-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz ncc1701 #97481 üzenetére
ELM327-szintű cuccok eléggé csak a felszínt tudják csak kapirgálni, ECU és ennyi. Szóval szerintem már min. egy OP-COM kéne vagy Tech2.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Zolabol
tag
válasz ncc1701 #97549 üzenetére
Nem vettem észre, hogy víz került volna az olajba. Nívó pálcán szép az olaj képe, egyedül az olajbeöntő sapkán veszem észre a habosodást. De az állandó jelleggel van, ahogy beköszönt a hideg idő. Nyáron sose jön elő.
Holnap leszedem a tartályt.
Valahogy szívjam ki belőle a folyadékot, vagy le lehet engedni csak magát a tartályt?
Indítást is holnap kipróbálom. -
Zolabol
tag
válasz ncc1701 #97549 üzenetére
Kiegyenlítő tartályt kitisztítottam, amennyire lehetett, mivel 2 felé van osztva belül, és csak az egyik feléhez férek hozzá fizikailag, nem lett 100%os, de ha újból lerakódik azt észreveszem.. Gondolkoztam veszek egy újat, nem drága.
A másik project, a hátsó ablaktörlő javítása, nem töröl
Az ablaktörlő kapcsolásakor elöl kattan valami, talán relé, de nem töröl.Első körben kábel törésére gyanakszok, hogy lehet ezt kiszűrni, illetve kulturáltan lebontani azt a részt? Motorra is ránéznék.
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #97565 üzenetére
Holnap ha elvittem a gyereket az oviba akkor üzemmelegen megint teletankolom és megyek egy 100km nem városi kőrt. Utána vissza ugyan arra a kútra + pisztolyra
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Zolabol
tag
válasz ncc1701 #97566 üzenetére
Köszi.
Közben adódott még 1 problémám, ugye levettem a tartályt, és nem a leszívott folyadékot engedtem vissza.
Utána néztem, hogy koncentrátummal töltöttem fel a tartályt, most és előzőleg is.
Lehet ebből bajom? Direktbe, hígitatlanul öntöttem a tartályba.Engedjem le az egészet, és öntsek bele teljesen új folyadékot?
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #97570 üzenetére
Most azt akarom ezzel megnézni,hogy minden körülmény között sokat eszik vagy sem. Mert ha üzemmelegen, kis forgalom mellett , országúton is "sokat" eszik akkor az 99%,hogy nem szivárgás hanem más probléma.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
repvez
addikt
válasz ncc1701 #97621 üzenetére
Azt én sem tudom, hogy hol lehet azt állitani, hogy ha automatikus ajtózárral zárja az ajtókat akkor magátol hajtsa is be a tükröket és az ablakokat is huzza fel.
Mert a tükrök csak akkor húzódnak be ha a távirányítón a zár gombot hosszan nyomom.
De ha csak kinyitom a zárt akkor nem nyitja vissza a tükröket csak ha belül megnyomom a gombját.
A menüben csak annyit lehet állitani, hogy be lehessen a tükröket hajtani vagy nem, de azt nem hogy az ajtózárral egyutt nyiljon vagy csukodjon.
Pedig sztem ez egy alap dolog lenne, hogyha bezárom a kocsit akkor miden ablak fel és a tukor be, nyitásnál meg forditva az ablakok kivételével.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #98840 üzenetére
vettem is egyet majd tesztelem valamikor... mondjuk sokra nem számítok, mert többször ennyiért szoktam látni, de néha 1-1 kerékcsavart meghúzni szerintem jó lesz
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Ðávid
aktív tag
válasz ncc1701 #100122 üzenetére
Ez ismerős nekem is. Rendszeresen járunk a 8-as út 2x2 sávos szakaszán (Herend-Veszprém), ahol én általában 120-szal megyek az Agilával (A). Nem egyszer volt olyan, hogy bementem a belső sávba, mert meg akartam előzni egy „komolyabb” autót, aminek a vezetője jobb esetben visszaelőz, miután visszasoroltam a külső sávba vagy rosszabb esetben elkezdi nyomni a gázt és nem tudom befejezni az előzést. Az ilyen sofőröknek fáj, hogy egy kisautó előzi meg őket?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ncc1701 #100273 üzenetére
Ha felcsavarós szűrő, akkor letekerés előtt lehet alulról egy kis lyukat ütni rá, és akkor kevésbé folyik mindenhova az anyagból illetve ahol nincs alatta szabad hely, Form-a-funnel és társai ügyes megoldás, bár otthonra egy darab karton és széles ragasztószalag is megteszi.
[ Szerkesztve ]
-
Greentea
senior tag
válasz ncc1701 #100367 üzenetére
Ez érdekes. Én anno azt az infot kaptam, hogy mivel a motorvezérlő is beleszól az egészbe, ezért nem feltétlenül elvárt érték a 14,4-14,5V, főleg nem alapjáraton.
De jelzem nem vagyok autóvillamosságis. Viszont ha valóban úgy van ahogy írod, akkor a sok helyen feltüntetett 13,5V határérték mire szolgál? Végül neked kellett testkábeleket cserélned?
2x2 néha 5
-
,
addikt
válasz ncc1701 #100367 üzenetére
Akkor viszont ez autótípusfüggő lenne? Nekem 2 autóvillamossági szerelő is azt mondta a 13,8V-ra, hogy jó. Az autóm (B Vectra) szerelési kézikönyve 14 V-ot ír. Viszont 13,8V mellett sem bolondult meg semmiféle elektronika, és a megkérdezett 2 autóvillamossági szerelő egymástól függetlenül állította, hogy teljesen jó a 13,8V (kb 1%-os eltérés a gyárilag megadott értéktől, ami egyébként sem fix 14 V-nak volt írva, hanem kb 14V-nak).
-
,
addikt
válasz ncc1701 #100388 üzenetére
Új korában nem tudom mennyi volt, de az autó szerelési kézikönyve is 14 V-ot ír (ez ahhoz képest kb 1%-os eltérés mindössze). Neten amúgy kb 13,6-14,4V közötti értékeket írnak mindenhol, mint jó értékek. A minimumnál se lehet kevesebb, meg a maximumnál se lehet több.
Nekem az autó 13 éves korábban kezdett el döglődni a generátor, akkor nálam úgy kezdte, hogy alapjáraton világított a töltésvisszajelző, de kb 2000-es fordulattól már elaludt. Az autót így is tudtam használni, csak figyelni kellett a fordulatszámra. Minden nap reggel rá szoktam mérni az akksira, de 100%-ra fel volt töltve mindig (12,74V-ot szoktam mérni).
Néhány hétig, talán 1-2 hónapig használtam így az autót, aztán fel lett újítva a generátor.
21 éves korában aztán teljesen megadta magát a gyári generátor, minden fordulatszámon világított a töltésvisszajelző, szerelőre várni, felújíttatni nem volt időm, úgyhogy került bele egy gyári bontott, ami azóta is hibátlanul üzemel (24 éves most az autó).A döglött generátorral amúgy el tudtam menni egy fullra töltött akksi mellett a kb 25 km-re lévő szerelőig. Igyekeztem a lehető legkevesebb fogyasztót használni, de így is mire beértem abba a városba, ahol a szerelő volt, pont fölgyulladt szépen sorban minden visszajelző a műszerfalon (légzsák, ABS, kipörgésgátló, stb.), szóval már a végét járta addigra az akksi ereje.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ncc1701 #100387 üzenetére
Elég általános már a terhelés függő töltés (ez alatt a motor terhelésére gondolok), itt egy jó írás a témában: [link]
Adott 13.8-ra én nem mernék hibát kiáltani, inkább mérnék de ha nincs töltés, akkor úgyis jelez a műszerfal, pár tized itt vagy ott nem jelentős (pláne a mérési pontosság, aktuális fordulatszám, akku kondíciója és töltési szintje ismerete nélkül). Szvsz a baj, ha nem töltődik egyáltalán, vagy fordulaton 15-16 vagy több V szaladgál -
_seth_
veterán
válasz ncc1701 #100431 üzenetére
Én próbálom tartani a 10 ezret, jó legutóbb 12e lett belőle.
133e kmnél cseréltettem a szóban forgó tömítést DTE motorkódnál, a koszt leszámítva megegyezett az újjal, sem repedés, sem keményedés nem volt tapasztalható.
Jelenleg a piacon lévő autók közül ha nem insignia akkor én az audi a6 irányába mozdultam volna és kombi. De cél volt az 5 ajtó, ebben az esetben pedig marad a mondeo és octavia, más értelmes 5 ajtós nem nagyon van.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz ncc1701 #100435 üzenetére
A20DTE olaja beöntés után igen hamar csupa fekete, de ez a motor ugye 99g/km co2-t tud, a többi motorkódhoz képest még több mocskot vezet vissza magába.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bul07
nagyúr
válasz ncc1701 #100474 üzenetére
Miért, a amcsi Tesla se garanciás itthon, ahogy Polgárnak se cserélték a motorját mikkor garancia időn belüll beázzot(tudott jelemző hiba, sokszor megesik) és cserélni kellet, talán 1.5misibe fájt neki
Így ha itthon nem árulták akkor mire hivatkozik a magyar forgalmazónál, vigye abba az országba ahol eladták
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Tikakukac
titán
válasz ncc1701 #100474 üzenetére
Márpedig ez ennyire durva. Kezdjem sorolni mennyi, amúgy más kontinensen vagy országban eladott Opel visszahívás van/volt, amiből drága országunk/EU kimaradt? És elég vadak is voltak, a beakadt kormányzáras sztori amcsiban piszok komolyat ment, nálunk ebből mi volt? Semmi. Ha az udvaron esett szét az egész és akadt be a zár, mákod volt, ha nem, akkor meg kit érdekel, a fogyasztóvédelem mifelénk csak egy fura szóösszetétel a naplopóra.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Horgász topik
- Spotify
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Háztartási gépek
- Politika
- További aktív témák...