Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kolty
aktív tag
válasz
mohabá 007 #102591 üzenetére
Nemrég cseréltettük a szelepfedél tömítést, mert körbe nyomta az olajat.
Ez valahol magán a szelepfedélen lehet, vagy nem tudom.Gaga_30 Csak ott voltolaj ahova a nyíl mutat. Fentebbre ahol látható oda én cseppentettem..
-
FoLey-v
addikt
válasz
Markizmark #102583 üzenetére
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
2017 utáni Insignia kombi 2.0 CDTI AT8 vásárlásakor, az aláltanos dolgokon kívül van valami típusspecifikus szempont, amire érdemes odafigyelni?
Köszi!
-
Gaga_30
tag
válasz
mohabá 007 #102591 üzenetére
Esetleg ha rosszul zár a betöltő sapka, onnan is kerülhet oda.
Mondjuk azt azért észre lehet venni, de lehet egy korábbi tulaj járt így és nem takarította le rendesen.
Egyszer rosszul tettem vissza, a kiskutyafa.. füle is tiszta olaj lett. -
dualcore
őstag
Sziasztok.
G Astra DVD 90-es fejegység ha növekszik a hőmérséklet a kijelző pulzál időnként és a navigáció nem ismeri fel a szoftvert vagy a dvd-t. Van erre valami opció, Tud valaki mondani erre valami hibaokot? -
mohabá 007
aktív tag
válasz
Kommy #102582 üzenetére
Ha a hidrotőke nem működik mert beragad, akkor van csörgő hang, de nem tud úgy beragadni, hogy a szelepek nyitását, zárását (kompressziót) zavarja. Meg kell mérni a kompressziót, lehet szelepszár szimmering hiba, vagy a szelep nem zár rendesen. Lehet nem megfelelő üa nyomás, vagy befecskendező szelep hiba is. (eltömődött szűrőjű befecskendező szelep)
-
peet137
tag
válasz
mohabá 007 #102579 üzenetére
Köszönöm mégegyszer, hálám üldözni fog!
-
toompa
őstag
válasz
Markizmark #102583 üzenetére
Tarr Szabolcs árul komplett javító csomagot az Opel Astra H fb.csoportban, de itt is megtalálod: [link]
-
bul07
nagyúr
válasz
peppe79 #102581 üzenetére
Nem írtad a motort
Édesapám Meriva A 2005 Y17DT
7Zap [link]2020 januárjába lett felrakva az akkor legolcsóbb POLMO 17.643 hátsó dob, és ha jól láttam legutóbb még a rozsda nem kapott bele, műszakin is simán átment már kétszer azóta
Ilyen idős kocsi esetén én a legolcsóbbat venném, ha 3-4 év után bele is kap a rozsda már akkor is ki fogja bírni míg a kocsi kocsi lesz
De amúgy az ára akkor 11200Ft volt , most rákerestem és 27e alatt nem találtam meg ugyan azt
[ Szerkesztve ]
-
Kommy
veterán
válasz
mohabá 007 #102580 üzenetére
Köszönöm a tippet, de sajnos az nem segített.
Astra G az autó Z16XE motorral. -
peppe79
senior tag
Sziasztok!
2005-ös Meriva A, hátsó kipufogó dobjának csövéről levált a rögzítő csonk, megette a rozsda. Véletlenül vettem csak észre, amikor lemostam a kocsit. Nem akarok kókányolni, gondolom a kipufogó is kiszolgálta már az idejét, vélhetően csereérett.
Melyik márka javasolt? Bosal? Vagy mindegy? -
Kommy
veterán
Sziasztok!
Édesapám autójánál ugyan ezt tapasztalom mint itt a fórumtárs: #101822 Tikakukac
Ugye nála nem találtam megoldást, mivel eltűnt a hiba.
Az autó dob hibaüzenetet is ami a 2-es hengerre mutat égéskimaradás. Ránéztem a gyertyákra hát elég kormos a 2-es hengeré.
A trafóra rá lett nézve op-com-al rendesen gyújt mindegyik tekercs, ott nincs probléma.Amúgy az autó jön-megy megáll, alapjárat is van, egy picit gyengébb, de különösebb gond nincs vele, meg hülye hangja van. Indítás után egy rövid ideig jó szokott lenni.
Lehet hidrotőkés?
-
peet137
tag
válasz
mohabá 007 #102572 üzenetére
Megnéztem a dolgokat, amiket írtál, ezek alapján nekem úgy fest, a szenzor rendben. Gyújtásra 4,97 v a kábelen.
Az ellenállás szépen nőtt, ahogy hűlt az autó. Tapintasra kb 30 fokos volt a cső, akkor ennyi:
Pár perccel később:A szenzort nem akartam kiszedni, ezért lehuztam a csövet a légszűrőházról, a cső és az érzékelő is kristálytiszta.
-
Gaga_30
tag
Sziasztok!
G Astra lengőkar gömbfej (eredeti szegecselt), illetve a két szilent csere varázslatot megcsinálta már valaki? Van ötlet, vagy tanács mielőtt nekiállok?
A lengőkarokat már kiszedtem, illetve van új szilentem és gömbfejem is, csak az nem volt meg, hogy szegecseltek..[ Szerkesztve ]
-
nrg.960
tag
Sziasztok!
G Astra esetén az első csipogók megegyeznek a hátsókkal? Hátulra nem igazán akart bemenni a helyére, előre meg rögtön, vagy mit csináltam rosszul? -
mohabá 007
aktív tag
válasz
peet137 #102566 üzenetére
...mivel tudom megnézni, hogy jól működik-e?.." Multiméterrel.
P1112= IAT szenzor, áramkör, szakaszos alacsony bemenő feszültség
Részlet az "okosomból"
"- Húzza ki az IAT érzékelőt, és ellenőrizze a feszültséget a csatlakozóban.
Az egyik vezetéknek 5 V-os tápfeszültséget kell olvasnia. Ha nincs 5 V-os tápfeszültség, akkor az áramkör szakadhat, vagy ECU-hiba léphet fel." [kép]- Az IAT érzékelő általában egy kétvezetékes termisztor érzékelő. Az érzékelő ellenállása a hideg huzalelemen átáramló levegő hőmérsékletétől függően változik." mérés
Kíváncsiságból én is megmértem. Hidegen ennyi:[1,90KΩ]
[ Szerkesztve ]
-
toompa
őstag
válasz
mephi666 #102569 üzenetére
Nem kell megvárni amíg valami zárlat lesz és nagyobb lesz a probléma. Nem egy nagy tétel mindkét ajtóban sokkal jobb minőségű kábelkötegre cserélni kompletten.
Nem tudom az előzményeket, de nekem csak az egyik hátsó hangszóróm nem szólt a H Astrámban.
Mindkét oldalon cseréltettem a kábelköteget. Elöregszik idővel.[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
na, most a jobb hátsó ajtó kezd szórakozni
a bal hátsó egyszerűen nem nyitott-zárt (azóta javítva és teljesen jó), a jobbnál meg az most a jelenség, hogy lezárom a kocsit távirányítóval, minden ajtó rendesen be van zárva, de ha a jobb hátsóra rányitok, akkor kinyílik minden ajtó
kábelszakadás ez is, csak nincs egyelőre minden vezeték elszakadva, hogy teljesen kuka legyen az az ajtó?
-
peppe79
senior tag
válasz
Markizmark #102472 üzenetére
Telitalálat: Meriva A, Z14XEP. Az X14XE-s G Astrám után, lehet, hogy ez rossz választás volt.
Kértem árajánlatot "félig" márkaszerviztől, márkafüggetlen szervizektől is. Mindenki durva munkaórákat és árakat mondott, így végül úgy döntöttem, akkor már inkább marad a hivatalos márkaszerviz, a garancia miatt.
Párszor világított a check engine lámpa, talán arra is rá kellene nézni. Illetve, ma elment a szervó is, aztán a következő gyújtásra "rendbejött". De gondolom, előbb-utóbb jelentkezni fog a hiba. Már előre fázom, hogy ez mennyibe fog nekem fájni...[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
válasz
mohabá 007 #102564 üzenetére
Ismét csak köszi a segítséget, utánajárást!
A tünetekkel kapcsolatban nehéz nyilatkozni, mert lassan egy éve küzdök ezzel a nyomorult hibakóddal, ráadásul a check engine is jön-megy, ill a hiba is hol jelen lévő, hol tárolt. ez az autó, mióta nálam van, nehezebben indul, mint az előző - Nissan Almera N16 - de abban gyakorlatilag zsír új önindító volt, 1-2 éves akksival, így nehéz őket összehasonlítani. Az opel érezhetően többet teker indítás előtt. A 105 lovas Astra moci amúgy sem egy erőbajnok, így a teljesítményvesztés eléggé szubjektív dolog. Most voltunk vele kirándulni, kb 750 km, 2/3 autópálya - 1/3 országút leosztásban, ez 6,9 l-es fogyasztás, nekem ez nem tűnik extrém soknak.
Ezektől eltekintve simán megéri megnézni a szenzort, mert elég könnyen elérhető helyen van, - remélem, nem a szokásos elcseszett bajonettzárral van rögzítve
- csak mivel tudom megnézni, hogy jól működik-e? Tisztítani tudom, az nem gond.
-
Markizmark
addikt
válasz
Tamagocsi123 #102561 üzenetére
Gondolom a radiátor kutyorog, abban lehet megszorulva egy kis bubi, próbáld meg meredek emelkedőn járatni, hátha kibújik. Kupak jól zárt? Tartja a nyomást?
Én is emelkedőn járattam, meg ferdén is a kis astrámat, majdnem árokban parkolva, hogy a kiegyenlítő legyen a legmagasabb ponton.
Elvileg saját magát légteleníti, főleg ha töltés közben kitekerem a műszeregység jeladóját, de nagyon nem így volt ... kellett neki trükközés. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
peet137 #102549 üzenetére
A keresőbe beírtam a hibakódot, és mind a kettőt dobta. [kép]
Ha a beszívott levegő hőmérséklet-érzékelővel van gond, ezek a tünetek:[kép]
Ha nincsenek ilyen tünetek, akkor az ECU azért kapcsolja ki (nem vezérli) a mágnesszelepet, mert nincs megfelelő vákuum a működéshez, és ezért dobja a P1112 hibakódot, a szakadás miatt többlet levegő (fals) jut az égéstérbe, ezért dobja a P0171 hibakódot is.
Ha az EGR nem működik rendesen az ECU P0400....P0409 hibakódot dob.
Bizzunk benne,hogy a "sebtapasz"megoldja a problémát.
Korábban is volt már ez a téma, de még senki nem írt vissza, hogy mi volt a hiba forrása, mivel volt a baj.
[link] ( a hozzászólásokat is érdeme elolvasni, hátha....) -
toompa
őstag
válasz
Tamagocsi123 #102561 üzenetére
Kupakod jól zár a tartályon?
Lehet hogy érdemes lenne lecserélni. -
Tamagocsi123
tag
Esetleg az én kérdésemre tudna valaki valami megoldást? Köszönöm
-
ncc1701
veterán
-
gban
veterán
válasz
cappa72 #102554 üzenetére
Nekem elszállt a hátsó fékerőszabályzó, engedte a folyadékot.
Kicserélték bontottra, utána évekig szívtam a vizsgán hogy nem egyforma a fékhatás.
Szóval ha cseréled, ne engedd hogy rábeszéljenek hogy csak az egyiket / bontottra / stb.
De nem tudom miért ilyen drága, kis vacak cucc -
Tikakukac
titán
válasz
cappa72 #102552 üzenetére
Az A.B.S. az egy gyártó
Van még ATE és ennyi, lehet kis adatbázis turkálással lesz egy referencia rá.
Borsos, de figyelj. G Astra, hátra többe van a fék, mint előre. Nem kicsit. És dobfékes a verda. Igaz, 220k km-t elfutottak és mennének még, de tököm fog szabályoztatni meg szórakozni, kicserélek mindent gyárira vagy jobbra.
-
Segítséget szeretnék kérni.
Elkaszálták a kisöreget a műszakin (F Astra, X16SZR), és a hátsó fékerőszabályzót mondták, mint bűnöst.
99443886-ot adták meg keresési kódnak.
Keveset találtam, azt is drágán. pl. link, a Cromax-nál.
A leírás itt A.B.S. fékerőszabályzót ír, viszont az én autómban ABS biztos nincs.
A leírás lehet (engem) félrevezető?Illetve vajh' honnan lehet még beszerezni - kicsit olcsóbban. KA-nál 22k, de kifogyott (ott nem írt ABS-t).
Unixnál megszűnt termék vagy nincs készleten....
-
peet137
tag
válasz
mohabá 007 #102545 üzenetére
Nah, szépen lassan összeáll a kép a történettel kapcsolatban a fejemben.
Köszi a segítséget, hétvégén megnézem a ragasztót is, van belőle otthon is, elég sokat használtam korábban bringához, de őszintén szólva eszembe sem jutott...
Nekem amúgy az opcom is, meg a "netes tudástár" is "port deactivation solenoid actuator valve error"-ként azonosítja a P1112 kódot, ezért szedtem szét anno a gömböt, innen tudom, hogy szakadt. Sőt találtam is egyet a neten, de sajnos - mint utóbb kiderült - nem az enyémhez való, hanem Z14XEP-hez és a membrán része még véletlenül sem egyforma...
[ Szerkesztve ]
-
válasz
mohabá 007 #102545 üzenetére
Szelepfedél membránra is jó?
-
válasz
mohabá 007 #102545 üzenetére
Na ez nem mai csirke
Már a ragasztód -
mohabá 007
aktív tag
válasz
peet137 #102544 üzenetére
Segíteni akarok, nem szivatni.
Kezdem a hibakódokkal.
A szakadt membrán miatt van az alábbi hibakódod:
A fűtött oxigénérzékelők (lambdaszonda) jelzik az ECU számára a kipufogógázban található oxigén mennyiségét, és az ECU a befecskendező szelepek vezérlésével megváltoztatja a motorhoz juttatott keverék levegő/tüzelőanyag arányát. Ha nem ok, jönnek a hibakódok.
P0171= Túl szegény keverék a rendszerben (1. hengersor)
A hibakód akkor jelentkezik, ha kevés az üzemanyag és a levegő felesleges. Neked fals levegőt szív be a motor a szakadt membrán miatt.P1112= Beszívott levegő hőmérséklet (IAT) érzékelő áramkör szakaszos alacsony feszültség
Lehet, hogy az érzékelő csak koszos, vagy nincs megfelelő kontakt, de lehet hibás is. (semmi köze a membránhoz)
Úgy látom még nem volt dolgod a ragasztóval. A ragasztós dobozomból előkaptam a tip-top cuccot [kép]
Lehet venni különböző nagyságú foltokat.ha ezzel nem tudod megragasztani, akkor semmivel.[kép]
-
peet137
tag
válasz
mohabá 007 #102542 üzenetére
Valóban, lemaradt egy 1-es az elejéről
111261 és 111262, mindkettő a membrán miatt van. 017152 a szegény keverék.
A biciklifoltot komolyan írtad, vagy ez csak szarkazmus volt? -
csoszogi
tag
válasz
mohabá 007 #102542 üzenetére
Mikozben setaltam hazafele, nekem is pont ez jart az eszembe, hogy beirom, keressen meg egy gumist az biztos tud tippet adni a lik beragasztasara...aztan hazaertem es megfeledkeztem errol
En megkerdeznek egy gumist, az csak specibb cuccokat tud erre, nem?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
peet137 #102534 üzenetére
"...közben a hibakód is visszatért (17152). Van egy másik hiba is, annak - elvileg - ehhez semmi köze, 11261 vagy 62 hol ez, hol az..."
Ilyen hibakód nem létezik!
Az a membrán működésképtelen, azt elrontani nem lehet. Vedd ki, és tip-top folttal ragaszd be.[ Szerkesztve ]
-
csoszogi
tag
válasz
peet137 #102539 üzenetére
Most viccelsz ugye? Ha ki van repedve, hogy tudna működni? Ráadásul igen szép lik.
Teljesen más membrános problémám volt ( lásd#99368 és utána lévő kommentek, hozzászólásaim) és, hogy mennyi problémát okozott...és a végén csak meg kellett vennem a teljes szelepfedélházat, azóta semmi gond.Mivel értelmes tanácsot nem adtam, ezért az off topik..csak egy példát írtam, hogy hogy lesz egy 5000 forintos alkatrész cseréből, ami viccesen gyenge, és rohadtul még 5000 forintot sem ér, hanem kb.:10 ft-ot, egy minimum 85000ft-os számla, meg pár idegtépő nap, stb.....[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
A csatornák is tiszták, azok a szívósor szétszedésekor - tavaly ősszel - ki lettek takarítva, egyedül a termosztátház alján lévő csatornák maradtak el, de azt meg tudom nézni magam is, ha esetleg szükséges lenne, de úgy tűnik, nem kell. Igen Z16XE1 motor, jól el****ott csatornaelrendezéssel...
A gömböt egyszerűen nem sikerül beszerezni, nem akarok ezért komplett szívósort cserélni, mert az enyém teljesen jó állapotban van, nem lóg a rudazat, szép a belseje is. -
Tamagocsi123
tag
Sziasztok. Kéne egy kis segitség. Adott egy 2011 év Opel Meriva b 1.4 szivó . Termosztát csere után vagyok már jóval, de mitha nem légtelenült volna a hüttö rendszer mert nagyobb gázadásnál enyhe bugyborékolo hangot hallok az utastér felöl. Fütés van,a tágulási tartály tiszta ,gázadásnál nem bugyborékol,a viz nem fogy. Hol lehet a levegő ? Mert idegesit ez a bugyborékoló hang. Köszönöm a segítséget
-
peet137
tag
válasz
mohabá 007 #102533 üzenetére
Valóban kérdeztem és azért kérdeztem újra, mert akkor nem kaptam rá választ...
Volt is hibakód, szegény keverék formában és onnan tudom, hogy az EGR a hibás, hogy szétszedtük a szerelőmmel és semmivel sem sikerült megmozdítani, olyan szinten volt tele redvával. Az értékeket Opcommal néztem és mivel a csere után a hibajelenség - rángatás - megszűnt, ezért gondolom, hogy valami egyéb teendő is van, mert az ECU hülyeségeket lát a gép szerint. Ott a kimenet teszten 0-t és 100-at lehet tesztelni. Amúgy közben a hibakód is visszatért (17152). Van egy másik hiba is, annak - elvileg - ehhez semmi köze, 11261 vagy 62 hol ez, hol az. Ennek az oka is megvan, de sajnos ehhez még nem sikerült új vákuumgömböt beszerezni.
Pontosan ezeket a "pozíciójeleket" gondoltam újrataníttatni vele, ha kell. De ha ezzel nincs teendő, akkor valahol máshol kell keresni a gondot, pl a vezetékben, ahogy te is javasoltad. Erre akár jó lehet a régi EGR is, ha esetleg sikerül megmenteni sok-sok vakarás és tisztítás után. Ha jól értem, amit írsz, semmi más dolgom nincs, mint lehúzni a csatit az új EGR-ről, rádugni a régire és Opcommal figyelni, mi változik, ha mozgatom a szelepet valamivel.
A multiméterrel csak a szelepet magát tudom mérni, ha jól értelek, vagyis az derül ki, hogy a szelep-e a hibás, vagy a kábel.
A termosztátot csak cseréltük, mert elfelejtett rendesen működni az évek során és nem engedte 85 foknál feljebb melegedni a motort. Ez is megoldódott, de még mielőtt összeraktuk volna a verdát, megnéztük a beáztatott EGR-t, de az nagyon sok tisztogatást igényel még. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
peet137 #102531 üzenetére
Ezt egyszer (5 napja) már kérdezted. Válaszolok, hogy ne kérdezd többször.
Maradjunk annyiban, hogyha az EGR nem működik megfelelően, dobja a hibakódot.
Valamivel mértél valamilyen értéket, ami szerinted nem jó. Mennyi a jó érték? Honnan tudod, hogy az EGR a rossz, hogyan ellenőrizted le, hogy esetleg nincs e a vezetékben szálszakadás, esetleg kontakthiba?
Ha ismernéd az EGR működését, nem kérdeznél ilyesmit:"...Újra kell tanítani az új egr-t, h a verda is tudja, mi a helyzet?..."
Az EGR egy agyatlan beosztott, utasításokat hajt végre, ezért nem is lehet tanítani.
A motor működésével kapcsolatos minden adat, az ECU-ba fut be. Amikor szükséges, a főnök parancsot ad a beosztottnak, hogy nyitni kell. Az EGR kellő mértékben nyit, ( a szelep poziciójának megfelelő, változó feszültségű jel kerül elkül elküldésre az ECU-nak). Innen tudja a főnök, hogy azt csinálja a beosztott, amire utasította.Nem kell csodakütyü, egy mezei multiméterrel ki lehet mérni, hogy jól működik e a EGR, ill melyik része beteg.
Amúgy mit tudtál megmérni a fűtött termosztátnál, amit szintén az ECU vezérel?
[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
Erre valami ötlet vkienk? Cseréltem Egr szelepet az astra H-n, meg is gyógyult tőle, minden frankó. Szerelés közben tesztelgettünk, lehúzott termosztáttal, leengedett folyadékokkal, stb. Ebből lett egy csomó hibakod, ezeket töröltem. És feltűnt, h az egr visszacsatolás továbbra is a rossz értékeket jelzi. 0-nal 0,86%, 100-nál 3,8 kb. Amúgy működik minden frankón. Újra kell tanítani az új egr-t, h a verda is tudja, mi a helyzet?
Azóta belement a hétvégén kb 800 km, kicsit mintha megint kezdene rángatni is, de nem veszélyes, lehet, h csak paranoia -
diablo1984
veterán
válasz
Gaga_30 #102526 üzenetére
Tényleg nem lett volna semmi gond vele, én anno vectra c-t vettem friss német műszakival amiben a stabpálca szét volt hullva, kopogott, cserekor derült ki, hogy kijárt a csuklóból. Múltkor a focusom hátsó pálcája maradt el, hallottam valami rugó-törés hangot, majd kb 1 hét múlva vettem észre, hogy a stabpálca eltört. Kicsitt jobban ingott a segge, de kb 2-3hétig jártam úgy vele, nem volt gond, csak zavart, hogy verze a csonk a helyét. Filléres tétel volt, most stabilabb természetesen.
-
-
Gaga_30
tag
válasz
diablo1984 #102521 üzenetére
-
Kolty
aktív tag
válasz
McDoug6lak #102524 üzenetére
Köszönöm. Sajnos az ilyen, olyan rendelős oldalakról nincs jó véleményem. Unix, Bárdi oldalain 190.000ft körül látom a katalizátor árakat :(
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Üritett már ki valaki katalizátort?
Sajnos zörög és el van dugulva. Az új drága ezért vágnék rá ablakot, kiüríteném majd összehegeszteném. (tudom műszaki)
Vagy mennyiért lehet eladni egy Z14XE motorkódú corsa katalizátorát?
Az új ára horror. Így nem fájna annyira.
Köszönöm. -
-
Gaga_30
tag
válasz
Markizmark #102512 üzenetére
Nekem nincs ekkora mázlim, mindkét oldalt ez a megoldás van, jobb oldalt gond nélkül szét is jött.
-
Tikakukac
titán
válasz
mohabá 007 #102514 üzenetére
Ha valaki nagyon erős, akkor a cartridge rendszerű olajszűrőt is le tudja szedni úgy, hogy áttolja rajta a csavarhúzót. De az tényleg igen erős ember lesz
-
mephi666
nagyúr
válasz
mohabá 007 #102514 üzenetére
A csaje a linkelt videóban fémházas szűrőt tekerget
...ami meg nem fémházas, ott egyszerűbb is a művelet
-
mohabá 007
aktív tag
-
Tikakukac
titán
-
Gaga_30
tag
válasz
Markizmark #102510 üzenetére
dehogyis van... tul egyszeru lenne..
-
-
mephi666
nagyúr
válasz
Cray Tyler #102496 üzenetére
ja nem nehéz, de az olajszűrőt szakszerűen úgy kell felrakni, hogy a gumirészét friss olajjal szépen megkened és érzéssel felcsavarod... nem kell megtépni, nem fog leesni... ha pedig láncossal izomból meghúzzák, akkor jön kézzel történő leszedésnél a szívás
ilyenkor az a módi, hogy a régi szűrőn kalapáccsal keresztben koppra átversz egy lapos végű izmosabb csavarhúzót (úgy, hogy a feje kijöjjön a túloldalán) és annál fogva már könnyű letekerni
nem vered szét a kocsit, annak semmi baja nem lesz, a régi szűrő meg úgyis kuka (természetesen csak akkor csinálod így, ha kézzel már próbáltad és az istennek nem akar lejönni)
[ Szerkesztve ]
-
Gaga_30
tag
Hali, egy kis helpre van szuksegem.
Elso lengescsillapito csere kozben megszivatott a kutyacsont felso csavarja.
Konkretan elnyaltam a belso 5-os imbuszt ugy hogy mar majdnem le lett tekerve rola az anya.
Ki talalta ezt ki, hogy egy otos imbuszzal kell ellentartani??
Most se levenni nem tudom, se visszahuzni es itt vagyok otthonrol kb 200km-re anyoseknal..
Hoknap vissza kell mennem, hetfon melo..
Van otlete valakinek merre tovabb?
Nem probaltam de gondolom ezzel a logo vacakkal nem kene egy metert sem menni, igazam van?
Vagy nagyon ovatisan kozlekedhetek vele? -
FoLey-v
addikt
válasz
ncc1701 #102500 üzenetére
Mint nálam eset amikor elvittem márkaszervízbe váltóolaj cserére és mondja az illető,hogy ez örökélet váltó,felesleges lecserélni. Mondom neki aha addig amíg ki nem purcan a váltó.
Elkezdték cserélni az olajat és 2 óra kínlódás árán +pénz is,utolsó fillérig kitudtam szerencsére fizetni 20k a 15-ből.
Azóta el sem vittem,elég volt egyszer elvinni.
Itthon magamtól kicserélek amit tudok és nem nehéz,főleg motorolaj csere.[ Szerkesztve ]
-
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Z14XE motorkódú corsánknál hirtelen nagy teljesítmény csökkenés történt.
Okozhatok-e gondot ha katalizátor nélkül elindítom kíváncsiságból, hogy katalizátor vagy kipufogó gond lenn? Tehát csak ott a kipufogó soron jönne ki a kipufogógáz. Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
- Videós, mozgóképes topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest