Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
betyar1974
senior tag
Astra f sedan!!! Hátsó szárnyat vettem és magam szerelném fel. Van erre valami sablon, furatméret(elhelyezés), vagy hasonló, pontosság és egyszerűség érdekében? Festés előtt szeretném felfúrni, nem utána vacakolni. Esetleg valaki tudna segíteni?
Csiszolás és a festék megvan, már csak ez választ el tőle, hogy felrakjam!
Raktam képet, erről a típusról(szárny) van szó -
betyar1974
senior tag
válasz
mohabá 007 #95795 üzenetére
Köszi!
-
Olcsi
senior tag
Sziasztok! Van egy másodautóként használt b corsam. Gyári car 300as rádióval vettem, ezt szerettem volna lecserélni egy egyszerű sal usb-s cuccra. A probléma az, hogy csatlakoztatva az újat, nem szólnak a hangszórók. A rádió kap tápot, működik, csak épp hangot nem ad semmi. Mi lehet a probléma? Esetleg a 3 tagos csatlakozóból a corsa kijelzőjével kapcsolatos stekkerrel lehet valami? Mert az ugye üresen marad... vagy kell vele valamit hekkelni? 2 zsír új rádióval is kipróbáltam...
-
FoLey-v
addikt
válasz
Luck Dragon #95793 üzenetére
Gondolkoztam rajta,de az lesz a legutolsó amit venni fogok. Ha csak nem jóárban lehet kapni akkor beszerzek.
ricsi8800gt Csak így kép alapján úgy nézz ki,de akkor nem szóltam.
-
ntomka
nagyúr
válasz
Mákosmetélt #95780 üzenetére
Mondjuk nem mindegy, hogy olajnyomás vagy olajszint jelző. Ebbe már belefutottam és megtudtam, hogy az utóbbi volt.
(Hiába no, ha az ember odafigyel a kocsira, ezekkel a kijelzőkkel elég ritkán találkozik.) Abból amit az olajszinttel kapcsolatban írsz, az utóbbi is lehetett, akkor viszont gyorsan tudod csekkolni magad is, ha az eladó már lusta: viszel magaddal belevaló olajat, rátöltesz pár decit, ha csak a szinttel van baj, elalszik és többet nem gyullad fel. Ha nyomás, akkor nekem azt mondták, hogy annak rövid távon is szó szerint hallható jele van a motor felől.
De ha csak az olajszint, akkor is kerüld az autót, ha már az eladó arra is lusta, hogy 1-2 ezer forintból töltsön rá egy kis olajat. Meg az eladót is kerüld.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
betyar1974 #95791 üzenetére
Van saját "szösszenet"-em
a teljes Astra F biztosíték tábla-ról. Ebből kiderül minek, mihez van köze.
-
-
FoLey-v
addikt
válasz
ricsi8800gt #95779 üzenetére
Lehet rosszul látom,de volt már polírozva az első két lámpabúra?
Ez meg az én szekerem. A felnit kéne újra lefestetni +esztétikai hibák kijavítása. Cserébe meg hűséges autó. Mellesleg szép autó,sokan mondják rá.
[ Szerkesztve ]
-
betyar1974
senior tag
válasz
Tikakukac #95789 üzenetére
Végpontokban(kapcsoló, venti, el. ellenállás, csatlakozók) kerestem a hibát, de egy kicsit beljebb történt. Amúgy még ott van a kapcsolón a hátsóablak páramentesítő és a középső konzol világítás(beleértve a belső keringető izzó is), Utóbbiakat nem tudom, hogy van-e köze hozzá?
-
Tikakukac
titán
válasz
betyar1974 #95788 üzenetére
Más fogyasztó mivel nincs azon a szálon elég egyértelmű volt, hogy valahol testelődik a vezeték
-
betyar1974
senior tag
válasz
Tikakukac #95659 üzenetére
Szia! Segíteni próbáltál, gondolom megosztom a tapasztalatom! Meglett a hiba oka, a ventivel kapcsolatban. Ablaktörlő motor alatt(természetesen nem látható helyen), megsérült a vezeték(5 szálból egyik) ami az előtét ellenállásra csatlakozik. "Csokizással" megoldottam, elkötegeltem, vagyis legközelebb kizárt azon a ponton. Azóta tökéletesen működik! Nem zavarni szerettelek volna..., gondoltam ennyivel tartozok, hogy időt szántál Rám!
-
zgospel
őstag
válasz
Mákosmetélt #95783 üzenetére
Ha 1 éve áll, akkor 1 évvel ezelőtt lett nívó alattira járatva az olajszint. Az is gáz, valószínűleg nem foglalkoztak vele. A kereskedés ha eladni akarja és valamennyire igényes, akkor 2-3 ezer forintból tölthetett volna rá.
Persze ezek csak feltételezések, de valószínű hogy akkor mindig levitték az olajat a nívó alá, az meg problémás.Önmagában az 1 éve állással nincs baj szerintem, feltéve hogy rögtön utána az első szerviz alkalmával figyelembe veszitek.
-
bul07
nagyúr
válasz
ricsi8800gt #95779 üzenetére
Jól néz ki, és képeket is elnézve
Ne feled hogy e hó 28-án lejár a műszaki, már ha azóta nem volt már műszakin -
AMD Power
titán
válasz
Mákosmetélt #95780 üzenetére
Egy éve álló autót biztos nem vennék.
-
Tikakukac
titán
válasz
Mákosmetélt #95780 üzenetére
Akkor cseréljenek olajat és oldják meg. 10k alatti költség. Ja, hogy mesélni egyszerűbb. Hát bocsi
Protip: olajnyomást mérni külső eszközzel 1 perc. Hajrá szerviz, dugja rá az órát a gomba helyére és látni fogja mi van.
Ez az olajcsere megoldja és a klímát csak fel kell tölteni duma a létező legmocskosabb agyhalál.
-
zgospel
őstag
válasz
Mákosmetélt #95780 üzenetére
Ha arra is lusta volt az eladó hogy rátöltsön 5 deci olajat, akkor bele se merek gondolni hogy a többi részével az autónak mennyire nem foglalkozhatott...
-
válasz
Mákosmetélt #95780 üzenetére
Szia! Amelyik autóval ennyire nem foglalkoztak és ilyen probléma jelentkezik már most, azt én gyorsan el is felejteném.
-
Mákosmetélt
tag
Sziasztok,
voltam autót (H Astra , Z16XER motorral, 280e Km-vel) nézni és nagyjából megfelelt volna gép, de az olajnyomás lámpa világított a műszerfalon. A motornak nem volt beteg, csörgő hangja, jól is ment, húzott rendesen.
Elvittem átnézetni az autót, laptopot rákötötték, ami csak alapjáraton jelezte az alacsony nyomást, ha kicsit odaléptünk, akkor normál értéket mutatott a szoftver.
Az hozzátartozik a történethez, hogy kb. 1 éve áll az autó és nem foglalkoztak vele semmit, az olajszint épp csak elérte a nívópálca alját, de azt sem tudni milyen olaj és mikor lett beletéve.
Autószerelő ismerőst felhívtam, ő azt mondta, hogy az olajnyomás probléma komoly dolog, akár fél milliós motorfelújításba is belefuthatok...
Az eladó szerint a megfelelő olajszint és az olajcsere megoldja a nyomásproblémát.
Szerintetek érdemes ezzel futni még egy kört? Esetleg megmérni külső cuccal az olajnyomást?
Tudnak valamit machinálni a motorral, hogy átverjenek és pár hétig ne mutasson nekem rossz értéket?
Amúgy elég kedvező áron lenne az autó, de egy fél millás motorfelújítással már nem érné megKöszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
farkas-j
őstag
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
98-as F astrába milyen izzó kell a fényszóróba?
Illetve mi az ajánlott? Nem szeretnék standard sàrgàt, de mi az amit lehet bele tenni, ami még legális? Igazából szeretnék este nagyon jól làtni vele majd
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Doggy dog #95774 üzenetére
Nálunk is lejött a koptató a mindkét zafirán (a, c). Előbbin az autó elé futó kutyák (2 kutya, 2 külön helyszínen...
) , utóbbit a Bp-i parkolás vitte el (nincs parkoló hely, ha van az is szűk hosszában/széltében).
Kinézetben nem ad hozzá szerintem semmit, a légellenállási tényező kicsit rosszabb lett.[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
válasz
ArthurShelby #95767 üzenetére
Rozsda az van már bőven. Motor az mintha új lenne 20 évesen 177e km-rel. Eddig úgy volt ,hogy lesz helyette egy új autó. De ez a Covidos *zar ezt áthúzta. Igy marad a használt. KIA Ceed vagy Hyundai i30.
-
Doggy dog
senior tag
Korábban kérdeztem, esetleg valaki tudja?
"Sziasztok.
B Zafin az első lökös koptatója megegyezik a facelift előttin és az utánin?"
-
AMD Power
titán
Tegnap elvittem az utolsó éves kötelező olaj+szűrő cserére az Astra-t. Még a bal első fényszóró + szelepfedél tömítést még kicseréltettem. Ősszel műszaki és utána jön az utód. Nem akarom már tovább húzni a dolgot.
-
csonyi82
friss újonc
Sziasztok! Van 1 Meriva b (A14 NEL) a családban, ma gépre lett rakva ezt a 2 hibakódot kaptuk P0113(Beszívott levegő hőmérséklet; magas feszültség; szakaszos illetve P1101 Beszívott légáram rendszer; teljesítmény; szakaszos), én nagyon nem vettem észre semmit max ritkán az alapjárat ingadozik... 6,4 a fogyasztás ha hajtva van akkor 7 kérdés a két hibakód légtömegmérő cserével oldódik meg vagy másik szenzor csere esetleg tisztítással?????
Köszi ha segítetek....
-
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Oposzumtoszó #95761 üzenetére
Ez már csere.
Utána zsírt neki. És nem fog rozsdásodni.
Alulról is fel tudja verni a vizet.
Zsír nélkül, gumi kupakkal is berozsdásodna.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Oposzumtoszó #95761 üzenetére
Na akkor az a kérdés hogy folyik be oda a víz.
-
-
válasz
Oposzumtoszó #95727 üzenetére
Szerintem ez hiányzik neked onnan: porvédő kupak toronycsapágy fölé Opel Astra H, Zafira B
Így nem tud oda bejutni a nedvesség. Az enyémből ha kiveszem azt a zárófedelet, olyan, mint újkorában. Persze ez csak esztétikai kérdés, végeredményben az a rozsda ott a működést nem befolyásolja. Kinek mi fontos.
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
B Zafin az első lökös koptatója megegyezik a facelift előttin és az utánin? -
válasz
Oposzumtoszó #95756 üzenetére
-
-
válasz
Oposzumtoszó #95745 üzenetére
Azért érdekes, hogy mitől néz ez így ki nálad.
A toronycsapágy ha döglődik, az úgy is kopogni, rotyogni kezd, szóval észreveszed.
-
válasz
ricsi8800gt #95746 üzenetére
Voltam átvizsgáláson. Kormány, futómű, fék tökéletes állapotban van.
Toronycsapágy kiszakadásról annyit mondotthogy annak azért van előjele, hangja. -
bul07
nagyúr
03.16-án jött az utolsó kupon
Sőt most nézem hogy a meglévő pontokat se lehet beváltani, igaz nem eltörölték hanem szüneteltetik a beváltást, a gyűjtés élMeg az volt áremelkedés is olyan 10-15%
Amúgy szállítás nem annyira emelkedett
Én mindig a Fáma futár, vidék: választom
Februárban 1199 Ft
Most 1259 Ft.[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
Kauffer-nél jól felmentek a szállítási díjak..
Illetve én februárban kaptam utoljára kupont tűlük (500 Ft-os), de sajnos lejárt már.
Ti kaptatok mostanában kupont? -
farkas-j
őstag
válasz
mrx1212 #95714 üzenetére
A Z14XEP és a B14XER motoros Meriváink már évek óta a Castrol Edge Titanium FST 0W-40 olajat kapják. Nekünk nagyon bevált!
Sokaknak itt a fórumon szerintem kicsit utána kellene olvasni az olajoknak. Kimondottam a hideg oldali viszkozitást értelmezik sokan félre. Ha egy motorra pl. 5W30-as viszkozitású olaj az előírás, akkor kimondottan előny, ha 0W30 olaj kerül bele (persze a többi előírást is teljesítenie kell), hiszen hidegen gyorsabban épül fel a 0w30-al a kenés. Meleg motornál meg szinte azonos a viszkozitásuk. -
ricsi8800gt
addikt
válasz
Oposzumtoszó #95745 üzenetére
Na oksa
-
válasz
ricsi8800gt #95741 üzenetére
Megpucoltam, megkapartam. Hála az égnek felületi a korrózió , rajta van már két réteg korant. De természetesen viszem szerelőhöz, holnapra kaptam időpontot. Ha ő azt mondja, hogy csere, akkor csere. Ilyennel nem játszunk.
-
zgospel
őstag
Igen, ahogy azt is írják, hogy a márkaszervizek rendszeresen 5W30-at töltenek beléjük, mert az gazdaságosabb (értsd: olcsóbb) mint a 0W20. Zárhatjuk, de te nem akarod megérteni a leírtakat
"A Toyota magyarországi importőre korábbi levelében hangsúlyozta, hogy az 1NR-FE motorral Magyarországon körülbelül 9000 darab autót értékesítettek, és csak nagyon kevés példány esetében jeleztek magas olajfogyasztást a tulajdonosok, ami visszavezethető akár nem megfelelő üzemeltetési körülményekre is. Minden egyes esetet a saját körülményeivel kell vizsgálni, általánosságokat ennyi meghibásodásból nem lehet megfogalmazni." -
válasz
zgospel #95742 üzenetére
Írják, hogy rendesen karbantartott, ismert előéletű toyoták is eszik az olajat és a hiba oka is le van vezetve. Egyszerűen hibás tervezés. Igen, a toyota reakciója többek között:
Mivel a motorolaj viszkozitásának kérdése az olajfogyasztás kapcsán merült fel, szeretném kihangsúlyozni azt a tényt, hogy az olajfogyasztás kialakulásánál ez csak az egyik tényező lehet a sok közül, vagyis nem kizárólagosan a viszkozitás ilyen mértékű változása az egyetlen oka az olajfogyasztásnak. Mint legtöbb más meghibásodás esetén is, a használati körülmények talán a leghangsúlyosabb tényezőnek tekinthetők.
Konkrétan a toyota nem írja, hogy az 5w-s olaj okozta az eltömődést. Az okok között is csak mint lehetőséget említi a sok közül.Másként értelmezzük az olvasottakat úgy néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
Oposzumtoszó #95732 üzenetére
Nem ártasz neki ezzel
-
mrx1212
tag
válasz
ricsi8800gt #95722 üzenetére
Mèg nem vettem meg,de pont azèrt gondoltam mert hìgabb! Könyvben szerepel ès elvileg Dexos 2 minősìtèse is van.
-
zgospel
őstag
Akkor rosszul olvastad. 5W30 megengedett maximum 1 periódusig, utána vissza kell térni a 0W20ra. A folyamatos 5W30 nem megengedett. A 30as melegoldal nem jelenti automatikusan hogy jobb! Ennyi erővel legyen rögtön 50es, nem?
Aztán használat közben meg sosem melegszik be, vagy csak nehezen fogja elérni az üzemi hőfokot.
-
Tikakukac
titán
Az a sok hülye gépészmérnök, technikus és diagnoszta. Én nem értem miért nem téged kérdeztek meg, hát ilyenből készült vagy 3 írás, te meg elrendezted 2 sorban az egészet.
Lenne problémám, amit 4 villamosmérnök haverom sem nagyon tud megoldani most, ha éppen ráérsz ezt is elintézni 2 mondatban kérlek szólj
szerk.: akkor olvasd el szépen mind a 2-3 cikket, esetleg az Égésteres adást is. Mert megérteni nem sikerült ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
ricsi8800gt #95731 üzenetére
Szerintetek amíg el nem jutok a szerelőhöz, addig egy tisztítás, rozsdamarózás és zsírozás arthat?
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
Oposzumtoszó #95727 üzenetére
Az komoly
-
válasz
Tikakukac #95729 üzenetére
Értem. Azért nézzük meg mi is a különbség a két olaj között hidegviszkozitásban, mondjuk magyar klímaviszonyok mellett. Látjuk, hogy semmi. A melegviszkozitás meg jobb a 30-as olajnál.
De nem is akarok ezzel foglalkozni, aki a cikknek akar hinni, az ő dolga.
Közben olvastam a cikket. A gyártói ajánlás is engedi az 5w30 olajat. Leginkább ajánlott 0W20. ezen kívül ajánlott az 5W20/5w30. Tehát a három közül bármelyiket használva a motornak semmi problémája nem lehet az olaj viszkozitása miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
zgospel
őstag
válasz
ricsi8800gt #95724 üzenetére
A gyári előírás a lényeg. Ha írják bele a 0W-t akkor mehet, ha nem írják akkor meg nem mehet. Nem tudom miért akarja mindig mindenki megfejteni és túlgondolni a mérnöki gárda előírásait. Motoros csoportokban is állandóan az olaj a téma
A kedvencem amikor az olajfogyás enyhítésére beleraknak egy 10W olajat ami nem is szerepel a kézikönyvben. Vagy volt egyszer a Totalcaron egy hosszabb cikk amikor egy Toyota ment gallyra rövid időn belül mert az előírt 0W20 helyett folyamatosan 5W30 ment bele... -
válasz
ricsi8800gt #95724 üzenetére
Ha ilyen probléma fennáll, akkor mindegyiket ki fogja "verni". Ezek az olajok melegen mindegyik olyan mint a víz szinte. Ha a gyártói ajánlásban szerepel a 0W-s olaj, akkor természetesen nyugodtan beleöntheti, semmi problémája nem lesz belőle. Én azt gondolom egyébként, hogy a magyar időjárási viszonyok mellett édesmindegy, hogy 0W vagy 5W, kinek mi a szimpatikus.
-
válasz
ricsi8800gt #95722 üzenetére
Az miért probléma, ha híg egy olaj?
-
ntomka
nagyúr
válasz
Oposzumtoszó #95694 üzenetére
Anno amikor Scenicem volt, a vásárlás előtt felhívtam szintén pár szervizt, hogy more kell figyelnem. Volt motortípus, amit kifejezetten nem ajánlottak.
De gondolom ezek egyike sem volt aktuálisan forgalmazott jármű. Azzal ha elmondja a véleményét kifutott termékekről, azzal a saját értékesítésének nyilván nem tesz rosszat, max a szervizüknek segít, hogy ne vigyél be olyat később, amit ők sem szívesen szerelnek + nem fogsz róluk rosszat mondani, hogy ajánlották közben mégis szar.
Próbáld ki ugyanezt a telefont aktuálisan értékesített autókra. Lesz olyan amit nem ajánlanak, de helyette biztos drágább termék lesz az ajánlás, vagy elmondják mellé, hogy jó az is, de a drágább még jobbabb. -
mrx1212
tag
válasz
ricsi8800gt #95719 üzenetére
Sejtettem hogy nem megoldás de mivel úgy is olajcsere előtt állok csak ezèrt gondoltam hogy inkább ezt teszem bele.Meg a javìtás most anyagilag sajna nem megy.Egyèbkènt te mind kèt kereket cserèlted? Utánna megszűnt a hang?
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
mrx1212 #95718 üzenetére
Nem segít az olaj csere a traktorozó hang elmulasztásán,nekem mikor okoskerék csere volt és szét lett bontva a kocsi és hozzá fértem a kerekekhez akkor minimálisat kotyogott a vezérmű tengelyen,na az adja a traktorozó hangot,fel kerültek az ujjak az nem kotyogott rajta semennyit.Szóval maga az olajcsere nem oldja meg
-
mrx1212
tag
válasz
ricsi8800gt #95716 üzenetére
Igen pont az miatt,nekem sincs már rajta a szűrő,de kezd traktoros lenni indításkor,pont olajcsere előtt állok.Gondoltam egy próbát megèr!?
-
ricsi8800gt
addikt
Nekem most megy a H majd műszakira.
Miket néznek műszakin rajta ?az első műszakisztatásom amúgy ez.
2 éve vettem,akkor volt cserélve rajta 4 tárcsa,fékbetétek és hátsó lengéscsillapító,aztán kb 6-7 hónapja első lengéscsillapítók,világítás,index ilyenek pipa.kormány része jó.Azért érdemes átnézetni nem ? -
válasz
ricsi8800gt #95713 üzenetére
Úgy úgy!
-
ricsi8800gt
addikt
válasz
Oposzumtoszó #95712 üzenetére
Soha ne keress fel szervizt ezeknek lövésük sincs, jobb ha fórumba kérdezel és haveri körben ha valakinek olyan opelje van mind neked, több a rutin és a tapasztalat.
De ha már olaj akkor 5W 30 GM csak ez. -
-
Castrol oldalán is úgy van fent: https://www.castrol.com/hu_hu/hungary/home/car-engine-oil-and-fluids/engine-oils/engine-oil-brands/castrol-edge-brand/castrol-edge.html#tab_5w-30-c3
Én most tettem a dízelembe az 5w40-est és nagyon baba lett.
Én a bárdinál vettem és januári töltés volt, elég friss.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz
Oposzumtoszó #95707 üzenetére
Tényleg a te dolgod hogy mit veszel, és nem is azon volt itt senki kiakadva hogy ennyiért megvetted, hanem hogy a boltos ennyiért adta.
Keresés: beírod hogy GM 5w30, 2 mp alatt kidobja a találatokat, elején ott van mindig csomó árösszehasonlító oldal, szóval 10 mp alatt megvan a rendes ára.
Mobilról lehet hogy 15 mp
Valld be ez neked se sok, pláne órabérre vetítve ha keresel a művelettel 5 ezret
De tényleg a te dolgod, mi meg tényleg csak segíteni szeretnénk, hogy bármit is vesz az ember, nézzem utána, pláne ha elmondása szerint abszolút nincs képben.[ Szerkesztve ]
-
-
Az a megszokott mondás, hogy hidegen ne járassuk sokat egy helyben az autót, hanem amint lehet induljunk el. Te ezt keverted úgy néz ki az alapjáraton való járatással. A motort járathatod évekig is alapjáraton (csak ne legyen hideg a mondás szerint), semmi baja nem lesz, tökéletes a kenése természetesen. Egyébként a hideg motor probléma is főként a benzinesekre igaz (a dúsabb és nehezebben párolgó keverék miatt), a dízeleket nagyon nem izgatja, de inkább semennyire. Járathatja faterod a dízelét nyugodtan, semmi baja nem lesz, max a környezetért kell aggódnia. Ha ártana a hideg járatás a dízelnek, akkor nálam már csak az üres blokk zörögne.
Ezzel szemben most van ereje teljében a motor, pedig már jó sokat ketyegett aranyom.
A dízellel úgy tudsz kib@szni, ha hidegen pörgeted, illetve ha nem belevaló az olaj.
Meg persze a hulladék üzemanyaggal, de most nem ez volt a téma. Bár az üzemanyag is csak a közös nyomócsöveseknél/pd rendszereknél számít, ezek az adagolósok kb mindennel elketyegnek.
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz
Oposzumtoszó #95704 üzenetére
Az árakért mondjuk annyira nem kell sokat gürizni
-
-
Tikakukac
titán
válasz
Oposzumtoszó #95696 üzenetére
Konkrétan topikban volt, hogy a kolléga nem egy hivatalos márkaszervizt hívott fel, hogy a XEP-be mehet-e 10W olaj. Sőt, persze, ahha, ők is azt öntik- jött a válasz.
Ennyit a témáról, szerintem összefoglalja a lényeget.
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest