-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75553 üzenetére
Ha menet közben fellevegősödött, és leállt, akkor erősen kéne nézni egy szivárgást.
Illetve az injektor talp tömítések nagyon valószínű, hogy odavannak.
Ki kell őket húzgálni bevizsgáltatni.
Illetve egy alapos diag is kell neki mielőtt bármire is elkezdenél költeni!Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75562 üzenetére
A diag nen ott kezdődik, hogy kiolvasom a hibakódot.
Hanem, hogy járó motor mellett leellenőrzöm az élő adatokat.
Minden nyit minden zár minden szállít megfelelő mennyiséget, van üzemi nyomás, etc.
De a levegősödés az álltalában fals levegő az üzemanyag rendszerben.
Csatlakozókat kézipumpát üzemanyagszűrőt kell első körben ellenőrizni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75570 üzenetére
Ha műhelyt szeretnél akkor a nemes utcába vidd.
De a csattogás miatt én egy vezérlés ellenőrzéssel kezdeném, sajnos a dcinél főleg ha fulladozik, azaz nem kap megfelelő üzemanyag mennyiséget, könnyen el tud menni a vezérlés pár percet erőlködés közben, és utána soha többet nem lesz az igazi, felújításig.
Remélhetőleg nem ez a baj nálad. De egy kompresszió méréssel ez is könnyen kiszűrhető.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75683 üzenetére
Facebook csoportban sokan árulnak porlasztót.
A lényeg, hogy bevizsgált legyen amiről van mérési jegyzőkönyv is!
Meg az, hogy típus azonos legyen.A kihúzás szokott drága lenni, főleg, ha beleszakad 1 vagy 2.
A 4 injektort utoljára 92e ért láttam.
Bontókat is érdemes lehet felhívni, néha ott is van jó áron.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joe.36 #75685 üzenetére
Jól értem, levegős volt a rendszer? Azt nem szereti a nagynyomású pumpa szerintem. Ha pedig az elkezdi lereszelni magát, kuka tud lenni miatta tank és motor között sok alkatrész, porlasztók sem szeretik a fémet gázolaj helyett Ha ilyen van, akkor át is kell mosni, ne maradjon spén a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75685 üzenetére
Ha nem kap üzemanyagot, akkor minden is szétmegy benne.
Sajnos ezért van benne a kézipumpa is, hogy szárazon ne tekertesse a sok user, amikor üzemanyagszűrőt cserél.
Ha végigdarálta magát a nagynyomású, akkor az zsebbenyúlós lesz.
Ezt a legegyszerűbben a tanknál lehet ellenőrizni, vagy az üzemanyagszűrőnél.
Ha van benne réz színű apró fémreszelék akkor baj van.Renault power
-
KTU
addikt
válasz Joe.36 #77861 üzenetére
rob210 topikgazda írta nemrég:
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
Lehet neked is 65mm átmérőjű kell, ez csak tipp , mérni kell."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #82368 üzenetére
220ezerrel simán leht, hogy már akkora a válla, amit nem lehet szabályozni. de maga a pofa csere biztos nem elég, ha cserélni kell, minimum a szabályoztatás, de ezzel sokan nem szeretnek tökölni, mert addig áll az autó.
Nekik egyszeerbb levenni kicserélni, azt fizess. ő meg tudja tolni a másikat.Renault power
-
dugo_
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #88037 üzenetére
Hogy hogy mivel?
Jah basszus nem szereltél még ilyet
Amit látsz az az elforgás gátló, ami benne van az egy sima 6lapfejű csavar feje.
A dobban ha felnyúlsz ott lesznek az anyák. Azokat kell lecsavarni (rendszerint vágni, mert egybe van rohad a)és kihúzni magad felé az egészet.Ha nagyon nem megy akkor le is lehet fúrni, de azt nagyon óvatosan és központosan tedd kicsitől a nagy fúróig haladva! Ebben az esetben nem kell a dobba felnyúlkálni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #90763 üzenetére
Ez nem beléd csúszott, ez belédállt.
Csomagtartót belül fotózd le, ott van a lényeg.
A lámpa lökős filléres dolog.
De ha a hossznyúlvány elment (ne legyen igazam de képről kapott) akkor bizony zsebbenyúlós lesz, ha egyáltalán javítható.
Ezek azok a deformációk ami javítás után úgy néz ki jó lett. Aztán fogy a gumi folyamatosan hátul, mert oda a geometria.Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Joe.36 #90769 üzenetére
Mielőtt teljesen kétségbeesel.
Nekem a 20 éves Megane 1/2 (14, 16) 450 forintot számoltak, és a roncsértéket 40 e forintban határozták meg.
A kijelölt roncskereskedőnek kötelező ennyiért megvenni az autót.
Ha totálkárra veszik, akkor ha megcsináltatod és idegenhibásan összetörik szinte semmit nem fizet a biztosító.
+ Bár a biztosítók ezt nem reklámozzák, ha a roncskereskedő elviszi az autót és te veszel egy másikat akkor adott kategóriáig fizetik az átírás költségét is.
Előzmény.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Joe.36 #90784 üzenetére
Holnap fotózz be alá légyszives.
Amúgy milyen érdekes már, hogy a Talicsok 90%-át hátulról gyalázzák le pedig minden felület nagy rajta: hátsó szélvédő, lámpák, csomagtartófedél, lökös....Hm.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron