Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Olyan igényem merült fel, hogy jó lenne látni az Astra F (classic start) x16szr műszerfalán a fordulatszámot.
A google segítségével eljutottam oda, hogy létezik a lehetőség, ha w=1102-es megjelölésű óracsoportot választok.
Kell mást is ellenőrizni a csere (vásárlás) előtt? Pl. hogy van-e kiépített extra vezeték; vagy mindegyik ugyanolyan?
Ja, és gondolom az össz km-óra állását is meg kellene oldani, hogy azt mutassa, amit a mostani (találtam w1102-es óracsoportot, 300+k km-rel).
Tudom, ez csak amolyan cicatuning, de én nagyon szeretem a fordulatszámot megjelenítve (gyakorlatilag az eddigi autóink közül csak az Astra-kban nem volt rpm mutató) -
Fin10
tag
válasz
Luck Dragon #94787 üzenetére
Köszönöm a válaszod, nemsokára úgyis olajcsere jön, akkor felvetem a szerelőnél!
-
Carlytoo
senior tag
Hali,
Beszámolok egy hibáról, ami hamarosan orvosolva lesz. Hátha mást is érint/érinteni fog.
Alany: Opel Signum V6 3.0 CDTI (Y30DT)
Fogy a kiegyenlítőtartályból a víz. Húha. Persze azonnal a legrosszabbra gondolok. Hengerfejes lett az autó? FONTOS: Ennél a típusnál ha hengerfejes lesz az autó (meg amúgy többnél is) a fűtésed azonnal elmegy. Azt ellenőrizd. Hál' Istennek nem. Az alsó csőnél kicsit elengedett a gyűrű és kicsöpög a cucc. Ilyenkor nem elég csak a csövet és a bilincset cserélni, mert sokszor a csati is kisz*p*sodik. Kiegyenlítőtartály plusz csövek, plusz bilincsek cseréje megoldja a gondot. Az elrendezés miatt nem látod, hogy folyna belőle a víz.
Ellenőrzés: Kb. 45 fokos szögben megállsz valahol orral lefelé. Öntesz jócskán deszt. vizet bele és kicsit megnyomkodod a csöveket. Akkor látod csak, hogy szivárog.
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
Astra J / A16XER:
Kiderült, nem a termosztátház repedt el, hanem a vízcső termosztátházba csatlakozó dugója, valamint a cső is elöregedett, elrepedt ugyanott.
Ezen kívül maga a csatlakozó nem is cserélhető, rá van olvasztva a műanyag cső gyárilag.
Most van egy fölös gyári termosztátházam
Szerelő azt mondja biztos eladjuk (gondolom olcsóbban jóval, mint a bolti ára), ne aggódjak.
De akkor is fölösleges volt megvenni -
hege1989
tag
-
-
Fin10
tag
Sziasztok! Adott egy H Astra Z16XER motorral, autópályán kb. 50-150km megtétele után kigyullad az alacsony olajszint figyelmeztető jelzés. Ezt már nagyjából négyszer eljátszotta, megérkezés után mindig megnéztem nívópálcával az olajszintet és mindig tele volt, semmit nem változott a mennyisége. Szenzorhiba lehet vagy van más ötletetek?
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz
Tikakukac #94782 üzenetére
Megcsináltuk, leszedtük a csöveket amik a fojtószelepházhoz csatlakoznak. Nagy részük tele volt ilyen sárgás-barnás olajhabbal, meg a pillangószelepen is volt "némi" lerakódás. Féktisztító sprével és rongyokkal alaposan kipucoltuk a csöveket és a pillangószelepházat is, szárazra töröltük, utána mindent vissza, bilincseket jól meghúztuk, most jó. Pár hónap múlva kiderül hogy mennyire tartós.
A fő probléma ami miatt szivároghatott, hogy a legvastagabb cső vége (ami felülről megy rá a a szelepházra) már ki van kezdve, kicsit hullámos. Lehet hogy a bilincs már nem volt elég szoros, nem tudom. Legfeljebb ha újból előjön a probléma akkor veszek majd belőle újat, gondolom nem egy nagy tétel.
Köszi szépen a tippet!
-
zgospel
őstag
válasz
Tikakukac #94780 üzenetére
Ezt tudnád kérlek részletezni egy picit?
Minden le alatt mit értesz, a fojtószelepházat pucoljam ki, vagy valami mást is?szerk: ja látom közben, a kartergáz csövet is szedjem le és pucoljam, jól értem? Van még más is amit kéne ez esetben pucolni? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
Sziasztok,
Benzines 1.4 G Astra, motorkód Z14XE. Tegnap vettem észre a képen látható olajszivárgást. Nagyjából 2 hónapja volt olajcsere, akkor még ez nem volt jelen, azóta durván 2000 km-t mentem. Nyilván megmutatom szakembernek is, csak most hétvége van
Addig is azt szeretném kérdezni hogy van bármi tipp hogy ez mitől lehet, merre érdemes elindulni?
Lehet hülyeséget mondok de ez a pillangószelep ház, nem?
Tapasztalt valaki már hasonlót, ha igen mi volt a megoldás?
A motor nem rángat, egyenletesen jár, egyenletesen húz gázra, gázelvételre sincs semmi szokatlan, érzésre nincs gond jelenleg.
Előre is köszönöm a válaszokat -
hege1989
tag
Sziasztok!
Használtan vettem egy 1.6 benzines J Astrat. Az első 100 km tapasztalata, hogy a tempomat nem mindig kapcsol be illetve, hogy az anyósülés melletti ajtó valahol zörög. Van másnak is tempomat vagy ajtózörgéses gondja?
Legjobban igazából a tempomat zavar. Van mikor simán megy és van amikor nem hajlandó bekapcsolni. Olvastam, hogy több embernél probléma ez. Talált rá valaki megoldást? Gariban javítják esetleg?
Ezeken kívül minden rendben van.
Előre is köszi a segítséget!
-
anti1966
tag
Sziasztok!
Alany egy 1,7 Isuzu, aminek hidegen vannak problémái. A baj az, hogy bármilyen hidegben pöccre indul, viszont gázadásra bedadog és egyenetlenül jár. Alapjárat viszont tökéletes.
Hibakód nincs, az izzítógyertyák jók, az előtöltés állító szelep az adagoló alján cserés lett, mert az üzemanyag kezdte áztatni a motoron levő elektronikát. Az volt a gondolat, hogy esetleg köze lehet hozzá, de nem javult meg ezen része.
Melegen az autónak semmi baja.
Esetleg valaki tud tippet adni, hogy mégis mi lehet, mi okozza a hibát?
Köszönöm!A másik: tudja-e esetleg valaki, hogy miért izzít majdnem 50 fokos vízig az izzítás rajta?
[ Szerkesztve ]
-
RpPRO
őstag
Sziasztok!
G Astrához keresnék bal első z163-as színkódú sárvédőt. Eddig nem igen jártam sikerrel. Van tippetek, honnan lehet ilyet szerezni? Három napos hirdetést találtam, már szép kapták / elvitték az egész kasznit.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
davenport #94757 üzenetére
Nekem most éppen pozitív tapasztalatom volt. Új szerelőt ajánlottak (nem mintha sokat lett volna a kocsi szerelőnél: elsőnek mikor megvettem, másodiknak meg mikor németbe elment a kuplung - na itt szépen megfésültek: egy zégergyűrű tört le ami befogja a hidraulika csövet a blokkba, ezek persze kicserélték a fél váltót...).
Szóval eljött az olajcsere idő, új szerelő. Kérdi a mester, h mi a probléma - mint a fogorvosMondom olajat kéne benne cserélni meghamár itt vagyunk: hidegen kicsit kerregős hangja van a gépnek, a víz is felkúszik 100ra - amit eddig sose tett. És nézze meg a motortartó bakokat is, kicsit rángat indulásnál / váltásnál.
Egy óra múlva küldi a videót!, h szerinte vízpumpa és nézzem / hallgassamOfcourse csináld-csináld. Másnap megyek érte, régi vízpumpát mutogatja, h tekerjem meg, teljesen sz.r - be volt állva rendesen, azt mondta időben jöttem
Aztán mutatja a termosztátot, h azt is kicserélte mert vmi csonk le volt törve... A motortartó bak működéséről is fel lettem homályosítva - h ott belül olajnak kellene lennie
Ezzel csak azt akartam mondani, h ilyen szerelőt már rég láttam (a nagybátyám volt ilyen), mindent végigmutogatott, magyarázott, h mit / miért / hogyan - vannak még ilyenek[ Szerkesztve ]
-
válasz
Carlytoo #94756 üzenetére
Az a gond, hogy alapvetően mindkét oldalnak más az érdeke, és ez szépen megy be egy ördögi spirálba. A szerelő pénzt akar keresni, még a normálisabbja is, főleg ha fejleszteni is akar, nemcsak egy helyben topogni. Meg akarja tartani az embereit, akiket szintén fizetni kell. Aki egy kicsit is normálisabb, az úszik a melóban és nem fog/nem tud beeső embert elvállalni, vagy csak jó előre bejelentkezve, vagy nem fog hibakeresésre 3-4 órát fordítani, ha az alatt az idő alatt többet tud keresni, más gyorsabban végezhető munkával, ahol az alkatrészből is leesik neki. Nem igazán tudod azt sem mérni, hogy mennyire kókler, vagy jó szakember az adott hely, mert max. facebook véleményeket lehet róluk, vagy így fórumokban találsz némi infót, ami lehet szubjektív, vagy csak idejét múlt, mert lehet hogy mire odaérsz már nem dolgozik ott az adott szerelő. A kocsik fenntartása pedig nem lesz olcsóbb, és továbbra is sok az olyan öreg autó, ahol egy esetleges hibakeresés összegét nem biztos hogy ki fogja fizetni a tulajdonos. Mi meg minél olcsóbban szeretnénk megúszni az egészet, és különböző okokból (pénz, az új autók ára és minősége, érzelmi szempontok), nem tudjuk/akarjuk elengedni azokat a kocsikat, amiket már nem biztos hogy érdemes megtartani. Vagy van aki megcsinálja magának, ez is egy út, ha van hozzá kezed, időd, és helyed. Az egyik facebookos csoportban egymásra licitálnak abban, hogy ki milyen olcsón tud megvenni adott alkatrészeket, mert az alkatrész nagykerek kb. mindenkinek megadják a kedvezményeket, majd egy részük keresi azt, aki beszereli azokat. Ahol most volt a kocsi vezérlés és olajcserén, ott nem találtak mást, nem volt semmi extra csere, reggel vittem a kocsit, délután hozhattam.
-
Carlytoo
senior tag
válasz
ntomka #94755 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a legtöbb olyan, mint a keselyű. Ha érzik, hogy a vevő bizonytalan, nem ért hozzá, akkor lehúzzák. Persze van kivétel. Egy kicsit felkészültebben kell odamenni. Illetve ami be szokott válni, ha ismeretlenhez mész: Adj elő egy kamusztorit, hogy a "múltkori szerelő" nem cserélt ki egy alkatrészt és megnéztétek, ami kiderült. Tehát higgye azt, hogy van módod ellenőrizni a munkáját. Az alkatrész berendelésnél úgy is le fognak többnyire húzni. Max. kitalálhatja, hogy ezt meg ezt is cserélni kell. Ezt sem kell okvetlenül elhinni. Csinálja csak meg azt, amiért odavitted és vidd el egy másikhoz(ha bizonytalan vagy),hogy nézze meg mit kellene még rajta cserélni.
A másik nagy probléma: Lövése nincs a hibáról és belekókányol. Persze uo. sz*r lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Carlytoo
senior tag
válasz
bazsimano #94749 üzenetére
Kezd bennem gyanú ébredni, hogy te a problémát nem megoldani akarod, hanem csak beszélgetni róla. Javíts ki ha tévedek.
Más: Egy kb 200 km-es távon változik a kormány keménysége (nem sebességfüggő szervó). Valamikor lavírozásnál is érezhetően nehezebb, valamikor nem.
Ami biztos nem: Szervószivattyú (cseréltük), vezérlés(cseréltük)<--ez nem a motorvezérlés és ami a legfontosabb, hogy hibát sem az OPCOM sem más nem dob rá. Valakinek van ötlete?
[ Szerkesztve ]
-
bazsimano
őstag
megkerdeztem 4 auto villamossagis szervizt, hogy lecsekkoljak-e a szolenoidok aramellatasi goindjaimat de senki sem votl hajlando ra
-
Carlytoo
senior tag
válasz
RohamDroid #94747 üzenetére
Problémát még nem olvastam róla. Mint minden, ez is lehet problémás, de ezt teszteld előtte.
Teszt: D állásba rakva ránt egyet, vagy hallasz-e koppanás hangot?
Rakd vissza N állásba D-ből. Hallasz valamit? N-ből R állásba. Szintén hallgatózz. Ugyanezt csináld meg minden fokozatból P-be. Ha ránt egyet, akkor a bolygómű is hibás lehet (nem jellemző). D-ben magától el kell indulnia az autónak egyenes úton. R-ben szintén. Kicsit húzasd meg, hogy nagyobb fordulatnál váltson sebességet. Ha ránt, üt, akkor hagyjad ott. Ugyanezt csináld meg, csak finom gyorsítással. Hagyjad, hogy elváltsa az összes sebességet. Szintén gond van, ha ránt, vagy üt. Megjegyzés: Ha érzed a váltást, az még nem gond.
-
RohamDroid
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok valamit mondani az Astra-K autómata váltójáról?
1.4 150 lovas motorral lenne a kocsi.Nagyon tetszik az autó jelenleg is automata váltós kocsim van, de az még a régi olajos technika (és nem akarom ezt a kényelmet elengedni
)
A kiszemelt kocsiban közel 100.000 Km van, és 3,5 éves.Üdv.: RohamDroid.
-
OPiiPO
veterán
(#94744) Vgabor92 + (#94743) Carlytoo - köszi, hétfő-kedd lesz kód kiolvasás is, illetve az akku cserét már fontolgatom egy ideje. Köszi!
-
bul07
nagyúr
Meriva A
Rádió gond, gyári
Pár napja kezdte hogy nincs hangja, vagyis hol van hol nincs
És olyan módon hogy nem is jelzi hogy hangerő van rád adva, tehát nem írja ki a kijelzőn hogy fel le van tekergetve a hangerő
Máskor meg jóTalálkozott már valaki ilyennel? Mi lehet ez?
-
gban
veterán
válasz
mohabá 007 #94735 üzenetére
Igen, de kérdés, mennyire frankó a legolcsóbb cromaxos.
A meg hogy benne van minden, szintén kérdés hogy jó-e, lehet jobban járok ha az eredeti kerül átpakolásra egy olyanba ami szenzorok nélkül van, mint egy ki tudja milyen minőségű egy utángyártott érzékelővel. -
OPiiPO
veterán
Hali
Astra J - reggel felvillant az elleőrizze a szervókormányt és az ESP-t jelzés.Ellenőriztem, mindkettő működött rendben, plusz az ABS is. Amikor legközelebb ráindítottam, a jelzés eltünt. Jövő héten tudom csak kiolvasni az esetleges hibakódot, de van valakinek ötlete mi történhetett?
Köszi!
-
mohabá 007
aktív tag
Ránézésre hasonló, de hogy pontosan ugyanolyan e, csak az összeszerelés után derülne ki. Hátránya, nem tudni milyen az anyagminőség, meddig lesz tartós, + hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő, + tömítéseket is külön kell kutakodni. Ez kb:19 ezerből kijön
A cromaxos meg kész, csak be kell pattintani a helyére. (én ez utóbbit választanám)
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
-
ntomka
nagyúr
válasz
mohabá 007 #94728 üzenetére
Ez a két mondat nem mond ellent egymásnak?
"A műanyagházas termosztát helyére nem fogatható fel a fémházas, teljesen más elrendezésü."
"Ha a termosztát rész ment tönkre, a fémházas termosztát beépíthető a helyére."
-
Tikakukac
titán
válasz
Luck Dragon #94730 üzenetére
Hát ha a kettő nem is csereszabatos egymással, akkor az fura update lenne.
-
válasz
mohabá 007 #94726 üzenetére
Mi alapján van kettő fajta? Régióra jellemző kiadások?
Gondolok itt sós tengeri levegő/ rozsda.
Vagy miért kellett kettő? -
gban
veterán
válasz
mohabá 007 #94728 üzenetére
Köszönöm a javaslatokat, infókat.
Szerelő (aki a nagylány barátja, és tényleg érti a dolgát) azt mondja, egybe kellene venni, cserélni.
Van benne igazság, csakhát nem annyira olcsó.
Leszedés nélkül nem dönthető el hogy mi repedt el, tömítés se biztos hogy külön beszerezhető a termosztáthoz, az egész műanyag szóval bármi elrepedhet 2 hét múlva amit nem cserélek, termosztát is tönkremehet mert nem mai már, ekkor ismét víz lejön, stb. szóval egybe csere erősen javasolt.Amin még elgondolkoztam, ez + ez összeszerelve ugyanaz lenne mint ez?
-
mohabá 007
aktív tag
Örülök, hogy újra be-benézel a topikba.
Nem szakértek,
csak a saját véleményemet mondom el a gondodról.
A műanyagházas termosztát helyére nem fogatható fel a fémházas, teljesen más elrendezésü.
Korábban azt mondtad, hogy a műanyagház megadta magát, de a termosztát még működik.
Próbáljál meg műanyagházat vadászni, hátha sikerül.[link]
Ha nem jön össze, akkor csak a komplett csere segít.
Ha a termosztát rész ment tönkre, a fémházas termosztát beépíthető a helyére. -
gban
veterán
válasz
mohabá 007 #94726 üzenetére
Akkor ha nem veszed zokon, kérnék kis szakértést.
Azt néztem, a fém házat az A16XER-re 2012-től írják itt-ott.
Az enyém 2009-es gyártás, 2010-es forgalomba helyezés.
Komplett venném a házat, amin rajta a termosztát maga a ház azon részével együtt.
1. Van valami tuti forrás ahol nem 40k? Cromaxnál van 30-ért is, láttam, de mindenhol 40 fölött van, illetve a topran volt itt-ott 28-ért, de már sehol nem találok készleten / rendelhetőt
2. ez a lényegesebb, jó nekem is amin a termosztát háza fém? -
gban
veterán
válasz
DjDanee87 #94723 üzenetére
Tócsát ha látsz az rég rossz.
Mondom, a termosztátházat nézd meg hogy látsz-e rajta hűtőfolyadékot.
Ha nem a termosztátház akkor máshol enged, de nem lehet véletlen hogy neked is most jött elő hogy elment a víz. Nagy hideg, rá a forró víz, sz@r műanyag meg reped...
Én még nem vettem újat, sajnos nem 2 fillér. -
DjDanee87
addikt
Valamennyi fagyállót kellett rátölteni, de tócsát nem láttam a garázsban. Majd kiderül egy idő után, hogy mi a helyzet.
A rosszabbik hír, hogy van egy nem túl hangos súrlódó fém hang indítás után a bal első kerék környékén. Elvileg a szervó szivattyú, amíg nem melegszik fel benne az olaj hallani. Remélem nem megy tönkre, mert jó kis 2-300 ezres árakat találtam rá.
-
bazsimano
őstag
válasz
mohabá 007 #94721 üzenetére
nah akkor most azt kell keresnem gyorsan
el villamossagis
koszi -
mohabá 007
aktív tag
-
bazsimano
őstag
válasz
mohabá 007 #94717 üzenetére
Ok! de gonodlom ehhez a muvelethez, hogy kimerjek szet kell bontani a motort nem? vagy tevedek?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
bazsimano #94716 üzenetére
Addig nem kell semmit venni, míg ki nem derült, melyik alkatrész a hibás.
Eddig annyi a biztos, hogy a szolenoid (OCV) szelep jó. A hibakód alapján nem vele van baj, azért nem működik, mert valamiért nem jut el áram az ECU-tól, ezért az nem tudja működtetni az okoskereket.
Akinek volt már kezében multiméter, lazán kiméri hol a gond.[ Szerkesztve ]
-
Carlytoo
senior tag
Haligali,
Szerintetek ez mi: Menet közben kidobta az ESP lámpát a műszerfalon + a szerviznél a kormányjel egy felkiáltójellel. Y30DT motorkód. Majd rácsapom az OP-COM-ra, de addig én úgy gondolom, hogy kormányszög jeladó szarozik. Szerintetek?
-
athomi
veterán
válasz
ricsi8800gt #94710 üzenetére
Van két hibakódja, mindkettő áramköri hibával. Akkor a mechanikai alkatrész cseréje, aminek valószínűleg semmi baja, hogy fogja megoldani a hibát? A traktorhang valóban azért van, mert az okoskerék nem megfelelő pozícióban van, de esetünkben nem a kopottsága miatt, hanem az azt működtető szolenoid szelep nem megfelelő működése miatt. És akkor visszatérünk oda ahonnan kiindultunk, azért nem működik megfelelően, mert áramköri hiba van. [link]
[ Szerkesztve ]
-
anti1966
tag
válasz
Petyyyyy #94712 üzenetére
Köszönöm a tippet!
Motorikusan teljesen rendben van az autó, üzemanyagot is próbáltam beletankolni már mint ahogy említetted is a prémiumot.
Változást nem észleltem a hiba terén.
Egy másik fórumban egy hozzászóló említette, hogy neki van 6 autója is ilyen, ebből 4 ugyanezt csinálja. Én nem akarom elhinni, hogy ez ilyen... -
anti1966
tag
Sziasztok!
Opel G 1,7 Isuzu motorosról lenne szó, aminek a hibája a hidegindításnál kezdődik. Hidegen pöccre indul, de ha gázt adok, bedadog és nem elég szépen jár, alapjárat viszont egyenletes, gyakorlatilag elindulni vele hidegen nem nagyon lehet a rágatás miatt. Izzítógyertyák kimérve jók, a hibatárolóban semmi motorjellegű hiba nincs. Az előtöltés szabályzó szelepje megadta magát, a gázolajat felhordta a motorvezérlőig, majd az cserélve lett, az olaj nem szivárog már, viszont a hiba megmaradt. Gázolajszűrő frissen cserélve, ha a motor valamelyest bemelegszik, a hiba teljesen megszűnik.
Esetleg tippje van-e valakinek, hogy ezt mi okozza?Köszönöm!
-
athomi
veterán
válasz
bazsimano #94705 üzenetére
P0013 Vezérműtengely-állító, szívó oldal/hengersor 1 - hiba az áramkörben
A mechanikai alkatrész [vezérműtengely-állító kerék (okoskerék)] cseréje nem gondolom, hogy megoldja a fenti problémát.
[ Szerkesztve ]
-
bazsimano
őstag
-
bazsimano
őstag
nah volt az auto egy szervizbe....megneztek a solenoidokat, de nem az volt, kicsereltek ket masikra es nem az adta a hangot. uh menni kell tovabb!
-
vcsabika
tag
Budapesten van valami opel szaki, aki ert a 2002-es opel benyin zafirahoz-hoz?
Új hozzászólás Aktív témák
- CPU léghűtés kibeszélő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Kés topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Forgószék - prémium bőr és fa
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Bebetto Luca 2in1 babakocsi - mózeskosár és sport résszel
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif Ip kamera
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest