-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mákosmetélt
aktív tag
Sziasztok,
voltam autót (H Astra , Z16XER motorral, 280e Km-vel) nézni és nagyjából megfelelt volna gép, de az olajnyomás lámpa világított a műszerfalon. A motornak nem volt beteg, csörgő hangja, jól is ment, húzott rendesen.
Elvittem átnézetni az autót, laptopot rákötötték, ami csak alapjáraton jelezte az alacsony nyomást, ha kicsit odaléptünk, akkor normál értéket mutatott a szoftver.
Az hozzátartozik a történethez, hogy kb. 1 éve áll az autó és nem foglalkoztak vele semmit, az olajszint épp csak elérte a nívópálca alját, de azt sem tudni milyen olaj és mikor lett beletéve.
Autószerelő ismerőst felhívtam, ő azt mondta, hogy az olajnyomás probléma komoly dolog, akár fél milliós motorfelújításba is belefuthatok...
Az eladó szerint a megfelelő olajszint és az olajcsere megoldja a nyomásproblémát.
Szerintetek érdemes ezzel futni még egy kört? Esetleg megmérni külső cuccal az olajnyomást?
Tudnak valamit machinálni a motorral, hogy átverjenek és pár hétig ne mutasson nekem rossz értéket?
Amúgy elég kedvező áron lenne az autó, de egy fél millás motorfelújítással már nem érné megKöszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Éljenek a nyulak!
-
Mákosmetélt
aktív tag
Sziasztok!
Budapesten vagy környékén tudtok megbízható opeles szakit ajánlani, aki mondjuk nem márkaszervíz áron dolgozik?Z14XEP motor, van pár egr hibakód, lehet egy tisztogatás ráférne, vagy ki tudja mi...:
14050A , 140514 és 140563
Illetve az alapjárat is ingadozik, erre pedig ezt találtam:
"Ingadozó alapjárat és rendkívül magas olajfogyasztás utal a szelepfedélben lévő membrán átszakadására, ilyenkor a legjobb ha a komplett szelepfedelet cseréltetjük"Köszönöm előre is!
Éljenek a nyulak!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest