Új hozzászólás Aktív témák

  • Bogyó bá'

    nagyúr

    válasz canniball #45787 üzenetére

    Én sem dicsekedhetek a kis csótánnyal megtett első pár kilométeremmel: minden kanyarban ki akartam törni a nyakamat. Ugyanis a nagyon kezes YBR tanulómotorhoz képest az enyém egy "végtelenül rossz motor": a villaszög és a futóműgeometria miatt nagyon nem szeret kanyarodni, ráadásul "nincsenek" fékek rajta. Az utcánk végén jobbra akartam kanyarodni (aszfaltút, de bazi nagy felgyűrődésekkel) és 10km/h sebességgel majdnem lefektettem a gépet az útra, letett mindkét lábbal alig bírtam megtartani... ...aki látta az tuti azt hitte, hogy részeg vagyok. :B

    Azóta már megszoktam a korlátait, és becsülöm az erényeit: piszok kényelmes üléshelyzet, a fékek fognak, csak erősen kell velük "kommunikálni", a kuplung kisujjal (!!!) kezelhető, a váltó pedig most, 20 éves korában is olyan precíz, mint a Doxa óra. Az Ibrahim váltója a fél éves motoron is qrva sz*r volt, az összes létező hibával: nem váltott, kidobta, ott is volt üres, ahol nem kellett volna, kettesből nem lehetett ürest kapcsolni, csak egyből, néha akkor is világított az üresjelző, ha sebességben volt, stb. A kuplungjától meg szabályosan elfáradt az egész csuklóm. A hasalós testhelyzettől meg én zsibbadtam el fél óra alatt...

    Múlt hétvégén amikor Debrecenben voltam, megmutattam a főnökömnek is a kis gépet, majdnem helyből eltaknyolt vele, pedig amúgy csopperes (Harley Sportstere van). Azt mondta, hogy ilyen kelletlenül kanyarodó gépet még nem pipált... :DDD

    Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Új hozzászólás Aktív témák