-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Nem sok értelmét látom, használtan pedig kerülném az ilyen motorok megvételét.
Inkább ez a gyönyörű ET2-es...
#20152 Lauda: De még mennyire . Tegnap is egy LX50 (2T) tulajjal beszélgettem egy órát ! Lásd: [link]
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
válasz Tothgera30 #20151 üzenetére
Rakattantal a vespakra?
-
SzlobiG
félisten
-
félisten
válasz Tothgera30 #20151 üzenetére
Komoly az a piaggio, raadasul injektoros, gondolom az nem kajal annyit.
-
félisten
válasz Tothgera30 #20156 üzenetére
Ez a sajat motorod?
-
félisten
válasz runner 125 #20158 üzenetére
Ertem. De miert elado azota?
-
félisten
válasz Tothgera30 #20160 üzenetére
Grat, szep kis motor. Eleg jo allapotban van, hogy hogy meg megvan?
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #20162 üzenetére
..őszintén, ez mire jó?
Lövésem nincs mi ennek a reális piaci ára, de ha el akarok adni valamit, akkor meghirdetem piaci áron és elviszik, régiótól függetlenül. Eddig mindig mindenem elment.
Ha, meg nyerészkedni akarok, eleve csak akkor veszem meg, ha hozzájutok ár alatt, s a lehető legkorrektebbek haszonnal _azonnal_ értékesítem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz Tothgera30 #20162 üzenetére
Jo jo, ertem. En meg itt lakom: [link] , de a motor nagyon tetszik.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #20162 üzenetére
Akit komolyan érdekel az úgy is elmegy érte én is 160km-e innét vettem.
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20163 üzenetére
Semmire. Eladni sem igazán akarom. Pedig ha tudnád hány kereskedő hívott fel olyan szöveggel hogy "asszonynak vinném, ha 200-ba adod, már délután ott vagyok érte". Mások pedig úgy hogy milyen jó áron hirdetem, stb. Tehát ez inkább elvi dolog, tudom hogy a meghirdetett ártól többet ér a motor, de itthon olyan piaci helyzet van hogy nem kell az embereknek, csak ára alatt. Ilyennel nem lehet nyerészkedni, akkor olaszból olyat vettem volna ami mondjuk 2008-09-es 20-25k km-el, visszatekerem 5k km-re és eladom 300-ért, vagy valami ilyesmi. De ezen még a szervizmatricák is rajta vannak, az nekem többet ér hogy biztosan tudom hogy ez fix, mint hogy egy kétesbe beleugorjon az ember. Egy új szíj kellene lassan rá, majd szezon végén kap egyet...
#20164 Lauda: Te is elég messze vagy. A múltkor is egy pesti srác ígérte hogy ha szerez kisteherautót akkor lejön érte, de gondolom nem tudott és neppertől vehetett hasonló motort.
#20165 SzlobiG: Számold át benzinköltségbe. Neppernél néz egy hasonlót, látja benne a 8-9 ezer km-t, megnyugszik, persze lehet hogy 20-25 ezret futott, de megveszi, mert annyi van beleírva, munkatársaknak jó lesz vele felvágni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nos úgy érzem, leírom az első és eddig egyetlen kalandomat a nem egész 1 hete vásárolt Runner 180 FXR-emmel kapcsolatban. (runner 125 kolléga nem röhög! )
Tehát Egerben volt a kiszemelt példány 310-re hirdetve, rendszámos, viszonylag jó állapotban levő masina. Megfogtam régóta motorozó, apróbb szerelési dolgokon túl lévő Budaörsi haveromat, beültünk a kisteherbe és lezúztunk szombat reggel a motorért.
Első ránézésre jó állapotban is, mondhatni, hogy még a második ránézésre is. Át nézegettük, össz vissz a 2 gumi volt cserés, a fékbetétek még kibírnak 1-2 hónapot, a többi rendben volt. Haverom ment vele kb 2-300 métert, azt mondta fasza, jól húz nem érez semmi furcsát vagy rosszat rajta.
Beraktuk a kocsiba, hazajöttünk Budaörsre, kitettük a kocsiból, be a garázsba (éreztetvén, hogy kemény vagyok, nem megyek vele azonnal. )
Másnap reggel megnéztem van-e benne víz, minden rendben volt minden folyadékkal. Felöltöztem, irány egy kis motorozás.
Autópályára fel. Innen jön a sztori. Garázstól számítva 9, ismétlem 9 kilómétert tettem meg, elkezdett lassulni és visítani, sikítani, csörögni zörögni a motor. Megálltam vele, de nem állítottam le. Annyi erő volt még benne, hogy a következő kiállónál lemenjek. Ott leállítottam, átnéztem, utána már be sem indult. Önindítóra borzalmasan visított, csörgött, zörgött, berugókar meg szinte ellenállás nélkül kisujjal lenyomva is erölködés nélkül "leesett" , és közben csörgött, cicergett.Víz lever....
Telefon erre, telefon arra, jöttek a rossz hírek.
Akarjátok a folytatást?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #20173 üzenetére
Gondolom nem véletlen adták el biztos belenéztek, hogy fel kéne újítani azt gondolták eladják akkor biztos lesz aki belefut... - Nem hiszem, azért ha meghirdetsz valamit, azt sokszor többen is megnézik, kipróbálják, akkor korábban elő kellett volna jönnie a hibának.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
engine88
aktív tag
Üdv
Bukósisak plexit le lehet valahogy sötétíteni?
Újat nem akarok venni, mivel ez elég drága volt. -
runner 125
nagyúr
Látom Andrew előjátéka mindenkit benedvesített.
_
engine88
Fólia nem szerencsés bukóra, mivel a plexi egy 'gömbölyded' felület, s arra csak nyújtással lehetne ráhúzni, így könnyen megváltozhatnak az árnyalatok a fólián.
Keress rá kimondottan sötétített plexit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Attila17
tag
Üdv. Akadt egy olyan gondom hogy a robogón nincs alapjárat, ha megállok akkor leáll a motor, nem minden alkalommal, de nagyon sűrűn előfordul. Mi lehet a baj vele? köszi.
Aprilia Rally 50
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Attila17 #20177 üzenetére
Légszűrő tiszta? Szedd szét, pucold ki normálisan.
Gyertyakép mit mutat? Alapjárati / levegő csavaron kellene állítani. Első hsz.-ban található táblázatot mentsd le, úgy rémlik van benne gyári beállítási érték.
Ha, ez sem segít, szét kell szedni a karbit és kipcuolni. Elképzelhető, h eltömődött az alapjárati fúvóka.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
engine88
aktív tag
válasz runner 125 #20176 üzenetére
És ezek univerzálisak? Vagy márka márkához passzol?
-
Attila17
tag
válasz runner 125 #20179 üzenetére
Köszi megnézem ezeket.
-
Tothgera30
Ármester
-
Csinszki
csendes tag
Hello
Van egy aprilia rally 50 ac robogóm. A probléma a következő: a motoromban egy olyan hang hallható mintha valami kavics vagy csavar lenne benne a motorban. Fordulatszám növelésekor a hang is gyorsul. Nem füstöl, ugyanúgy megy mint régebben. Tippeket tudnátok adni, hogy mit nézzek meg? A variátort, kuplongot, végáttételt menéztem, de semmi.
Előre is köszi a segítségeket.
-
Debilon
addikt
válasz engine88 #20180 üzenetére
elvileg a plexi egyik sarkában van egy azonosító karaktersor, az alapján keresgélj
ehhez kapcsolódóan, általános használatra melyik színű a legjobb?
ugye feketét nem akarok, mert éjszaka is mennék, az iriídium/füst színű közül melyik ami a napsütésben is jó, de éjszaka sem olyan mintha hegesztőpajzsal motoroznék?Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
runner 125
nagyúr
válasz Csinszki #20184 üzenetére
Milyen a hang?
Grrr-grrr, vagy rííííí - ríííí?Főtengelycsapágyakat meg kell nézni, esetleg hengert lehúzni, és a dugattyú tűgörgőjét csekkolni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
na akkor a folytatás közkívánatra.
Az elején megjegyzem, hogy minden folyadék rendben volt.
Tehát jöttek a telefonon felvázolt helyzetre az ötletek, amik nem voltak kedvezőek. A gyűrűtöréstől a törött főtengelyig, minden jött. Már csak a tízezrek lebegtek a szemem elött. Runner 125 segített felkészülni az esetleges "jogi" dolgokra, hogy használt jármű vásárlásnál milyen előnyeim illetnek meg. (ennek a kifejtése lehet megérne egy pár sort az első HSZ-ben)
Aztán ilyenkor nálam az következik, hogy elkezdem nézni a legrosszabb oldalát. blokk, hengerek, stb.
Majd kaptam egy kontaktot Ócsára, hogy ha nem okoz gondot az a 40km, akkor vigyem oda, mert van ott egy Runnerőrült.
Nyilván a legrosszabb része az volt, hogy hosszú hétvége lévén még az ismerősök sem értek rá, nálam meg ott volt a halott motor 3 napig, és iszonyúan idegesített, hogy fogalmam sincs mi a baja.
Na be a mocit a kocsiba szerda délután, borzalmasan rendes és lelkiismeretes volt a srác akihez vinnem kellett. Odaértem, leszedtük, sztender, neki áll bontani. Már a berugókar ellenőrzésnél valami nem stimmelt neki. Azt mondta vagy hatalmas mázlim lesz, vagy a legrosszabbra készüljek. Dekli le.
Mit ad isten, hála istennek az elöbbi verzió fogadott. A főtengelyen lévő, variátor után lévő anya meglazult, elcsúszott a vari, nem hajtotta a szíjat.(pici hatásszünet)
-őőőő ez most jó vagy rossz? - kérdeztem.
Aszongya iszonyú nagy mázlim van. Csak szemléltetve kézzel letekerte az anyát, visszaigazította a dolgokat, vissza az anya, majd aszongya kész.Jó, nyilván nem álltunk meg itt, megkértem rá hogy ha már így "szétkapta", nézzen meg mindent, hogy mi érett meg a cserére. Elmondta a véleményét, észrevételeit, de végül azt mondta, hogy ne izguljak, nem vettem szart. megkértem rá, hogy akkor cseréljük a dolgokat amiket gondol (nyilván normál körülmények között).
Alkatrész megrendelve, holnap átvehetők, szombaton fogad, megvárhatom és hozhatom is.
Egy szó mint száz, hatalmas mázlim volt. Aminek van még egy jó oldala is. Megismertem egy olyan Runnerőrült srácot, akihez bármilyen panaszommal nyugodt szívvel fordulnék. De ez már csak a reklám helye.
[ Szerkesztve ]
-
PLaci58
őstag
válasz AndrewTdi #20187 üzenetére
Vacsiztam közben, de hót komolyan ezt akartam írni, hogy nem jött-e le a variátor
Sok sikert a jól bemutatkozó motorhoz.Csinszki!
Ha léghűtéses, akkor érdemes benézni a ventillátorhoz és megnézni a henger burkolatot, hogy nem tört-e le valamelyik rögzítő fül.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
AndrewTdi
addikt
válasz Topiccsendőr #20194 üzenetére
igen, túl. a varin már nem. De megoldva.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #20194 üzenetére
Nah igen.
.., de emlékszel, meslétem amikor nekem is ledobta ugyanúgy az anyát a Nexus-on. A főtengely hála ég jóval erősebb anyagból van, mint az alu külső tárcsa, így az ilyen esetek 99%-ban faxán belenyal a külső tárcsa ricniibe, így jön egy pár óra főtengely, plusz jobb esetben külső tárcsa dremmelezés, vagy külső tárcsa csere.
_Csabi ( a szerelő srác ) tényleg lelkiismeretes, hozzám hasonlóan Runner őrült, úgyhogy rendbe fogja rakni a gépet teljes mértékben.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
Ez a szép Et2-es nagyon rendben van . Kicsit vágyom is rá, hmmm, nehogy az NRG-t adjam egy ilyenért, mert most nagyon bele vagyok esve ezekbe, pedig műszakilag valami kőkorszaki technika a PureJet-hez képest, de iszonyú vonzó kis gépek ezek .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz Tothgera30 #20198 üzenetére
Ilyen drágák ezek? Hát inkább le se írom mennyit adnék egy ilyenért. Jó tudom akinek ez jön be annak megéri, de amúgy tényleg korrekt állapotba van.
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #20199 üzenetére
Áh, ne is mond, olasz/német/angol oldalakt nézek használt Vespák után kutatva . Itthon alig látni, ami van, az is az ország másik részén . A linkelt motornál a korrekt állapot onnan fakad hogy fel van újítva/polírozva hogy csillogjon-villogjon . De akkor is bejön, tudom hogy nem ilyen kellene, hanem egy pár éves LX vagy S, de az ET2 kicsit jobban tetszik. Bár az S50 műszerfalától szebb nincs, persze akkor ültem rá először mikor a Hungexpóra pár éve kihozták, mikor megjelent.
"A pokol nem hely, hanem állapot"