Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz
ArthurShelby #98596 üzenetére
Köszönöm az irományt!
Ő ledes, kanyarodás segítő kiegészítő lámpával. Viszont ezt még nem próbáltam amit mondtál. A bal oldali karral tudok a menüben navigálni, előre-hátra refi. Viszont pontosan hogy tudnám ezt előkotorni? Ez menüben van valahol a fedélzetin?
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Lacko32 #98567 üzenetére
RTMF
A világítás kapcsolót autó állásba kell forgatnod, majd a baloldali bajuszkapcsolóval (reflektor bekapcs-kikapcs) tudod bekapcsolni az "automatikus országúti fényszórót".
Ez a xenon-lámpás verziónál van így, én azt ismerem (afl=kanyarkövető bixenon, utcasarok megvilágítás...), ledesnél nem tudom hogy van (ledes alatt nem az utcai menetfény ledjét értem). -
F_Zolee
nagyúr
Sziasztok!
Majd egyszer a közeljövőben lehet célkeresztbe bekerül egy J astra sports turier 1.7cdti. Régóta itt vagyok readonlyba de a nagy tapasztalatok összegyűjtése elmaradt. Összességében ezek a típusok 1.5m(2011-12 évj.) körül vállalhatók? Betegségei stb?
-
válasz
mephi666 #98580 üzenetére
Lakatolás... ne is mondd. Tegnap voltam át anyámnál, világosban jobban körbenéztem az autót. Kijött a szemem mint a csigának. A hátsó ablaktörlő tövénél rohad mint az állat, a csomagtérajtó alsó éle végig hólyagos az ajtók alja is megindult itt-ott, tankbetöltő környéke is herpeszes. Küszöb elején is van egy két felületi rozsda folt. Amit furcsállok, hogy a kerékdobok épek pedig nincs bennük műanyag dobbetét. Érdekes, hogy amíg napi használatban volt és a reggeli párát levitte a menetszél, meg rendszeresen mosva volt addig a hátsó ablaktörlőt és egy ajtó rányitásból fakadó festékleverést leszámítva rozsdamentes volt. Most meg úgy néz ki mint egy lepukkant munkásautó. Határozottan nem tett jót neki az a lassan három év amit a párás fűben átaludt.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
AMD Power #98584 üzenetére
4 kereke van, gurul, potenciális veszélyforrás aminek ennyi a díja. Nem az autó értékét nézik, mert azt pont nem lényeg, főleg, hogy tudsz nekimenni másik opelnek, de ferrarinak is. A kockázat számít, mert ha kopp van azt 29ezerből a biztosító sem ússza meg...
Nálunk a h astra meg a focus is 22-22e ft az éves, az astra b5, a focus b4-ben van, vidék, 37 éves tulaj(személyem).[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
Szivargyújtó helyére.
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #98581 üzenetére
Ja a miénk érdekessége, hogy mióta nálunk van, nem visszafelé, hanem előre lett tekerve az órája
kb 175 körül cseréltem órát fordulatszámmérősre, ami akkor 220 környékén volt
ügyfélkapun futásteljesítményt lecsekkolva jól látszódik, hogy lineáris évi 8-10ezer közben ott van egy 40-50ezres ugrás, majd folytatódik a 8-10ezer/év (mondjuk ahogy hozzánk került 19 évesen kb 150ezerrel, az elég kamuszagú, legalább közelebb hoztam a valósághoz)
-
#24845312
törölt tag
válasz
AMD Power #98584 üzenetére
Nincs köze az autó márkájához vagy típusához. Én a 136 lovas B Vectrára volt, hogy évi 6ezer Ft-ot fizettem. 2-3 éve kezdték el a díjak drasztikus emelését, évről-évre egyre többet kellett fizetnem, idén már 19ezer Ft-nál járok. Mindeközben végig B10-ben voltam, ugyanaz az autó, ugyanaz a lakhely, minden ugyanaz, balesetet soha nem okoztam. Főleg amúgy a lakhelytől függ, hogy ki mennyit fizet, Budapesten a legtöbb, kisebb településeken a legkevesebb. 30ezret szerintem egy 300 lovas BMW-re se kéne fizetnem, de majd mindjárt megnézem.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz
diablo1984 #98583 üzenetére
Nem az a bajom,hogy ennyi az SX4-re a kötelező! Hanem arányait tekintve az Astrara nagyon sok!
-
Szada85
aktív tag
válasz
bandi0000 #98569 üzenetére
Szia!
Láttam a bejegyzésed a VAG topikban is, azokkal nem nagyon van tapasztalatom, de azt gondolom, hogy egy C Vectra -véleményem szerint- az egyik legjobb ár-érték arányban a ligájában.
Nekem 2,5 évig volt egy FL elötti a legnagyobb, 3.2-es V6-os benzinmotorral, 5 ajtós kasztniban (GTS néven ismert), a fogyasztása vegyes használatban átlag 10-10,5 liter volt, nyúztam 80e km-t, eddigi autós karrierem egyik legkellemesebb darabja volt.
Az 1.8 benzines talán a legkedveltebb benzines motor mindkét (Fl elötti, FL utáni) verzióban, egyszerü szívómotor, hagyományos közlekedéshez okés, nagy tüzijátékot nem szabad azonban töle várni. A 2 literes turbós benzines ritka, és meg is kérik emiatt az árát.
A 2.2-es benzinessel sok a baj, FL elött is, FL utáni változata a "rettegett" Totalcaros motorkerülös cikkben is megjelent. A 3.2-es benzines az igazi mókavonat, cserébe valóban nagyobb törödésigényü, a ridegtartást kimondottan nagy szopórollerrel tudja meghálálni.
FL után volt a 2.8 turbós benzines, de azt is talán inkább az ínyenceknek szokták ajánlani, mert az is igényli a gondoskodást, bö odafigyelést.Napi 50km-rel évre összejön 15e km, ha még családdal is mászkáltok, akkor simán felszalad 20-25 ezerre szerintem, ott már érdemes lehet pedig egy 1.9cdti-ben is gondolkozni, két teljesítményszinttel is van.
Az utastere szerintem kimondottan tágas, az én 190 centim mögött is elfértek még, az elsö sor pedig szellös.
Alkatrész dögivel van hozzá, rengeteget importálnak haza, az extrák jó részét is be lehet építtetni utólag, ha valami hiányzik, a klub pedig szerintem az ország egyik, ha nem a legsegítökészebb, legbarátságosabb klubja, mindig mindenre pikkpakk megoldással.
-
AMD Power
titán
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #98579 üzenetére
ami nekünk sokat nyomott rajta, az a kb 180ezres lakatolás (anyag+munka) meg 4 éve a 90ezres hengerfejmunka... ja meg 1 éve a kormánymű is kapott majdnem 60-at... (az még mindig szokatlan kicsit, mert hirtelen olyan érzés lett, mintha szervós lenne a kocsi és sokkal közvetlenebbül átad azóta minden úthibát)
ja 1 szett gumit bele se számoltam
most a középdob lesz még pénzes, azt is felírhatom a listára (kb 15 munkadíjjal) ...onnantól csak a közeli bontóba kell elugranom néhány párszáz forintos vacakért és mehet majd eladásra
ui: nem számoltuk az évek során, hogy mennyiben lehet eddig a gép... lassan 30 éves: érthető, ha sorban jönnek a cserélendő dolgok rajta, amiket rendbe is rakattunk... nem hinném, hogy nagy meglepetés érné majd az új tulajt... (lekopogom: soha nem állt le alattunk a gép... kuplungbovden szakadt egyszer, de az más téma
)
[ Szerkesztve ]
-
-
polk
csendes tag
válasz
bandi0000 #98571 üzenetére
Nekem 1.6-os vectra c van, én meg vagyok vele elégedve. Tény, hogy nem egy erőmű, de amire nekem kell megteszi. Amúgy sem vagyok egy száguldozós fajta, de azért ezt sem kell megtolni, hogy menjen. Octaviából is van 1.6-os, sőt 1.4-es szívó, azokkal is lehet közlekedni. Fogyasztás szempontjából egy dízellel jobban jársz, viszont a javítási költségei is magasabbak. Ahogy előttem is írták a 2.2-es kerüld, egy betegágy.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
na, összeszedtem közben a számlák nagyját, mit vertünk az elmúlt 9 évben a kocsira
...már amit megtaláltam (ezen felül volt egy lakatolás, festék, gumik, akkuk, alvázvédelem és ami olajcseréket csináltam magamtól, annak sincs benne a költsége) ...saccra 600k körül elmehetett rá... a leendő tulaj nézegetheti majd a számlákat
-
bandi0000
nagyúr
Van C Vectra benzines tulajunk?
Mostmár kezdek lemondani a dieselről, napi 50 km oda-vissza utazásra lehet kár is vennem olyat
Kíváncsi lennék rá, hogy egy ekkora kasznival mire képes az 1.8-as motor ? Vagy 2.2 lenne az igazi?
Illetve mi a vélemény arról, hogy autógázt rakjak bele?
-
mephi666
nagyúr
na mondom kicserélem a hátsó dob gumirögzítését: elcsesztem, mert oválisat vettem, pedig lapított kell... de amúgy is mindegy, mert a középdob csöve fullra szétrohadt
ez hiányzott még... gondolom ésszerűbb egy középdobot cserélni csövestől, mint ezt a fost lakatoltatni? (lakatos is kérne órabért, szerelő meg 10perc alatt leszedi-felrakja)
-
Lacko32
tag
Sziasztok!
Világítás kérdéssel fordulok hozzátok.
2018-as Zafira C, automata világítással. Éjjel vak sötétségben nem igazán akar automatán refit kapcsolni ez a nyavalyás. Ezt azóta csinálja, amióta én manuális nem kezdtem el kapcsolni. Ellenben ha a kapcsolót auto állásban tartom indítástól/leállításig, akkor sem nagyon akar kapcsolni.Valami elnyomtam, vagy megkevertem a fejét a manuális refizéssel?
Lehet hülyeség, de álló helyben letakartam a szezonorokat, de akkor sem csinált semmit.
Köszönöm a segítséget előre is.
-
válasz
mephi666 #98561 üzenetére
És tényleg van olyan, hogy gányolás topik.
#98562Tikakukac
Én is erre gondoltam elsőre.
De azér vizsgára visszaraknám az eredeti ülést.(vagy buzie'vagyok?)
[ Szerkesztve ]
-
-
odorgg
addikt
Lassan csere érett lesz az öreg G Astra...
Van Mokka tulajunk? Érdekelne mire kell figyelni a típusnál?
Illetve az 1.4 140 lovas tulajok se kíméljenek, ha van a motorról extra infó, mire figyeljen a vásárló! Köszönöm! -
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #98542 üzenetére
az f lényegében 30éves konstrukció... oké, hogy kb 10 évig gyártották még a g-vel párhuzamban is, de felszereltségben kb semmi új nem jött... én 4 éve, amikor kölcsön 1.3-as swift-tel jártam (ami jóval fiatalabb volt az astra-nál), annál meg úgy éreztem, hogy sokkal fapadabb, hiába újabb
sx4 meg az újabb swift is más generáció már
-
válasz
Tikakukac #98530 üzenetére
Igen, úgy tűnik igen.
De alapvetően az elektromos csatlakozások különbségére gondoltam most. Lehet, hogy egyik Vectra, a másik meg G Astra?Képzeljétek, vettem egy leharcolt F Astra ülést, csak úgy brahiból, hogy az mégis milyen (1000Ft-ért!) - ráadásul ez az emelhető fajta. Kicseréltem, és még ez is jobb, mint az, ami eredetileg benne volt. Lehet, hogy az utolsó szériára elfogyott a tartósság? Vagy az emelhető ennyivel jobb minőségű eredetileg is?
-
Jofi81
őstag
válasz
Tikakukac #98550 üzenetére
Köszi, ez az. Azt mondod, érdemes lenne gyárit venni? A mostanival pont ez volt a baj, hogy már az elején elállt a két sarka. Így alá tudott menni a por, falevél, nyárfaszösz, stb. Ez aztán esőben jól megdagadt, így egyre jobban feljött,míg végül már semmi nem tartja a helyén.
-
mephi666
nagyúr
válasz
bandi0000 #98547 üzenetére
1.9cdti-n tanultam anno vezetni, facelift utáni volt, én szerettem
jó nagy gép, az tuti... 2012ben tanultam, utána pár évvel eladhatta az oktatóm, mert másnál láttam a városban, de azóta is felbukkan itt-ott, jön-megy a gép, pedig lehet benne elég km
Ui: közben az illetékesek nyaljanak sót a +1 hét lezárásukkal... még a 2 hét bejelentése előtt megírtuk a papírt 150k foglalóról, márc29 tervezett adásvéttel, ügyfélkapun nézve márc10én elintézték a kocsira a műszakit, de nem tudunk semmivel továbblépni, mert a kereskedés magánszemélyt nem szolgálhat ki... autókereskedés, ahova betéved 1 nap kb 10 ember, miközben plázákban lehet bandázni, szupermarketekben meg létszámkorlát nélkül bent lehet egyszerre 300 ember is
(ja és cégeket kiszolgálhatnak, amiket élő ember képvisel személyesen... nincs még senkinek droidja erre)
[ Szerkesztve ]
-
Jofi81
őstag
Meg tudja mondani valaki, hogy annak a gumi csíknak, ami a szélvédő alján van, mi a neve? (G Astra) Ki szeretném cserélni, de nem tudom, hogy keressem.
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Lassan elkezdek keresgélni C Vectrát, az lett a kiszemelt, így mostmár itt kérdezném meg, hogy facelift előttit vagy utánit érdemes nézni?
Nekem az utáni jobban tetszik formára, plusz az, hogy 2007 körülit lehetne venni az utolsó szériákból, viszont az olvastam, hogy sok helyen spóroltak az anyaggal a facelift változatnál, nem tudom konkrétan ez mit jelent, csak annyit tudok, hogy pl a motorháztetőnél kitámasztósra "fejlesztették" a gázliftet
Amúgy 1.9CDTDI-t vennék elvileg ezek elég jó motorok, és az F40 váltóval szereltet ajánlották
Ha veszek egyet, akkor mi az amire számolni kellene a kötelezőkön kívül? Azt olvastam, hogy lendkerék ha cserés, akkor a kuplungot is felújítják, legalább is illene, és akkor 500k a számla, ezt kicsit sokallom, lehet márkaszervizben ennyi, viszont ha ez megtörténne, akkor gondolom pár évig nem kellene azért hozzányúlni nem ?
Évenkénti 15k km-t tervezek vele menni, ennyi futással azért gondolom nem fog minden alkatrész "elkopni"Amúgy egy F astrát cserélnék le, azzal meg nem tudom mi legyen, műszakilag szinte hibátlan, kis oljafolyás meg kipufogó középdob csere kellene, de azt valszeg meg is csináltatom még az új előtt, és hát 130k km van benne ami valós, eladni sajnánám, megtartani meg egyedüli soförként a családban luxus
-
válasz
gergobaby #98538 üzenetére
Na ezeket észben tartom. Kezdem a kapcsolóval
#98536 smc: Én ezt vettem toronycsapágy cseréhez:
első toronyszilent+csapágy+rugótányér Opel
Magyarán kompletten. Szétszedéshez meg nem árt egy rugó összehúzó - azt is megvettem -
AMD Power
titán
válasz
cappa72 #98539 üzenetére
Persze. Csinálok majd egy albumot is ahova válogatok róla össze képeket is.
Viszont bármennyire szeretem azt a kocsit, iszonyat el járt már felette az idő. Itt van most ez a 11 éves, már messze nem fiatal (csak kevés km-s) SX4 és egyszerűen űrtechnika ahhoz képest. És nem csak azért mert 52Le erősebb.
-
válasz
diablo1984 #98540 üzenetére
Már kivettük egyszer, csak nem tudtuk szétcsavarni..
cromaxnál rendeltem meg végül, külön van csapágy és szilent. Ha jól értelmezem nekem a szilent a rozsdás, de berendeltem a csapágyat is mert az már nem egy nagy tétel.
Aztán ha mégis gebasz lesz akkor helyben is tudok venni rugókat remélem, lesz rá 3 nap.[ Szerkesztve ]
-
gergobaby
aktív tag
válasz
body007 #98535 üzenetére
Nekem ugyanez a hiba volt, fel is tettem a kérdést itt a topikban:
A tippek: maga a kapcsolo hibas, valamelyik feklampa ego hibas, test kabel hiba.
Vegul a megoldas nalam mas lett, par nap utanajaras utan a markaszerviz vegignezte a kabeleim, es az egyik ABS jelado kabele volt hibas.
Maga a kapcsolo egyebkent nem nagy tetel -
AMD Power
titán
1-2 hét múlva szerintem felmegyek a hahura és megnézem ,hogy mennyiért fogják árulni az eladott Astramat....
-
Astra H kombi, utolért a toronycsapágy rohadás, tudnátok abban segíteni mit is kell hozzá rendelnem? Cserélném a lengéscsillapítót is egyből. Rugón nem látszik semmi gond, így az maradna.
Toronycsapágy/toronyszilent? Itt elakadtam, ez két külön dolog? Cikkszámot tudtok hozzá esetleg? -
válasz
mohabá 007 #98534 üzenetére
Akkor cserés - mert hozza a kódot törlés után is, többször töröltem már
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
body007 #98533 üzenetére
P0571 Tempomat/Fék kapcsoló. A áramkör
A féklámpa kapcsoló az 2 áramkörös. Az egyik ECU-hoz, (A áramkör – tempomat)
másik a világitáshoz (féklámpa).
Töröld ki a hibakódot, ha utána nem hozza a hibát akkor jó.
Ha hozza a hibakódot, cseréld ki, mert mindegy, hogy tempomatos, vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
válasz
mohabá 007 #98532 üzenetére
Nekem is van, h elkezd világítani a motorellenőrző lámpám, kivillogtatva a p0571-et kapom. Motor leállítás után eltűnik. Ilyenkor is megnő a fogyasztás?
Így is sokat eszik ezeken a kis távokon, ha az megnő kutat kell kötni mögém
-
Snaydy14
csendes tag
Sziasztok valaki ért az y17dt motorokhoz? Lenne pár kérdésem hozzá.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Balázs1621 #98526 üzenetére
Szia!
Nekem az Astra GSi-ben számozva van, de ennyit sikerült találni [ezen a weboldalon]:
"..Also Note that if your plug says "A" then it refers to 95 RON, and
if it says "B" then it refers to 98 RON." -
Még mindig ülés téma.
A két övfeszítő (Vectra B) között mi az alapvető különbség? Nem tudjátok véletlenül? Illetve mennyire kompatibilisek egymással felfogatás terén (hasonlónak látom, de hát szakavatatlan szemem alkalmatlan a tényleges különbségek felfedezésére)?
Egyiken narancssárga csatlakozó (bal kép), másikon zöld (jobb kép)...[ Szerkesztve ]
-
nrg.960
tag
Valaki megjárta már a forgalmiba iratás rögös útját?
Adott egy G astra. Egy et38-as utólagos felniszett volt rajta, ami a gyaritól ugye 1,1cm-el kintebb ül. Ezt ledobtam róla, ugyanis sikerült találnom egy gyári et49 felniszettet. Szerintem ez sokkal jobban mutat rajta.
Elől nem szeretnék hozzányúlni, a kormányzás, fék és a csapágy miatt, viszont hátra szeretnék egy 1 vagy 1,5cm-es nyomtávszélesítést, mert nagyon beesik a kasztni alá a felni.
Viszont csak hivatalos úton szeretném végig vinni a dolgot, mert errefelé vannak morcos rendőrök.
Egyáltalán merrefelé induljak el?[ Szerkesztve ]
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok!
Van itt egy Opel szaki? Nem nekem kellene, de az lenne a kérdésem, hogy egy 93-as Calibra oktánszám választó csatiján melyik betű melyik oktánszámot jelöli? A és B van rajta. Köszi!
-
Pikaa
aktív tag
-
mephi666
nagyúr
válasz
Hachiko95 #98521 üzenetére
Ezt én se szeretem a céges újabb kocsikban: saját öreg gépben soha nem padlóztam a gázt, mert enyhe bokamozdulatra is azonnal reagál... cégesben meg odab@szom padlóig és egy másodperc múlva kezd reagálni valamit...
Közben megmutatom itt is, milyen szépen rögzítettem a lógó dobot
60km-t lazán bírt, pedig voltak viharvert földút is az elején akkora kráterekkel, amit a holdról is látni
-
#24845312
törölt tag
Én kb 16 éven át Ecotec motort használtam (X20XEV, B Vectra), de soha nem volt gondom se gyorsulással, se gázreakcióval, azonnal reagált a gázpedál legkisebb érintésére is az autó sebességfokozattól függetlenül (5.-ben 60-nál is a legkisebb érintésére a gázpedálnak mozdult az autó azonnal).
Az elektromos gázpedállal rendelkező B Vectráknál hallottam olyan dolgokat, hogy nem azonnal ugrik az autó, van egy kis késlekedés, illetve hogy a fordulatszám sem azonnal esik vissza ha leveszed a lábad a gázpedálról, hanem ott is van egy kis késlekedés. Akiknek ilyen volt, ők azt mondták, hogy állítólag ez a váltást segíti.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
Tikakukac #98517 üzenetére
Ráadásul nem csak a reagálás mértékével van baj, hanem van egy jó adag késleltetés is. Egy gyors pedálmozdulatnál csak felengedésnél pörög fel a motor. A gázpedál mapping-je sem lináris, károsanyag kibocsáltás miatt a nyitás és zárás is bele van simítva, főleg alacsony fordulatnál lehet érezni. Ez a problémám az összes új autóval, mert meg lehetne csinálni rendesen azt az elektromos gázpedált, de sosem olyan mint egy bowdenes. A Sport gombbal már nincs késleltetés, úgy olyan mintha tényleg én nyomnám a gázt, viszont a mapping aggresszívebb.
Alapvetően ezért tud élvezetesebb lenni egy régi, akár gyengébb autó, mert sokkal direktebb a kapcsolat. -
FoLey-v
addikt
válasz
ricsi8800gt #98516 üzenetére
Sport gomb csodákra képes. Nem az ecotec lomha,hanem gázreakció amit sajnos H Astránál előfordul.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz
Tikakukac #98517 üzenetére
Gyanítom igazad lehet.
Én a 116 lovas A16XER-nél inkább a tempomattal gyorsítok mint a gázpedállal, sokkal jobban harap
Ha a gázt tövig nyomom vagy nem is tövig de a pedállal próbálok gyorsítani, sokkal lassabban gyorsul mintha az adott tempónál elkezdem feltolni a tempomat görgőjét.
Természetesen aktív tempomat mellett, és így ugyan bukom a belőtt sebességet, de megéri.Szerintem nem csak a reakcióidőben van eltérés hanem az ECU sem ugyanazt teszi a két esetben.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz
ricsi8800gt #98516 üzenetére
Amit keresel inkább a gázreakció. A 116 ló 116 ló máshol is ha mérve annyi. A gond, hogy az Opel kegyetlen okádás gázreakciót tesz a gázpedálhoz.
-
ricsi8800gt
addikt
Ezek az ECOTEC motorok lomhák így is úgy is
Azért szeretem de 116 helyett lehetne tőbb
-
Tikakukac
titán
-
mephi666
nagyúr
válasz
cappa72 #98506 üzenetére
Mi is voltunk vele külföldön
esztergomnál átmentünk szlovákiába, mert rövidebb volt, mint belföldön kerülni... kb 15percet jártunk kint... jó kis túra volt: kecskemét, kakasd, villány, szigetvár, keszthely, székesfehérvár, esztergom, noszvaj, miskolc, telkibánya, hollóháza, tokaj, berettyóújfalu, szarvas, kecskemét... majd 1 nap pihenő és 1 út siófokra
Ui: a zafira remélem beválik majd, mert arra hosszabb út fog várni... távoli tervnek kitaláltuk, hogy 40. szülinapon csapunk 1-1 nagyobb utat... nekem a cél liverpool (érintve németországban 1-2 helyet és svájcban a giger múzeumot) ...asszony meg inkább délebbre menne: olaszhon, spanyolország... ha műszakilag egyben lesz, szerintem bírni fogja mindkét utat
-
t1
veterán
Hát igen elég sok. Corsa mellett van egy 60 lovas Punto 2 az asszonynak annak tök jó kiosztása van 130-nál 3500 forog de 90-et is 2500 hozza ami jó a fogyasztásnak és kényelmesebb utazásnak is, vicces de ha pályázni kell szívesebben megyek a Puntoval. Nem sokára a Punto lenne lecserélve Corsa marad és az utódot keressük a jó tapasztalat miatt befutó lehet a H Astra de utálom ezeket a rövid fokozatokat.
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #98503 üzenetére
Kicsit fura lesz megválni tőle, mert jópár családi útra probléma nélkül elvitt minket... az 1700km-es belföldi nászutat is lazán bírta napi 250-300km-ekkel... a rajta levő tetőbox-al mentünk úgy is, hogy mi hárman, anyós, babakocsi, horgászfelszerelés, 2 tálca sör, pár zsugor ásványvíz, több napi kaja, ruhák, stb
-
FoLey-v
addikt
de annyira nem nehéz autó az 1.4 H Astra
Érdekes nekem ügyfélkapun azt írja,hogy 1430kg és 1.6 motor. Érdekes a többi H Astrának majdnem 100-200 kilóval könnyebbek. Az LPG miatt nehezebb az én autóm?
Mellesleg nekem is akkörül pörög a fordulatszáma.
Ha jól emlékszem 170-nél 5000rpm-nél volt már.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Ingatlanos topic!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest