-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
iup
csendes tag
válasz runner 125 #20600 üzenetére
Csak kölcsön volt.70km re mentem el vele.Szintetikus olaja volt, mert katalizátoros.Azt gondoltam, hogy a plexi örvénye miatt került vissza az illat.Mondjuk kemény nyél gáz volt 5 km-en keresztül.
-
iup
csendes tag
Még egy kérés.Mennyire igaz az, hogy a vázszám 10. karakteréből kiderül az évjárat.Ezen a héten még egy vázszám sem jelezte ugyanazt az évjáratot, mint amennyivel hírdették.Köszönöm
-
runner 125
nagyúr
Láttam, h nem a tiéd.
..nem gondolom h a nagyplexi ilyen örvényt keltene - meg amúgy is, karóba húznám aki ilyen garázskapu méretű plexivel terheli (és csúfítja) még le szerencsétlen 50-es robogókat. Faxnak kell az rá. Ha, robogózik, ne puhánykodjon már egy kis menetszéltől. Vegyen normális sisakot.
mod.
5 perced van h moddold a hsz.-od, ha lehet ne duplázz, köszi.
Ez típus függő, de a robogók 80%-ánál nem derül ki az a vázszám alapján az évjérat. Küllők belsejében, idomokban, henger oldalán kell erre utaló jeleket keresni.
De, alapvetően ismerünk itt minden típust, linkled be, és + - 1-2 évvel be lehet lőni a pontos korát.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #20600 üzenetére
Nálam az enduro kegyetlen módon bebüdösített nagyon utáltam ezt benne büdös füstös voltam már pár km után többek között ez is szerepelt a 4T vásárlásnál. A táskám még a mai napig 2t szagú.
Olyan nagy plexit én se vennék.
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
Tankoltam ma 4L 95-s melle 2L E85-t. Azon az emelkdon ahol eddig szenvedes volt felmenni mindig most meg gyorsult is. Sokkal jobban megy igy a motor
-
iup
csendes tag
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-31313428/ erröl leht tudni igy az évjáratot?Köszönöm
-
zsolt19900
őstag
ez a redfilter akkor jó 4t runnerba? mert nem írja hozzá, csak azért kérdezem
és még egy kérdés, csak az igol féle spray jó hozzá, vagy van valami olcsóbb jó darab is?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20607 üzenetére
Nem jó hát oda van írva, hogy FXR-be való, meg a többi ugyanilyen blokkos gépbe.
Ez kell a tiedbe.
-
zsolt19900
őstag
válasz SzlobiG #20608 üzenetére
igen és ilyen hogy hogy nincs egün?
és innen amit linkeltél mennyi a szállítási költség?
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
Újabb PLS help! Ma voltam egyet megnézni. Helyben van, beindítottuk hidegen, totál csörgésmentes a hangja alig hallani, vezetett szervizkönyv, 2. tulaj és valós KM óra állás, előző tulajtól papírjai megvannak. Valami görgőket mutatott, hogy épp cserélni készül, meg 9.-én kapott új akkut annak is a vásárlási papírját meg dobozát mutatta, egyedi üléses, de a gyári is megvan. 2003-2004-es évjárat, gyári a gumija is. 1x volt leszedve a hátsója defekt miatt. Évente szokta ápolgatni az egyedi fényezését is. Hét elején beszélünk a mennyiről mert utánanéz.... Szerintetek mennyi az annyi?
[link]
[link]
[link]
Km óra
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Nem az igazi ugye?
[link]
[link]
[link]
jobb sarok -
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20610 üzenetére
Km kamu. Nézd meg a műszerfal körüli imbusz csavarokat, szana szét vannak kopva. 20.000 szerintem minimum van benne, de ettől függetlenül szép és a legtutibb, h gyári példány.
Normális tulaja volt, mert legalább a hátsó sárfogót sem vágta le róla, ha jó árat mond korrekt vétel lehet, de ilyen 280-300k felejtős.Gumival semmi gáz nincs, akkor te nem láttál még kopottat, ha ezt gázosnak érzed. Ezt a szezont minimum végifutja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hopp, ezt csak most vettem észre, bocs.
Ez szerintem öregebb, de sokáig elérhető volt - sőt talán még most is - az ET2-es Vespa. Ha, bizonyítani tudja valamiféle gépkönyvvel, akkor valós is lehet.
Viszont, nem tudom mit hazudozik róla, h injektoros, mivel ez karbis. Eleve ott a berugókar, injektoros robogót nem szerelnek berugóval, és ET2-ből szerintem nem is volt befecsis.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #20611 üzenetére
Hogyan deríthető ki egyértelműen, hogy többet futott e ennél?
-
SzlobiG
félisten
válasz zsolt19900 #20609 üzenetére
Az első találat volt a googleba.
-
zsolt19900
őstag
mi lehet a gond akkor, ha eddig ment 110 et a gép most ez 80ban maximalizálódott?
annyit tettünk, hogy légszűrőt és gyertyát pucoltunk, ennyi
ugye runner 180 4t
ja igen és első "furcsaság" az volt, hogy már bőven üzem melegen szóval nem ez nem lehet gond, szóval az volt a helyzet, hogy húztam neki tövig egy szakaszon és szisszent egyet és vissza vissza ugrált alattam, és utána elengedtem a gázt, vártam egy picit és utána újra jó volt
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20613 üzenetére
Rutin.
Ránézel, és látod.De h a konkrét tények is beszéljenek; pl. ennél az Aerox-nál - ahogy írtam is - a km óraimbusz csavarjai kopottak, ami azt jelenti h a km óra már volt szétszedve - vajon miért?
Noh meg amúgy is, pl tárcsafékek vállassága, gázkar, kapcsolók, idomcsavarok kopottsága, s az általanáos állapot mind mind mutatja a körülbelüli futást. Ami hozzáteszem qrvára nem lenne baj, csak egyszerűen, ha már egy robogó órájban 28.000-et lát a vevő, de mellette megkímélt, szép, már fel sem hívja. Ezért nepperhagyomány kezd átterjedni az átlag userekre is, az-az szépen tekergetik az órákat.Smani
6k egy szíj hosszú Mina-ba..., nem tétel kicserélni. Szíj állapot alapján nehéz bárminemű konklúziót levonni.
zsolt19900
Szóval, szóval.., ne gyökérkedj már. Mondtam kb. 3x eddig, h vidd el azt a motort _szerelőhöz!_ Fingod nincs hozzá. Ráadásul 4t, ne buheráld. Rakasd rendbe míg teljesen ki nem hajtod a lelkét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Nem, éppen, hogy nem. Nem is hirdeti, ismerősi körben emlegeti. Hozzá is egy barát által jutottam el. Minden járműve ilyen, névjegykártyát kaptam, weblap meg minden, csak nem motorokra állt rá. Az udvarban a nagy koszban csili villi kisterepjárók álltak, egy adott márka, nem írnám le mert megtalálható. A weblap szerint hobbi oldal, találkozó helyek, időpontok, szerviz, alkatrész. Nem tudom mit gondoljak. Ráadásul kék, KÉK! A kedven színem. Én szerintem mond rá 250-et.
Ez a kilóméter óra dolog zavar mindenkinél akinél néztem. Kevés a korhoz mérten.runner 125! Állítólag szét nem volt szedve komolyan, defekt miatt meg görgőkért. Ja meg ülést cseréltek. Állítólag.... Olyan csili vili, hogy megláttam elvakított. A gumikon kosz por szem nem volt.
Te amúgy hol vagy helyileg-fizikailag?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20620 üzenetére
Mo.-n egy átlagosan használt 50-es robogónál évi minimum 3.000km-es futással lehet számolni. Ezt szorozd be az adott típus életkorával.
Ülést nem cseréltek, hanem üléshuzatot. Stage6 huzat van rajta, gyanítom tizenéves tulaja lehet. De, ha megvan a gyári, akkor frankó.
Első hsz.-ban benne van minden. Olvasd át, és nézd meg utána még egyszer. Ha, nem vagy magadban biztos, vigyél valakit, akinek volt már több motorja/robogója.
mod.
Sopron - Szombathely.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
Milyen jó fej rendőrök vannak errefelé, 2 személlyel segédmotorral a gyalogjárdán lekapcsoltak, erre (én hülye...) megpróbáltam még ellógni előlük csak kevés volt ehhez 50 ccm... Aztán beláttam hogy ez faszság és megálltam, erre annyit mond: "Adjon egy jogsit aztán húzzanak innen nagyon gyorsan!"
Még azt is elmondta hogy a produkció összesen 120 000 forintot ért, nekem 70k (mert én vezettem) az utasnak 50k...[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
AndrewTdi
addikt
Üdv ismét!
Ma beszéltem egyik haverommal telefonon, és robogót szeretne vásárolni, hasonlóan laikusként, mint én. Bár ő szerintem rosszabb helyről indul, mivel elképzelései vannak, de a büdzsé nem nagyon engedi (szerintem) megtalálni az általa kigondoltat.
Tehát amiket mondott:
- robogót szeretne, de nem 50-est
- a fő szempont, hogy futárkodna vele nagyrészt, éppen ezért nem akarna 50-est, mert Bp-n van egy-két olyan nagyon dimbes dombos rész, ahova nem lenne elég haladós az 50
- 4Tvel jobban járna fogyasztásban
- nem lenne baj a nagyobb kerék
- nagyritkán, néhanapján a barátnőjével elmennének 60-80km-eket
- nyilván jó lenne rendszámos
és most jön az ami számomra lehetetlenné teszi:
- kb 100K-ja lenne rá. hangyányival talán több.Szerintetek? Én egy picit próbáltam célozgatni az összes alacsonyságára, de... ki tudja...
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #20623 üzenetére
Mond meg neki, én is vevő egy hibátlan E93-ra 1 millióért, holnap hozhatja.
Vicc nélkül, annyiért még jó Jog-ot sem kap, nemhogy rendszámos nagyrobogót. (Kb. a honosítása ennyi egy 125-ösnek.)
4t Scarabeo ugrott be, de egy átlagos is, minimum 200k. Gyűjtsön még.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Killing
addikt
válasz AndrewTdi #20623 üzenetére
Ennyi pénzért egy ETZ 125 max. de laikusnak nem ajánlanám.
Ha viszont egyszer rendbe rakod akkor nem elsz vele probléma többet, viszont így már nem 100k lesz belőle...Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
AndrewTdi
addikt
Igen, én is ilyesmire gondoltam.
-
félisten
válasz runner 125 #20629 üzenetére
Tudja, hogy 200 felett és ahogy éreztem rajta a KM óra állás miatt többet ér majd szerinte. Tippre 250! Ennél ha több elvetem a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20630 üzenetére
Mondtam, az az állás kamu. Ráadásul a gumija sem gyári. Egy robogó gumi 8-10.000-et simán elfut, de még többet is.
Nem beszélve a fényezésről.Ne ess bele az eslő robogóba. Mennyi a max., amit robogóra szánnál? 250k körül már vannak szép 50-esek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20630 üzenetére
200k-s áron ez is jó vátel lehet. Gyári állapotú.
Tessék, 2006-os évjárat, 32.000km. Katt. Szó nélkül bevállalnám.
Ez is frankó."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Smani
senior tag
válasz runner 125 #20634 üzenetére
Utolsónak ideáig érzem az égett gumiszagot
-
Telda
addikt
Erről vélemény?
A km egyértelmű hogy kamu. -
runner 125
nagyúr
Első sárvédő hiányzik. Egyébként levegős Minarelli blokk, nem rossz, de ezt a technikát 100-ért megkapod egy Neo's személyében.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Telda
addikt
válasz runner 125 #20637 üzenetére
Sajnos nagyon vidéki vagyok, úgyhogy ezekből tudok válogatni. Nem tudom mennyire friss, mikor hívtam őket, azt mondták sok elkelt. Jövő héten fogom magam és munka után átmegyek megnézni a gépeket. Messzire nem tudok menni, mert nincs se futó, se horog. Szóval vagy elmegyek busszal és a lábán hazahozom, vagy megkérem édesanyám hogy vigyen át és szintén a lábán hozom haza. 20-30km-nél meg többet nem merek bevállalni. Toltam eleget a Simsont .
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20610 üzenetére
Nah, átnyálaztam az "Aeroxodat"! Most őszintén, amit te egyedinek hívsz, az valós?
Nekem egy 99-00-es évjárató (régi kipufogós) Aeroxnak tűnik, néhány idom cserélve, a legtöbb újrafényezve, műszerfal cserélve, meg ami kell. Én több évig nézegettem ezeket, de nem találtam olyat amit gyári, 2005-tól fiatalabb, és több évre mernék vállalni. Ha a kínált példányt megnézed, akkor azon 03-as fényezés lenne az alap, viszont a műszerfal megint sántít, ha az nem akkor a kipufogó, mert ugye az még a Malaguti féle, 99 tájáról. A kapcsolók jók, 2004-2005 előtt gyártott model, ez tuti. Km, ahogy Runner is írta, több mint 20 ezer, szóval én nem venném meg! 200-250k körül lehet venni gyári motort is, nem ilyet, sőt annyiért megkímélt pigi blokkos befecsis is van már! Nézz eg SR-t, NRG-t, vagy Runnert, azzal nem szívhatod meg ennyire!#20612 runner 125: A töködet, volt belőle befecsis ! Nesze hozzá alkatrész, és ezen is volt berugó.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Telda
addikt
válasz Tothgera30 #20639 üzenetére
Ez a kettő a kiszemelt, a kettő közül is az NRG, jövő héten munka után megnézem őket, remélem még meglesznek.
-
félisten
válasz Tothgera30 #20639 üzenetére
Mondjuk, hogy oké és ha elém rakja az 1. tulaj papírjait, vásárlásról mindent? Mert mondta, hogy megvan.
Tehát olyan összeollózottnak tűnik? Igazat megvallva egy motoros boltból adták meg a címet, hogy havernak van eladó. Ott dolgozik egy tag aki régen az én mostani munkahelyemen dolgozott.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Kolondrum #20641 üzenetére
Attól, hogy megvan minden papírja szervízről, alkatrészről, attól még nem halálbiztos, hogy dokumentálva van minden. Tehát ha elreccsent és megjavíttatom valakivel, egy átlagos embernek akinek nincs nagy jártassága benne, sosem tűnik fel, hogy bármi gáz volt vele.
Ja! hogy minden dokumentálva van? Igen, minden dokumentálva van, amit akarok, hogy tudjál.
HIába ír, fényképez mindent, ha a rossz és kontár dolgokat nyilván nem rakja a papírok közé. tehát véleményem szerint semmit nem oszt és nem szoroz a dokumentáció.
Lehet, hogy a jó dolgokról majd tudsz, de a rosszakról ugyanúgy nem.[ Szerkesztve ]
-
iup
csendes tag
Sziasztok! Felhívtam egy Piaggio szervízt, az Et2 nek szerettem volna megtudni a pontos évjáratát, mert megkaptam a vázszámot. Annyit megtudtam, hogy 2005 ig gyártották azt a típust. Lebeszéltek róla mert senki sem fogja vállalni a javítását, tekintettel arra, hogy injektoros. Szerintetetek ez igaz lehet? Köszönöm
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kolondrum #20641 üzenetére
Figyelj, az egyik herémet tenném rá hogy az a motor több darabból van összetéve. Attól hogy vannak papírjai, az nem bizonyít semmit, azóta lehet hogy szarrá törték a motort és felújították, csak arról nincs papír, és nem is lesz! Tehát ne csili-vili motort keress, hanem biztosan igazolható előéletűt, korrekt tulajtól, aki nem nyelezte neki állandóan és ami fontos hogy szervizelte rendesen. Ne hagyd magad átverni, az a motor vagy törve volt, vagy csak vettek egy régebbit, átfényezték, felmatricázták, stb.! Ha néznél egy fiatalabb, biztosan megállapítható évjárató nagyobb testű gépet, azzal kevesebb a szopási faktor! Pl. itt egy NRG, látod hogy egyszer ledobták, de egy motorból van, nem összeollózott törött gépekből.
#20644 SymbianOS: Az csak úgy nem döglik meg. Ha nem zsírozták be mikor összerakták, vagy túl sokat ment rossz úton, esetleg összetörték/ütést kapott az eleje. Bár az enyémbe van most 15600km, és nem kellesz egyhamar kormánycsapágyat cserélni, gondolom még ugyanennyit elmegy a gyárival!
#20640 Telda: Az a 01/02-es NRG-t már rég elhoztam volna! Bár az F12-se rossz, az évjárat a lámpából, műszerfalból ítélve stimmelhet, bár nem fog úgy menni mint az NRG!
#20643 iup: Nem igaz, én autószervizbe hordom, de egy jobban felszerelt szervíz ért hozzá. De az injektorral még nem volt gondom (kopp-kopp), és szerintem nem is lesz!
ui.: Megjött az új gyújtásom a moped91-től az NRG-be !
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
Igaz, mert a használt injektoros - ezek szerint van ebből is, én nem tudtam róla - lutri lehet, és nagyon nagyon kevés szerelő vállalja el, pláne kevés ért hozzá.
Tothgera30
Soha nem hallottam injektoros ET2-ről, pláne úgy, h a berugókar is elég ellentmondásosrajta, mivel injektorosra eddig kb. soha nem raktak. (Mi van akkor, ha úgy rúgsz rá, h még fel sem töltött..)
Noh mindegy, ezek szerint létezik. Ettől függetlenül előbb beszélnék rá bárkit is a karbisra - pláne kisebb pénzekért._
Gyújtás? Az egész állórész, vagy mi? Megszűnt a szikra? Mondjuk ez Piaggio betegség.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
Valaki leírná a biztosítás miként zajlik 50-re? Linkelnétek jó formanyomtatványt adásvételire?
-
runner 125
nagyúr
válasz Kolondrum #20647 üzenetére
netrisk.hu
Megadod az adatokat majd, kidobja a legolcsóbbat, és megkötöd annál.
Google, írd be, h "motor adás-vételi", úgyis kisdob egy csomót.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #20646 üzenetére
Hát ET2-ből én se biztos hogy befecskendezőset vennék. De NRG-ből és Runnerből nagy valószínűséggel igen, mivel kompletten mindent meg ehet hozzá venni, akár bontott motorból is, nem egy nagy összeg, injektoronál meg főleg injektorfejet cserélnek, ha már nagyon eltömődött, de az a szervizelés elhanyagolására utal, illetve akkor nem hiszem hogy a levegőszűrőjét tisztogatták. Aki pedig úgy rúg rá hogy fel sem töltött, annál agyban van baj, ez olyan mint ha a benzintankba olajat töltenék, az olajtartályba pedig benzint, vagy az akksira fordítva teszem rá a sarukat! Elve 125ccm-től már karburátor motor alig van, nem kell félni a befecskendezőtől, csak normális motort kell venni, és nem Morini Di-Tech-et!
A forgórészen lévő mágnes ragasztása eleresztett, gondolom a következményeket el tudod képzelni. De csodával határos módon a az állórész épségben megúszta. Viszont nem akartam kísérletezni, komplett gyújtást vettem hozzá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
iup
csendes tag
Megint tanultam valamit. A Vespa vázszáma nem árulja el a pontos évjáratot, csak behatárolható. ET2 -t 98-05 ig gyártották. Az ülésből találják ki, mert benne van az évjárat. Nah ez nagy biznisz. Vespákat kellen árulni. Jól összekapni a 2005 ös üléseket, és nagy kasza lehet belőle.