-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Pttypang #81664 üzenetére
Nagyon. A vill. szerelő óradíja 18 e forint. Nagyon sokat rá lehet írni. A vicc akkor is az, meg sem nézi az autó hanem csípőből elutasítja.
(Az elmúlt években szervizben cserélt alkatrészek: komplett kipufogó+katalizátor, komplett kuplung, FHP jeladó+csati, akku, hátsó lambda-szonda, alapjárati motor, lengéscsillapító). Erre jön egy nehezen detektálható hiba és elzavarnak a francba. Persze az autó alkatrész csereüzemektől nem vár mást az ember.[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Pttypang #81664 üzenetére
Sztem ha újkorától ők szervízelték volna, akkor vállalnák. Én megértem, hogy egy ismeretlen, többszázezret futott autóba nem akarnak belenyúlni. Már az átvizsgálás óradíja is horror lenne. Plusz a korábbi taknyolásokból eredő problémák, a nem rendszeres karbantartások miatt beszorult beragadt, berohadt dolgok, elöregedett gumik, tömítések, stb., stb.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
-
Benir8
senior tag
válasz Pttypang #80834 üzenetére
Igen a kutyacsont lenne.
Lengőkarnak nincsen baja, Volt cserélve tavaly, műszaki nem rég volt.
Én a felső motortartóra gyanakszom, csak nem tudom mennyire szabadna mozognia. Ugye hidrós a bak, semmilyen szivárgást nem látható rajta, csak egy kisebb repedések vannak rajta a gumin. -
-
imibogyo
veterán
-
KTU
addikt
válasz Pttypang #78393 üzenetére
Semmi extra.
M2 kulcs kihúz, elem kihúz, vissza az új, + kulcs.
M1 csavar kihajt, kulcskarika felőli részen kezdeni a szétfeszítést, kulcsos részébe lesz az elem, találtam képet, a sárgával jelölt részen lesz 1 bepattanó ferde pecek, azt kifele nyomni, közben egy SIM tűvel az elemet kimozdítottam, és ki is esik.
Vissza elem benyom, két rész összenyom, csavar vissza.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #78256 üzenetére
A Lidlnél szokott a 28-...kb 120 lenni, az Aldiban a kb 60-240 (nem emlékszem pontosan, csak nagyságrendileg). Én a kisebbiket vettem, az kell nekem sűrűbben. (Jut eszembe, kéne rendelni hetes imbusz fejet... )
[ Szerkesztve ]
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Jaded
őstag
válasz Pttypang #78233 üzenetére
Kézzel szoktam, pont ezért. Bár akkor is össze tud gyógyulni, de nem ennyire. Ezt szagszervíz tette fel..
(#78234) rob210
Meglátom mi a felhozatal (még nem tudom, honnan veszek), de a jelenlegi biztosan nem jó Vagy én vagyok a balf.sz, de az előző autónál simán működött.Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
-
gixxergabi
senior tag
válasz Pttypang #77491 üzenetére
A klímás kérdesedre találtam alfás fórumon:
" A csatlakozó kupakját letekerve, az apjának rögtön feltűnt, hogy szisszen egyet.
Pillanatok alatt előkerült a szimatoló eszköz, és elindult a nyomozás. Mint kiderült, a szelepnél ereszt. A kupak közepe kicsit megnyomja a szelepet, és az nyit. (Az ok egyszerű, a sok le- és felrakástól elkopott a belseje.)
Szóval gázt leszív (kb. 285 gramm még volt benne), majd feltölt 650 grammal. A klíma máris működik! :-)
A kupakok nem lettek visszarakva, majd itthon keresek valami megoldást helyette, hogy ne koszolódjon a szelep."Én pont ma vettem két kupakot, persze hogy egyik se jó rá...
-
rob210
Topikgazda
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #76416 üzenetére
A naponta kiszállító nagykereknél ilyen áron vannak az olajok; egyébként meg az importőröktől vehetnek a boltok olajat, de az dobozonként. Vidéken az nem túl hamar fogy el, azaz jellemzően csak sűrűbben keresettet vesznek onnan (speciel amit linkeltél az is olyan lenne).
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #76435 üzenetére
Nem csodálom, az OMV szintetikus 2T olaja drágább a robogósok által istenített Repsolnál is.
Ellenben én rohadt lusta vagyok, úgyhogy nem rendeltem futárral kacat 1 liter olajat, megvettem az OMV-t inkább, ott volt kéznél mikor tankoltam, ez a felára a lustaságnak. A gyári előírást ez is hatszor felülteljesíti és évente másfél dobozzal kell csak, szóval különösebben nem érdekelt.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #76392 üzenetére
Szerintem létezhet az is, mert nem csak szakadást néz, hanem kifejezetten ellenállást figyel folyamatosan menet közben is a légzsákellenőrző és ha más a patron ellenállása, mint ami kéne bele akkor simán érzékelheti rossznak. Ismerve, hogy az autógyártók szeretnek mindent belerakosgatni az autóikba amit épp olcsóbban megkaptak, lehet másfajta patront kapott más-más sorozat. FHP jeladóból is volt kétféle vagy négyféle, ugyanahhoz a motorhoz, elsőre rosszat vettem én is.
Nem tudom, hogy ezeket kell-e tanítani, mint az injektorokat, szerintem nem, nem indokolja semmi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Pttypang #76312 üzenetére
Ha a hatso motortarto bakkal problema lenne, akkor gazadasra nem kene ennel jobban mozognia a motornak?
A valtokar alol viszont fura hangok jonnek, nem tudom, hogy az eroltetes miatt, vagy sem.
Hetfon beszelek a szerelovel, twingos csoportban az olajcseret emlitettek, hatha emulzio miatt nehez a valtas, mostanaban eleg rendes esozesek voltak.Az olajtolto nyilason belesek majd, milyen az olaj bent, csak nincs rendes emelom most itthon.
Everybody lies.
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #76011 üzenetére
Coltból 1.5öt vennék, de a belseje... véleményes, rozsdával közepesen jóban van. Fiestát skippelném, az 1,25/ 1.3as motor elég gyenge, az 1.4 nem nagy szám, és nem egy masszív/nagyon megbízható autó - esetleg az egyterűs tesóját venném; ha mindenképp fordot akarnék, a fusion legalább nem koppan le minden kis úthibán/hullámon. Mindkettő ülése inkább rövidtávra való, én szenvedtem bennük hosszabb úton, de pl pároméban tök jók az ülések (közepes felszereltségtől) bármeddig még fájós hátúaknak is.
Clio Campust keresnék, vagy 2004-2006 közöttit; én 1.4est, de az 1.2 is elmegy 1-2 fővel. De ennyiért már alapabban felszerelt hármasok is vannak, ami kicsit nagyobb és kellemesebb autó.
Mi 2 éve 1mFt-ért kerestünk kisautót, és még ott is siralmas volt a kínálat, úgyhogy kitartás fog kelleni hozzá (kb a PuntoII és ClioII amikből ez alatt is akad normálisabb). Ha meg második autónak olcsóért, akkor a TPCA valamelyik tagja is érdekes lehet.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #76013 üzenetére
Fejtérben mindenképpen. Praktikusabb autó lett szerintem, én jobban elférek benne. 1.2 turbós GT-t ne vegyél, azok a motorok széthullanak sajnos.
A kis feketét én megnézném, ha ilyet keresnék. Eleve ott van a telefontartó rücsi, amit nagyon kevesen vettek meg, mert drága volt és még kevesebb autóban maradt meg épen. Ülése szépe rendezett, kormánybőr mindenhol ilyen, mert gyenge anyagból van a gyári.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #76011 üzenetére
Fordulatszámmérő az felszereltség függő volt, nem? Ebben a km sok? Ez is 75Le, igaz, ez alapfelszereltség, se fordulatszámmérő, se osztott, sínen futó hátsó ülés.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Pttypang #74595 üzenetére
Sárgán ment át ő ami még szabályos és a mögötte lévőnek már tuti piros volt és azon ment át. Ez egyébként itt Keszthelyen is tök alap úgyhogy hungarikum, látom a lámpát sárgára váltani, ismerem a ritmusát, én még átférek simán, a mögöttem jövő viszont már tuti nem, de azért a tükörben ott szoktak lenni olyankor akár még ketten is. Főleg ha látják, hogy a keresztsávok üresek akkor röhögve mennek át a piroson, kamera meg talán egyikben sincs itt, mármint ami a pirosat figyeli (közteres van csak).
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #74411 üzenetére
Ahogy nézem ez sem vág teljesen egybe a myrenaultal (meg a haynes-el sem mindenütt) - már ami szerepel benne.
Motorolaj:'Use:Extended drain (max)Intervals:Change 30000 km/ 24 months'
Hűtőfolyadék (Change 120000 km/ 48 months)
Fékfolyadék (Change 120000 km/ 48 months)
Váltóolaj nincs intervallum megadva (én 5év vagy 60-80K-t szoktam ha más nincs). Pollenszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő, gyújtógyertyát nem látok itt.Azt nem vágom miért jó, hogy a juzer ne lássa ezeket, függetlenül attól hogy 99% b.ik rá, az 1% meg úgyis talál majd valahol valami adatot.
Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Pttypang #74275 üzenetére
Az a 10% kb. a 3 gyerekes kedvezményből jöhet, amúgy igen, előtte évekig folyamatosan nőtt a céges autók aránya.
Jaded: céges policy-k erősebbek az autók minőségi mutatójánál, főleg ha van külföldi anyacég.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Mikrotik routerek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest