átverés az, hogy olcsónak tűnik, de valójában kicsi a kiszerelés, és a liter árat nézve már drágább.
Valamiből ki kell fizetni azt a rengeteg reklámot amivel nyomulnak
Szerintem időt is beleszámolva jobban jársz ha elviszed egy kézi autókozmetikába, ahol 8-10 ezerből már elég szépen kirittyentik neked, és a szopást is megspórolod.Persze ha magadnak akarod csinálni mert móka meg ilyenek, megértem, viszont ez a Lotus nem tud többet semmivel, csak drága. Én egy wax vagy gyorspolírt vennék akkor már, esetleg külön egyet a külső műanyagoknak és ennyi. A többit szivaccsal és samponnal megoldod
-
zgospel
őstag
válasz
ricsi8800gt #99143 üzenetére
Cromaxnál is kapni, 5-6 ezer Ft darabja. Függőleges gumitömítés B oszlopra a neve, külön van balos és jobbos.
3 patent fogja, pár perc alatt cserélhető.[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
oké, akkor megnyugodtam: ez nem szar, ez ilyen
...jó, szokni kell mert kb 500km-t tettem bele 1 hónap alatt... (F-be meg vagy 50ezret)
reggel a mol kúton nézegettem ezeket a lotus cleaning-es csodaszereket... kupálni akarok még egyik nap kicsit az F-en és rendesen kitakarítani fotózás-mutogatás előtt... jók ezek a cuccok valamire? fel lehet dobni velük párezerből egy 30éves bemattult fényezést (esetleges hajszálkarcokat kiszedni), hogy 1 fokkal jobban mutasson? kézi mosóba is elviszem egyik nap, kennék rá valami nedűt még, ha valamivel lehetne javítani rajta (esetleg obi-ban is járok ma, ott is be tudok vásárolni, ha jobb tippetek van)
-
válasz
mephi666 #99142 üzenetére
Ez is ilyen, 2000 fölött meglódul, alatta nem igazán és én is b corsáról jövök, az alapjáraton hármasig simán jó volt hidegen. Azok egyszerűbb idők voltak.
Jobb kezesnél corsával hármasban gurultam be és simán megindult, itt vissza kettő. Persze az egy 1.4-es motor volt alig 900 kilóra. -
ricsi8800gt
addikt
Ilyen gumit hol kapni?
[kép] -
mephi666
nagyúr
mennyire érzed, hogy kívánja a motor a pörgést? indulásnál nem egyszer jártam úgy, hogy 2ben már majdnem megálltam és úgy szépen kuplungolva, kevés gázzal mintha elment volna az erő... (F-nél mondjuk nagyon megszoktam már, hogy akár álló helyből is el tudtam indulni lendületesen 2-ből is) ...2000körülre megpörgetve összekapja magát és lódul, de ha nagyon finomkodni akarok, akkor lustálkodásra hajlamos a gép
-
mephi666
nagyúr
b zafi z16xe1 fogyasztás: mostanra fogyasztottunk le 1 tank benzint, mióta megvan... 48 literből 474,3km-t mentünk vele, amiből tán 100km-t városon kívül... 10,13l lett az átlag... tudok szerintem még ezen finomítani, ha nem pörgetem annyira, de érzésre ez a motor szereti a pörgést
a c14nz télen simán 10 fölött evett hasonlóképp használva, majd lement nyáron több városi út mellett 8-9 közé (ez meg nagyobb 200cm3-vel, 1.5-szer annyi ló és tömegben is kb 1.5szerese)
-
jobbacsabba
aktív tag
Sziasztok!
Kérlek segítsetek: 2003-as G astra, Z17DTL motorral, nem engedi 1500 rpm fölé a motort, ha nyomom a gázpedált, akkor 1500 körül hullámzik a fordulat. Igazából ezt álló helyzetben állapítottam meg, menet közben úgy jelentkezett a hiba, hogy váltás után gázadáskor mintha leugrottam volna a kuplungról rántott egyet az autó. 1500 alatt megy minden rendesen, legalábbis úgy tűnik.
Hibakód egyelőre nincs.Mi lehet a hiba oka?
Köszi előre is!
Üdv,
Csaba -
Ablakos
őstag
válasz
Zolabol #99137 üzenetére
Nem gondoltam, hogy ezt is el tudom rontani.
Rosszul tehettem vissza a tömítést és még kulccsal is húztam egy kicsit. Csepegést láttam állóhelyben és otthon az aknában láttam, hogy tiszta olaj lett az autó alja, még jóhogy csak néhány km utat gurultam.
Menetközben a nagyobb olajnyomásnál elég komolyan mellément a friss olaj.Kijavítottam az itteni instrukciók szerint. Csakazért is én fogom cserélni legközelebb.
Köszi mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
Zolabol
tag
válasz
Ablakos #99129 üzenetére
Szia.
Nekem is ilyen van. Műanyag kupakos a szűrő teteje.
A tömítést mindig cserélem, és rátekerés előtt olajozom.
Kézzel ráhúzom ameddig megy, majd egy érzésnyit kulccsal.
Csiszolópapírral nem fognám meg, nehogy összekarcolja a műanyag házat.Még sosem szivárgott, és a levétellel sem volt gondom.
-
mephi666
nagyúr
-
Tikakukac
titán
válasz
Ablakos #99129 üzenetére
Mondok egy vad dolgot: nézd meg a kupakot. Konkrétan rá van írva
25Nm lesz amúgy, kézzel nem tudod rátekerni, legalábbis nem lesz rajta úgy fogás, 32-es dugóval fog menni. Nyomatékkulcs ide, meg lentre sem árt, oda meg 10 vagy 14Nm a gyári érték, láttam már mind a kettőt.
-
válasz
body007 #99130 üzenetére
Én eddig az összes autómon kézzel húztam meg. Korábban valami szerelős youtube videóban láttam egy fickót aki kis csiszolópapír darabot ráfog a szűrőre és úgy húzza meg puszta kézzel, na azóta én is így csinálom. Sosem húzom meg fogóval így is elég néha leszedni úgy összegyógyul.
[ Szerkesztve ]
-
Ablakos
őstag
Benzin, 1.4, láncos twinport
-
Ablakos
őstag
G Astra olajszűrő házat mekkora erővel kell meghúzni? Kézzel elég (erősen) vagy kulccsal is kell rajta tekerni?
-
norrberth
addikt
válasz
ArthurShelby #99125 üzenetére
Értem, köszönöm.
Akkor megpróbálom. -
ArthurShelby
addikt
válasz
norrberth #99124 üzenetére
Nem minden funkció /opció működik, de a hibakód kiolvasás (ha 1:42-nél a quick vehicle readout-ra menne, vagy a detailed vehicle readout-ra, akkor kiolvasná.
Még így is sokkal többet tud, mint bármilyen általános vacak. Ha meg profi vagy, akkor vedd meg eredetiben (kb 200ezer), vagy gm mdi 2 (csak ott az eszköz és az előfizetés is durva) -
mephi666
nagyúr
válasz
Tikakukac #99119 üzenetére
ja, ezt olvastam: mentünk már párszor esőben, hiányolta is fiunk, hogy nem tud az ablakra írni, mint az F-ben (ha folyamatosan belső levegő keringene, megállás nélkül párásodna... meg az ablakmosó szaga is azonnal bejön kintről)
...tegnap nem szimplán eső volt, hanem mintha folyamatosan öntötték volna a kocsira köbméteres edényből... eső után fél órával megint mennem kellett, akkor percek alatt lekapta a megmaradt párát
ui: megnézem majd a kamerát, hogy felvett-e valamit, hátha meg tudom mutatni
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz
norrberth #99114 üzenetére
Nem értelek, miért linkeled be ezt a gagyit?
Az eredeti op-com 100%, hogy támogatja motorváltozattól függetlenül.
Nekem volt olyan kínai op-com-om, ami régebbi verzió volt, és a can nem működött vele, csak a kwp 2000 (magyarán az A zafirát kitudta olvasni, a C-t nem). De az újabb verziójú kínai op-com-ok ezt már tudják (asszem 1.60 és afölött), de kérdezd meg a j astra fb csoportban is (ott is használják).
Amit sokan elrontanak, az a driver a kínai op-comhoz. Win7-re még könnyű telepíteni (xp-n fut legjobban a program), utána macerásabb (de lehet), ha kell ebben tudok segíteni. Alapvetően az aláíratlan driver a probléma. -
mephi666
nagyúr
válasz
Tikakukac #99116 üzenetére
egyik nap láttam egy tökjó megoldást biztosítékra
tegnap valami olyan brutális eső kapott el a városban délután, hogy az isten nem szedte le a párát... zafival csak kisebb esőkben jártam és eddig nem volt baj a párával, viszont olyan intenzíven szakadt tegnap, hogy másodpercek alatt körbepárásodott fullra minden
törölgettem, amivel értem (mivel se klíma, se szélvédőfűtés, se semmi nem akarta lekapni, inkább csak termelte... gondolom hirtelen lett kint is 100% páratartalom, amivel a beáramló levegő se segített) ...ilyet nem nagyon tapasztaltam még, kb 500m volt hazáig, neccesen, lassan, de megtettem... amit letöröltem, 10másodperc alatt megint az ablakon volt... ablaktörlő is csutkán ment
-
Tikakukac
titán
Utókornak: G Astra Behr légkondis verzió előtét ellenállásában a bizti:
Thermal Fuse 144°C 230V AC 10A ESKA 770.144
Ezzel mindenki megtalálja magyarul és angolul is. Gyári alkatrészből szedtem ki és olvastam le, teljesen tutira ez az.
A kicserélés az viccesebb. Nem forrasztott, hanem kvázi beledugós a cucc, de mocsok nehéznek tűnik szépen lezongorázni a dolgot. De itt van, tuti a forrás, nem random youtube meg face komment. Inkább ez, mint a szeg.
-
g.peter23
tag
2 aljzatos dugóra cseréltem ki, elvileg 2x2.1amper.
Próbáltam már 2 telefont tölteni rajta, de csak 1-et tud, a 2-nél folyton ki-bekapcsol a töltés. gondolom nincs elég amper? feszültség van, az akkum újszerű, menet közben is ezt produkálja. (mindkét mobil egy régebbi, Xiaomi, 4000 akkuval)
-
norrberth
addikt
válasz
ArthurShelby #99113 üzenetére
Nem megy
[link]
A kompatibilis járművek listája.
J astrákból csak pár Diesel el megy.Kínai Op com meg 2013 év végit se kezeli.
[ Szerkesztve ]
-
Zolabol
tag
válasz
mohabá 007 #99091 üzenetére
Köszönöm.
Valami miatt a tömítést nem adta ki, pedig jól állítottam be az autó típusát(Cromax)
Van még egy kérdésem.
Nem olyan rég cseréltem első féket kompletten (tárcsák + betétek)
Kb 300 km van bennük. Nem szoktam vadul közlekedni, városba használom leginkább. És megállásnál csikorog a fék, jellemzően fékezés megkezdése után ~3-4 mp-el. Hol kezdjek kutakodni? Szereléskor kitisztítottam mindent, ellenőriztem a munkahengerek zsírzását/működését... -
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Valakinek tapasztalata bontott, gyári első szélvédővel?
(B Zafi, panorámatetős)
UV, Szoláros a gyári+esőérzékelős....[ Szerkesztve ]
-
DjDanee87
addikt
válasz
mohabá 007 #99101 üzenetére
A korábban linkelt képen túl van töltve, vagy az normális ha a felső racsozott [link] részen is van?
-
norrberth
addikt
Sziasztok Opel J hez tudnátok ajánlani valami jó hibakód kiolvasót?
Csak kiolvasni kéne, meg ha kell, hibát kitörölni.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz
mohabá 007 #99100 üzenetére
Akkor ezt az okosoknak magyarázd el, mert ez bezony 2 óra után putty-putty-putty és reggelre csak azt veszed észre, hogy helóka, hát termeli a verda az olajat
És ha ez rossz, akkor mind rossz.
-
mohabá 007
aktív tag
Az olajszint ellenőrzésről részemről ennyi:
"-...A pontos olajszint ellenőrzés a hőmérséklet függvénye. Minél magasabb az olaj hőmérséklete, annál magasabb a szint a tartályban.
A túltöltés elkerülésének érdekében az olajszint ellenőrzést üzemmeleg motornál végezzük.
A magasabb motorolaj szint (túltöltés) a tömítéseken keresztül olajfolyáshoz vezethet, vagy az olaj túlzott habosodását segítheti elő. Mivel a habzás a légbuborékok motorolajba kerülését jelenti, ez mindenképpen kerülendő a motor élettartamát tekintve. Ha ugyanis légbuborékokkal teli olajréteg kerül a mozgó alkatrészek közé, akkor az olajfilm nem lesz folytonos, szakadozik a légzárványok mentén, ezért kenési elégtelenség lép fel, ami súrlódáshoz, melegedéshez és a motor erőteljes kopásához vezet....-"
Új hozzászólás Aktív témák
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest