-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
M3aN
senior tag
válasz davenport #92266 üzenetére
Kinagyítva látszik az 5 év / 150 000km periódus.
Általános tájékoztató volt, de nálam az A16XER-ben is ez a márkaszerviz szerinti periódus, viszem is jövő hónapban. Vezérlés mellett okoskereket én nem cserélek (semmi hangja sincs), ellenben vízpumpát és váltóolajat igen. -
adalbert1
veterán
válasz davenport #92271 üzenetére
Ez elég kemény story - és csodálkoznak, ha az ember már nem bízik senkiben.
Ja, az Opel azóta is sz.rt bármilyen választ adni arra az ügyemre, mikor az egyik márkaszervizben 10W40-et raktak a Z16XEP motorba, szóval ügyfélközpontúság és probléma kezelés 0 (most ahogy ezt írtam, fel is húztam magam újra rajta, és írtam nekik egy mailt, hogy többet semmilyen terméket/szolgáltatást nem veszek igénybe tőlük)
Alapvetően nem ringatom magam tévhitekbe, hogy más márkánál nem ez lenne, ami zavaró, az az, hogy nagyságrendileg kisebb értékű termékek gyártói/forgalmazói sokkal ügyfélközpontúbbak, sokkal jobban érdekli őket a márka jó hírneve (legutolsó pozitív tapasztalatom, hogy a Samsung ügyfélszolgálat közbenjárt, hogy az edigi negyedik alkalomra adjon már ki egy általuk is elfogadott garanciajegyet, pedig az csak egy 200k alatti árú telefon volt).[ Szerkesztve ]
-
ntomka
nagyúr
válasz davenport #92276 üzenetére
A legjobb, hogy a csaj írta az FB-n, hogy Gombos apu és a fia most őt fenyegeti perrel.
Arra volna pénzük, de autót adni a vevőnek vagy visszaadni a pénzét ellenérték hiányában, arra nincs? A bíró furán nézne szerintem, hogy ezt oda vitték elé vevői szerződés hiányában (a cikkben írják, hogy nem adtak) és még nekik áll feljebb.ツ Headphones on - World off
-
addikt
válasz davenport #92390 üzenetére
Elszalt a kuplung (ha igy kell mondani). 800 km szepen dolgozott, egyik utepitesnel kapcsolok vissza es puha. 1 perc mulva mar nem volt kuplong. Olaj van benne, de mindha a levegot taposnad, semmit nem csinal. Valakinek otlet? Mielott itt kint kicsereltetik velem az egesz autot...
Luck Dragon: Nem, azt nagyon jol viselte. 140-150es tempo - persze ahol lehet - 92 foknal nem ment feljebb
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
F_Gergely
őstag
válasz davenport #92805 üzenetére
én múlthéten vettem egy tubussal, 2700 forint volt márkaüzletben 310 ml.
Szerintem a legjobb cucc, én antennatömítéshez vettem de kb mindenre jó és nyom nélkül eltávolítható ha kell, fényezésben nem tesz kárt, hőálló, vízálló és a rázkódást is bírja gond nélkül. Nem szárad ki, nem reped szét. -
Tikakukac
titán
válasz davenport #93135 üzenetére
Fut a Vezessen is ugye egy ilyen, az talán kicsit kevésbé mesterséges hatást keltő. Legutóbb az űr Civic volt bedobva. Gyerekek, a kommentek a videó alatt, mintha gyerekgyilkosok lettek volna a videóban egy játszótéren késekkel. Honda fórumokon véráldozatot követeltek.
Pedig ott sem történt semmi más, csak leírták, amit amúgy mindenki tud. Azt kell megérteni, hogy a buzulós tulajok és az átlag között hatalmas a szakadék. Egyszer paraszt nem fog DPF regenerálós ledecskét építgetni a kocsiba meg facebook szakihoz vinni a verdát a tükörrel stb. stb. Nekik a gond, az tényleg gond.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz davenport #93677 üzenetére
tényleg csak egy marék levél zörgött benne, de akkor meg minek van a pollenszűrő, ha csak úgy bejutnak.
A pollenszűrő nem a motor előtt, hanem után van. A pollen és minden más ki lesz szűrve, te azzal nem találkozol. De a motor még igen.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz davenport #93679 üzenetére
Max apróbb szutykok juthatnak be, elöl a beszívó részen van egy kis takaró, tehát direktben nyitott felület nincs. Azt kéne megnézni, hogy helyén van-e ez a dolog. Amúgy nem gond ha szív valami apróbbat, motor ledarálva, filter megfogja.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz davenport #93682 üzenetére
A levélrács az egy dolog, maga a beszívó részen van egy lap. Anyám olyan helyen parkol, hogy huh, tehát marékra lehet szedni a dolgokat, de beszívni iszonyat keveset szív, az is termés inkább, mint levél.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
RpPRO
őstag
-
bul07
nagyúr
válasz davenport #94110 üzenetére
Köszi, nagyjából
Csak azért nagyjából mert nem Y17DT motorkódos autóra vonatkozik hanem Z 17DT-re
Így gondolom pont eggyel utáni szériáé (2009-től)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doggy dog
senior tag
válasz davenport #94348 üzenetére
Ennél láttam.
Nekem H astra van. Összefoglalóban bent is a képe.
Típushibákat kívülről fújom, sajáttal nincs gond. Rendbe lett rakva, de kell a magasabb üléspozíció, illetve a hátam mögött nagyobb tér.
Felszereltségre no comment. Minden Opel CosmoAPA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz davenport #94356 üzenetére
Ha valaki készít egy ilyen leírást, alap dolog, hogy meggyőződik róla, valós dolgok e amiket leírt, nincsenek e benne olyan állítások, amik köszönő viszonyban sincsenek a valósággal.
Nyilván nem fogom az összes "szerintem" fals dolgot leírni, de mutatóba néhány.
1- Az Astra H Z16XEP tulajoknak volt egy fontos figyelemfelhívás.
Ez a leírásban is szerepel, de a probléma megoldása az ott leírtak szerint nem megvalósítható, mert lehetetlen. [kép]
2- A feltett kép nem is a Z16XEP szívósora, és nem is műanyag. [kép]
3- Hátrányként említi az XEP műanyag szívósorát, holott az fém, az XER szívósora valóban műanyag, de ez ennél a motornál már nem hátrány. ( sőt, a fiatalabb motorokon is mind műanyag ) [kép]
4- A változó szelepvezérlésről ez van írva:
"…. A működése lényegében hasonló, mint az XEP-ben található Twinport, tehát terheléstől függően állítja a vezérlés kerekeket,amik a vezérműtengelyeket állítják,….”A Twinport az kettéosztott szívócső, működése teljesen más, semmi köze a vezérműtengelyekhez.
Van még, de inkább abbahagyom. Ezeket is csak azért írtam, mert rákérdeztél. Aki infószerzéskor belebotlik ilyen írásba, azt akarva, akaratlanul, de félrevezetődik.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
bazsimano
őstag
-
addikt
válasz davenport #94757 üzenetére
Nekem most éppen pozitív tapasztalatom volt. Új szerelőt ajánlottak (nem mintha sokat lett volna a kocsi szerelőnél: elsőnek mikor megvettem, másodiknak meg mikor németbe elment a kuplung - na itt szépen megfésültek: egy zégergyűrű tört le ami befogja a hidraulika csövet a blokkba, ezek persze kicserélték a fél váltót...).
Szóval eljött az olajcsere idő, új szerelő. Kérdi a mester, h mi a probléma - mint a fogorvos Mondom olajat kéne benne cserélni meghamár itt vagyunk: hidegen kicsit kerregős hangja van a gépnek, a víz is felkúszik 100ra - amit eddig sose tett. És nézze meg a motortartó bakokat is, kicsit rángat indulásnál / váltásnál.
Egy óra múlva küldi a videót!, h szerinte vízpumpa és nézzem / hallgassam Ofcourse csináld-csináld. Másnap megyek érte, régi vízpumpát mutogatja, h tekerjem meg, teljesen sz.r - be volt állva rendesen, azt mondta időben jöttem Aztán mutatja a termosztátot, h azt is kicserélte mert vmi csonk le volt törve... A motortartó bak működéséről is fel lettem homályosítva - h ott belül olajnak kellene lennie
Ezzel csak azt akartam mondani, h ilyen szerelőt már rég láttam (a nagybátyám volt ilyen), mindent végigmutogatott, magyarázott, h mit / miért / hogyan - vannak még ilyenek[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
zgospel
őstag
válasz davenport #94841 üzenetére
és (#94842) Tikakukac
Fogalmam sincs hogy mi a gyári típus. Pislogtam én is, mert ez Alpine és 45 Watt van ráírva, de fogalmam sincs hogy gyárilag mi volt benne. 2004-es évjárat, GCC Club felszereltség, jelentsen ez bármit is. Elöl a csipogó is Alpine, de jobban nem néztem meg.
A többi ajtót nem szedtem szét, de akkor gondolom valamelyik korábbi tulaj mókolt benne, az megmagyarázná azt is, hogy miért hiányzott az egyik ajtókárpit rögzítő csavar (ezt pótoltam is most).Az említett hangváltót merrefele kéne keressem? Mi lenne a feladata?
Bocs ha láma kérdés, de eddig sosem foglalkoztam ezekkel. Csak mostanában jobban ráérek, végre van is hol szerelni megfelelő szerszámokkal, úgyhogy most nekiálltam a bosszantó apróságoknak amikkel a szervizesek nem foglalkoznak (vagy csak olyan áron amiért nekem nem éri meg).https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz davenport #94845 üzenetére
Köszönöm ismét.
Közben megtaláltam neten, ez az a típus [link] Ahogy látom ez a kondenzátoros megoldással operál. Kutakodok a neten, hogy ilyenkor mi lehet a gond (a hivatalos termékoldalon semmilyen útmutató nincs), meg majd keresek egy autóhifi topikot ennek a dolognak, mert ez már nem Opel problémahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer