-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
válasz zgospel #94778 üzenetére
Pisti szer csatornát nézd meg, neki is volt ilyen, mármint cső dugulás
Ebben a videóban innen, és jön hozzá a következő videó mert lesz gond a habból [link][ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Carlytoo
aktív tag
válasz zgospel #94816 üzenetére
Persze:
Volt egy autóm, aminél mindenképpen meg akartam bizonyosodni arról, hogy a motortartó bak miatt koppan ,vagy kettős tömegű. Nem egészen ugyanabban az árkategóriában mozog a két alkatrész. Behúzod a kéziféket, felnyitod a gépháztetőt. Beülsz, közben valaki elölről nézi a motort. Beteszed 1-be és behúzott kézifékkel kövérebb gázzal, hirtelen kuplunggal megrángatod. De úgy istenesen. Ha ott kopog és mozog erőteljesen a motor, pontosabban nézni kell a bakot is, akkor megvagy. Ugyanezt hátramenetben is. Ha itt nem találod meg a bak hibáját, akkor sanszos ,hogy a kettős tömegűd haldoklik.
Na most gondolj bele, ha elmész autót vásárolni ki az, aki ezt megengedi? Biztos van, de jó ha 100-ból 1.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
aktív tag
válasz zgospel #94843 üzenetére
A magas és a mély/közép kábele kell valahol kell hogy találkozzon egy kis dobozban, az lenne elvileg a hangváltó, (hacsak nem a gyári megoldású, ahol egy ellenállás van a magassugárzón), és oda csatlakozik harmadik végnek a rádió felől jövő kábelpár is. Nem lesz nagyon messze a hangszoroktol. Ezt nézném még meg, mert ha a mély/közép szól, akkor a rádió felől jó vagy. Viszont az is lehet hogy nem kötötték be a magasat, vagy kinyírták.
No money, no honey.
-
Petyyyyy
addikt
válasz zgospel #94903 üzenetére
Kezelési útmutató.
Manuális klíma esetén: ha fej vagy fej és láb ikonokra tekered a kapcsolót, akkor a középsőkből is meleg levegő jön. Digit esetében meg a fej ikonnal ellátott gombot kell benyomnod.
Egyéb esetekben a két középső rostély a fejtér szellőzésére szolgál.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
farkas-j
őstag
válasz zgospel #95304 üzenetére
Ez is Twinportos??? Úgy tudom (ha nem majd kijavítanak) úgy lehet legegyszerűbben tesztelni, hogy lehúzod a szívósorról a kábelstekkert, így az alaphelyzetbe áll. Ha ekkor megszűnik a kerepelés akkor tuti a szívósor.
Tikakukac: Köszönöm az infót, az SKF-nek tényleg jó ára van! Meggondolandó. Viszont a Facebook csoportban többen írták már, hogy sokat romlott az SKF cuccok minősége. Mivel tapasztalatom nincs, így nem tudom hogy ez igaz e. Most költenénk az autóra ami szükséges, nem szeretnék később galibát. Nagyon fontos a lányomnak a munkája miatt az üzembiztonság. Eddig nagyon megbízható autó volt, jó lenne ha ez így is maradna. Nem rég volt túl egy kormányszög-jeladó cserén, most talán egy darabig ez a típushiba is kipipálható.
zgospel: köszönöm! A Bárdinál nem olyan rosszak a féktárcsák és pofák ára, csak nem ismerem, hogy melyik milyen minőségű. Olvastam, hogy jól el kell találni a tárcsa és a betét párosítást, mert méteres különbségek vannak a fékúton.
[ Szerkesztve ]
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #95304 üzenetére
Volt egy lány az életemben, aki hasonlóan élte a napjait. Valamiért imádta a bizonytalanságot. Ti se tekertek ki 8 csavart, hogy megnézzétek a tőkét meg a láncot, inkább megy a tippelgetés. Zseni
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #95312 üzenetére
Ha szakember és fülre nem tud biztosat mondani, akkor miért nincs leszedve az a szelepfedél max 10 perc munkával? És ezt már túlbecsültem, lehet megvan az 5 perc alatt is.
És ennyi. Megtudod a tőkéket, meglátod a láncot és utána mehetsz a szívósorra is. Lánccsere után nagyon hamar meghallod a szívósort, annak utána igen jellegzetes hangja van már szólóban.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zgospel #95304 üzenetére
Lehet, hogy ez a gond a szívósorral:
Az a kerregő kattogó hang nem a tőkék hangja, hanem a szívósor felső részében lévő levegőterelő lemez van fellazulva, az csörög. Nézd meg. Ha szerencséd van, csak a légszűrőházból a fojtószelepházra menő vastag csövet kell a rezonátor dobozzal együtt levenni, és meg is tudod nézni, hogy az mozog e. [kép]
Ha nem férsz hozzá rendesen, a fojtószelepházat le kell venni. Kézzel megfogva lehet érezni, hogy fixen áll e, vagy lazán mocorog. Esetleg csavarhúzóval megkopogtatni. Ha fel van lazulva csörög.[kép]
Ezt gyógyítani csak szétszedéssel lehet. Be kell ragasztani a lemezt.[kép]Némi infó a csörgésről: [link]
Csörgésről, szétszedésről, ragasztásról: [link][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zgospel #95349 üzenetére
Ha a szétszedése mellett döntesz, célszerűbb az egészet kiszerelni, és úgy gyógyítani. Ha a fojtószelepházat leszeded, oda célszerű egy új tömítés. Kell még 2 tömítés a szívósorhoz.[link]
A szívósor alsó, felső részének tömítésére meg jó a tömítőpaszta.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ntomka
nagyúr
válasz zgospel #95684 üzenetére
Lehet azt tudja, de ezeknek a dexos 2 a lényeg. Az is igaz, ezt sokra ráírják és a minőség már nem ugyanaz. Előzőleg miénkbe hordós shellt töltettem (cég azt szerzi olcsón), de soha többet. Most gyári GM van nekünk is benne, de ég és föld a motor járása és hangja tőle. Szóval ha nem vészes árú a gyári, azt érdemes venni, azzal nem nagyon lehet mellé lőni.
ツ Headphones on - World off
-
senior tag
válasz zgospel #95684 üzenetére
Friss Opel tulajként és az autószerelés irányába laikusként gondban voltam az olaj választással. Felhívtam három Opel szervizt és megkérdeztem, hogy mit ajánlanak. Mindhárom ezt javasolta.
Az ár függvényében pedig csak magamat tudom ismételni, nekem nem fáj, hogy drágábban vettem, mert kb 35 métert sétáltam érte. Nem kellett várnom, nem kellett utaznom. -
félisten
válasz zgospel #95742 üzenetére
Írják, hogy rendesen karbantartott, ismert előéletű toyoták is eszik az olajat és a hiba oka is le van vezetve. Egyszerűen hibás tervezés. Igen, a toyota reakciója többek között:
Mivel a motorolaj viszkozitásának kérdése az olajfogyasztás kapcsán merült fel, szeretném kihangsúlyozni azt a tényt, hogy az olajfogyasztás kialakulásánál ez csak az egyik tényező lehet a sok közül, vagyis nem kizárólagosan a viszkozitás ilyen mértékű változása az egyetlen oka az olajfogyasztásnak. Mint legtöbb más meghibásodás esetén is, a használati körülmények talán a leghangsúlyosabb tényezőnek tekinthetők.
Konkrétan a toyota nem írja, hogy az 5w-s olaj okozta az eltömődést. Az okok között is csak mint lehetőséget említi a sok közül.Másként értelmezzük az olvasottakat úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz zgospel #95970 üzenetére
Ugy értem, hogy ez nem az Opel Magyarország hibája, hogy a kereskedője (maxabo) még csak nem is foglalkozik a hibával. A 3. találkozásnál azt az ígéretet kaptam, hogy elküldik a videót az Opel Mo.-nak, hogy Ők véleményezzék a garanciális problémamat. 5 hét után mikor rákerdeztem, kérték, hogy küldjem már el a videót (amit megtettem már 5 hete - és fel is hívtak, hogy megvan..). Szóval balhézás után 1 napra már meg is rendelték az alkatrészt ami remélem megoldja. Nem érdekel, hogy ez nekik saját költség, vagy konzultáltak az importőrrel, de ilyenkor miért megy ilyen gyorsan? Szánalmas. Szerinten erről a garanciális igényről az importőr nem is tud, na.
-
JanR
addikt
válasz zgospel #95972 üzenetére
Nézd, mikor vettem az autót, az eladók egytől egyig baromi kedvesek voltak és utána sem néztek át rajtam, az első szerviznél is támogattak. Nem rossz a Maxabo, inkább a szerviz része ami fájó pont. De vétel után nem kötelező odavinni.
Amúgy ott kaptam a legjobb árat a K Astrara, pedig rendelős autó volt, nem készletről vettem és még szerencsére a 4 hengeres :)
[ Szerkesztve ]
-
repvez
addikt
válasz zgospel #96007 üzenetére
Hát nem azt mondtam, hogy nem lehetne visszakapcsolni ha lehetett volna benne 6.
De sik terepen nem kell max nyomaték ahhoz, hogy fenntartsa a 130as tempot 6. ban.
Ha meg előzni akar akkor visszakapcsol 5.be és akkor újra ott lett volna a 4500as fordulat körül ahol mehet a gyorsítás, de ha nem kell akkor 3000-n meg elmegy egyenletesen, halkabban és kevesebb üzemanyaggal.ugyan ez az opelnél is, 130nél már azért nem alapjáraton megy , de már nem kell felkapcsolni, ha visszaváltasz akkor azzal csak azt éred el, hogy ugyan ahhoz a sebességhez nagyobb fordulatod lesz hangosabban és nagyobb fogyasztással, gyorsításhoz se nagyon kell visszakapcsolni, mert a 165 paci azért 2500as fordulattól simán gyorsít még 130as tempónál is.
tehát ésszerűbb lett volna szétnyújtani a fokozatokat a fordulatnál, mert így szinte a 4.elig van használva,mert 3 bol mehet az 5. is minden gond nélkül. az 5-6 váltópontjának valahol 100-110 környékén kellene lennie, nem 75-80 körül. -
AMD Power
titán
válasz zgospel #96154 üzenetére
Azért már pályán 110-nél többel nem mentem. Az autóút még nem,hogy 110 de még 90 sem volt átlagban mert itt a Tisza-tón nagyon szarok az utak. Van ahol 60 tábla van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zgospel #96224 üzenetére
"...Ennek akkor lenne értelme, ha ilyenkor csak a ködlámpa világítana, és a tompítottat lekapcsolnád. Ami szabálytalan..."
6/1990 KÖHÉM rendelet
Ködfényszóróra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek46. § (3) A ködfényszóró elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy e fényszóró csak a helyzetjelző lámpákkal együtt, illetőleg akkor legyen bekapcsolható, ha a helyzetjelző lámpákat már bekapcsolták.
A jogszabály II. fejezete-5.13. Első ködfényszóró lámpa arra szolgál, hogy köd, hóesés, felhőszakadás, vagy porfelhők esetén javítsa az úttest megvilágítását.
-5.14. Hátsó ködfényszóró lámpa arra szolgál, hogy sűrű köd esetén észlelhetőbben jelezze hátrafelé a jármű jelenlétét.”"...ebben az esetben érvényesül egyedül ez a köd alá világítunk elmélet. Máskülönben a tompítottal ugyanúgy tovább világítod magad előtt a ködöt..."
A garázsomban lőttem ezeket a képeket, az úton sokkal látványosabb a különbség. Nem a köd alá világítunk, hanem közvetlenül magunk előtt világítjuk meg az úttest, az útpatka azon részét, amit a helyzetjelző, tompított, reflektor nem világít meg.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ricsi8800gt
addikt
válasz zgospel #96777 üzenetére
A km-től nem kell tartani az csak egy dolog, a 48 éves nő is jó az ágyban mégse öreg Nekem Z16XER van benne és nekem is volt okos csere, ha tudod a kocsi multját és a le írtak tükrözik a valóságot akkor jó vétel, Nekem annyi bajom van vele hogy gyenge ha megy a klima, kellene bele egy 6.mert hangos olyan 130-140fele mikor 4e pörög. De ennyit nem megyek vele de volt hogy németbe igen.Szoval jó vétel lehet az
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #96799 üzenetére
Arra kezdek egyre több fórumról rájönni, hogy amúgy otthon fél autókat tudunk lassan csinálni. 3D printerek terjedése óta azon kapom magam, ha valami szétmegy vagy kb. nincs, már ülök a gép elé és nézem mennyire lenne necces legyártani.
Ezek a kis mütyürök is ilyenek. Itt neked most a motor forrása lesz a kérdéses vagy a pótlás. Amihez combos adatbázis kéne.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz zgospel #96953 üzenetére
Az ötletelést azt azzal rövidre lehet zárni, hogy 7000 forint bruttó kisker ára van a Kauffernél az 5 literes olajnak. Ami gyári is, és majdnem annyiba kerül, mint a Mannol. Kérdés letudva, probléma megoldva
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bul07
nagyúr
válasz zgospel #96955 üzenetére
Tipp a Kauffer-hez
Iratkozz fel a hírlevélre és néha néha küldenek 500Ft-os kupont, ami vagy szállítás árának a csökkentésére vagy bolti átvételes rendelésnél az árban realizálható( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Ðávid
aktív tag
válasz zgospel #96971 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen a segítséget neked is!
Rákerestem a modellre amit vettél. Ez már fölötte van annak az összegnek, amit erre szánnánk. Korábban egy fórumtárs ajánlott egy másikat és az már számunkra is emészthetőbb árban van.
Jól mondod, a mienkben 1 DIN-es van. Szétszedni még nem álltam neki. Remélem könnyű megcsinálni a cserét. -
ldn218
tag
válasz zgospel #97016 üzenetére
Igen én szedtem le a gumit, megvan. Csak a két lyukra gondoltam mert ha a gumi éppen nem zár rendesen akkor betud folyni a víz. Celluxxal leragasztottam. Az ajtó kárpitokat leszedtem bal oldalt eddig a hangszóró tömítés elől már rossz volt. Ahol gondoltam letömítettem , kárpitokra a műanyagokat visszaragasztottam. Most a jobb oldala jön de az szárazabbnak mutatkozik.