-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bass
addikt
Leszedtem az akku sarut Kiszedtem az fhp jeladót ,megpucoltam elindult és ment amíg le nem leállítottam majd újraindít és 10mp után ismét leállt . Vettem egy új fhp-t is de mind kettőnek ugyan olyan ellenállás és értéke van így gondolom a gyári siemens is jó.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #76696 üzenetére
Ülés sín hegesztés/csavarozás vagy ilyesmi lenne a megoldás szvsz, onnantól kész is. Amiből volt gyárilag több személyes, azt bontott cuccal simán át lehet alakítani C4 mk2 volt pl gyakori teher 5 ajtós, arra gondoltam az előbbiekben, hogy találkoztam átalakítással. (Azt hittem a Kangoo cég nevén is van, bocsi ) Talán regadót kéne fizetni , meg egy NKH műszaki szemle.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #76694 üzenetére
De nincs ülésnek hely, se lábtér, se övnek a helye, akkor is megoldható? Nem csak sima ülés meg övbeszerelés, mint a Clionál, hanem vágni kéne a kasznin is, padlólemezen. Megvan amúgy a lábtér, de ugye lemezzel van fedve előlről alá lehet nyúlni oda van bedugva a háromszög meg az ilyenek, azt ki kellene vágni hozzá. Viszont ülés és övrögzítő pont az nincs.
Nem akarom egyébként, mert pályára nem megy (azt látom, hogy a matrica duplájába kerül így), parkolóbérlet nem kell neki falun, önkormányzati adója változatlan, biztosítása se drága, bár az lehet a B10 miatt, de nem drága pedig az is elvileg magasabb így.
Nem látom értelmét semmiképp, csak én nem is tudtam, hogy ez teherautónak van vizsgáztatva.
Nem kell rá 2009 óta menetlevél, ha magánszemélyé és nem cég nevén van.[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #76688 üzenetére
Tavaly futottam bele pont két átalakításba is, szerintem megoldható. Ha viszont cég nevére van véve, akkor hagynám a TGK státuszt, úgy egyszerűbb az élet. Talán biztosítás és ilyesmi vonalon drágább a fenntartás, plusz menetlevél, de nagyjából ennyi. Ha szabályosan ketten mentek csak vele, akkor hagynám
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ejej
Több szereplős a dolog.Első körben FHP jeladó takarítás és kontakt javítás a csatiban.
Lehet fojtószelep hiba, takarítás megoldhatja.
A másik az AC pumpa szállító képessége, az AC pumpa csatlakozóját ellenőrizd le. Ha ezek nem segítenek akkor diag, mert komolyabb a baj.Renault power
-
Bass
addikt
Sziasztok tudom nem létezik távgyógyászat de holnap mennénk nyaralni és a kocsi meg makacsolta magát a szerelőm meg németbe . Reggeli indításkor sokat tekert majd a gombal megszakítottam a folyamatot , a második próbálkozásra pöc röff ,szépen jár de 10 mp után leáll több próbálkozás után mindig ez az eredmény. Próbáltam mind 2 kulcsot de ugyan az,gázra reagál de akkor is 10mp-ig megy. Hibát nem dob ki .1.6 benzin megane 2 2005. Ha lenne tipp azt megköszönném.🙂
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #76688 üzenetére
Azt hiszem lehet kategóriát váltani, vagy régen lehetett, de akkor járulékot kell befizetni. Egy időben ez divat volt, hogy az üveges haszongépjárműveket feltöltötték üléssel és úgy adták tovább, persze kategóriát nem váltottak, aztán szívott az új tulaj.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #76685 üzenetére
Amúgy jár bármiféle hátránnyal, hogy N1 (tehergépkocsi 3,5 t-ig) kategóriába van sorolva M1 (személygépkocsi) helyett? Vagy át lehet egyáltalán íratni? Nincsenek hátsó ülései, leválasztott raktere van. Nem nagyon kell ráfizetni többet, mint a Meganera pl., úgyhogy nem foglalkoztunk vele sose.
-
rob210
Topikgazda
FHP jeladó mi került bele? (márka)
Aztán ami okozhat ilyet.
Első és legfontosabb, az elektromos hiba kiszűrése.
FHP kontakt, valamint az inerciakapcsoló kontaktja.
(egyszer 2 hétig kerestem a hibát, mire eszembejutott az a mindennek nevezett.... rohadt kapcsoló. El volt az egyik lába oxidálódva és hol indított, hol nem. )
Ha jól értem teker, de nem indul.
Meg kéne nézni, hogy az injektorok nem szennyezettek-e.
Illetve még a nyomástartó szelep okozhat még ilyet, ha az injektorhíd az a fajta, amelyiken van, mert nem mindegyiken van...Több és jobb ötletem nincs.
Renault power
-
glx
csendes tag
Sajnos változatlanul tart Scenic-em "néha nem indul problémája. Jelenséget a #7614 hsz első részében írtam le.
rob210 tanácsodra nekikezdtem a gyújtáskapcsoló cserét körbejárni, de amit tudtak volna adni, annak a kulcsában nem volt zár távnyitó. Az új gy.kapcsoló <> régi slusszkulcs összeházasítás nem sikerült. (villamossági szerelő + kulcsmásoló páros). Majd két hétig volt villamossági szerelőnél, cserélt benne gy.kapcsolót. hibakeresés miatt használta, járt vele ~60 km alatt 4x jelentkezett a nem indulás. Elhoztam végül is a visszatett saját gy.kapcsolójával. Fél tanknál már tankolom, MOL, OMW, üzaszivattyú megy, hallatszik a hangja. Nem jellemző az erősebb gy.kulcs nyomás indítózásnál és egyéb vajákos módszer. Az őrület kezdete: ha viszont az indításra indul, pöccre röffen, menet közben nincs semmi probléma, nem dadog, alapjárat kicsivel 700 ford. fölött.
Minden tanácsot köszönettel fogadok. -
#89309696
törölt tag
12 zsák kukorica, 1 zsák búza.
-
-
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Renault Thália 1.5 DCI
Üzemanyag ellátó rendszer teljes felújítása után a tankban a tulnyomás szabályzó szelep tele tankolás eseten ( 1 kattanásig )kinyomja a gázolaj egy kis részét. 1-2 Liter kb.
Tud valaki tanácsot adni hogy mit lehet tenni ? ( Most nem tankolom tele )
A szerelő szerint nem az ő hibájuk.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76673 üzenetére
Komolyan?
Mert nincs típus ismerete.
Azért mielőtt átveszed az autót kérd meg, hogy a vezérlés beállító szerszámot amivel csinálta mutassa meg.De egyébként ezt nézd végig, ez szakszerű....
Ez az alap szett, ha ez nincs neki, akkor időzített bombán ülsz majd.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
veterán
válasz lsebestyen #76670 üzenetére
Nem volt ennek semmire sem ideje, mert 100% nem az útra figyelt!
Csak a végén még bele tudott baxni egyet a fékpedálba.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
lsebestyen
addikt
válasz forceberg #76668 üzenetére
Így videóról nekem úgy tűnik, h még a tükörbenézés is belefért volna, de lehet csal a látószög. Nyilván ha nincs idő/jönnek mellette inkább ne rángassa a kormányt. Ellenben biztos, hogy nem ezért nem húzta félre, hiszen a csatt után, mikor kisorol simán leszorít két autót is.
-
veterán
válasz lsebestyen #76645 üzenetére
Szerintem azt jól tette, hogy fékezéssel egybekötve nem sorolt át, mert nem tudhatta, hogy vannak-e mellette.
A satufékes átsorolások okozzák a 4-5-6 résztvevős puszikat...
A cím félrevezető, mert fékezett, volt olyan kép is, ahol rá 61-et mutatott.
A másik, szigorúan nagybetűkkel:
2 ÉV ALATT, AMIÓTA BOHÓCKODNAK A 2 HÓNAPOS MUNKÁVAL, EGY QRVA ALKALOMMAL NEM LÁTTAM TRAFIT, PEDIG NAPONTA ODA-VISSZA ARRAJÁROK. NEMHOGY EGY SZÁJBAQRT ÁTLAGMÉRÉSES RENDSZERT TELEPÍTENÉNEK KI! A 60-AS TÁBLÁNÁL MINDEN NAP KÉNYTELEN VAGYOK 80+-SZAL MENNI, MERT KÜLÖNBEN A KAMIONOK IS ELKEZDENEK ELŐZGETNI, VAGY JOBB ESETBEN 1M-REL MÖGÖTTEM VILLOGVA LETOLNI!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76664 üzenetére
Hogy mit csinál ki kivel?
A főtengely szíjtárcsát a hosszbordás szíj cseréjéhez nem kell levenni, azt akkor kell levenni, ha vezérlést cserél, vagy ha magát a tárcsát kell cserélni mert elszakad.
De a felét nem is értem annak amit írsz. Ez tudom az én hibám, csak nem szeretném, hogy elbeszéljünk egymás mellett.Ha az eddigieket jól értelmeztem elvitted egy szerelőhöz a kocsidat, vezérléscserére.
Aki most baromságokkal bombáz, a leírtak alapján, legalábbis.
A vezérléscsere menete:
Leengeded a hűtőközeget, kiveszed a trafókat és a gyertyákat.
Kiveszed az FHP csap záró csavarját, majd leveszed a dobbetétet és főtengely csavarral FHp-ra tekered a vezérlést. Ezután az FHP csappal rögzíted, majd a két vezérmű zárdugót amit a légszűrő rezondobja mögött találsz kiveszed, és berakod a vezérlés szinkronizáló lemezt. ezután szétszeded az egészet kicserélsz mindent összerakod és hallelujjja.A feszítés menete pedig ami miatt nincs ék!!!!!
Amikor össze van rakva a kocsi de a vezérműtengelyek és a főtengely csavarja nincs lehúzva! Megfeszjted a szíjat, jelre rakod és ezután húzod le a csavarokat tehermentesítve ezzel a vezérlést.De ha ezt nem tudja feleslegesen koptatom a számat illetve klaviatúrámat.
Ilyenkor van az, hogy jönnek a csilingelő, meg 180° al elforgatott kocsik, hogy nem megy meg füstöl, meg hangos a motor. Rosszabb esetben tréleren, mert összeakadt a vezérlés.
Renault power
-
valaki_xy
tag
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Itt megemlíti a szerző, hogy feltehetően az autó érdeme volt a vészvillogó.
Egyébként melyik modellekben mikortól lehet benne ez a feature? Kipróbálni nem szeretném azért, csak kíváncsiság. -
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #76659 üzenetére
Igen, de ésszel, mert ha kiakasztod a villát, vagy túlzsírozod, akkor cumi lesz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #76655 üzenetére
A diót kéne zsírozni.
Azt a gömböt amin a léptetővilla elfordul.Renault power
-
Kronos3000
senior tag
Thalia (2003) 1,4 16v
Kuplung, az első 2 cm-en olyan nyekergő hang van a pedál felől mint amikor vizes gumi csikorog egymáson, és egy nagyon picit a pedálon is érezni, olyan finom rázkódás féle. Ha elöl kiakasztom a bovdent akkor nem nyekereg a pedál,nincs hangja, de ha visszakötöm, a motortér felől hallgatva is a pedál felől hallatszik. Új a bovden lazán jár ki-be. Minden működik jól de nagyon idegesít, nemrég kezdte csinálni. Vajon mi lehet?Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76651 üzenetére
atya úr isten akkor az a vezérlés már most el is van rakva.
Csodás szerelőhöz vitted.A feszítés szakszerű folyamata miatt, ha ékes kereket rak fel, olyan szépen fognak csilingelni a szelepeid, hogy a karácsonyi Mágakoncert kutya füle lesz ahhoz képest.
Hogy a fenébe élnek meg a mai napig ilyen szerelők.....
Eleve minek vállal el valamit amihez nem ért?Másrészt a kocsid akkor életed végig nála lesz, mert nincs hangsúlyozom, nincs, nyomatékosítom nincs ékes kerék a 16 szelepes benzinesekhez.
HA meg felrak valami másik típusét akkor az lesz amit leírtam.Javaslom tréler és szerelő aki tudja is , hogy mit csinál!!!!!
(apró szösszenet, annak jelöld a választ akinek szól )
Renault power
-
#40649216
törölt tag
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Szia írtam főtengely fogás kerék ügyben tehát nem ékes mi benne van de nem én cseréltem a vezérlést csak megvettem a szettet hozzá a szerelő nem rakja ősszel addig míg nem kerít hozzá ékes fogaskereket az mondja ék nélkül elmozdulhat mi a véleményed?
-
-FLY->
őstag
A belső ventilátor motor kerregéssel milyen szerelőt érdemes felkeresni? Klímás, vagy villamos? Szerintem valami belement, mert néha csend van, néha meg csapódik benne valami és rázza a műszerfalat.
Pollenszűrőt kicseréltem, kiporszívóztam azt a fél lombkoronára való levél reszeléket a kazetta mellől, de nem oldotta meg a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76646 üzenetére
toronycsapágy.
Már írtam, hogy a kormánymű nem kattan.Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz DonThomasino #76646 üzenetére
Külső-belső kormány összekötők lettek cserélve? Toronycsapágy esetleg?
-
DonThomasino
veterán
Megane 2
Kormánymű csere után néha végkitérésbe kattan egyet a kormány,
pont mint a csere előtt.
Néha perceg-kattog kanyarban én kormány felől hallom, de nem biztos,
a csere előtt ez is meg volt.
Lenne valakinek tippje mi ez, és hogy a kormányból jön e ?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
lsebestyen
addikt
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Pff, ezt még simán kikerülhette volna, nem volt mellette senki. Külön bónusz, ahogy besorol, leszorítva két autót is.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz LamerGyuri #76643 üzenetére
Tipikus bóbita. Fék tapos, kormányon kitámaszt és becsukott szemmel várja a csattanást...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
LamerGyuri
senior tag
Ha már érintett a márka...
A szomorú az, hogy ilyen sofőrök vannak közöttünk, és az ég óvjon, hogy mögöttünk...
A másik fájdalmam, hogy eddig minden hírportál copy-paste az eredeti leírást, és senki nem vette a fáradtságot arra, hogy utánanézzen annak, hogy a video elején bekapcsolódó vészvillogó a vészfékrendszer része, nem a pilóta tudatos tette
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz #40649216 #76638 üzenetére
Miért olyan fontos ez neked?
Csak azért kérdezem, mert ha hozzányúlsz, csak célszerszámmal lehet újra összerakni.
A vezérmű tengelyeken és a főtengelyen is a csavar szorító ereje fogja hozzá a tengely végéhez. Ezért vannak gyárilag előírt nyomatékok.
Ha megbontotd és eltéréssel rakod össze nagy csilingelés és 140ezer feletti számla lesz a vége.Renault power
-
Jaded
őstag
válasz rob210 #76626 üzenetére
LOL. Kb 14 perc az egész, ebből 13,5 perc a semmiről és kinyögi hogy a GT line szerinte jobb, mert ő full parasztba vezet. Ott már visítottam, hogy ecseteli az 1.33-as motort, áttér hogy "itt van, benne ülök, nem zörög", aztán vissza a motorokra és végül semmiről nem szólt a mondandója. Ha nagyon utánanézett volna, akkor sejthetné, hogy azért nincsenek árak, mert jön a facelift (francia oldalon már lehet konfigolni, szép ára lesz és persze az öntökön rúgást megint végrehajtják). Valószínű faceliftem akkor lesz, amikor kifutó széria lesz, de "papíron" úgy tűnik, hogy sok bosszantó dolgot kijavítanak és próbálják utolérni a többieket. Az más kérdés, hogy valószínű a sírja már meg van ásva szerencsétlennek.
Egyébként nem rossz autó, FB csoportban sem sok durva panasz van rá, inkább a "szokásos" összeszerelési minőség, ami nem az igazi (ez is nagyobb esetben a Grandcoupéra jellemző->török gyártás).Renault Megane IV Limited
-
LamerGyuri
senior tag
válasz tothjozsi96 #76629 üzenetére
Igen, ott és úgy van nekem is.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#40649216
törölt tag
Sziasztok! Volna egy kérdésem Renault mégane 1 vezérmű tengelyen lévő fogaskérék ékes vagy nem!
-
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #76628 üzenetére
Ez komoly, hogy klímás az autó, de nem raktak bele pollenszűrőt?
-
tothjozsi96
addikt
válasz LamerGyuri #76628 üzenetére
Köszönöm!
Helyileg ugyan ott kellene lennie mint az 1-es Thalia-ban?
Ebben a videóbán láttam. -
LamerGyuri
senior tag
válasz tothjozsi96 #76627 üzenetére
Azokban a Thalia-kban csak a helye van meg gyárilag. Gondos gazdák be szokták szerezni a fedelét, és onnantól pollenszűrőzhető. Nézd meg, és kiderül, neked van vagy nincs.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Renault Thalia 2. szériás autónk van, 2003-as, 1.4-es motorral.
A klímát szeretnénk feltöltetni a kocsiban, viszont több helyen olvastam hogy a pollenszűrőt érdemes cserélni. Na most a mi kocsinkban sose volt cserélve, mert az autószerelő azt mondta hogy ebben a 2-es Thalia-ban nincs gyárilag pollenszűrő.
Ilyen létezik? Néztem videókat, 2-es Thalia-ról nem találtam pollenszűrő cserélős videót, de 1-es Thalia-ról igen.
Aki biztosra tudja a választ, hogy mi az igazság annak megköszönném.
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76624 üzenetére
ha bent van öntözd meg és rögtön kiderül, jól dolgoztál-e.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
DonThomasino
veterán
válasz rob210 #76498 üzenetére
A jobb oldali képen a búra jobb szélein található tüskék,
már nincsenek meg az nagy probléma ?
Onnan is ázhat esetleg ?
Ma megcsináltam, de az egyik félig le volt törve, a másik meg hiányzott
nem foglalkoztam vele, csak amit megjelöltélBeszéltünk a megane 1 fém termosztátházról,
a megane 2 ben anno gyárilag is műanyag ház volt ?
Csak azért mert láttam bontóban csak házat,
és azt mondták megane 2 gyári termosztátház.[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Atesz08
tag
válasz molnarpeter #76615 üzenetére
Nagyon köszönöm !!!
-
-FLY->
őstag
Megane II Váltógomb elkezdett ragacsos lenni, jön le róla a bevonat, elég gusztustalan ebben a melegben. Mit ajánlotok cserére, amivel normálisan pár év múlva el is tudom adni az autót?
-
Atesz08
tag
sziasztok. megane 1 (2001) első lökhárítót és az első fényszórót hogy lehet levenni ? köszönöm a válaszokat, vagy video -t.
-
DinkaDanka
tag
Sziasztok!
2014. Renault Clio IV 1.2 TCE autóm van. 110e km
Mostanában gázadáskor kerregő hangot ad 2000 fordulat felett, ha bemelegszik a motor..
Motorházat felnyitva a motor jobb oldala felől jön a hang, talán az üzemanyag pumpa/ felől.
Nem távgyógyítást várok, csak érdekelne volt-e hasonló jelenségetek, esetleg mi okozhat ilyen problémát.
Köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
Real Gamers Never Die, They Just Respawn
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #76607 üzenetére
Értem akkor nézni kéne majd, hogy vannak-e buborékok a rendszerbe.
1 nap állás után mondjuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Criminal017 #76603 üzenetére
Mikor cseréltétek az üzemanyag szűrőt?
Szerintem levegősödik a rendszer vagy nem volt megfelelően légtelenítve cserekor.Renault power
-
Criminal017
őstag
Sziasztok,
1,5 dCi Renault Scénic II. Édesapám tolatott fel klímával egy enyhe lejtős parkolóra, majd kicsivel később leállította. 20 perc múlva indítottuk volna már közösen, de csak forgott, "nem kapta el".
Tudni kell, hogy szerintem még az eredeti, de az biztos, hogy nem valami új üzemanyagpumpa van benne, viszont az üzemanyagszűrő vacsi új.
Megpróbáltam, hogy felpumpálom a kicsi kézipumpával, addig nyomorásztam ott a kicsi, forró géptérben, hogy felkeményedett teljesen, utána pöccre indult.
Lehet, hogy haldoklik az AC pumpa? Vagy csak szerencsétlenül állt meg az autó?
-
polonic
félisten
Robi! Melyik is az ajánlott klímás Érden? Csak annyira emlékszem, hogy a Renault mágusra kell hivatkozni, ha hívom őket.
-
zeon.hu
nagyúr
Bal első ablak felhúzta magát (szakaszosan), de kb 1 cm maradt.
Resetelni nem tudom.
Meg lehet javítani valahogy?#?*@&!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- BMW topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...