-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz CactuS #67662 üzenetére
Ha tudod itatni akkor oké.
Ha szerelni kell a motortérben akkor ott nem sok hely van, de elég ritkán kell szerelni.
Remélem Balázs olvas, neki ilyen van meg tudja osztani a tapasztalatait. Ha az előző gazda csak rúgta, mert milyen jól megy akkor nagyon bele lehet tapsolni a sz@rba. De ez minden autóra igaz.Renault power
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #67662 üzenetére
CactuS: Nem simerem az RS-t. Nem félek jobban a sportos (kis)autóktól mint a simáktól, átlagban a sportosaknak inkább volt gazdájuk; szopó mindennel lehet.
RS-nél, Swisft Sportnál is kicsit a kerék/futómű nyugtalanít, amikor mentem hasonlókkal, minden komolyabb kátyú stresszfaktor volt a /45 vagy /40-el és fájt is ha nem sikerült kerülni.
Clio 3 GT(mondjuk ritka), Punto 1.4T (szívócsőbefecskendezéses a 120 lovas), DS3 (1.6 szívót céloznék be magamnak elsőkörben ezek közül, de a THP sem vállalhatatlan csak több törődést igényel megvételkor).
Esetleg Megane 3 (GT Line) 1.4T, C4 VTR (meglepően jól megy a 120 lovas 1.6ossal).
Pályanapozni viszont ezek közül az RS-t venném.eTrade: Köszi, ha cserélek szelepet akkor hozzádom ezt is. Kintről a szelep 13k-ból megáll, nem is olyan vészes; kérdés inkább az, hogy mit cseréljek először(szelep/kerék), ha pár nap állás után csattogva indul.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
CactuS
Arcképgyáros
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #67684 üzenetére
A 195/40R17-hez képest még az is maga a ballonosság szobra
Megjött a frogum csomitálca, elég jó, messze legjobb a korábban próbáltakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rsf
senior tag
válasz CactuS #68069 üzenetére
Jól írta Rob..
Ha a henger térben vannak lerakódások azok szép lassan épülnek le.
A DPF is jobban tisztul ezáltal észre sem veszi..
Nekem bejött a spuri. És a környezetemben is másoknak.
De ismerek olyat aki nem próbálja ki, és azt mondja, hogy gagyi magyar cucc az OMV biztos sokkal jobbat kever a prémiumába. De kb. 5-6 tank után jött el a javulás.
Szóval a döntés mindenkinek a sajátja.
Üdv.“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
MC Pite
veterán
válasz CactuS #68074 üzenetére
Egy agyonszenzorozott, kettőstömegűs GDI szívó benzines sem sokkal megbízhatóbb mint a turbós.
Plusz turbósból is vannak egyszerűbbek (meg akár szívócsőbefecskendezésesek is ha ritka is, pl 0.9 TCe).
Pl prince motornál (pl DS3) sem a turbó a problémás, hanem a koksz és részben emiatt hamarabb nyúló vezérműlánc; a turbó elég strapabíró benne (a szívóhoz képest ahol ez a kéthiba nem jellemző).Hétköznapokon munkába a nagy forgalommal haladva (azaz használt idő 98%ban) kevesebbet eszik mint egy annyi erőt felvonultató szívó (1.2 tce/1.6 thp)... és a jobban sikerült változatoknál elég mókás is lesz vele az autó. Cserébe ha esetleg fel kell újítani egy százasért, 3-5 év alatt megspórolta az ember benzinben ezt. Amikor meg játszol, annyit eszik mint egy olyan nyomatékos/erős szívó.
Ez olyan mintha a hibridtől az akku miatt félne az ember (2 cella munkadíjjal kb annyi mint egy olcsóbb turbó felújítás).
Steven: Köszi; azt nem vágom mennyire b...a el a rugózást, irányíthatóságot, fogyasztást a 225/45 a 205/50-hez képest. Mivel 7"on szélesebb, azonos átmérő meleltt is több a gumi husa (hogy en kössenek bele a ballos kifejezésbe ha már /45) elékpzelhető hogy nem igazán ront rajta, csak a fogyasztáson...
Több gumi van ebbena méretben és jóval olcsóbb is (ez a 17es 'sztenderd' méret a kompaktokon, a 205ös meg ritka és 40-60 ezerrel drágább a szett ebből).
Meglepő (vagy súly alapján annyira nem is) módon nálam se nagyon van különbség a 16 és 17 között. Kolléga szerint akinek 15ös van, a 15 és 16 között van érdemi különbség (16-17 között kb 1kg, 15-16 között 3-4kg).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rolio1
tag
válasz CactuS #68074 üzenetére
Nekem is 2-es van, kis sérüléssel vettem. Itt ez a kék, én ebből vettem első lököst és je ülést.
twingo 2 bontás -
rolio1
tag
válasz CactuS #68112 üzenetére
Ez a twingo óratekerés érdekes. Amit én vettem, abban volt 170000 2009-es. Hazahoztam, hétfőn mire indultam munkába, felugrott a km óra 180e fölé, mire a 20 km-re lévő munkahelyemre értem, beállt 201e-re.
Megkerestem FB-on az előző gazdáját, ő elmondta a valós 201 ezret, 170-nél volt vezérmű szett cserélve.
Nem tudom mit ronthattak el, de a kocsi nem hagyta magát -
-
Morales72
csendes tag
válasz CactuS #68337 üzenetére
Még az is lehet. Csak ezek a kereskedők akkora betyárok, hogy az ember sosem tudja náluk.
Szerintem elbringázok a kereskedéshez ma délelőtt, megnézem a vasat még egyszer, és beszélek a kereskedővel. Mivel más autó most nem igazán van a látóteremben, azt hiszem, egy átnézetés költségét be fogom vállalni jövő héten, akár megszüntették a visítást, akár nem. Legfeljebb akkor tudni fogom, hogy érdemes-e vele foglalkozni. És talán a szervizben kiszúrják, hogy mi visít.
"I'm too old for this sh.t..."
-
Morales72
csendes tag
válasz CactuS #68337 üzenetére
Elmentem a kereskedésbe.
A klímás nem vállalta el az autót, megnézni sem akarta. Hogy ezt miért nem lehetett telefonban elmondani, az nem derült ki. Annyit mondtak, hogy ha bevállalom, elengednek az autó árából még 30 ezret. Mondtam, hogy mindenképpen át akarom nézetni szervizben, majd ott mondanak rá valamit, aztán majd meglátjuk. Jövő hét elejére kérek időpontot, a srác elviszi, a szerelő nekem majd elmondja az infókat, lefotóztatom az alját stb. Sajnos valószínűleg nem tudok jelen lenni az átnézéskor.
Ha vannak tippek, hogy mit nézessek meg az autón, ami kifejezetten ennél a típusnál fontos, azokat megköszönöm.
De ez majd hétfőn vagy kedden lesz. Mondtam, hogy most már mindenképpen menjünk el vele egy körre, hogy lássam, milyen a járgány. Indítja, indul pöccre, az alapjárat szép. Indítja a klímát is, hogy megint halljuk a visítást. Semmi. Azért hozott valami spray-t, hogy befújja, ha rákezd. Nem kezdett rá. Gázt adott, semmi. Jó, mindenesetre meg fogom ezt is nézetni. (Azt mondta, hogy a héten a jégeső elől átvitték az összes autót egy másik telepre, szóval közlekedtek az autóval. Ő már akkor sem hallotta.)
Kigurultunk, először ő vezetett. Amire egyből felfigyeltem, valami nyekergő, nyiszogó hang volt, ami a két első ajtóból jött, ha átmentünk valami útegyenetlenségen. Ezen kívül semmi különös.
Aztán átvettem a gépet, és vezettem pár kilométert. Teljesen rendben volt. Az autó kényelmes, az útegyenetlenségeket jól elnyeli, eléggé egyben van. Semmi rendelleneset nem tapasztaltam. A váltója nem akadt, minden fokozatot gond nélkül bevett. A fék rendesen fogott. Amikor megálltunk, kicsit égett szag jött a jobb első kerékből.
Ez minden. Mit gondoltok?
"I'm too old for this sh.t..."
-
-
harry
veterán
válasz CactuS #68435 üzenetére
Ja oks nem tudtam. Csak úgy adta volna magát a dolog (meg láttam van ilyen kategória), de akkor ez nem ilyen egyszerű, rendben.
A magasfényű izzókkal azért majd lehet futok egy kört. Csak ezzel az a problémám, hogy ugye nappali menetfény nincs, így napközben is menne, ahol így feleslegesen fogyna az élettartam...Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
rolio1
tag
válasz CactuS #68386 üzenetére
Itt találhatsz inspirációt, ha még nem nőttél ki belőle...twingotuning forum
-
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #68698 üzenetére
A magyar az tényleg leszarja a fékfolyadékot meg a szervofolyadékot és a hűtőfolyadékot is, ahogyan a klímaolajat is, mind felhasználói mind szerelői szinten, mert nem olyan könnyű kicserélni, mint egy motor vagy váltóolajat. Váltóolajat se sűrűn cserélgetnek egyébként.
Ettől függetlenül az autók röhögve elvannak a 10 éves fékfolyadékkal, ha 10 évente ki volt cserélve akkor elballag vele, ha nem szerpentinen égetjük szét a féket épp vagy megyünk sokat tömött pályán, akinek ilyen tervei vannak az cseréltesse mert a felhasználás indokolja. Ezzel foglalkozó videók vannak végtelen sok, hogy az öreg fékfolyadék mennyit is bír és meglepően sokat. Ettől persze statisztikailag sosem lesz lehetetlen az valaki megkoccol hátulról egy öreg fékfolyadék miatt, de ez megint szőrszálhasogatás.A Suzuki az más, ott az ABS kocka hitvány minőségű volt és megrohadt a legminimálisabb víztől is, ott valóban cserélgetni kellett sűrűn és akkor nem volt gondod, ettől még az ABS kockák 90+%-a viszont röhögve elvan 10 éves olajjal, a Meganenál pedig egyértelműen nincs ilyen jellegű hiba mint a Suzukis. Írtam már régebben is, hogy a kétéves csere az el van túlozva, az autó megoldja azt 8-10 évente is, kivéve az olyanokat amikről bizonyított, hogy hullanak tőle. Azon kívül csak léleknyugtatás az egész, na most aki 400 ezres autóval jár az nem engedheti meg magának a léleknyugtatást kétévente, pláne annak fényében, hogy szerelőt sem találsz aki hajlandó lenne nekiállni.
A múltkori évente-kétévente olajat meg gázt kell cserélni a klímában beszóláson a másik topikban pedig majdnem szívinfarktust kaptam, nem írtam inkább rá semmit mert nem szeretnék másokat megsérteni vele, de faszság ahogy van. Kivétel természetesen van, épp egy Volvoról beszéltek most is amiben a kompresszor megdöglik, ha nincs gyakran a gáz/olaj cserélve, ezt aláírom amelyik autónak ilyen gondja van abban ki kell cserélni. Az összes többinél túlzás, meg túlvariált előbiztonság. Vannak akik átesnek a ló túloldalára, túlreagálják az autóhoz való hozzáállást ami nem baj, csak nem kell ezt normálisnak meg elvárandónak kikiáltani.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz CactuS #68701 üzenetére
Taxi az külön életkultúra, nem egyszer hallottam, hogy a jobb autóikból kiengedett motorolajat 15k km-rel szűrik és öntik bele a régebbi autóba jóvanannak címszóval újabb 15 ezerre. Ez már kb. India szint, ott művelik ezt, csak ott 5 autón át.
Én se azt mondom, hogy meg kell várni a bajt, de olyan típusok amik elmennek a gyártói előíráson túl is gond nélkül azzal nem foglalkozom addig. A gyártó értékeivel meg egyébként is kitörölheti az ember, láthatjuk a 30 ezres csereperiódusokat motorolajra, meg az élettartamos szakadó láncokat százezernél. Én a szerelőkre meg a tapasztalatokra hagyatkozom. Ez pedig azt mondja, hogy a Megane1 elmegy 4+ éves fékfolyadékkal is. De nem 20 évessel. Belövöm az intervallumot kb. és kész.
Ha beszarik az ABS akkor meg megcsináltatom, világító ABS meg légzsák visszajelzővel én el nem indulok sehova, megdögleni aztán egyáltalán nincs kedvem. Tudom, hogy a karácsonyfa műszerfal alap dolog itthon, amíg a kocsi gurul addig a visszajelzőnek nincs lényege mentalitás van.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz CactuS #68764 üzenetére
Szia!
Én ezt egy Yatour cuccal oldottam meg.
Ezen a linken keressed ki a fejegységet, aztán láthatod a variánsokat
-
shifty!
senior tag
válasz CactuS #68764 üzenetére
Transzmitteres megoldás nem játszik?
Nálam a Meganeben egy Roidmi 3S van olyan frekvenciára állítva, ami környékén 0.2-0.2 MHz-en nincs szomszéd állomás, így elég tiszta jelet tudok átvinni telefonről.
Egy hátulütője, hogy a Roidmi mikrofonja egy tál zabkásával ér fel hangminőség ügyileg, úgyhoy a telefont be kellet állítani hogy annak a mikrofonját használja híváskor, de a hangkimenet BT-on legyen.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
atosan
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz CactuS #68771 üzenetére
Most raktam be egy meganeba egy ilyet.
Mire beálljtottam mindent befontam a hajam, de a kicx hangszórókkal brutál minőségi előrelépés volt.
A mikrofonja kristálytiszta jól érthető, a bt pedig hiper szuper beülsz a kocsiba azonnal kapcsolódik és el is kezdi lejátszani a számokat
Tényleg csak ajánlani tudom.Renault power
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CactuS #68848 üzenetére
Normál 45 fokból, csukott ajtókkal tudsz fotózni egyet?
A vezető oldalon a gumitálca szélén az hamu? Bent figyel a 2 doboz cigi és a hamutál is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68848 üzenetére
Sport légszűrő, "karbon tető" és a sport felirat kuka
Sport légszűrőt azt már írtam hogy én is kukázom. Megvan a gyári, megy vissza.
Sport felirat nem érdekel. Karbon tetőhöz nem nyúlok, ezzel tuti nem küzdök. Marad úgy ahogy van...ha madár vagy nyest leszarja, könnyebben lemosom.
Barna berakás, nem izgat. Ott van és kész. A felnit max eladom, ha úgy alakul. Csak azt kell eldöntenem, hogy ha meg is tartom, akkor erre kell gumit vennem mert az nagyon kopottas. Meg ugye 17"-osA bőrhöz ahhoz nem értek.Hál isten kiszakadva nincs. De akkor annyira nem vészes ugye?
(#68849) molnarpeter ...azért nem új autó, ezt azért vegyük figyelembe. Nem lehet minden makulátlan és gyári. Nem szaladnék már holnap bőröshöz, de persze ha látom hogy baj van, akkor megcsináltatnám.
az ülés sarkán az a gomb csak kopott amúgy?...
az ülés fűtés gombjára gondolsz. Azon én nem látok kopást.[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68863 üzenetére
Igen...én is néztem a kínálatot a hahun, de ilyent nem találtam.
Jó most ez a felni van rajta, de ott a gyári, majd arról is csinálok képeket.Megnézem a szivargyújtót is meg a cigis dolgot. De sztm néha bagózott benne a kis colos, de amikor mentem vele nem volt benne kocsma szag.
Most azon a karbon tetőn meg buzi Sport feliraton ne rekedjünk már meg ennyire srácok.
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68933 üzenetére
Ő nem fórumoz...szóval fingja sincs erről. Magában hisz az ember...de abban nagyon.
(#68934) Fehér Farkas ...tény, hogy nagy ugrás. De a két járgány azért nem egy kategória. Csak 12k km van a másikban, meg csak újabb...stb.
Ilyen 2.5 milla körül is nézegetem már. Csak kp...nem hitelezek. Már gondoltam is az újra...fene tudja.
(#68935) Gombinyó...Sztm sem Limited. Ember sz@rt se ért az autóhoz amit el akar adni. A gumiméretet sem tudta megmondani ami most a jelenleg az autón van. Mert ami most rajta van az tuti nem 195/55 R16...
Az a kevés km fogott mg benne, meg hogy teljesen újszerű a járgány.Mit tud az utód. Írd le és ha úgy van megegyezünk...
[ Szerkesztve ]
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
válasz CactuS #68937 üzenetére
Igen a Limited jóval felszereltebb....már én is néztem. Ember ezt azzal magyarázta hogy ezt dobta fel neki a hirdetés és azt írta be...? WTF? Én is pislogtam amikor mondta.
A Renault adatbázisában csak ez az egy erősebb javítás van. A többi az ilyen himi-humi.
Annyit mondott hogy trélerrel hozták haza, azóta ugye csak áll a garázsban. Nem foglalkoztak vele. Lehet hogy azt a bilétát maga a szalon rakta rá...fene tudja.
A Renault belső rendszere ezt írja hogy ennyi km-el vitték el tőlük. 12000Km-el.
Igen a nyúlványokat én is nézném. Ki tudja hogy ott volt e valami reccs. Szépen műanyag elem csere ami mindent eltakar azt takarodj tata.
Légzsák cserét nem írt a szerviz lap.Nekem is sántít a történet, amit előadott. Meg amikor kérdeztem tőle, hogy mi a motorszám hogy utána tudjunk nézni, akkor azt mondta hogy felesleges mert teljesen sérülés mentes az autó.
Amikor meg már ma mondtam neki hogy bocsika, volt zúzva a bal eleje, mert utánanéztem...akkor...
-Jajj...hát igen említették a szalonban hogy volt az elején egy kis sérülés de semmi komoly.
Ühümmm...azért volt ott bőven elem csere, ahogy néztük a szerviz lapot a rendszerben.De ha valóban csak ezek a műanyag elemek lettek cserélve, akkor lófütty...csak azért a melléduma nem tetszik.
Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
diablo1984
veterán
válasz CactuS #68944 üzenetére
hát én sem estem hanyatt tőle, csak azon csodálkozom, hogy haver céges verdaként üti-vágja, úgy vált, hogy rárúgja a kuplungot, az ember feje majd leszakad a váltástól de ez az 1,5 dci bírja, bár már 1x-2x bedobta a varázslatos injection fault hibaüzenetet. De az biztos, hogy ez ki van kormolva, mert beteg mód kapja az ívet....
Új hozzászólás Aktív témák
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...