-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
Topikgazda
-
nagyúr
válasz DjDanee87 #93703 üzenetére
Simán bármi rezonálhat. És a mellette lévő alkatrész is.
Régebben a kipuffogó volt ilyen, csak egy bizonyos fordulatszámnál rezonált. De ott illendő módon mindig. Ja vítás után csndben volt.
Legutóbb a nyári gumiba szorult be valami... azt hittem, csapágyas a kisöreg. Téli pacskerokat feltettem, csend lett. Csere után megnéztem, és ott figyelt befúródva egy fémdarab, az okozta a hangot.
110-nél ha nem ül senki az anyósülésen, akkor az rezonál. Ilyenkor kénytelen vagyok vagy lassítani, vagy gyorsítani (forgalomtól függően).Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ntomka
nagyúr
válasz DjDanee87 #93705 üzenetére
Nekünk 130-nál kezdett el rázni a kormányon, nem nagyon, de azért mégis. Kiderült téli felrakásnál, hogy egy törött 10-es kapupánt csavar fejét koptattuk elfelé. Szintén tavasszal vásárolt nyári gumival, szóval, hogy idén vetted, semmire nem garancia, első kanyarban kaphatsz defektet.
ツ Headphones on - World off
-
Lajos1966
tag
válasz DjDanee87 #93710 üzenetére
Az a morgó hang kb.2800-3000 fordulatszámnál jelentkezik általában.Ez az XER motorok sajátossága (nekem is ilyen motor van az autóban).Sokan próbálták kideríteni,hogy mi lehet.Az általános vélemény leginkább az,hogy ezen a fordulaton kezd el dolgozni a változó szelepvezérlés.Eleinte engem is zavart,de már megszoktam.
-
ntomka
nagyúr
válasz DjDanee87 #93778 üzenetére
Ja, G-nek olvastalak valamiért.
Idézem a lényeget:
A gyenge láncszem a zsaluban található foglalat, ami eltörik.
Ennek hallható jele az, hogy amikor állít a zsalu kopogó, recsegő hangot hallunk a kesztyűtartó mögött.
Manuálisan úgy tesztelhető, ha a külső/belső levegő keringető gombot megnyomjuk a fűtésvezérlő panelen.
Másik jele az, hogyha mozog a zsalu alap esetben (amikor hibátlan) 2-3 másodpercen belül el kell hallgatnia, ha eltörött, vagy kikopott akkor 10-15 másodpercig is hallható a motor zümmögő hangja, majd az elektronika leáll időtúllépéssel.
Ha ezek után úgy érzed még mindig ez a hiba, keresd fel a fenti cikket a javítás menete miatt.ツ Headphones on - World off
-
blac
tag
válasz DjDanee87 #94077 üzenetére
A két karikát, előre felé kell meghúzni, én a kerékkulcs szárával szoktam. Mindkettőt ki kell akasztani, amíg az elejét nem tudod egy kicsit megemelni, alá nézhetsz, hogy kiakadt az eleje, addig nem tudod hátrafelé tolni a térdeddel. A hátsót már oldalanként szoktam kiakasztani.
-
gban
Közösségépítő
-
-
gban
Közösségépítő
válasz DjDanee87 #94698 üzenetére
[link]
Ugyanezt hallottam, víz elment, észrevettük hogy a termosztát-háznál áll pici víz.
Szerelő (gyermek barátja, nagyon ért hozzá láthatóan) szúrta ki igazából, nem véletlenül nézett oda, mondta is, ez 10 év után bármikor előjöhet minden műanyag termosztát-házas motornál,minden gyártónál.
Először nézd meg a víz szintjét. Ha kevés, nézd meg hol megy el, közte less rá a termosztát-házra, ami a blokk akku felőli oldalán van, és megy bele sok vízcső - ha ott van pici víz, akkor sanszos hogy nálad is az fárad és repedt el.
Sok vizet ott ne keress, értelemszerűen elpárolog a nagy hőtől.Postázást nem vállalok.
-
válasz DjDanee87 #94698 üzenetére
A küszöb két végén az utolsó gumidugók vízleeresztősek.. ami víz esetlegesen felgyűlik a küszöbben ott folyhat ki... simán lehet ez is.
Ha el van tömődve , akkor lehet hallani hogy ide oda folyik a víz.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
Közösségépítő
válasz DjDanee87 #94723 üzenetére
Tócsát ha látsz az rég rossz.
Mondom, a termosztátházat nézd meg hogy látsz-e rajta hűtőfolyadékot.
Ha nem a termosztátház akkor máshol enged, de nem lehet véletlen hogy neked is most jött elő hogy elment a víz. Nagy hideg, rá a forró víz, sz@r műanyag meg reped...
Én még nem vettem újat, sajnos nem 2 fillér.Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz DjDanee87 #94940 üzenetére
Második kép az a vízpumpa oldala, másik oldalon van a termosztát, termosztátház, meg az a cső is ami végül nálam elfáradt.
Viszont nekem az nem kis csöpögésnek tűnik azon a képen.
Ha jól értelmezem az enyémhez viszonyítva a képet, akkor ott hátul van az a rész ahonnan az a cső indul ami nálam elfáradt, a pillangószeleptől vagy honnan, és megy át a termosztáthoz a motor tetején - mögött.
Én azt mondanám, ami ennyire csöpög az megkereshető, észrevehető hogy hol nedves, persze nem feltétlenül általad, otthon.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
bul07
nagyúr
válasz DjDanee87 #95389 üzenetére
Ha az anya se akar lejönni akkor a kar még nehezebben fog (valószínűleg), azért erre is készülj lelkileg
És ha már ott jársz akkor érdemes megzsírozni a ablaktörlő szerkezetet is
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tikakukac
titán
válasz DjDanee87 #95393 üzenetére
Acetilénnel is nekieshetsz, de az szerintem ott gyilkos lesz
Mikor először szedtem le, nekem is necces volt, mondanám 3D printerrel nyomtass egy lehúzót ABS-ből, de szerintem ez sem opció.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bul07
nagyúr
válasz DjDanee87 #95397 üzenetére
Lehet hogy a videó előtt már le volt véve gyakorlás gyanánt, és persze amikkor videózták már könnyen ment
Például Meriva A esetén sűrűbben kel leszedni a pollen szűrő csere miatt, mert máshogy nem cserélhető
Figyelj majd arra hogy melyik lapár hogy volt mert akkor így lehet járni -> videó Meriva A pollenszűrő utáni összeszerelés utáni teszt
Amúgy a bontóban Merivához a hátsó ablaktörlő kart csak fleksszel tudták levenni úgy rá volt rohadva, de persze rendes leszedőjük nem volt
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Ferrari fan
tag
válasz DjDanee87 #95389 üzenetére
Köszönöm az ötletet, én G astrában cseréletem le, Cromaxból rendeltem, szuper
Ráment vagy fél óra, mert a spricnik nem akartak kijönni, begyógyultak a helyükre és nem a kis fülecske tartotta, de végül csak sikerült
Az anyós oldali ablaktörlőt elég volt levenni a művelethez.
Ég és föld a különbség, erősen ajánlom mindenkinek a cserét! -
bul07
nagyúr
válasz DjDanee87 #95574 üzenetére
Hogy próbáltad berakni?
Nekem így a képek alapján úgy tűnik logikusnak hogy függőlegesen berakod a háttámla mellet, majd beakasztod a belső oldalon lévő füleket(Ezekbe) és utána lehajtod és bepattan
De ez így képek alapján
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Hachiko95
aktív tag
válasz DjDanee87 #96003 üzenetére
Az a baj, hogy kifolyik az olaj az okoskerekekből és azért van ez a hang, mert szárazon megy. Nem feltétlen oldja meg az okoskerék csere a hangot. Lehet, hogy a visszacsapó szelep is teljesen elereszti az olajat. Általában a szívó kerék szokott lötyögni. Ha még nincs levéve a szolenoid szűrő, akkor az megér egy próbát.
A kékes lila járaton megy az olaj az okoskerekhez és arra a járatra mutató piros nyílnál van a visszacsapó szelep. (A sárga nyilacskák tévesen, pont a másik irányba mutatnak.) [link] -
ricsi8800gt
addikt
válasz DjDanee87 #96342 üzenetére
A traktorozo hangnan nincs köze a szolenoidoknak, ezt a hangot napjaban általában egyszer csinálja és ezt a napi első indittáskor mikor nincs olaj a kerekekben, aztán ha napjaban 30-szor indítód el nem hallod. Ha te azt mondod a szereplőnek öcsém ezt cseréld ki neki azt kell ki cserélni lényeg hogy te tudod a hiba okát és ő csinálja meg
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
-
bazsimano
őstag
válasz DjDanee87 #96345 üzenetére
Igen, első körbe megprobalhatod. Amugy azt Te is meg tudod csinalni, ha lecsekkolod a neten, hogyan kell kiszedni a solenoidokat. Eleg egyszeru. Aztan latni fogod hol van a szuro azt letorod vagy leszeded rola, es visszateszed...ha ajd ujra csinalja akkor ennyi...valoszinu egyre gyakrabban lesz traktorozo hangod...
ahogy mondod ez elso korbe egy olcsobb megoldas...egyéb téma: ha kicserelem a lambdaszondat valamit kell opcommal resetelni, vagy barmi? vagy csak csere es menjek?
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Okos Otthon / Smart Home
- BestBuy topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen